מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?


DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,884
מעורבות
1,882
נקודות
113
061E8B2E-AF9E-43D7-B1DF-C7A212F3732E.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 061E8B2E-AF9E-43D7-B1DF-C7A212F3732E.jpeg
    061E8B2E-AF9E-43D7-B1DF-C7A212F3732E.jpeg
    KB 272.5 · צפיות: 193

nir8e

אוהב את התחום
הודעות
400
מעורבות
287
נקודות
63
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
IMG_20211031_191718.jpg

אלבום מוזיקלי של מרלין מזור נגנית כלי הקשה, מתופפת, מלחינה, זמרת, פסנתרנית ומנהלת להקות דניות. אלה מצטרף יאן גרברק בסקסופון ובחליל.
מרילין מזור נולדה ב-1955 בעיר ניו יורק ומתגוררת בדנמרק מגיל שש, היא ממוצא פולני ואפרו-אמריקאי.
הדיסק הוא סוכריה מתוקה מאוד.

לא מוצע את הקטע היפה Pathway...אז קטע אחר יפה במקומו.

 

תמונות מצורפות

  • IMG_20211031_191718.jpg
    IMG_20211031_191718.jpg
    KB 133.7 · צפיות: 168

ZarJazz

אוהב את התחום
הודעות
212
מעורבות
187
נקודות
43
Led Zeppelin
II
1969

קלאסיקה מבית היוצר של זפלין
הדור שלא חזר

led2.jpg
 

תמונות מצורפות

  • led2.jpg
    led2.jpg
    KB 7.8 · צפיות: 177

למה

חבר משקיען
הודעות
1,346
מעורבות
823
נקודות
113
סוף-סוף המגבר חזר מתיקון עם כוחות מחודשים.:)https://tidal.com/browse/album/107168612
640x640.jpg
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
אחד מ-10 אלבומים הטובים והאהובים עלי ביותר שהייתי לוקח לאי בודד, הוא הרקוויאם של ורדי.

הביצוע השמימי להקלטה החיה הטובה ביותר שניתנה בפילהרמונית של ברלין (שכונתה אחת התזמורות הטובות בעולם), בפיקודו של המנצח קלאודיו אבאדו, כאשר לרשותו הצליל המעט קודר שלה.

בנוסף, שלוש מקהלות וסולנים אשר למרות פיסומם לא הכירו את העובדה, שהם כופים עליה רעיונות משלהם והם:
אנג'לה אורגיו (סופרן), דניאלה ברצלונה (מצו), רוברטו אלאניה (טנור), ג'וליאן קונסטנטינוב (בס); מקהלת הרדיו השוודי והמקהלה הקאמרית של אריק אריקסון.

חכו לקטע Dies Irae מ-2.25 שניות - וואו.

אתם יכולים לכתוב על הביצוע לרקוויאם של ורדי האהוב עליכם?

IMG_20211101_222552.jpg
IMG_20211101_222517.jpg

 

תמונות מצורפות

  • IMG_20211101_222552.jpg
    IMG_20211101_222552.jpg
    KB 128.1 · צפיות: 154
  • IMG_20211101_222517.jpg
    IMG_20211101_222517.jpg
    KB 228.6 · צפיות: 175

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
הביצוע השמימי להקלטה החיה הטובה ביותר שניתנה בפילהרמונית של ברלין (שכונתה אחת התזמורות הטובות בעולם), בפיקודו של המנצח קלאודיו אבאדו, כאשר לרשותו הצליל המעט קודר שלה.
אני ממש לא מסתדר עם ניסוחים מנופחים ויומרניים כאלה. הפילהרמונית של ברלין נוסדה ב-1882. אני מוכן להמר מיליון לאחד שלא שמעת את כל הביצועים החיים של הרקוויאם של ורדי שניתנו על ידה.

היא לא רק "כונתה" אחת הטובות בעולם, אלא בכלל אין על זה ויכוח, ואין לה "צליל קודר", אלא היא יוצרת איזה צליל שהמנצח רוצה.

בנוסף, שלוש מקהלות וסולנים אשר למרות פיסומם לא הכירו את העובדה, שהם כופים עליה רעיונות משלהם
מה אומר הניסוח הזה "לכפות עליה רעיונות משלהם"? הרי בכל ביצוע עם אישיות המבצע נותן את חותמו האישי.
וחוצמזה, אתה גם טוען שהם עשו זאת ללא הכרה??

אתם יכולים לכתוב על הביצוע לרקוויאם של ורדי האהוב עליכם?
יש לא מעט ביצועי מופת, כולל בלפחות שניים של טוסקניני ואחד של סראפין בעידן המונו.

