טוב שהתחלת עם זה אבל טיפול אקוסטי זה עניין רציני עם מדידות יסודיות וכולי.
אני מאוד ממליץ לך להביא איש אקוסטיקה מקצועי.
לגבי מרטן, קפוץ לאודיוזיפ תראה אם אתה מתחבר לצליל שלהם, בעיני הדגמים מהמיילס והלאה מתחילים להיות מרשימים.
אבל אם אתה יכול וזיו יכול לעזור קצת אז ה
Marten Heritage Getz 2 רמקול ברמה גבוהה.
https://www.audiozip.co.il/רמקולים-Marten.html
לגבי טידל קצת יקרים, רק מיד שניה אפשרי לדעתי בתקציב שלך, בדוק עם היבואן אודיופריק
אולי מישהו מבעלי הטידל רוצה לעלות דגם או שניים, יש כאן כמה חברים שמחזיקים רמקול מהחברה הזו כולל בעלי האתר וכתב באתר.
אני עדיין חושב ש d7 זה לא רמקול לחלל של 100 מ"ר ואם מפריעה לך היכולת של המגבר והרמקול להתמודד עם מוסיקה עמוסה, אל תחשוב אפילו על רמקול עם דרייבר בודד או שני דרייברים. הבעיה היא לא המהירות של הדרייבר האחד, הבעיה היא שכשהמוסיקה נהיית עמוסה, כלים מרובים, מתפרסת על טווח רחב של אוקטבות, טונים ואוברטונים, שני דרייברים ובוודאי דרייבר אחד מתקשים לטפל באופן יעיל בכל אלו.
נכון זה כיף אדיר הטבעיות של הרמקולים הטובים עם דרייבר בודד, רמקולים בלי בכלל קרוסאובר, או רמקולים כגון טנוי, אבל כשהמוסיקה נהיית מאוד עמוסה ומהירה, הם לא הקנדידטים המתאימים לעניין. מי ששומע מוסיקה קמרית והרכבי ג'אז קטנים, זמרות אודיופיליות, דייר ססטרייטס, קצת ג'וברן וכולי יכול להרשות לעצמו.
מי שרוצה לשמוע תזמורות מלאות עם 70 ו 80 נגנים וכולי צריך רמקולים שמסוגלים להפריד בין הכלים והנגנים וזה לא כל רמקול יודע לעשות, גם אם חתימת הצליל שלו מעלפת.
אני עדיין ממליץ על המרטן והטידל, אבל עם אזהרה שלדעתי, רק על בסיס הנתונים הטכניים הם לא מתאימים למגבר שלך. למגבר שלך אני ממליץ על רמקולים שמיועדים לעבוד ב 8 אוהם ולא ב 4 אוהם
בהצלחה במסע.