נבחרי השנה 2017 - אודיו רב ערוצי


איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,116
מעורבות
1,056
נקודות
113
.

האטמוס מאפשר לך להגיע לחווית קולנוע תלת מימדית מוחלטת.

מבחינתי, כיום, בקולנוע ביתי האטמוס הוא הסטנדרט. וכל כך למה? כי החברות בעצמן מצהירות בזה. איך מצהירות? במגברים שלהם.

ובלי קשר. התשובה היא אמורה להיות אחרת. לאותם 2.1 בסיסיים הוסיפו ״קישוטים״.

פורמט האטמוס, ו DTS-X שונים באופיים מפורמטי הסאונד הקודמים.
שילוב 4 רמקולים בתקרה. מביאים לבסוף לחווית סאונד תלת מימדי פנטסטית.
לדעתי כל מי שקולנוע ביתי בדמו. חייב להשלים לפחות זוג רמקולי תקרה, כדי ליהנות מפורמטי הסאונד החדישים.
 

איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,116
מעורבות
1,056
נקודות
113
ה90 שלי יאכל את ה901 בלי מלח רק שיש לו פורמטים חדשים של אטמוס שאותו אני לא צריך

שלומי

אין ספק שה-90 מגבר מעולה.
ה-90 היה ברשותי תקופה די ארוכה. אבל מה לעשות, ה-901 טוב יותר בכול פראמטר.. חוץ מאיכות הבניה.
פיוניר בעצמם מצהירים שה-901 הוא הרסיבר הטוב ביותר שיצרו מעולם.

העיקר שאתה מרוצה מהסטאפ שברותך.
901.png
 

תמונות מצורפות

  • 901.png
    901.png
    KB 180.3 · צפיות: 879

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
נמר
בוקר טוב

כאשר השמע עבור קולנוע היה דו ערוצי 2.0 ופותח ע"י dolby עבור בתי הקולנוע ל stereo Expended או stereo Surround שלאחר זמן ניקרא dolby stereo ואז dolby surround ולאחר מכן עבור הבית dolby pro-logic היו מאז ומתמיד 2.0 כאשר חברת dolby פיתחו מצב dsp ומטריצות והוצאת "תת ערוצים" מזוג ערוצי הstereo משמע 2.0.

סאונד קולנועי עבור בתי הקולנוע המסחרי ואח"כ משם הועבר לבית הקולנוע הביתי הפרטי - קבל תפנית מאוד חזקה אי שם בתחילת שנות ה 90 כאשר הקליטו בסטודיו מראש 5-6-7 ערוצים full range דיסקרטיים לחלוטין (ימין קדמי, מרכז קדמי, שמאל קדמי, ימין סראוונד, שמאל סראוונד, מרכז אחורי, אחורי ימיני,אחורי שמאלי) וערוץ אפקט בלבד שמוגבל עד 120hz עבור הסאב וופר (שעיקר האפקטים שלו זה הרעדות והמחשה סביב 20-30hz ומטה.
ומאז ומתמיד על אותם 5-6-7 ערוצי full range שהיו הבסיס לפסקול רב ערוצי דיסקרטי אולפני, ולכל מה שמוכר לנו כיום, מוסיפים תוספות והלבשות למיניהם.

אז לא זה לא קישוט מעבר ל 2.0
אלא מעבר ל 7.1 (אמיתי) סטודיו מוקלט.
 

Fire

אוהב את התחום
הודעות
480
מעורבות
73
נקודות
28
שלומי

אין ספק שה-90 מגבר מעולה.
ה-90 היה ברשותי תקופה די ארוכה. אבל מה לעשות, ה-901 טוב יותר בכול פראמטר.. חוץ מאיכות הבניה.
פיוניר בעצמם מצהירים שה-901 הוא הרסיבר הטוב ביותר שיצרו מעולם.

העיקר שאתה מרוצה מהסטאפ שברותך.
צפה בקובץ המצורף 36390
איציק היקר אין ספק אני בטוח שאתה מעריך מעריץ ומוקיר את ה90 לא פחות כמוני אם לא יותר ואני מאמין אפילו מכיר אותו טוב יותר ממני
ה901 אכן צוטט כמכשיר הכי טוב של החברה
וזאת כי הפעם הראשונה שהחברה הצליחה להוציא 11 ערוצים discreet בכוחות עצמה עם הגברה משלה וזה הישג ראוי לציון
אבל בינינו גם כשיצא ה ax10 לפני 15 שנה הוא היה הtop של החברה והרבה מים זרמו מאז
רוצה לאמר ה90 עדיין יש לו ערך מוסף על מכשירים אחרים טובים ומשוכללים ככל שיהיו כמו ה901 מבחינת הבנייה לפחות ואיכות הצליל והדימיות שלו rumble עצבני לhiss שקט של ציפור שליטה טובה הוופרים של הרמקול ההגברה של bno כבר לא תחזור ופיוניר מייצרים לעצמם הגברה הווה אומר כל עוד מכשירים לא ייוצרו כמו ה90 בצורת קומבו פרה פאוור אין מצב שיגיעו אליו גם עם שיא התחכום
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
ברור שיאמרו שה 901 "הטוב שיצא", יופי של שיווק.
תהיה בטוח שלומי שכל פיוניר אחר שתשים במקום ה 90, האכזבה תהיה ישירה, כמו שקרה לך עם ה 85 וה 87 שהיו לך...לאחר ניגון עם ה 90, הבנת כמה ה 90 מתעלה על כל החבורה שיצאה לאחר ה 90.
ה 87 לא שונה מה 89 או מה 901.

תהנה שלומי ממה שיש לך
לצרכיך ואהבת פיוניר שבדמך - אין טוב ממנו.
 
נערך לאחרונה ב:

איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,116
מעורבות
1,056
נקודות
113
איציק היקר אין ספק אני בטוח שאתה מעריך מעריץ ומוקיר את ה90 לא פחות כמוני אם לא יותר ואני מאמין אפילו מכיר אותו טוב יותר ממני
ה901 אכן צוטט כמכשיר הכי טוב של החברה
וזאת כי הפעם הראשונה שהחברה הצליחה להוציא 11 ערוצים discreet בכוחות עצמה עם הגברה משלה וזה הישג ראוי לציון
אבל בינינו גם כשיצא ה ax10 לפני 15 שנה הוא היה הtop של החברה והרבה מים זרמו מאז
רוצה לאמר ה90 עדיין יש לו ערך מוסף על מכשירים אחרים טובים ומשוכללים ככל שיהיו כמו ה901 מבחינת הבנייה לפחות ואיכות הצליל והדימיות שלו rumble עצבני לhiss שקט של ציפור שליטה טובה הוופרים של הרמקול ההגברה של bno כבר לא תחזור ופיוניר מייצרים לעצמם הגברה הווה אומר כל עוד מכשירים לא ייוצרו כמו ה90 בצורת קומבו פרה פאוור אין מצב שיגיעו אליו גם עם שיא התחכום

שלומי

ההגברה מבית פיוניר, דיירקט אנרג'י HD הטמונה ב-901, טובה יותר מההגברה של B&O הטמונה ב-81 ועד ה-90.
ה-901 שוכן אצלי למעלה משנה, ללא קשר ל-11 ערוצי ההגברה. זהו הרסיבר הטוב ביותר מבית פיוניר.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
כאשר השמע עבור קולנוע היה דו ערוצי 2.0 ופותח ע"י dolby עבור בתי הקולנוע ל stereo Expended או stereo Surround שלאחר זמן ניקרא dolby stereo ואז dolby surround ולאחר מכן עבור הבית dolby pro-logic היו מאז ומתמיד 2.0 כאשר חברת dolby פיתחו מצב dsp ומטריצות והוצאת "תת ערוצים" מזוג ערוצי הstereo משמע 2.0.

לא רלוונטי.