הביצועים שאני אוהב במיוחד הם שניים:
  • Giulini מנצח, Schwarzkopf+Ludwig+Gedda+Ghiaurov סולנים, 1963/4 ב-EMI, כיום Warner, אפשר להשיג גם כ-SACD סטריאו ביפן, וכ-hi-res download בפרסטו. לסולנים הגדולים האלה -- אחד אחד -- בהחלט יש אישיות משלהם. הטווח הדינאמי עצום -- במקור גרם לבעיות בין המפיק לטכנאי: המפיק (Legge) לא הכין את הטכנאי לעוצמות המתפרצות, ובזמן ההקלטה המחוגים של הטייפ קפצו עמוק לתוך האדום. Legge גם לא היה מוכן שיכווצו את הטווח הדינאמי כשהוציאו את התקליט בוויניל, מה שגרם לקטעים השקטים כמעט להיבלע בתוך הרחשים, והקטעים החזקים פוצצו את האוזן.

  • Harnoncourt מנצח, Mai+Fink+Schade+D'Arccangelo סולנים, הקלטה חיה 2004 ב-RCA. את ה-SACD הרב-ערוצי קשה להשיג, אבל ממש כדאי. ל-hi-res download מצאתי רק מקור שאני לא מכיר, אולי אפילו מפוקפק. ההקלטה מ-ד-ה-י-מ-ה, אחת המרשימות ביותר בכל האוסף שלי, והמבצעים לא מביישים את ההקלטה :) ב-Dies Irae ממש שומעים (ומרגישים!) את ההבדל בין טימפאני לתוף באס.
נ.ב., אפרופו "גוון כהה לתזמורת" ו-Legge האמור: Walter Legge, המפיק האגדי של EMI, היה זה שייסד את תזמורת פילהרמוניה ב-1945, בכוונה שתשמש תזמורת להקלטות, וגייס אליה נגנים מהטובים ביותר באנגליה. הוא אמר שלתזמורת צריך להיות style, not a style. קצת קשה לתרגם במדוייק, אבל זה אומר משהו כמו שזו צריכה להיות תזמורת עם סגנון/רמה, אבל לא אף סגנון אחד מסווים.
 
נערך לאחרונה ב:

igall

אוהב את התחום
הודעות
225
מעורבות
47
נקודות
28
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
עמיר, כנראה פרצופך האמיתי :(,
יכולת לרשום אני אוהב את את ורדי...בגלל, א, ב וג' והיה מתפתח שרשור מעניין ופורה.
אין לי כוח לקרוא את זה, ארוך מדי, אתה נכנס לדקיות - יצאת "צדיק".
 

למה

חבר משקיען
הודעות
1,346
מעורבות
823
נקודות
113
תומר חבל שאתה נידבק לכל מילה של עמיר. לאורך השנים כבר היית צריך לדעת שאין לו שום כוונות לפגוע או להקניט.חוץ מזה לפעמים עדיף קצת "לספוג" ממנו שכר לימוד,כי בסופו של דבר האיש ידען גדול במוסיקה קלאסית ויש הרבה מה ללמוד ממנו.;)
 
נערך לאחרונה ב:

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,350
מעורבות
801
נקודות
113
https://tidal.com/album/101244256 - איזה קול...
7CA01132-9E01-4B08-AC1B-8FEED1B0AAFB.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 7CA01132-9E01-4B08-AC1B-8FEED1B0AAFB.jpeg
    7CA01132-9E01-4B08-AC1B-8FEED1B0AAFB.jpeg
    KB 425.1 · צפיות: 169

icorem

אוהב את התחום
הודעות
299
מעורבות
10
נקודות
18
אני ממש לא מסתדר עם ניסוחים מנופחים ויומרניים כאלה. הפילהרמונית של ברלין נוסדה ב-1882. אני מוכן להמר מיליון לאחד שלא שמעת את כל הביצועים החיים של הרקוויאם של ורדי שניתנו על ידה.

היא לא רק "כונתה" אחת הטובות בעולם, אלא בכלל אין על זה ויכוח, ואין לה "צליל קודר", אלא היא יוצרת איזה צליל שהמנצח רוצה.


מה אומר הניסוח הזה "לכפות עליה רעיונות משלהם"? הרי בכל ביצוע עם אישיות המבצע נותן את חותמו האישי.
וחוצמזה, אתה גם טוען שהם עשו זאת ללא הכרה??


