אחד הדברים שאני כן אוהב לעשות מחוץ לבית הוא הליכה עם אשתי למסעדות (הלא רבות) ששנינו אוהבים. אשתי קיבלה במתנה תלושים, שהלכנו היום לנצל אותם במסעדת תל אביב יפו, ועדיין היינו צריכים להוסיף יותר ממה שאנחנו משלמים בדרך כלל. אבל מה שמגביל את תדירות ההליכה למסעדות אינו התקציב, אלא העובדה שזה משמין -- אותי -- הסלט לא, הפוקצ'ה יותר, מדליוני פילה בקר אולי לא, אבל הפירה כן, הקפה לא אבל הטירמיסו בהחלט כן
-- אבל אשתי לא אכלה פירה וטירמיסו
בדרך חזרה עברנו בדואר ואספנו שני משלוחים שהגיעו מיפן: כולם SACDs מה‑Definition Series של Tower Records Japan, למעט Ansermet Conducts Lalo, שהוא SHM‑CD של Universal יפן.
צפה בקובץ המצורף 65790
ברוב המקרים, האתר של Tower מתאר את תהליך הכנת הדיסקים --
לדוגמה כאן (עדיף לצפות ב-Chrome, עם תרגום אוטומטי) -- שכולל דיגיטציה של הסרטים האנלוגיים ב‑hi‑res, לרוב 24/96 או 24/192, ולפעמים ב‑DSD, שנעשית במדינה בהם נמצאים סרטי המקור האנלוגיים, ותוצאותיה נשלחות ליפן. את התוצאות עורכים ביפן ומכינים מהן דיסקים לפי הבנתם, שהיא בדרך כלל מעולה. להבנתי, תוצאות הדיגיטציה נשלחות גם לאתרי הסטרימינג ‑‑ עד עכשיו תמיד הרזולוציה שדובר בה באתר Tower תמיד הייתה זהה לזו שב‑Qobuz, למעט במקרים של DSD, שאז לרוב/תמיד(?) הרזולוציה היתה 24/88.2.
כל הדיסקים נקנו בתקווה לשיפור ההדפסות שכבר יש לי, בתקליטים ובדיסקים.
את Lalo/Saint‑Saëns עם Artur Grumiaux ואת מנדלסון/צ'ייקובסקי עם Milstein קיבלתי בזמן האחרון בתקליטים, שהיו בין הראשונים שאיתם חנכתי את מכונת הניקוי החדשה.
את ה‑Royal Ballet Gala יש לי כבר גם ב‑LP וגם ב‑SACD של Analogue Productions.
את Three Cornered Hat יש לי כבר ב‑SACD של Esoteric.
ה‑Kogan הוא דיסק כפול, שמכיל את הבראהמס שרואים בחזית, וגם לאלו וצ'ייקובסקי, שיש לי את כולם ב‑LPs של Testament, ואת הצ'ייקובסקי גם ב‑CD יפני.
את ריכארד שטראוס עם Schwarzkopf/Szell יש לי ב‑LP מקורי וב‑CD, אבל יש שם גם את "קרן הפלא של הנער" מאת מאהלר עם Schwarzkopf/Fischer‑Dieskau/Szell, שיש לי גם ב‑LP מקורי וגם ב‑SACD יפני מוקדם יותר של Warner.
את ה‑Kodaly יש לי ב‑LP של 180 גרם בסדרת The Super Analogue Disc של חברת King היפנית, ובדיסק.
את רוב מה שיש ב‑Ansermet Conducts Lalo יש לי ב‑LP.
לאט לאט...