בזה אתה צודקכולם ידועים לי, כן. מלקו עדיין לא הגיע לערן (N100).
Lumin u1 mini ממש ברשימה הקצרה, שאר... לא ממש באה לי אליהם... LINDEMANN ממתין לעדכון (אחרי תערוכה בטח). אך כמעט הכול כאן מוצרים סינים... ואין אפשרות לשמוע זה ליד זה - שזה כעיקרון בעיה הגדולה ולא רק שלי...
הבנתי, טעות שלי - פספסתי את הדגםיגאל פירסם מחירים ל s10 שמגיע בשלושה אופציות. פה אנחנו מדברים על דגם s35.
יסלחו לי איון אבל אם היה לי מכשיר שלהם, הייתי נפגע מאוד אם באותה שנה כשקניתי מכשיר הם כבר מוציאים דגם חדש יותר. מקווה שיש דברים שאני לא יודע כי על פניו זה פגיעה קשה מאוד בקהל הלקוחות של החבר'ה.
חחחח נו כמעט... חחחבזה אתה צודק
רק כתבת שאין כמעט סטרימר בלי דאק...
יש לך המלצה ספציפית ?היו מכשירים מושקעים בכל הטוב שציינת בשנות ה 80-90 אני יודע כי שידרגתי פנימית כמה כלימוד, חוץ מהתקדמות בצ'יפים של יותר רזולוציה ומהירות ומה לעשות פחות מוזיקליות הרכיבים הפאסיביים לא השתנו כמעט, נגנים וממירים שהיו מלאים במיטב התוצרת של BB, AD, וישיי, נישיקון, רוביקון, אלנה, ווימה, אינטרנשיונל רקטיפייר, NAT-SEMI,פיליפס, וכו' עלו בהתאמה רבע מאלו הריקים של היום.
בא אליי ותדגים לי, שמעתי לא מעט כאלה ואנשים היו בשוק אחרי הדגמה בחיבור של DVD כטרנספורט.גינאדי,
מזרים מדיה מושפע מאיכות התוכן, כלומר אצלי כשאני מנגן קובצי HD לא מטידל אלה מהרשת המקומית או מדיסק מקומי האיכות נשמעת מצוין גם בהשוואה ל CD שברשותי.
בא אליי ותדגים לי, שמעתי לא מעט כאלה ואנשים היו בשוק אחרי הדגמה בחיבור של DVD כטרנספורט.
כנראה שיש איזשהו איבוד מידע בתהליך הRIP, אפילו כשאני צורב דרך TASCAM מקצועי במהירות של 1ל-1 ואני מנגן אותו בנגן יש ירידה משמעותית בהשוואה למקור.
לא מכיר כאן אודיופיל וותיק שמוכן להודות שהזרמה נשמעת טוב יותר מנגן סביר.(אפילו לא HIGH END)
אז ישנה הסכמה ביננו לגבי איכות שמע בהזרמה.היכן קראת שרשמתי את צמד המילים "טוב יותר" ?
אז ישנה הסכמה ביננו לגבי איכות שמע בהזרמה.
כוונתי אינה לזהם את השירשור. השירשור התפתח לכיוון של סטרימרים המתיימרים להיות מוצרים אודיופיליים מהקצה העליון(12K וצפונה)אממה טובים ככל שיהיו-הם עדיין מוגבלים מבחינה טכנולוגית. השירשור הזה חושף הרבה אודיופילים מתחילים למכשירים הללו וכך יוצא שלהרבה מתחילים יש מערכת טובה מאוד אך עם מקור לקוי.
אנשים כאן קוראים את מה שאתם כותבים ואז רוכשים מכשיר כזה ומצפים לגדולות ונצורות מהסטאפ שלהם
ואז אתה רואה שירשורים לגבי מה לחזק באותם מערכות ואיך להתקדם משם. אני לא מחפש חיזוקים.
אני רק טוען שצריך לקרוא לילד בשמו. ולכוון אנשים המעוניינים לשמוע ברמה האיכותית ביותר גם בדיגיטל למדיה שמגישה אותו בצורתו המיטבית-ולא ,זה לא סטרימינג/קבצי מחשב בכל צורה. זוהי מהות התחביב שלנו אחרי הכל
dCS network bridge עולה "רק" 4000 דולראיני מכיר סטרימר קצה במחיר 12K ש"ח, המחירים למכשירי קצה מתחלים הרבה יותר גבוה מכך ואלו נשמעים טוב מאוד.
ברור, מטרונום זה לחלשיםיותר טוב ממטרונום
מה ש GDS התכוון, שאודיופיל לא אמור להתפשר על אייכות הסאונד על חשבון נוחות או מגוון.כל אחד כאן נהיה מומחה עולם בסאונד.
אני ממליץ להוריד קצת את האף כי התוצאות לא משביעות רצון. GDS מי אתה בכלל?? מה אתה יודע על סאונד שהחלטת שמי שמשתמש בסטרימינג הוא לא אודיופיל אמיתי??
אז זהו שהגענו לזמנים אחרים ועל כל בנאדם שרוכש פטיפון עשרה רוכשים מכשירים דיגיטליים. אין ספק שאנלוג נשמע הכי טוב אבל הדיגיטל מתקדם בצעדי ענק.
פעם שמעתי אצל אלדר את הטרנספורט של הemm מול המחשב שלו שאז נראה לי היה שבריר ממה שהושקע בו היום.מי שחושב ש - CD נשמע יותר טוב מניגון קבצים בסטרימינג משתמש ברכיב סטרימר שלא ממומש כמו שצריך, כלומר מג'טר.
הסיבות לכך רבות - בין היתר, אי הפרדה בין השעון לדאטה, שעונים (בין הדאק לסטרימר)לא מסונכרנים, בעיות grounding וכו,
אין מה לעשות, כדי להפטר מכל הבעיות הנ"ל שגורמות לדגרדציה בסאונד צריך לשלם הרבה כסף.
ואכן סטרימינג ממוצרי אולטרה היי אנד נשמעים סוף הדרך.