יש לא מעט ביצועי מופת, כולל בלפחות שניים של טוסקניני ואחד של סראפין בעידן המונו.

הביצועים שאני אוהב במיוחד הם שניים:
  • Giulini מנצח, Schwarzkopf+Ludwig+Gedda+Ghiaurov סולנים, 1963/4 ב-EMI, כיום Warner, אפשר להשיג גם כ-SACD סטריאו ביפן, וכ-hi-res download בפרסטו. לסולנים הגדולים האלה -- אחד אחד -- בהחלט יש אישיות משלהם. הטווח הדינאמי עצום -- במקור גרם לבעיות בין המפיק לטכנאי: המפיק (Legge) לא הכין את הטכנאי לעוצמות המתפרצות, ובזמן ההקלטה המחוגים של הטייפ קפצו עמוק לתוך האדום. Legge גם לא היה מוכן שיכווצו את הטווח הדינאמי כשהוציאו את התקליט בוויניל, מה שגרם לקטעים השקטים כמעט להיבלע בתוך הרחשים, והקטעים החזקים פוצצו את האוזן.

  • Harnoncourt מנצח, Mai+Fink+Schade+D'Arccangelo סולנים, הקלטה חיה 2004 ב-RCA. את ה-SACD הרב-ערוצי קשה להשיג, אבל ממש כדאי. ל-hi-res download מצאתי רק מקור שאני לא מכיר, אולי אפילו מפוקפק. ההקלטה מ-ד-ה-י-מ-ה, אחת המרשימות ביותר בכל האוסף שלי, והמבצעים לא מביישים את ההקלטה :) ב-Dies Irae ממש שומעים (ומרגישים!) את ההבדל בין טימפאני לתוף באס.
נ.ב., אפרופו "גוון כהה לתזמורת" ו-Legge האמור: Walter Legge, המפיק האגדי של EMI, היה זה שייסד את תזמורת פילהרמוניה ב-1945, בכוונה שתשמש תזמורת להקלטות, וגייס אליה נגנים מהטובים ביותר באנגליה. הוא אמר שלתזמורת צריך להיות style, not a style. קצת קשה לתרגם במדוייק, אבל זה אומר משהו כמו שזו צריכה להיות תזמורת עם סגנון/רמה, אבל לא אף סגנון אחד מסווים.


הייתי מוסיף את הביצוע [לטעמי בטופ] של שולטי עם הפילהרמונית של וינה. הרנונקור לטעמי קצת ממהר בלקרימוזה...
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,321
מעורבות
1,888
נקודות
113
image.jpg
 

תמונות מצורפות

  • image.jpg
    image.jpg
    KB 106.6 · צפיות: 172

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
עמיר, כנראה פרצופך האמיתי :(,
יכולת לרשום אני אוהב את את ורדי...בגלל, א, ב וג' והיה מתפתח שרשור מעניין ופורה.
אין לי כוח לקרוא את זה, ארוך מדי, אתה נכנס לדקיות - יצאת "צדיק".
גם אתה היית יכול לרשום משהו אחר ממה שכתבת בפועל :)

למשל במקום "להקלטה החיה הטובה ביותר שניתנה בפילהרמונית של ברלין" לכתוב משהו כמו "להקלטה החיה הטובה ביותר שנתקלתי בה עם הפילהרמונית של ברלין", ובמקום "לא הכירו את העובדה, שהם כופים עליה רעיונות משלהם" משהו כמו "ואני לא מתחבר לפרשנות האישית מדי שלהם", אם זה בכלל מה שאליו התכוונת.

חוצמזה, לא רלוונטי לספר כאן למה אני אוהב את ורדי באופן כללי, ומה שכתבתי היה בתגובה לבקשתך המפורשת:
אתם יכולים לכתוב על הביצוע לרקוויאם של ורדי האהוב עליכם?
כתבתי איזה ביצועים אני אוהב במיוחד, והוספתי עליהם כמה פרטים, כולל איפה אפשר להשיג גירסאות שלהן באיכות גבוהה. אם כבר, הדיון הפורה אמור היה להיות על מה שביקשת, לא על ורדי. אני יכול רק להצטער עבורך שזה ארוך ומסובך מדי בשבילך ו/או לא מעניין אותך ו/או נכנס ליותר מדי דקויות מבחינתך.


הייתי מוסיף את הביצוע [לטעמי בטופ] של שולטי עם הפילהרמונית של וינה. הרנונקור לטעמי קצת ממהר בלקרימוזה...
אתה יכול לכתוב את העדיפויות שלך לא רק כתוספת לשלי :)

חוצמזה, אין לי בעיה עם הטמפו של Harnoncourt בלקרימוזה, וההפרש בינו לבין שתי ההקלטות של שולטי לא כזה גדול -- רק 6%!

להלן הזמנים של כמה ביצועים:
סראפין 1939: 4:33
טוסקניני 1951: 5:32
גארדינר 1992: 5:45
Harnoncourt האמור: 5:46
שולטי וינה 1967: 6:07
שולטי שיקאגו 1977: 6:07
ג'וליני 1963/4: 6:36

אפרופו טוסקניני, יש סיפור על זה שהוא בא אל ורדי ואמר לו שלדעתו באיזושהי נקודה ב-Te Deum צריכה לדעתו להיות האטה. ורדי מאוד התרשם, ואמר שהוא התכוון לזה אבל לא רצה לכתוב את זה שמא המנצחים יגזימו שם, אז כנראה שהייתה לו גישה טובה ליצירות ורדי, כנראה גם בענייני טמפי. כשהיה עדיין צ'לן, הוא גם השתתף בבכורה של אוטלו בפיקוח המלחין.

אין ספק ששתי ההקלטות של שולטי מצויינות, אבל אני אישית לא מוצא שהן מצטיינות מעבר לשאר המתחרים, ומשתיהן אני אוהב במיוחד רק את הקטע לטנור (Ingemisco) בהקלטה עם וינה, לא כל כך בזכות שולטי אלא בזכות פאבארוטי :)
 

נערך לאחרונה ב:

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
IMG_20211103_063353.jpg

אלבום הג'אז מוסיקלי של ארט פפר Art Pepper Meets the Rhythm Section, יצא ב-1957 על ידי הסקסופוניסט עם רד גרלנד בפסנתר, פול צ'יימברס בבאס וג'ו ג'ונס בתופים, שהיו חטיבת הקצב של אז עבור מיילס דייוויס. האלבום נחשב לאבן דרך בקריירה של פפר.

האזנת לאלבום אתמול בערב, דיסק בסגנון ג'אז מגניב - שווה בהחלט. המאפיינים של מוזיקת ג'אז מגניבה כוללים צליל רך ומאופק, עיבודים רשמיים, השפעות של מוזיקה קלאסית, גדלים של להקות ומספר שורות מלודיות המושמעות בו זמנית.

IMG_20211103_064307.jpg

 

תמונות מצורפות

  • IMG_20211103_063353.jpg
    IMG_20211103_063353.jpg
    KB 140 · צפיות: 197
  • IMG_20211103_064307.jpg
    IMG_20211103_064307.jpg
    KB 100.5 · צפיות: 199

RoyZx6r

חבר משקיען
הודעות
654
מעורבות
412
נקודות
63

אלבום הג'אז מוסיקלי של ארט פפר Art Pepper Meets the Rhythm Section, יצא ב-1957 על ידי הסקסופוניסט עם רד גרלנד בפסנתר, פול צ'יימברס בבאס וג'ו ג'ונס בתופים, שהיו חטיבת הקצב של אז עבור מיילס דייוויס. האלבום נחשב לאבן דרך בקריירה של פפר.

האזנת לאלבום אתמול בערב, דיסק בסגנון ג'אז מגניב - שווה בהחלט. המאפיינים של מוזיקת ג'אז מגניבה כוללים צליל רך ומאופק, עיבודים רשמיים, השפעות של מוזיקה קלאסית, גדלים של להקות ומספר שורות מלודיות המושמעות בו זמנית.


מעניין מאוד לקרוא מה מסתתר מאחורי האלבום.

תודה :)
 

למה

חבר משקיען
הודעות
1,346
מעורבות
823
נקודות
113
אתם יכולים לכתוב על הביצוע לרקוויאם של ורדי האהוב עליכם? אני אוהב ומחזיק בתקליטור את הביצוע הזה: https://www.prestomusic.com/classical/products/8032064--verdi-requiem https://open.spotify.com/album/7ml4YFd2Ip8tC3S7NZscs1
eyJidWNrZXQiOiJwcmVzdG8tY292ZXItaW1hZ2VzIiwia2V5IjoiODAzMjA2NC4xLmpwZyIsImVkaXRzIjp7InJlc2l6ZSI6eyJ3aWR0aCI6OTAwfSwianBlZyI6eyJxdWFsaXR5Ijo2NX0sInRvRm9ybWF0IjoianBlZyJ9LCJ0aW1lc3RhbXAiOjE2MjE5MTI5MTR9
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור