הסיבה היא פשוטה
שימוש במגבר מיעוט ואטים: "מטרתו " לבנות מגבר סביב שפופרת כוח אחת ,לרוב, באופן שאותה שפופרת פועלת בצורה הכי לינארית ובמינימום התערבות במהלך הסיגנל.
בכדי להשתמש במגברים כאילו -צריך רמקול נציל ,אבל במשמעות אחרת ממה שמצויין כאן
צריך רמקול עם עקבה גבוהה ויציבה. כיום אין (כמעט) רמקולים הבנויים ל 8 אוהם או 16 אוהם מכל מיני סיבות.
בהנתן רמקול כזה שעקומת עקבה יציבה 8 אוהם עם מעט דריברים (אחד או 2) ללא קרוס אובר- האנרגיה של המגבר נהפכת לאנרגיה אקוסיטית עם איבוד אנרגיה של הדריבר לחום -מינימאלית.
במצב כזה מגבר סינגל אנדד טירואד שמתוכנן לעבוד עם השופרפרת בחלק הלינארי שלה- מאפשר לשמוע דברים בצורה "אורירית \חיה"
רמקול מרובה דריברים ,קרוס אובר ,תיבה מתה-מצריך מגבר חזק מאוד ,מאחר ורוב האנרגיה שהדריברים מקבלים- נעלמים בצורת חום.
מגבר שפופרות שצריך לדחוף רמקול כזה- אינו עובד באיזור הלינארי של אותם שפופרות , מה שתורם לעיוות במדידה וכנראה גם לסאונד .
שימוש במגבר מיעוט ואטים: "מטרתו " לבנות מגבר סביב שפופרת כוח אחת ,לרוב, באופן שאותה שפופרת פועלת בצורה הכי לינארית ובמינימום התערבות במהלך הסיגנל.
בכדי להשתמש במגברים כאילו -צריך רמקול נציל ,אבל במשמעות אחרת ממה שמצויין כאן
צריך רמקול עם עקבה גבוהה ויציבה. כיום אין (כמעט) רמקולים הבנויים ל 8 אוהם או 16 אוהם מכל מיני סיבות.
בהנתן רמקול כזה שעקומת עקבה יציבה 8 אוהם עם מעט דריברים (אחד או 2) ללא קרוס אובר- האנרגיה של המגבר נהפכת לאנרגיה אקוסיטית עם איבוד אנרגיה של הדריבר לחום -מינימאלית.
במצב כזה מגבר סינגל אנדד טירואד שמתוכנן לעבוד עם השופרפרת בחלק הלינארי שלה- מאפשר לשמוע דברים בצורה "אורירית \חיה"
רמקול מרובה דריברים ,קרוס אובר ,תיבה מתה-מצריך מגבר חזק מאוד ,מאחר ורוב האנרגיה שהדריברים מקבלים- נעלמים בצורת חום.
מגבר שפופרות שצריך לדחוף רמקול כזה- אינו עובד באיזור הלינארי של אותם שפופרות , מה שתורם לעיוות במדידה וכנראה גם לסאונד .
נערך לאחרונה ב: