מדלג, פשוט אל תכתוב עליי דברים שהם לא נכונים בטח כשאני אומר לך שוב ושוב שזה לא אני.דלג קדימה.
התגובה הזאת אמיתית כאילו ?הקוראים קבלו את האינפורמציה,
מה יעשו/יחשבו/יפיקו/יפנימו מזה
עניין כבר לא שלי.
בהצלחה בהמשך הדרך
למה אתה לא מתייחס לציטוטי טול ואמיר מ ASR שהעליתי -אשמח לשמוע מה דעתך בעניין.התגובות הזאת אמיתית כאילו ?
כתבתי עליי דברים לא נכונים
המינימום שאפשר לעשות זה למחוק את מה שכתבת כי פשוט שום מילה שם לא נכונה לגביי
בן אדם מבקש ממך למחוק ואתה מסרב
יודע מה, אל תמחק לא צריך.
אנשים כאן יחליטו אם זה סבבה או שלא.
יאללה ביי.
מכיר את השרשורים האלה ובחלקם אני גם מאוד פעיל.אני אהיה מאוד ענייני בקישורים שתקבל כרגע - אני מאמץ את השיטה שלך ומציין עובדות של שני אנשים - אחד מהם פלויד טול והשני עמיר או אמיר מ ASR.
כנס ללינקים שפספת
https://www.audiosciencereview.com/...s/genelec-8361a-review-powered-monitor.28039/
Some comments from Floyd Toole about room curve targets, room EQ and more
Room curve targets Every so often it is good to review what we know about room curves, targets, etc. Almost 50 years of double-blind listening tests have shown persuasively that listeners like loudspeakers with flat, smooth, anechoic on-axis and listening-window frequency responses. Those with...www.audiosciencereview.com
אין פה חדש אגב.אנחנו יודעים שעקומה שטוחה בחדר מאזין היא מכת מוות .
אנחנו יודעים שאנו רוצים הגברה של הבסים ושיפוע יורד ככל שעולים בתדר - זאת אומרת לא קוו שטוח.
יש לזה בסיס מדעי מוצק.
פלויד ועמיר ובערך כל חברת רום קורשיין או קורא בסיסי ב ASR - יודע את זה .
תשקול בבקשה שוב את העצות שאתה נותן ומבסס אותם על פורמים /אנשים אחרים - באותו זמן שלמעשה אתה מבין אותן באופן שגוי ומטעה פה אנשים.
זה דווקא אולי אחד מהדברים היחידים שכן חקוקים באבן.מכיר את השרשורים האלה ובחלקם אני גם מאוד פעיל.
כמו כל דבר באודיו זה לא חקוק באבן
לא הבנתי מה השרשור של הGenelec קשור?
יופי, בחרת רמקולים על סמך מדידה.קל מאוד
רמקולים של KEF ושל Revel ופרליסטן נמדדים טוב ( לא כל דגם שלהם כמובן וכמובן שיש עוד חברות )
DAC של Benchmark מגבר כנ"ל.
ברור שאין
בגלל זה אולפנים עובדים רק עם מוניטורים אולפניים שכל תפקידם הוא להיות flat עד כמה שאפשר
בגלל זה הטיפול האקוסטי מיועד כדי שהחדר יהיה Flat לחלוטין
כנ"ל לגבי Room correction וכו וכו
אבל העיקר שאין.
אוקיי אם אמרת אז אין.
אין סתירה בין המדידה לשמיעהיופי, בחרת רמקולים על סמך מדידה.
קנית אותם על בליינד בגלל המדידה ואופס, משהו חסר לך בצליל. המיד/גבוהים אטומים/צורמים.
מה תעשה? תמכור ותפסיד חצי? תקנה עוד רמקולים עם מדידה "טובה" ותפסיד? תחיה איתם ותסבול?
ההבדלים הם אדירים בצליל גם לרמקולים שנראים עם מדידה זהה. הפיתוחים ברמקולים בתחום הנדסת החומרים הם מטורפים.
נפלת על פורום מיומן שמבין היטב בתחום. אני מאוד ממליץ לך שלא להטעות, לפחות את מי שחדש כאן.
אני ממליץ לך לבדוק את העובדות שאתה יורה פה. זה לא יאומן.
לא. אני לא רוצה להמתין שתחסוך ואז נגיע להאזין. זה לא רלוונטי.
אני רוצה שתתן דוגמאות לציוד שלטענתך עדיף מציוד שעולה פי 10.
דבר נוסף, העברית שפה נפלאה ומופלאה, עוד מימי קדם. אין צורך במילים כמו בייסקלי ומשפטים באנגלית.
