אין לך מושג מה יש לי ומה אני רוצה ככה שלהגיד שאני נפוח אומר שאתה קצת טיפש.
אתה פגיע לא עקב טיפשותי,
וגם לטיפשים אין חוש הומור, עובדה.
אין לך מושג מה יש לי ומה אני רוצה ככה שלהגיד שאני נפוח אומר שאתה קצת טיפש.
ההיפך מפגיע, נהנה לראות פתטי כמוך אוכל את הלב, פתטי למה? כי אתה מאלה שכשלא מצליח להם אומרים ״בצחוק״…אתה פגיע לא עקב טיפשותי,
וגם לטיפשים אין חוש הומור, עובדה.
גם אני!בשקט הייתי לוקח את החדר של sonic bliss
למפיזאטור עושה קסמים לסאונד...גם אני!
הכל ישב שם טוב. בדיוק הטעם שלי.
גם אינטימי וגם נושך שצריך.
הגדרה כזו על למפייזאטור עוד לא יצאה לי לשמוע אישית לא יכולתי להתנתק מחדר בתערוכה עכשיו וגם לא במינכן ששם גם זה היה חדר אחד מהטובים אם לא הכי טוב....בחדר של sonic bliss היו הרבה דברים מעניינים, אבל הלמפיזטור שניגן שם בעיני ולא רק בעיני לא ריאליסטי, סאונד מוקצן מאוד, חותך, חד.
אומנם היו שם רכיבים אחרים שריככו קצת, אבל במקום לשמוע מוסיקה שמעו את הממיר כל הזמן, אי אפשר היה לשכוח ממנו לרגע אחד.
היה בזה פיתוי, הרגשתי שזה מזכיר לי את הפעם ראשונה ששמעתי הגברה דיגיטלית מעולה אך חריפה, עם רמקולי ריבון והייתי חייב לקנות גם את הרמקולים וגם את המגברים, אבל אחרי שנה שנהניתי וסבלתי בה גם יחד, העפתי את השידוך הזה לכל הרוחות וקניתי רכיבים שדרכם שומעים מוסיקה ולא מכשירים.
בבית שלי לפחות, הייתי מעדיף ממיר אחר אבל אני יכול להבין מה משך אנשים לצליל הזה, בטח למשך שעה קלה של האזנה בתערוכה.
תאמת גם אני. הלמפיזטור חותך וחד? עוד הייתי מבין מוגזם (מהבחינה בומבסטי, נפוח)... למפיזטור הם ההפך מחותך, חד... צורם... אבל זה רק אני. כמובן זכותך לחשוב אחרת.הגדרה כזו על למפייזאטור עוד לא יצאה לי לשמוע אישית לא יכולתי להתנתק מחדר בתערוכה עכשיו וגם לא במינכן ששם גם זה היה חדר אחד מהטובים אם לא הכי טוב....
אבל לטעם וריח ותפיסת העולם - אין וויקוח כול אחד שומע מה שהוא משלו וטוב שכך.
לא כתבתי צורם, אבל כן, חותך, חד, סאונד מוקצן, מוגזם, לא טבעי, לא ריאליסטי. עדיין מאוד מרשים, בוודאי להאזנה לא ארוכה. לחיות איתו לא הייתי רוצה, אלא אם מרככים את כל המערכת מסביבו בתדרים הרלוונטיים.תאמת גם אני. הלמפיזטור חותך וחד? עוד הייתי מבין מוגזם (מהבחינה בומבסטי, נפוח)... למפיזטור הם ההפך מחותך, חד... צורם... אבל זה רק אני. כמובן זכותך לחשוב אחרת.
ללא קשר, אהבתי מאוד את החדר.. והכרחי גם יבואן מקסים
לוחץלא כתבתי צורם, אבל כן, חותך, חד, סאונד מוקצן, מוגזם, לא טבעי, לא ריאליסטי.
בהחלט ויש גם סיבות טכניות לעניין הזה, לא סתם יצרנים אחרים לא משתמשים בנורות גדולות לדאקים אלא רק בנורות קטנות.לוחץ
לא כתבתי צורם, אבל כן, חותך, חד, סאונד מוקצן, מוגזם, לא טבעי, לא ריאליסטי. עדיין מאוד מרשים, בוודאי להאזנה לא ארוכה. לחיות איתו לא הייתי רוצה, אלא אם מרככים את כל המערכת מסביבו בתדרים הרלוונטיים.
(זה כמובן יכול היה להיות גם תוצאה של סינרגיה עם רכיבים אחרים בחדר, אבל אחרי ששמעתי אותו על כמה סט-אפים, ההערכה שלי היא שזה נובע בעיקר מהדאק)
יש כאלו שאוהבים את המלאכותיות הזו ו\או יכולים לחיות איתה לאורך זמן, אני לא.
בהחלט ויש גם סיבות טכניות לעניין הזה, לא סתם יצרנים אחרים לא משתמשים בנורות גדולות לדאקים אלא רק בנורות קטנות.
אני עוד לא מבין איך אתה שומע מערכת שלמה ומתוכה מחליט שאתה שומע את הדאק... מיומנות מרשימה.בחדר של sonic bliss היו הרבה דברים מעניינים, אבל הלמפיזטור שניגן שם בעיני ולא רק בעיני לא ריאליסטי, סאונד מוקצן מאוד, חותך, חד.
אומנם היו שם רכיבים אחרים שריככו קצת, אבל במקום לשמוע מוסיקה שמעו את הממיר כל הזמן, אי אפשר היה לשכוח ממנו לרגע אחד.
היה בזה פיתוי, הרגשתי שזה מזכיר לי את הפעם ראשונה ששמעתי הגברה דיגיטלית מעולה אך חריפה, עם רמקולי ריבון והייתי חייב לקנות גם את הרמקולים וגם את המגברים, אבל אחרי שנה שנהניתי וסבלתי בה גם יחד, העפתי את השידוך הזה לכל הרוחות וקניתי רכיבים שדרכם שומעים מוסיקה ולא מכשירים.
בבית שלי לפחות, הייתי מעדיף ממיר אחר אבל אני יכול להבין מה משך אנשים לצליל הזה, בטח למשך שעה קלה של האזנה בתערוכה.
איתי, שמעתי ששילוב ווילסון ולמפיזאטור יכול להביא לתוצאה מפתיע ביותר - שווה ניסוי (אם זה אפשרי).נערך