מה שמשגע אותי זה....

  • פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך

zs

חבר משקיען
הודעות
4,926
מעורבות
1,604
נקודות
113
רמקול של $50k לא משווים לטויוטה אלא למזראטי (למשל). טויוטה זה רכב עממי, ורמקול במחיר כזה ממש לא עממי - כמו מזראטי. טויוטה אפשר להשוות לרמקול שעולה $5k, זה כבר נראה פחות מטורף. בכל מקרה המכונית הכי זולה עולה יותר מ-95% מהרמקולים שנמכרים.
ועוד משהו קטן...איך זה שאני שומע וגם יודע שבתערוכות במינכן נסגרות עסקאות על מוצר שעולה x כסף .
בשליש מחיר.וחצי מחיר ממה שעולה ליבואן כאן.ז"א גם היבואן "נדפק"...
תקן אותי היכן אני טועה...
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,321
מעורבות
1,888
נקודות
113
מחיר נקבע לפי מה שמוכנים לשלם עבורו, לא על פי עלות הייצור שלו אבל כדי שיסכימו לשלם מחיר גבוה על רמקול הוא חייב להישמע טוב! אנשים שיושבים ושומעים מוזיקה דרך קבע ותשמיע להם יצירה שהם מכירים ברמקול יקר רצח, מדהים ביופיו, ברמת גימור פסיכית אבל, נעלמים להם ניואנסים שהם מכירים, נעלמת הבמה, הטוויטר נשמע בנפרד משאר הרמקול, הבס הופך לגוש מעיק.....
פשוט ירכשו רמקול יקר אחר.
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,507
מעורבות
525
נקודות
113
ועוד משהו קטן...איך זה שאני שומע וגם יודע שבתערוכות במינכן נסגרות עסקאות על מוצר שעולה x כסף .
בשליש מחיר.וחצי מחיר ממה שעולה ליבואן כאן.ז"א גם היבואן "נדפק"...
תקן אותי היכן אני טועה...
תחשוב לבד, נו למה זה?! ...
 

רויטל

אוהב את התחום
הודעות
97
מעורבות
28
נקודות
18
:confused:
מערכת יוקרתית היא הישג, מכונית יוקרתית
ושעון יוקרתי זה סמל לסטטוס, מכונית ספורט היא תדמית, החיים שלנו הם
דרך רצופה של השגים וכישלונות.
אי אפשר בלי תדמית היום
 
נערך לאחרונה ב:

רויטל

אוהב את התחום
הודעות
97
מעורבות
28
נקודות
18
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,819
מעורבות
903
נקודות
113
ממש לא קשור לעלות ייצור
המחיר יהיה כמה שמוכנים לשלם עליו
כמו שבגדי נשים עולים לרוב יותר מבגדי גברים למרות שהן קונות יותר
למה? כי הן מוכנות לשלם
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,750
מעורבות
1,439
נקודות
113
NINTCHDBPICT000612517663.jpg
 

תמונות מצורפות

  • NINTCHDBPICT000612517663.jpg
    NINTCHDBPICT000612517663.jpg
    KB 43 · צפיות: 368

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,004
מעורבות
1,083
נקודות
113
מחיר נקבע לפי מה שמוכנים לשלם עבורו, לא על פי עלות הייצור שלו אבל כדי שיסכימו לשלם מחיר גבוה על רמקול הוא חייב להישמע טוב! אנשים שיושבים ושומעים מוזיקה דרך קבע ותשמיע להם יצירה שהם מכירים ברמקול יקר רצח, מדהים ביופיו, ברמת גימור פסיכית אבל, נעלמים להם ניואנסים שהם מכירים, נעלמת הבמה, הטוויטר נשמע בנפרד משאר הרמקול, הבס הופך לגוש מעיק.....
פשוט ירכשו רמקול יקר אחר.