אני לא טורח להגיב אפילונו, קיבלת תשובה ?
״רמקולים של KEF ושל Revel ופרליסטן נמדדים טוב ( לא כל דגם שלהם כמובן וכמובן שיש עוד חברות )
DAC של Benchmark מגבר כנ"ל״.
באיזה דגמים מדובר ?
בהשוואה לאיזה דגמים שעולים פי 10 הם עדיפים ?
כרגיל , מהומה רבה על לא דבר…
מה אתה קופץ, זה לא מופנה אליך .אני לא טורח להגיב אפילו
אודישן לרמקולים שנמדדים הכי טוב? אם יש רמקולים שנמדדים רע אבל נשמעים עדיפים על אלו שנמדדים טוב?אין סתירה בין המדידה לשמיעה
אני אבחר לעשות *אודישן* לרמקולים שנמדדים טוב בלבד ומהשאר אני אתרחק.
וביניהם אני אשווה ואדע איזה מהם הכי אהבתי.
זה סה"כ כלי( חשוב)נוסף
אם הם נמדדים רע אני לא יודע אקנה אותם בכללאודישן לרמקולים שנמדדים הכי טוב? אם יש רמקולים שנמדדים רע אבל נשמעים עדיפים על אלו שנמדדים טוב?
ובכלל למה הדאק של בנצ'מרק ולא טופינג, הלא הוא עם SINAD שמעל 105?
אני בחור קופצני שכזהמה אתה קופץ, זה לא מופנה אליך .
דבר שני אני מוכן לשים DAC של 1000 דולר מול DAC של מאה אלף ופטיפון בסכום זהה ובבליינד טסט אני בטוח שאף אחד לא יבדיל בין הDACs. דבר שני שהפטיפון ישמע יותר גרוע משניהםאודישן לרמקולים שנמדדים הכי טוב? אם יש רמקולים שנמדדים רע אבל נשמעים עדיפים על אלו שנמדדים טוב?
ובכלל למה הדאק של בנצ'מרק ולא טופינג, הלא הוא עם SINAD שמעל 105?
יצא כבר D4לכל מי שלא ידע אז סדרה 800 של B&W הם ״מוניטורים אולפניים שכל תפקידם הוא להיות flat עד כמה שאפשר…״
ראו למשל, אולפן ״זניח ואנונימי״ :
In 1988, Abbey Road adopted Bowers & Wilkins’ Matrix 801’s in their studios to bring the most accurate recordings to market. Abbey Road Studios will now use Bowers & Wilkins’ most recent range of 800 Series speakers known as the Diamond D3. The 800 Series Diamond D3 is the outcome of seven years of research and 868 individual changes, which have resulted in the most precise and real sounding loudspeaker to date. The 800 Series Diamond D3 is named after the brand’s famous tweeter-on-top technology which now features a proprietary Diamond Dome tweeter technology for the ultimate in performance and realism.
למה אלף דולר? יש לך דאק עם SINAD של 120 ב600 ש"ח.דבר שני אני מוכן לשים DAC של 1000 דולר מול DAC של מאה אלף ופטיפון בסכום זהה ובבליינד טסט אני
מה זה רמקולים פח? בחיים לא שמעתי על מושג כזה. אלה מושגים שכנראה למדת ב-ASR עם העדר.אם הם נמדדים רע אני לא יודע אקנה אותם בכלל
יכול שהם ישמעו נעים לאוזן בהתחלה אבל לרוב בטווח הארוך הם יתגלו כרמקולים פח עם מיד או טרבל או באס מוגזמים לדוגמא.
סאונד ניטרלי זה מה שאני מחפש בלבד.
Sinad מעל מספר מסוים כבר לא רלוונטי
ויש עוד פרמטרים
ברור הרי בASR לא מבינים כלום כשזה מגיע לסאונד.למה אלף דולר? יש לך דאק עם SINAD של 120 ב600 ש"ח.
לגבי מה שכתבת על הצליל האנלוגי - הבל הבלים. צא ולמד מה קורה לסיגנל אנלוגי, שמוזרק ישירות ללא המרה כמו שצריך.
מה זה רמקולים פח? בחיים לא שמעתי על מושג כזה. אלה מושגים שכנראה למדת ב-ASR עם העדר.
לך תספר את זה לחברות עם פילוסופית צליל שאיתו הן הולכות עשרות שנים, עם מיטב המהנדסים והחדרים האנקואים.
מיציתי. כל טוב.
אולי במקום לקפוץ ולכתוב שטויות תתייחס ברצינות לדברים שדן המשקיען כתב לך ?אני בחור קופצני שכזה