ואולי המצב הוא בגלל שהלקסמן היא חברה המייצרת מגברים יותר טובים מ asr בלי קשר לטופולוגיה?אני החלפתי ממגבר קלאס ab למגבר קלאס a , הכל יותר טוב בקלאס a מאשר בקלאס ab , הוא יותר דינמי , הבס יותר טוב , החלקות יותר טובה , הצליל יותר ״ אנושי״ , יחסית אליו הAsr הקודם נשמע לא טוב , אולי תגובתך נובעת מכך שהשוות ״ סגדן״ למגברים טובים בקלאס ab , שכידוע לך לא מדובר בבונבון התעשיה , אני. לא נראה לי מתגעגע לצלילי הסיליקון של מגברים טרנזיסטורים ab , נכון , קלאס a , חמים, כבדים ,יקרים , אבל להתעלף מהם.
וואלה, באמת?ואולי המצב הוא בגלל שהלקסמן היא חברה המייצרת מגברים יותר טובים מ asr בלי קשר לטופולוגיה?
אקיופייז למשל, שהיא חברה שנראה לי לא פחות טובה מלקסמן, מייצרת בשתי הטופולוגיות ודווקא class ab הם המגברים היותר טובים ויותר יקרים אצלם.
סאונד טוב כנראה לא קשור לטופולוגיה , אלא יותר לתכנון, יישום והשקעה.
חשבתי שאפשר לממש class a פשוט עם טרנזיסטור אחד. לממש ab פשוט חייבים שניים, לא?חברים, המושג "טופולוגיה" הוא דבר שונה לגמרי, ולא יכול להיות מילה נירדפת למושג CLASS A או CLASS AB.
אתם מערבבים בין נקודת העבודה של דרגת המוצא (BIAS), לבין סוג דרגות ההגברה, והשיטות השונות של המעגלים הללו שבאים לידי ביטוי בשירטוט (סכמה).
הנקודה הזו היא אולי לא הנושא כאן, אבל הרגשתי צורך להעיר.
וואלה, באמת?
חשבתי שהמונובלוקים A200 הם היקרים ביותר שלהם, והם כאמור class A.
http://www.accuphase.com/model/a-200.html
אולי צריך לספר להם את זה...
לדעתך אנחנו מערבבים אז גם YAMAHA מערבבת בקובץ הבא:חברים, המושג "טופולוגיה" הוא דבר שונה לגמרי, ולא יכול להיות מילה נירדפת למושג CLASS A או CLASS AB.
אתם מערבבים בין נקודת העבודה של דרגת המוצא (BIAS), לבין סוג דרגות ההגברה, והשיטות השונות של המעגלים הללו שבאים לידי ביטוי בשירטוט (סכמה).
הנקודה הזו היא אולי לא הנושא כאן, אבל הרגשתי צורך להעיר.
יכול לכתוב מה שבא לו.דרך אגב, תראו מה נלסון פאס כותב על המגברים שלו
באתר של פאס שאלה חמישית מלמעלה על המגברים:
https://passlabs.com/technology/questions/
למי שלא רוצה ללחוץ על הלינק:
?Why Class A
Because it sounds better - pure and simple
זו כמובן לא הכללה לכל החברות. אבל פאס מצהיר את זה על המגברים שלו, אפילו שאצלו ה ab עובדים בוואטים הראשונים בקלאס a
אתה לא צריך לספר להם כלום, הם יודעים מצוין מה הם עושים.וואלה, באמת?
חשבתי שהמונובלוקים A200 הם היקרים ביותר שלהם, והם כאמור class A.
http://www.accuphase.com/model/a-200.html
אולי צריך לספר להם את זה...
לא נורא מר נמר, זה קורה לטובים ביותר.אוי לא נעים.
ה-m6200 הוא המגבר החדש של החברה. הוא עובד בשיטת ab והוא גם היקר ביותר שלהם. 1.8 מליון יאן מול 1.34 מליון יאן.
זה לא ממש משנה באיזו שיטה הוא עובד אבל העוקצנות הזו. בשביל מה. הרי גם אותי עקצת בפוסט על הסטרלינג וטענת לבורות. לא רציתי להרחיב בתגובה שלי אלייך שם כי אתה יודע, לא נעים. אבל וואלה, למה ככה???
כן ולא.חשבתי שאפשר לממש class a פשוט עם טרנזיסטור אחד. לממש ab פשוט חייבים שניים, לא?
לדעתך אנחנו מערבבים אז גם YAMAHA מערבבת בקובץ הבא:
http://download.yamaha.com/api/asset/file?language=en&site=countrysite-master.prod.exp.yamaha.com&asset_id=53052
אפתח ואומר שיכול להיות שאתה צודק במחירים של ה 6200 לעומת ה a100, אבל בעשורים האחרונים תמיד המגבר היקר היה ab.לא נורא מר נמר, זה קורה לטובים ביותר.
המחיר של ה A200 הוא 1250000 ין, לפני מיסים מקומיים ביפן, ליחידה. שכל יחידה היא מונובלוק ולא מגבר סטריאו. מה שאומר שזוג עולה 2500000 ין. לעומת ה M6200 החדש שעולה 900000 ין ליחידה ולכן 1800000 ין לזוג סטריאו.
אם אתה זקוק לעוד הסבר בנושא, פנה לאקופייז הם ישמחו לענות לך. כמו גם לרוזי בנוגע לבחירה שלהם בקלאס A.
לא נורא מר נמר, זה קורה לטובים ביותר.
המחיר של ה A200 הוא 1250000 ין, לפני מיסים מקומיים ביפן, ליחידה. שכל יחידה היא מונובלוק ולא מגבר סטריאו. מה שאומר שזוג עולה 2500000 ין. לעומת ה M6200 החדש שעולה 900000 ין ליחידה ולכן 1800000 ין לזוג סטריאו.
אם אתה זקוק לעוד הסבר בנושא, פנה לאקופייז הם ישמחו לענות לך. כמו גם לרוזי בנוגע לבחירה שלהם בקלאס A.