אחרי שיחה עם איש ביטוח יש מצב שתמצא את עצמך שם מטף כיבוי וגלגל הצלה בכל חדר
בימים קשים אלו של אבטלה אולי כדאי בנוסף למטף וגלגל ההצלה להעסיק גם מובטל בשר ודם שיתפעל את ציוד החירום בעת הצורך.
נערך לאחרונה ב:
אחרי שיחה עם איש ביטוח יש מצב שתמצא את עצמך שם מטף כיבוי וגלגל הצלה בכל חדר
זו תופעה מוכרת וידועה, וזה קשור לתדר התנועה של הממברנה וה- FRAME RATE של המצלמה.
קח עוד דוגמא לתופעה זו.
לפי דעתי אם תיקח 2 מגברים זהים, אחד תדליק רק כשאתה שומע מוזיקה (לא מדבר אם זה ברמה יומית או כמה פעמים ביום), והשני תשאיר דלוק 24/7, לאורך זמן הבלאי לא יהיה זהה, מעבר לעניין של ירידה באיכות השמע כי הרכיבים מתבלים קרי קבלים/טרנזיסטורים ועוד, לכל רכיב אורך חיים משלו, שעות עבודה משלו, החום לא שומר על רכיבים חשמליים, אולי טמפרטורה גבוהה של רכיבים מסויימים גורמים להם לתת תוצאה סונית טובה יותר, אך מבחינת בלאי, עדיף שלא יתחממו כלל, קלאס A בפרט, ציוד מנורתי גם כשדלוק ללא ניגון זה גומר את המנורות, בגלל זה לא כדאי לפי דעתי להשאיר ציוד דלוק, שלא נדבר על קפיצות מתח וכו שזה נזק ישיר לציוד, כנוסף ציוד שדלוק 24/7 לאורך שנים, "מתרגל" להישאר דלוק במצב סטטי, תשחק עם מכשיר כיבוי והדלקה אחרי שנתיים של מצב ON, זה יכול להיות מתכון לצרות כי הא התרגל להשאר דלוק.מי מכבה מגבר מכלל? (חוץ מאנשי המנורות)
המגברים שלי, מהרגע שנרכשו, למעט סופות, מעולם לא כבו.
קלאס A אפילו מתחמם יותר דווקא כשהוא לא מנגן idleלפי דעתי אם תיקח 2 מגברים זהים, אחד תדליק רק כשאתה שומע מוזיקה (לא מדבר אם זה ברמה יומית או כמה פעמים ביום), והשני תשאיר דלוק 24/7, לאורך זמן הבלאי לא יהיה זהה, מעבר לעניין של ירידה באיכות השמע כי הרכיבים מתבלים קרי קבלים/טרנזיסטורים ועוד, החום לא שומר על רכיבים חשמליים, אולי טמפרטורה גבוהה של רכיבים מסויימים גורמים להם לתת תוצאה סונית טובה יותר, אך מבחינת בלאי, עדיף שלא יתחממו כלל, קלאס A בפרט, ציוד מנורתי גם כשדלוק ללא ניגון זה גומר את המנורות, בגלל זה לא כדאי לפי דעתי להשאיר ציוד דלוק, שלא נדבר על קפיצות מתח וכו שזה נזק ישיר לציוד.
הסרטון הזה רק מדגיש את התופעה של מרכוז לא אופטימלי בדרייברים ספציפיים...
שני סאבים שונים, עם ממברנה מחומר רך יחסית וסראונד דק יחסית
(על מנת לאפשר Excursion ארוך), והם מקבלים את אותו סיגנאל.
שניהם מראים תופעת Rocking (תנועה לא לינארית של ה Cone Assembly) ביחס לעליית התדר,
אבל הוופר משמאל מתיייצב מהר יותר מהימני, מה שאומר שהוופר הזה מגיב טוב יותר מהשני.
הנה סרטון שויזואלית מראה התנהגות לינארית בהרבה, כולל שינויים בתדר, ועם זוויות הצילום שמשתנות
עדיין מציג לינאריות. מן הסתם המצלמה איננה יוצאת דופן ביכולותיה.
הנה סרטון שויזואלית מראה התנהגות לינארית בהרבה, כולל שינויים בתדר, ועם זוויות הצילום שמשתנות
עדיין מציג לינאריות. מן הסתם המצלמה איננה יוצאת דופן ביכולותיה.