סאונד קולנועי עבור בתי הקולנוע המסחרי ואח"כ משם הועבר לבית הקולנוע הביתי הפרטי - קבל תפנית מאוד חזקה אי שם בתחילת שנות ה 90 כאשר הקליטו בסטודיו מראש 5-6-7 ערוצים full range דיסקרטיים לחלוטין (ימין קדמי, מרכז קדמי, שמאל קדמי, ימין סראוונד, שמאל סראוונד, מרכז אחורי, אחורי ימיני,אחורי שמאלי) וערוץ אפקט בלבד שמוגבל עד 120hz עבור הסאב וופר (שעיקר האפקטים שלו זה הרעדות והמחשה סביב 20-30hz ומטה.
ומאז ומתמיד על אותם 5-6-7 ערוצי full range שהיו הבסיס לפסקול רב ערוצי דיסקרטי אולפני, ולכל מה שמוכר לנו כיום, מוסיפים תוספות והלבשות למיניהם.

תגיד לי. אתה צוחק עלי? אתה מספר לי על ההיסטוריה של המערכת הרב ערוצית ועל התפתחות של הערוצים המתווספים (שים לב - מתווספים).

ומזה ״הלבשות?״.

היום יש בסיס מינימלי ליצירת קולנוע ביתי. זוג רמקולים שעושים רעש מקדימה. הלבישו רמקול אמצע וייחדו אותו לדיאלוגים ומילוי במת האמצע במוסיקה. אחר כך הוסיפו שני רמקולים מאחור על פי הסטנדרט החדש 5.1 דאז. השנים עברו, מלחמות, סוריה נפלה, הפמניסטיות התחילו לעשות צרות והנה, התקן התחדש ויש לנו 7.1 שהוא תקן מוגבל לסידור הסלון להבדיל מ-5.1 שהוא קל יותר ליישום. ה-7.1, במידה ויש לך קיר צמוד לאחורי הראש, זה בזבוז כסף. למה? משום הסידור בתקן. זוג קדימה, אמצע, צד ואחורה. אחורי זה מאחור - אם אין מאחור - אין אחורה - אין אחורה - אין טעם שיהיה רמקול שאמור להיות שם אם אין שם.

ואז ה״תקן״ החדש 7.1, למרות שהיה אמור להיות הבטחה, הפך למוגבל בקולנוע הביתי והפך לסטנדרט בבתי הקולנוע (כי יש אחורה).

המגברים לעומת זאת, היו צריכים לעמוד בתקן המינימלי (5.1) ולאט לאט התקן החדש (7.1) ירד לדגמים היותר בסיסיים עד שהיה ניתן למצוא אותו גם במגברים זולים יחסית.

אבל עד האטמוס הכל היה more of the same. אז הוסיפו עוד רמקול בצד והקליע יעשה דרך יותר מובחנת. אם אין מקום מאחורי הספה לעוד זוג רמקולים אז הקליע יעשה בערך את אותה הדרך כמו 5.1.

ואז באו מהנדסי קול והפכו את הקערה על פיה. אנחנו לא נקליט דו מימד - ניתן תפקידים כאלה שיהפכו את הצליל לתלת מימדי - וזו חביבי, בסטנדרט של אודיו, מהפכה. וכל כך למה? משום שעד היום התרגלנו לקבל צליל מסביבנו. עכשיו יש גם מעלינו. וזה חביבי, משנה משחק - לא קישוט. 7.1 אם כבר, טכנית, זה 5.1 מקושט. לעומת זאת, אטמוס זה חיה אחרת מרמת ההקלטה ועד החוויה עצמה.

ואם כבר תהליכים חשובים בקולנוע אז היו לנו שניים כאלה. ה-5.1 והאטמוס. מה שבניהם, הוא אינו ״תקן״ חדש אם כי מתיחת פנים לקיים.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
ה 7.1 הרבה יותר אפקטיבי מהתיקרתיים גם כאשר הספה יחסית צמודה לקיר אחורי.

ולא אני לא צוחק איתך, אני אומר לך מכיון שמבחינתך לפי הפוסט הקודם 2.0 במטריצה לרב ערוצי דרך dsp ו 7.1 מוקלט סטודיו - עבורך זה אותו דבר בקולנוע.

והתיקרתיים כ"כ קלים ליישום מה אומר לך...
אם אין לך חדר ייעודי, הוספת אלמנטים על התקרה מכערת את התקרה שלא נדבר על התשתית עבור אופרציה שכזו,
ויישום תיקרתיים בדמות לווינים זולים ואנמיים, מבחינתי עדיף בלי ולהתמקד איפה שחשוב וזה הבסיס 5.1 או 7.1
 

Fire

אוהב את התחום
הודעות
480
מעורבות
73
נקודות
28
שלומי

ההגברה מבית פיוניר, דיירקט אנרג'י HD הטמונה ב-901, טובה יותר מההגברה של B&O הטמונה ב-81 ועד ה-90.
ה-901 שוכן אצלי למעלה משנה, ללא קשר ל-11 ערוצי ההגברה. זהו הרסיבר הטוב ביותר מבית פיוניר.
יכול להיות ידידי כנראה שאני נמצא כרגע בפרק הדחה :oops::ישן::בכי::eek:
 

Fire

אוהב את התחום
הודעות
480
מעורבות
73
נקודות
28
איציק עוד משהו תסלח לי שאני מכניס פקטור לא קשור לאיכות הריסיוור אבל לרכוש מכשיר בעשרות אלפי שקלים ולהגיד הוא הכי טוב זו חוכמה של לא יודע מה להגדיר את זה
אבל במחיר שאני רכשתי את ה90 ואתה יודע אותו אני חושב שאני עדיין על הסוס והvfm שלי פה הוא מרגיע שחקים לעומת רוכשים שמוציאים כליה וטינה ממנהלת הבנק בכדי לרכוש מכשיר טופ שמתקרב ל20000 ₪ :confused::שטן::נגד:
 

Fire

אוהב את התחום
הודעות
480
מעורבות
73
נקודות
28
ואחרי חודש הוא לא רלוונטי;):(
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
עשרות אלפי שקלים נו בחיאת!

לא אכנס לעלויות האמיתיות של הרסיברים האילו.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
ה 7.1 הרבה יותר אפקטיבי מהתיקרתיים גם כאשר הספה יחסית צמודה לקיר אחורי.

ממש לא. הוא אולי יותר אפקטיבי אבל לא הרבה יותר (אם בכלל) כשיש קיר מאחורה. וזה למה? משום שזו הרחבה של משהו קיים - זה לא משהו חדש.

ולא אני לא צוחק איתך, אני אומר לך מכיון שמבחינתך לפי הפוסט הקודם 2.0 במטריצה לרב ערוצי דרך dsp ו 7.1 מוקלט סטודיו - עבורך זה אותו דבר בקולנוע.

תבחין בין בסיס לבין סטנדרט. אני אמרתי שהבסיס הוא שיהיה סאונד. וסאונד מפיקים מזוג רמקולים. לעומת זאת כתבתי שהתקן המקובל בקולנוע בסיסי זה 5.1. ולגבי הקישוטים, והשימוש במילה הזו, הקצנתי את הטענה שלך - לא בניתי טענה משלי.

והתיקרתיים כ"כ קלים ליישום מה אומר לך...

חד משמעית כן. ותחשוב על זה. יש לך התלבטות. הראשונה היא לשבור את הקיר מאחוריך (אם יש לאן) והשניה היא לחרוץ תעלה מהקיר עד התקרה, לתלות זוג רמקולים נוספים, לסגור עם קלסימו. מה קשה ליישום? עשיתי את זה בבית שלי בשעה וחצי.

אם אין לך חדר ייעודי, הוספת אלמנטים על התקרה מכערת את התקרה שלא נדבר על התשתית עבור אופרציה שכזו,
ויישום תיקרתיים בדמות לווינים זולים ואנמיים, מבחינתי עדיף בלי ולהתמקד איפה שחשוב וזה הבסיס 5.1 או 7.1

אף אחד לא דיבר על עיצוב. דיבנו על תקנים בקולנוע. ולטעמי, רמקולים תלויים מהתקרה זה יותר אסטטי מאשר רמקולים תלויים על הקיר האחורי צמוד לאוזן.

גם לא נכנסתי לעניין הרמקולים ואיכותם. דיברנו על תקן. ותקן אטמוס חביבי, הוא התקן המקובל היום בקולנוע מקצועי (בתי קולנוע) והוא גם התקן המעודכן ביותר עבור קולנוע ביתי (בבית). וההקלטות, מה לעשות, מכוונות לשם.

ומה זה אומר בפועל?
כשהחליטו לעבד את הצליל באופן כזה שמסוק ינחת מלמעלה, וזה לא נשמע, זה לא שלם. כלומר: התקן שברשותך לא מתאים לעיבוד הנדרש.

ואם נחזור ל״אפשר ליישם 7.1 עם ספה צמודה לקיר אחורי״. התשובה היא שאפשר. האם זה נכון? חד משמעית לא. למה? בגלל הקיר האחורי שמהווה מגבלה.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
נמר
מאז שקיים 6.1 אי שם בשנת 2000 מאז ומתמיד היה לי במה אחורית (נכון לא אידאלית כמו קיר אחורי פיזי), אך התוצאה בעזרת כיול ובחירת רמקולים נכונים תוך כדי התייחסות לנתונים גובה/זווית/פאזה וכיול נכון - התוצאה מדהימה ב 7.1, אתה מוזמן לבוא ולהיוכך, רק שישי בבוקר לצערי מתאפשר.

שבירת קיר, אוי ואבוי בטח לא בסלון סטנדרטי כשלי, מקבלים ממה שיש תוצאה באמת מעולה בעזרת כיול איכותי (הקיים ב anthem),

יישום תיקרתיים הייתי בסרט הזה נמר ולקחתי כפרויקט ואף ניסיתי לא מעט "לווינים",
בשביל לקבל את האפקט הנכון עבור אטמוס, מאלץ אותי לשים רמקולים בתקרה באזורים שלצערי לא מתקבלים וויזואלית, בשביל להעביר חיווט אצלי זה לפרק את כל קרניז הגבס ההיקפי אצלי, מה עוד שהחוויה דרך רמקולים לוויניים עבור 7.1.4 לא הפילה אותי בכלל - ונאלצתי להגביר משמעותית את ערוצי האפקט האילו שהיה ניראה לי לא מציאותי, החלל אצלי סביב 20 מ"ר עבור התחביב.
ירדתי מהנושא והחלטתי להשקיע יותר באיכות הפרוססור עבור קבלת 7.1 איכותי יותר ממה שיש בנמצא.
כרגע עם רכישת ה-פרוססור (כפי שאני מחפש ושואף) יאלץ להמתין בשל סיבות כאילו ואחרות.

אך אני מעדיף להשמיש ככל הניתן את הבסיס ומה שיש בשטח מאשר להתפשר הן על האיכות (לווינים זולים ואנמים ולצערי הכי "נעלמים" באופן יחסי) והן על העיצוב הנקי של התקרה (פשוט עבורי זה לא שווה את המאמץ הפיזי/כלכלי) במיוחד כאשר אני מתפשר על איכות הרמקולים התיקרתיים.
 

סחבק

חבר משקיען
הודעות
504
מעורבות
124
נקודות
43
להתפשר הן על האיכות (לווינים זולים ואנמים ולצערי הכי "נעלמים" באופן יחסי) והן על העיצוב הנקי של התקרה (פשוט עבורי זה לא שווה את המאמץ הפיזי/כלכלי) במיוחד כאשר אני מתפשר על איכות הרמקולים התיקרתיים.
בדקת רמקולים שקועי קיר/אלקטרוסטטיים שקועים?
בנוסף, הניחוש שלי הוא שה neat הקטנים גם יכולים להיות פתרון מעניין.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
בדקת רמקולים שקועי קיר/אלקטרוסטטיים שקועים?
בנוסף, הניחוש שלי הוא שה neat הקטנים גם יכולים להיות פתרון מעניין.

לא בדקתי סוג זה של רמקולים אצלי. שקועים (איכותיים) בתקרה שגובהה 2.56 לא כ"כ פרקטית בשל הצורך ל"הנמיכם" בתקרה או פלטפורמת גבס ולהכנס לעיצוב התקרה, שרק תקטין וויזואלית את החלל ובעיקר את הסלון (גם כך אני עובד עם "מפלצות" בקיר הקדמי (שלישייה קדמית דיי גדולה, סאב 18 אינץ גדול, אלקטרוניקה עם לא מעט נוכחות, קיר אחורי רמקולים גדולים ומקרן והצדדים כאשר צופים בסרט רמקולים bipolar פול ריינג שמצטרפים (בשאר הזמן מאוכסנים).

"לשחק" עם התקרה כרגע לא רואה לזה עתיד פרקטי.

לא נורא.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
נמר
מאז שקיים 6.1 אי שם בשנת 2000 מאז ומתמיד היה לי במה אחורית (נכון לא אידאלית כמו קיר אחורי פיזי), אך התוצאה בעזרת כיול ובחירת רמקולים נכונים תוך כדי התייחסות לנתונים גובה/זווית/פאזה וכיול נכון - התוצאה מדהימה ב 7.1, אתה מוזמן לבוא ולהיוכך, רק שישי בבוקר לצערי מתאפשר.

יש תנאי בסיסי ליצירת 7.1 אמיתי ומורגש כפי שתיכננו שיהיה מורגש. הוא תלוי מרחקים מוגדרים על מנת לייצר תנועה מרמקול לרמקול שיהיה משכנע מספיק.

להלן איור לאיך צריך להיות ממוקם כראוי סידור רמקולים ב- 7.1

image.jpg


במידה וזה לא מתרחש זה פשוט לא סידור נכון. למה? כי יש מהנדסים שתקידם הוא לייצר את התקנים הללו. ועל מנת שהתקנים הללו יתאפשרו צריך את התנאים הנכונים. אי לכך, ממגבלת מקום מאחור, ה-7.1 אצלך לא מנוצל כפי שאמור להיות.

שבירת קיר, אוי ואבוי בטח לא בסלון סטנדרטי כשלי, מקבלים ממה שיש תוצאה באמת מעולה בעזרת כיול איכותי (הקיים ב anthem),

שוב. אף כיול לא יכול להרחיק לך רמקולים יותר ממה שהם מרוחקים פיסית. המקסימום זה לקבוע ווליום נמוך יותר למי שקרוב לאוזן. אבל אז, אתה מאבד את מה שנקרא ״במה״.

יישום תיקרתיים הייתי בסרט הזה נמר ולקחתי כפרויקט ואף ניסיתי לא מעט "לווינים",
בשביל לקבל את האפקט הנכון עבור אטמוס, מאלץ אותי לשים רמקולים בתקרה באזורים שלצערי לא מתקבלים וויזואלית, בשביל להעביר חיווט אצלי זה לפרק את כל קרניז הגבס ההיקפי אצלי, מה עוד שהחוויה דרך רמקולים לוויניים עבור 7.1.4 לא הפילה אותי בכלל - ונאלצתי להגביר משמעותית את ערוצי האפקט האילו שהיה ניראה לי לא מציאותי, החלל אצלי סביב 20 מ"ר עבור התחביב.
ירדתי מהנושא והחלטתי להשקיע יותר באיכות הפרוססור עבור קבלת 7.1 איכותי יותר ממה שיש בנמצא.
כרגע עם רכישת ה-פרוססור (כפי שאני מחפש ושואף) יאלץ להמתין בשל סיבות כאילו ואחרות.

ואיך בדקת? תלית אותם על התקרה? הרי אין דרך אחרת לבחון את עניים האטמוס מבלי למקם את הרמקולים היכן שהם אמורים להיות ממוקמים.

עם זאת. גם וילון שחור או אפור המקיף את הסלון, סנטר ענק, סאב בגודל של דירת חדר וחצי וטונות של אלקטרוניקה גם לא אמור לעבור את מבחן העיצוב אצל המעצב הממוצע. אבל אתה חי עם זה כי אין ברירה. ועכשיו אני אגלה לך סוד קטן. אם לא תשים רמקולים בתקרה, לא יהיה לך אטמוס בקרוב. זה משום שאין דרך אחרת לייצר אטמוס כמו שצריך מבלי לתלות רמקולים בדיוק שם. ותאמים לי, שני עיגולים (מוראל, אליפסון, קבאס) בתקרה, זה לא מה שיהרוס לך את העיצוב. אבל זה יעדכן אותך בסאונד.

אך אני מעדיף להשמיש ככל הניתן את הבסיס ומה שיש בשטח מאשר להתפשר הן על האיכות (לווינים זולים ואנמים ולצערי הכי "נעלמים" באופן יחסי) והן על העיצוב הנקי של התקרה (פשוט עבורי זה לא שווה את המאמץ הפיזי/כלכלי) במיוחד כאשר אני מתפשר על איכות הרמקולים התיקרתיים.

שמעתי מספר מערכות מבוססות אטמוס. בהן גם רמקולים לוויניים קטנים. התוספת שלהם היתה אדירה. זה משנה משחק בכל הנוגע לחווית קולנוע - מה קוראים אותו ״לא רגיל״.

אבל שוב. זה לא משנה. טכנית הסלון שלך מוגבל ל-7.1 והעיצוב שלך (לשיטתך) מוגבל לאטמוס.

ולסיום.
״מי שלא יכול לקנות פרארי תמיד יטען שהטיוטה קורולה שלו היא הדבר הכי טוב שיש...״

והצעה - זו מטאפורה. לא קשור לכסף. אל תיפול בתגובה למשפט האחרון.
 

תמונות מצורפות

  • image.jpg
    image.jpg
    KB 21.1 · צפיות: 302

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
נמר

יש תאוריות
ויש מציאות
וזה קשור לכל מה שרשמת פה.

ואך בדיוק לדבריך, ישמתי את העניין בשמיעת הלוויינים, ע"י בקשה מוזרה מ 4 חברי ילדות טובים - כמו אחים עבורי (שמבינים ויודעים את המחלה הכבדה) שלא הבינו מה אני רוצה מהם כאשר פניתי להם לראשונה ושימוש ב 4 סולמות שכל חבר נרתם להביא, הבדיקה החלה כאשר כל חבר מחזיק לווין ו-בדיקה סיזיפית כולל מרחקים בין הרמקולים שאותם חברים זזו עם הסולם ורמקול תוך כדי ניגון וכיול וניסיון להגיע לפוטנציאל לו כיוונתי וקיוותי - השעות המעייפות היו עבורנו מועקה לא קטנה אך הייתי חייב לשמוע פיזית ראשית לפני שאני נכנס להתחרע בתקרה שלי ולפני שאני מתחיל את הפרויקט.
לפני מיקמתי קרטונים שחתכתי בצורה עגולה/מרובעת והדבקתי בנקודות ציון שונות בשביל לבחון ראשית את המראה הוויזואלי ולאחר מכן התחיל השלב המעשי ובקשת עזרה מחבריי הטובים.

ופה סיימתי את הנושא הזה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
יש תאוריות
ויש מציאות
וזה קשור לכל מה שרשמת פה.

לגבי התיאוריה - נכון. יש תיאוריה.

לגבי המציאות - מנסיון, היא והתיאורה בעניין הזה אינם קווים מקבילים. הם נפגשים בהחלט.

לגבי היתר. איך אמרת - סיימת את הנושא. אני מכבד בקשתך זו.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
:)
"הקווים המקבילים" הם בעיקר דעותיינו בנושא (וטוב שכך).;)

רות סוף.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור