לדעתי , מתחילים לבנות את הסט אפ, מ....כל הסט אפ , ואסביר :
אם אדם מתחיל לבנות סט אפ מאפס , לבוא ולומר רמקול תחילה , זה פשוט הטעייה , מאחר שכשהוא שמע את הרמקול שאהב , הרמקול הנ״ל נשמע כפי שהוא נשמע כאשר היה מחובר לסט אפ מסויים , הרי הוא לא ניגן יפה מעצמו , לא ?
אז מה יעזור להתחיל ברמקולים שנבחר , אם כל הסט אפ שעמד מאחוריו ושהוא האחראי הבלעדי על התוצאה שבגינה נבחרו הרמקולים , לא ירכש איתם ?
ואז מה שיקרה זה דבר פשוט , הרמקול הנבחר יעמוד בסלון , והרוכש המאושר יתחיל להצמיד לו לאט לאט הגברה מקור כבילה וסטנד אשר שונים לחלוטין ממה ששמע כאשר התאהב ברמקולים , והנה לכם סרט שדרגת בלתי נגמר ...
כעת יש מצבים בהם יבוא רוכש הרמקול ויאמר , היי , אין לי כרגע אפשרות לרכוש סט אפ שלם , וזה בהחלט יכול לקרות
עקב המחיר הגבוה של מוצרי האודיו הי אנד.
אז אני אומר דבר כזה , וזה מה שצריך לשאול את עצמו כל אחד שרוצה לבנות סט אפ מאפס:
לפני רכישת סט אפ שיתחיל ברוב המקרים ברמקול , כל מה שצריך לעשות הוא לראות מה חובר לרמקול הנ״ל שגרם לי לרכוש אותו , והאם אני יכול כלכלית בעתיד לרכוש את הרכיבים הנ״ל .
אם התשובה הא כן , אזיי אפשר להתחיל בבניית הסט אפ.
אם התשובה היא לא , כי הרמקול הנבחר היה מחובר להגברה וכבילה יקרים שאין סיכוי שארכוש אותם בעתיד , היתי יורד מזה עד שהיתי שומע את הרמקול על סט אפ שאהבתי , ושאוכל להעמיד תקציבית יום אחד.
כמה אנשים קנו רמקולים יקרים או לא נצילים או הזקוקים להגברה מאד יקרה ומיוחדת שאין להם אפשרות לרכוש
ובסוף העיפו את הרמקול ללוחות ?
אותו דבר קורה לאנשים שרוכשים רמקולים יקרים יד 2 על סמך מחיר זול בלי לשמוע אותם על סט אפ שלהם או שיהיה להם
ובסופו של תהליך גם הם מגיעים ללוחות.
כאשר מחפשים לבנות מערכת , תמיד צריך לקחת בחשבון כאשר אוהבים , את עלותה וכל הנלווים על מנת לצמצם נזקים עתידיים.
*כל הנאמר מעלה, נאמר רק על מי שרוצה להתחיל בניית סט אפ מאפס - ולא על שינויים בסט אפ קיים*