איתי, שמעתי ששילוב ווילסון ולמפיזאטור יכול להביא לתוצאה מפתיע ביותר - שווה ניסוי (אם זה אפשרי).
איפה שמעת...
בנוסף אני מסודר.
בנוסף 2, פחות תומך במקור עם צבע/אופי מוקצן.
איתי, שמעתי ששילוב ווילסון ולמפיזאטור יכול להביא לתוצאה מפתיע ביותר - שווה ניסוי (אם זה אפשרי).
לא!,אני מפונק,כמי ששומע עם סטרימר ואביזרים נילווים לו במחיר של מכונית מנהלים חדשה,
החדר היחידי שהיה שווה לשמוע,כמו תמיד ,יגאל לסרי,לטעמי חבל שעופר ממאסטרו אודיו לא הדגים קודוס 808 בשילוב מערכת על של ניים כמו באנגליה,קשה לחבר בין יבואנים לשיתוף פעולה,למרות שעופר גמיש,הבעיה שני היבואנים האחרים של ניים,אבל בינתיים נודע לי שכהנא הפסיק להיות היבואן ,ואילן חזר לבילעדיות.
לדעתי לעופר שחורי ידידי יש בעיה במגבר הבולדר, חברה אדירה שיצרה מגברים בין הטובים והמוסיקליים ביותר באיכות בניה של NASA, המשולב הזה לוקה בסינדרום הממשק הדיגיטלי שהכוונה שהכל נשלט באופן אלקטרוני וייתכן שמשהו שם לא מכוון כראוי (שמעתי אותו גם אצל עופר בעסק וגם שם משהו לא יצא החוצה מהרמקולים כפי שהיה בתערוכה) אני לא מתפשר על כפתורים מכניים מקסימום סלקטור אלקטרוני ובלי הממבו ג'מבו של כיווני גיינים וכו'.
עוד יבואן עם סחורה מעולה שנפל במלכודת הכיוונים והפעם במקור שלו לפ-טופ שסרס את המוזיקה, וגם הוא הודה בכך, הוא לוני ORAC שהרס לו הדגמות.
קודם כל תודה לחיים על ההתייחסות, בהחלט הגיוני ששופרים בחדר קטן + רמקולים גדולים מדי לחלל יכולים להוביל לתוצאה שהפריעה לי.אני עוד לא מבין איך אתה שומע מערכת שלמה ומתוכה מחליט שאתה שומע את הדאק... מיומנות מרשימה.
דעתי דומה לדעתך על המכשיר, אגב. מנופח. גדול. הרבה וואסח בלי הרבה קבלות. וזה אחרי שהיה אצלי בבית כמה ימים. אבל להגיד לך שזיהיתי את זה במערכת שהיתה בתערוכה? קטונתי.