יפה, מכיוון שהקשר בין ההופעה למה שנשמע בבית הוא דרך אמצעי התיווך של המקליט, האולפן האורך וכו... הקשר בין מה שהתרחש באולם לתוצאה בבית לעולם לא יוכל להיות 1:1.
לגבי טוב יותר או פחות, ישיבה באלברט הול בלונדון סידרה לי בראש מה עדיף, זו לא המערכת בבית.
תזמורת ראשון לציון ניגנה קונצרטים במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב שהועברו בשידור ישיר ברשת א' וב' והוקלטו להשמעה במועדים אחרים. הייתי אז טכנאי תורן של המשכן, תפקידי הסתכם בלעשות פאץ' לניידת השידור ותו לא.
הייתי מתגנב מדי פעם לאולם כדי לשמוע את המוזיקה בלייב גם להנות וגם ללמוד על הצליל בחי. לאחר כמה ימים יצא לי לשמוע את ההקלטות של אותם קונצרטים דרך המערכת בבית ושמחתי להווכח שטכנאי רשות השידור בניידת ובאולפן לא נגעו כמעט בצליל המקורי מה שגרם לי להבין שלא חייבת תמיד להיות התערבות בצליל המקורי ועם ציוד מודרני ומיקרופונים איכותיים ניתן לשמוע בבית במערכת טובה קרוב למקור.
בוקר טוב תראו מי התעורר
לדברי אודיופיל ידוע ממוצא דרון אמריקאי (ניחשתם?) שיש לו מאות דיסקים ותקליטים סולו פסנתר והולך לקונצרטים שהיה אצלי בבית לא מזמן-שומעים אצלך פסנתר כמו שפסנתר נשמע במציאות.