עצם זה שאתה אומר שיש לי נשמה זאת כבר מחמאה גדולה, אז תודה.תשמע god עוד פעם רואים אותך
בכל מקום, אתה לא יכול להסתיר
את טביעת הנשמה שלך שרוצה להוביל באף את הפורום.
בסדרהחדר שלך מוסיף לא גרגר אלא טון צבע למערכת שלך.
כל הרכיבים למעט הרמקולים, בין ה"צבועים"-כביכול ובין אם לא, בד"כ מוסיפים פחות מ-0.5% עיוותים וסוטים לכל היותר ב-3dB± מ-flat. כל ה"צבע" של הרכיבים מוכל בזה. לרמקולים יש יותר עיוותים, אבל גם הם ברוב המקרים לא סוטים הרבה יותר מ-flat.
החדר מכניס עיוותים בסידרי גודל יותר, שרק שילוב טיפול אקוסטי פאסיבי ו-RC יכולים לשפר בצורה משמעותית, ועדיין יישארו בעיות גדולות יותר מהנ"ל.
אז זה שאתה מרמה את עצמך BIG time שהמערכת שלך לא מוסיפה אפילו גרגר -- תיהנה, אבל אל תנסה לספר לנו קישקושים מסוג זה.
גם אני דיברתי על אותו הדבר. התרומה של מנורות לצבע מוכלת בתוך ה-0.5% עיוות והסטיה המזערית מ-flat.בסדר
אבל אני מדבר על הוספת חום בצורה אקטיבית על ידי מנורות / ויניל וכו'
הדבר נכון בתדר ספציפי עם סינוס מושלם לא בהרמוניות שם נעוץ ההבדל בין מגברים למשל. מישהו פה פתח שירשור על מניפולציה של נתונים ע"י יצרנים כמו הענות תדר ב db וכו' אבל אל תטרח לענות כי אתה תמיד צודק.החדר שלך מוסיף לא גרגר אלא טון צבע למערכת שלך.
כל הרכיבים למעט הרמקולים, בין ה"צבועים"-כביכול ובין אם לא, בד"כ מוסיפים פחות מ-0.5% עיוותים וסוטים לכל היותר ב-3dB± מ-flat. כל ה"צבע" של הרכיבים מוכל בזה. לרמקולים יש יותר עיוותים, אבל גם הם ברוב המקרים לא סוטים הרבה יותר מ-flat.
באמת שפספסת את מהות הפוסטלא נמאס לך לחזור לאותו נושא שוב ושוב כל פעם?
הבנו שאתה אוהב לשמוע בדיוק את ההקלטה המדוייקת כמו ששמע אותה אותו מפיק/ טכנאי בחדר העריכה למרות שאין לך שום אפשרות לעולם לדעת מה הוא שמע, הבנו שויניל זה פורמט שלא מתקרב לשום דיגיטל ביכולות שלו, הבנו שסטרימינג עדיף על כל פורמט אחר, הבנו שמנורות זה סתם הוספת חום שעושה נעים בגב אבל לא קשורה למה שהוקלט….
תתקדם, זה וויכוח ישן שמיצה את עצמו וכל מי שהיה לו אוסף תקליטים הבין ומכר את האוסף, כל בעלי מגברי המנורות איפסנו את המגברים שלהם וקנו קלס D.
בייסיקלי אין לך סיבה לחזור על המנטרה ואוביוסלי אתה חופר.
לא הבנתי את הטענה. הרמוניות הם בדיוק מה שנמדד ב-THD -- זה ראשי תיבות של Total HARMONIC Distortion. חוצמזה, אם למשל לצליל של 100 הרץ הציוד מוסיף הרמוניה מאוד חזקה ב-200 הרץ, זה יתבטא גם ב-frequency response, שכבר לא יהיה 3dB± מ-flat.הדבר נכון בתדר ספציפי עם סינוס מושלם לא בהרמוניות שם נעוץ ההבדל בין מגברים למשל. מישהו פה פתח שירשור על מניפולציה של נתונים ע"י יצרנים כמו הענות תדר ב db וכו' אבל אל תטרח לענות כי אתה תמיד צודק.
כל שינוי בצורת הגל הוא עיוות פר סה. בייסיקלי, העיוות הוא ההבדל בין צורת הגל המתקבלת לצורת הגל המקורית.זה מה שאמרתי, יצרנים מוסיפים וויסינג שלא מפורסמים על ידם ולכן לא רק רמקולים צובעים את הצליל. זה לא עיוות פר-סה אלא לא פלאט כנטען בנתונים החסרים מאוד שלהם.
לא כולם פה למדו אלקטרוניקה וכשאתה כותב את המילה עיוות אנשים כאלה חושבים על שיבוש לא הגיוני וצורם בנשמע ולא הרמוניות על סקופ שלמי שהוא לא נגן מקצועי הן לא מפריעות.כל שינוי בצורת הגל הוא עיוות פר סה. בייסיקלי, העיוות הוא ההבדל בין צורת הגל המתקבלת לצורת הגל המקורית.
לא כולם פה למדו אלקטרוניקה וכשאתה כותב את המילה עיוות אנשים כאלה חושבים על שיבוש לא הגיוני וצורם בנשמע ולא הרמוניות על סקופ שלמי שהוא לא נגן מקצועי הן לא מפריעות.
תנסה פעם לא להתנשא זה יעזור להרבה מהקוראים להבין ולהזדהות איתך.
לא פיספסתי כלום! אתה אובססבי, נודניק וחוזר על עצמך כל פעם מכיוון אחר.בכמ
באמת שפספסת את מהות הפוסט
השאלה היא מה אנשים אוהבים
לא מה יותר נכון
מין הסתם flat ו ניוטרל זה הסאונד האמיתי הקרוב ביותר לדבר האמיתי
מצד שני רוב האודיופילים להוסיף חום או "מוזיקליות" על ידי הוספת דיסטורשן בין אם זה עם מגבר מנורות או ויניל.
השאלה היא לגבי ההעדפה ולא לגבי מה יותר נכון טכנית
נשמע מעניין לגמרי flat. בטח קראת את זה בasr, עם המדען הדגול.אני אוהב סאונד שהוא לגמרי Flat, לא רוצה ששום רכיב בשרשרת יוסיף גרגיר של צבע לסאונד אם זה לא קיים בהקלטה המקורית.
איפה אתם על הספקטרום?
לא יודע, תשאל את "המדען הדגול"לא פיספסתי כלום! אתה אובססבי, נודניק וחוזר על עצמך כל פעם מכיוון אחר.
כל מני אנשים אוהבים כל מני דברים, חלקם בגלל נוסטלגיה, חלקם בגלל שלא בא להם להחליף פורמט, חלקם אוהבים לאסוף מדיה מסויימת, חלקם חושבים שמדיה אחת עדיפה סונית על אחרת. אתה הרי יודע את זה ומה שמעניין אותך זה לחזור על כך שמנורות ואנלוג זה דיסטורשן. ברור שלא פיספסתי כלום…
תוכל לציין איזה ציוד שמעת שענה על הדרישה שלך ואיזה ציוד שמעת שלא ענה על הדרישה שלך ?אני אוהב סאונד שהוא לגמרי Flat, לא רוצה ששום רכיב בשרשרת יוסיף גרגיר של צבע לסאונד אם זה לא קיים בהקלטה המקורית.
שרון100? זה אתה?בכמ
באמת שפספסת את מהות הפוסט
השאלה היא מה אנשים אוהבים
לא מה יותר נכון
מין הסתם flat ו ניוטרל זה הסאונד האמיתי הקרוב ביותר לדבר האמיתי
מצד שני רוב האודיופילים להוסיף חום או "מוזיקליות" על ידי הוספת דיסטורשן בין אם זה עם מגבר מנורות או ויניל.
השאלה היא לגבי ההעדפה ולא לגבי מה יותר נכון טכנית
באולפנים שהייתי בעיקר= flat סאונדתוכל לציין איזה ציוד שמעת שענה על הדרישה שלך ואיזה ציוד שמעת שלא ענה על הדרישה שלך ?
מה הטעם לדבר על אולפנים? הרי ממילא אתה לא יכול לשמוע שם את המוזיקה שאתה רוצה בזמן שאתה רוצה, וגם זה לא מה שעליו הפורום.באולפנים שהייתי בעיקר= flat סאונד
מערכות ביתיות פחות