הרכיבים מתבלים קרי קבלים/טרנזיסטורים ועוד, לכל רכיב אורך חיים משלו, שעות עבודה משלו, החום לא שומר על רכיבים חשמליים
בלאי של רכיבים ובכלל של מכונות הוא גם מעצם שינוי הטמפ׳, טמפ׳ קבועה (גם אם היא גבוהה מטמפ׳ החדר) שומרת הרבה יותר מאשר התחממות וקירור וחוזר חלילה שבעצם גורמים להתרחבות וקיווץ מכאני וככל שההפרש גדול יותר ככה גדל הבלאי.כי הא התרגל להשאר דלוק
מכשיר הוא לא בנאדם שמתרגל למשהו, מכשיר הוא מכשיר וזהו!
יתכן והמצלמה לא שונה ביכולותיה אבל זוית תנועת האובייקט המצולם יחסית לסנסור המצלמה משפיעה מאוד על האפקט שמדבר עליו @YB-7 - בשפה המקצועית נקרא "Jello Effect" .
אם הצילום היה מתבצע כשהוופר במצב אנכי, ולא בשכיבה כמו בסרטון, היית רואה את "אפקט הג'לי".
הסבר טכני: סנסור הצילום מתבצע את הסריקה מלמעלה למעטה....סריקה שלמה של התמונה לוקחת זמן (שברירי שניה) ......אבל בזמן זה הוופר כבר נע ממקום אחד למקום אחר, עקב כך ניתן לראות כאמור את אפקט הג'לטין..... ובוופר בשכיבה כמעט ולא יראו זאת.
צילום בתנועה/גופים בתנועה ללא אפקטים נלווים הוא אתגר לא פשוט !
עשית סלט, הכנסת את השם שלי לציטוט תגובה שנכתבה ע"י אודיו זיפ.
לצליל של המכשיר, לא לברזל.דווקא החוויתיים מייחסים די הרבה תכונות אנושיות למכשירים "עומק, רוחב, חריפות, עמימות, שטוח.....וכו'" ........אגב, זה לא "הרמה" לדיון כבלים נוסף
תשאל אנשי ביטוח, הם כבר יאמרו לך כמה בטיחותי להשאיר מגבר דולק כשאתה לא בבית, אחרי שיחה עם איש ביטוח יש מצב שתמצא את עצמך שם מטף כיבוי וגלגל הצלה בכל חדר
ולא מפריע לך החום שהציוד פולט
אני עם מגבר צנוע יחסית 30 וואט יכול לטגן שניצלים עליו
לפי דעתי אם תיקח 2 מגברים זהים, אחד תדליק רק כשאתה שומע מוזיקה (לא מדבר אם זה ברמה יומית או כמה פעמים ביום), והשני תשאיר דלוק 24/7, לאורך זמן הבלאי לא יהיה זהה, מעבר לעניין של ירידה באיכות השמע כי הרכיבים מתבלים קרי קבלים/טרנזיסטורים ועוד, לכל רכיב אורך חיים משלו, שעות עבודה משלו, החום לא שומר על רכיבים חשמליים, אולי טמפרטורה גבוהה של רכיבים מסויימים גורמים להם לתת תוצאה סונית טובה יותר, אך מבחינת בלאי, עדיף שלא יתחממו כלל, קלאס A בפרט, ציוד מנורתי גם כשדלוק ללא ניגון זה גומר את המנורות, בגלל זה לא כדאי לפי דעתי להשאיר ציוד דלוק, שלא נדבר על קפיצות מתח וכו שזה נזק ישיר לציוד, כנוסף ציוד שדלוק 24/7 לאורך שנים, "מתרגל" להישאר דלוק במצב סטטי, תשחק עם מכשיר כיבוי והדלקה אחרי שנתיים של מצב ON, זה יכול להיות מתכון לצרות כי הא התרגל להשאר דלוק.
אם אתה מחליף מגבר כל 3 שנים, תשאיר דלוק, אם אתה זומם עליו לטווח רחוק, עדיף שלא, אלה אם אתה מתכוון להיכנס לסבב שיפוצים והחלפות של רכיבים מתבלים (קבלים/טרנז' וכו), הריי אם היה אחרת (בלאי 0), לא היינו רוכשים חדש, רק משומש.
אני מניח שזה לא מנורותיש מזגן. גם הוא אגב, כמו המגבר לא נכבה אצלי בבית. הוא רק מחליף טמפרטורה.
אני מניח שזה לא מנורות
כי אם נניח שצריך להחליף מנורות אחרי 3000 שעות זה יוצא משהו כמו כל 4 חודשים
יש לי שכן שעובד בחברת חשמל, כל הבית שלו דולק 24/7 אז
כל אחד שיעשה מה שטוב לו.
מילא הציוד והחשמל, הם שלך אתה משלםיש מזגן. גם הוא אגב, כמו המגבר לא נכבה אצלי בבית. הוא רק מחליף טמפרטורה.