אני לא חושב שזה מדויק, לא מדובר פה על מוצר אופנה ...
בכל זאת יש יעד בתכנון רמקול שיעמוד בפרייס ריינג׳ מסוים, יש תחרות אדירה כמו שכתבת-
ולכן כל חברה צריכה להתאמץ יותר בכדי להגיע לאנשהו ולא לעבור תקציב מסוים של פיתוח ועלויות... ואני לא מדבר על שוק של רמקולים cost no object אלא על שוק המיינסטרים וההיי אנד השפוי.
זה הרבה יותר שקול ומחושב ממה שכתבת.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,750
מעורבות
1,439
נקודות
113
לי אין בעיה דווקא עם 50000$, אבל למה?
אני יודע למה BMW, וזה לא בגלל 20 אלף חלקים

ישנו ציוד של Harman (סמסונג), כמו רמקולים של JBL שהושקעו בהם אינספור שעות פיתוח, היסטוריה, מוניטין

במינכן האחרון שהייתי שמעתי רמקולים של איזה סטרטאפ ספרדי, ואכן כשעשיתי גוגל הם ביקשו 50000$. כמו שאמרים, למה מי אתה?
 

gtr

חבר משקיען
הודעות
1,062
מעורבות
473
נקודות
83
תכלס,
אין שום רמקול יקר מאוד ששווה את מחירו.
וככל שהמחיר עוד עולה משם,ההשוואה של שלמה תיהייה קיצונית עוד יותר.

נכון שיקומו ויטענו,יקר למי?
לאזרח הנורמטיבי או לאוליגרך...
וזה לא באמת משנה,בסוף תמיד ימצאו רוכשים.

בכל זאת לטעמי,הסיבה למחירים הגואים וההזויים,היא מיצוב נטו.
עדיף לפרוץ לשוק עם תג מחיר מופרז,זה האימפקט הראשוני,שמרים גבה,ומעורר עיניין.
יש אמירה כשהכתב מציין את המחיר,ולא אתפלא שגם משפיע על סקירתו.
אף אחד לא רוצה לקרוא ״שהמלך ערום״,ולא באמת שווה את הכסף,ועל הדרך לפגוע בספונסר שאולי ממן את הגוף שבו כותב.

אתה ממצב גבוה,ובעיקר מוכר את הבייסיק.
כל אחד ישמח לרמקול שבא ממשפחה אצילת עם תג מחיר גבוה.
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,321
מעורבות
1,888
נקודות
113
אני לא חושב שזה מדויק, לא מדובר פה על מוצר אופנה ...
בכל זאת יש יעד בתכנון רמקול שיעמוד בפרייס ריינג׳ מסוים, יש תחרות אדירה כמו שכתבת-
ולכן כל חברה צריכה להתאמץ יותר בכדי להגיע לאנשהו ולא לעבור תקציב מסוים של פיתוח ועלויות... ואני לא מדבר על שוק של רמקולים cost no object אלא על שוק המיינסטרים וההיי אנד השפוי.
זה הרבה יותר שקול ומחושב ממה שכתבת.
כל מה שאתה כותב לגמרי נכון וממש לא שולל את מה שאני רשמתי ואפילו להיפך, אתה מחזק אותי...
בתוך כל קבוצת מחיר יש כמובן תחרות בין יצרניות, שיקולים הנדסיים, שיקולי שוק, קהל יעד וכו׳. אבל, מחיר מוצר נקבע על פי מה שמוכנים לשלם עבורו, זה אומר שאם רמקול יקר לייצור בגלל תהליך כזה או אחר, בגלל אלמנט מאוד מיוחד או כל דבר אחר שמשפיע על עלויות הייצור והוא בעצם לא רלבנטי לקבוצת מחיר מסויימת אבל מצד שני נשמע פחות טוב לקבוצה הבאה הוא לא יעבור לפס הייצור עד שימצאו פתרון הנדסי מספק את הדעת...
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
בחירת רמקולים היא הכי מתעתעת בין כל ציוד האודיו, עד שאתה מבין מי אתה ואיך
תהנה מצורת הגשת מוזיקה, זה לוקח כמה
שנים, עד שתבין מה הבדל מהותי בין רמקול נציל בעל עקבה נדיבה לבין רמקול לא נציל בעל עכבה נמוכה, יקח עוד כמה שנים, ועד שתבין שבלי סביבה מטופלת אקוסטית תצתרך לשדרג עד שיערך מאפיר, ושידרוג לרמקול חדש יעלה פי 2
מהקודם והשיפור באיכות סונית יהיה מתחת לעשרה אחוז, עדיף לשדרג את ההגברה ולהוציא מרמקול הקיים את מיטב,כן אודיו זה מסע מרתק ועיקש.
 
נערך לאחרונה ב:

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
כל דקה יוצא רכב מהמפעל של טויוטה ונמכרים מליונים אחרי סה עוד מוכרים חלקי חילוף במשך שנים בטרליונים.
עכשיו כך פררי בעבודת יד : עם שוקלים את עלות המתחות ווהחומרים ההבדל יהיה קטן אבל עם מכניסים עבודת יד מיתוד והעובדה שחלקי חילוף זה לא ממש העניין והינה מכונית שעולה פי 15
 

ariekarp

אוהב את התחום
הודעות
387
מעורבות
119
נקודות
43
שום דבר בHI END לא שווה את מחירו.
עם HI FI או MID FI שעולה סביב 10% ממחיר HI END, אתה מגיע ל90% (אולי אפילו 99%) רמת ביצועים של ה HI END...
מי שנמצא שם ב HI END, אין לו מה לבכות - כל מחיר הולך כדי לשנות (אפילו לא לשפר) ב 0.1%
(המספרים כמובן לא מדידים אוביקטיבית, רק נתנו להעברת הרעיון הכללי)
 

רויטל

אוהב את התחום
הודעות
97
מעורבות
28
נקודות
18
אם בחניה שלך תחנה מזראטי ג'יבלי או פנמארה או חס וחלילה porsche 911 ואנשים מוכנים לשלם
אז למה לא ? אבל אפילו החברות האלה הבינו וגם הציגו רכבים " זולים יותר " לקהל העממי כביכול
ולעניות דעתי אף פעם לא ביררתי זה 500% רווח , כמו שזה ייחודי, גם רמקולים hi end הם ייחודיים והושקעו בהם אין ספור שעות לפי קו מחשבה כזה גם מוצדק לשלם תג מחיר גבוה מידי, ואף אחד לא אמר על פסי ייצור שמעסיקים שקופים שהשכר בהם הוא 2.5 $ ליום ומפה בעיקר נגזר הרווח של כל מוצר יוקרה
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
636
מעורבות
409
נקודות
63
אין כל הגיון באנלוגיה בין רכב לרמקול. בן אדם כשרוני וחדור מוטיבציה יכול לתכנן ולבנות רמקול dyi לא רע.
לתכנן הכל כן? תיבה, דרייברים, קרוס, בידוד וצביעה.

לתכנן טויוטה קורולה ייקח לאדם אחד 1000 שנה ולבנות 20000. לתכנן הכל כן? שילדה, מתלים, מנוע, תמסורת, מערכת היברידית, בלמים, מערכות בטיחות, מולטימדיה וכו..
 

Cloudy

חבר משקיען
הודעות
804
מעורבות
314
נקודות
63
אין כל הגיון באנלוגיה בין רכב לרמקול. בן אדם כשרוני וחדור מוטיבציה יכול לתכנן ולבנות רמקול dyi לא רע.
לתכנן הכל כן? תיבה, דרייברים, קרוס, בידוד וצביעה.

לתכנן טויוטה קורולה ייקח לאדם אחד 1000 שנה ולבנות 20000. לתכנן הכל כן? שילדה, מתלים, מנוע, תמסורת, מערכת היברידית, בלמים, מערכות בטיחות, מולטימדיה וכו..
תגיד את זה פשוט, יש מערכת עם רמקולים באוטו, אין אוטו ברמקולים :)
(הבדיחה עם הפיל והפסנתר?)
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,863
מעורבות
988
נקודות
113
אין כל הגיון באנלוגיה בין רכב לרמקול. בן אדם כשרוני וחדור מוטיבציה יכול לתכנן ולבנות רמקול dyi לא רע.
לתכנן הכל כן? תיבה, דרייברים, קרוס, בידוד וצביעה.

בכמה אנשים שבנו רמקול כזה כמו שתיארת פגשת ?
כמה רמקולים DIY יש בשוק לקנייה ?

מה שכתבת אולי מתאים למיעוט שבמיעוט.
זה לא רלוונטי לרוב צרכני האודיו.
ארז
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
636
מעורבות
409
נקודות
63
גבר (או גברת), פספסת כוונתי ב 100%.
מסתברא כי כשורי ההבעה בכתב שלי בנסיגה.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור