- הודעות
- 3,296
- מעורבות
- 1,257
- נקודות
- 113
ראשית אתחיל בכך שאין לי שום עניין ברכישת המוצר המדובר. כך שהפוסט הזה בא נטו לשתף בחוויה מיוחדת מאוד עם כמה תובנות סופר מעניינות. מבטיח שבהמשך הדברים יהפכו ברורים יותר.
לפני כמה שבועות אני דן נגר (סינמארט) משוחחים טלפונית בשיחת חולין שכמובן מהר מאוד מגיעה לאודיו, זה היה כמה ימים אחרי שבקרתי אצלו להאזנה למוצר חדש שהוא החל ביבוא שלו. אני בכוונה אומר האזנה למוצר ולא למערכת כי את כל רכיבי המערכת בחלל אצלו אני כבר מכיר לא רע בכלל. ביקרתי שם מספר פעמים במהלך תקופות הבניה של החדר המטורף הזה שהולך ונבנה לו שם בשלביות מורטת עצבים (דן פדנט לפרטים לפחות כמוני....) בקיצור אני מכיר את המערכת ואת החלל. בכל אופן, מדובר במגבר משולב של חברת KORA. שמענו מה ששמענו, שיחקנו קצת עם כיוונים דברנו, קשקשנו והמשכנו הלאה בחיים ואז לפני כמה ימים דן מתקשר ואומר לי "שמע, אולי אקפוץ אליך עם ה-KORA, איכפת לך?" השבתי בלי להסס "בוא". אח"כ שאלתי מדוע, היות ואני כבר מכיר את הבחור מספיק לדעת שמשהו פה מתרחש. אז שאלתי "מה, מה מטריד אותך אחי, מה יושב לך?" אומר לי דן, "אני רוצה לשמוע עוד צד של המגבר הזה, ואצלך אני יודע שאקבל את זה עם הרמקולים שלך". טוב, יאללה אני תמיד שמח לחוות אודיו מעניין.
הגיע דן עם חתן הבר מצווה (מגבר משולב, לא זוכר את הדגם בדיוק, 200 משהוא...), היות ואין לי מקום פנוי על הסטנד הנחנו על הרצפה, חברנו והתיישבנו.
נשמע לא רע בכלל ואפילו מעניין אבל שנינו לא זיהינו איזו התרחשות מיוחדת. נתנו לו לעבוד איזה 45 דקות - שעה ואז נכנסנו לעובי הקורה. בוצע כיוון גיין שעשה שינויים דרמתיים בתוצאה ואז לאחר עוד איזו רבע שעה ניגן קטע מוזיקה קשוח במיוחד של תופים וכלי הקשה. קטע עם מהירות, דינמיקה ומיקרו דינמיקה פסיכיים. בקיצור קטע רוצח. הרמנו ווליום לעוצמות על גבול קיבולת החלל שלי והיינו בשוק. דן היה בשוק כי אצלו זה לא נשמע ככה ואני הייתי בשוק מכיצד הזאטוט הזה שיושב לי פה על הרצפה מנגן כמו איזו מפלצת. היות ואני אין לי סייגים והפתיחות עם דן היא חריגה הן אישית והן "ככתב" אמרתי לו שיש פה אולי 60% סאונד במקרה הטוב. יש 40% יכולות שאנחנו לא שומעים. דן הביט בי במבט כזה של "אחי, להזמין לך אמבולנס לפני שהאירוע המוחי תוקף אותך עד הסוף?" אמרתי לו "שתוק כבר!! חכה פה. תיכף חוזר". הבחור נשאר המום ומצא עצמו לבדו יושב לי בסלון בבית. אחרי 10 דקות שבתי עם זוג פלטות במבוק תלת שכבתי מהסטנד הקודם שלי וכמה סטים של רזונטורים מסוגים שונים DIY מבוססי גולות קרמיות. בקיצור, ערכת איומים של שיכוך לפסיכים מאובחנים. דן עדיין עם מ.ד.א. בטלפון. אני מתיישב על הרצפה ליד המגבר ומכניס מתחתיו 4 רזונטורים וממקם אותם אסטרטגית (מתחת לכניסת כבל חשמל, מתחת למנורות, מתחת לכניסת ה-RCA והאחרון חצי אקראית שלא יחסר (בכל זאת אני בא משורשים מרוקאים...). אני כבר צופה בדיוק מה הולך לקרות, ונראה שדן כבר הבין שאני ב-ZONE שלי. לוחצים PLAY ואני נשאר במקומי יושב על הרצפה לייד המגבר ודן ב-sweet spot על הספה. דן מקבל את שוק חייו, לא מאמין ולא ממש מבין מה עשיתי. אני מגיב ב-"כן כן בסדר... יופי. שיפר הכל והבאס נהיה חלום. יופי טופי." אני מגיב באדישות ודן כמעט מעיף עלי נעל. אני משיב לו, "בוא תעזור, לוקחים את זה עוד קדימה."
דן מרים את המגבר ובמשך כמה דקות אני בונה בניין של שתי קומות על הרצפה ואז מיקמנו את המגבר בקומת הפנטהאוז. כעת שנינו מתיישבים וחוזרים על כמה קטעים שאנחנו מכירים היטב. כולל אותו קטע תופים רוצח.
מה שמתחולל כעת זו הסיבה שבגללה אני מוצא את עצמי כותב את הפוסט הזה. נניח רגע בצד את התוצאה והיכולות הפנומנליות של המגבר המשולב הזה.
מלבד הרמקולים שלי, מדובר כאן במוצר הכי שקוף ורגיש לסביבה שנתקלתי בו בחיי. הדרמות שהתחוללו עם המגבר הזה בשינויים בהעמדה ואמצעי שיכוך שונים הן משהו בילתי נתפס. ממש פלסטלינה בידי המשתמש. זה דבר אחד לקחת תוצאה טובה לטובה יותר או טובה מאוד. אבל זה עניין אחר לחלוטין לקחת תוצאה טובה לתוצאה פנומנלית. תוצאה מטמטמת. מה שמביא אותי להיבט השני והוא היכולות של המגבר המשולב הזה. במרוצת השנים עברו אצלי ציודים מכל הרמות ומכל הבא ליד. גם כאלו במשקל כספי ופיזי במכפלות עשרות ואפילו מאות אחוזים מה-"זאטוט" הזה. אף לא אחד מהם עשה את מה שה-KORA הזה עשה בסלון ביתי. זה כמובן כולל גם את ההגברה שלי.
אני לא מצהיר שהוא עשה הכל יותר טוב גם ממגבר של 50-60 אלף יורו, אבל במכלול חבילת הביצוע, כן, ה-KORA טוב יותר. צריך לשמוע את זה כדי להבין. צריך לשמוע את זה עם רמקול נייטרלי, מהיר ושקוף ככל הניתן. אחרת, זה במקרה הטוב יהיה לייד או קרוב למה שאני ודן שמענו וחווינו כאן. ה-KORA הוא פלסטלינה בידי המשתמש והוא לא אחר מדוד מול גוליית, כאשר הוא דוד והמפלצות האחרות הן הגוליית. אם זה המגבר המשולב מה יעשה סט פרה פאוור??? כולי תקווה שהשבר הסורי אפריקאי יעמוד בזה.
בקיצור חברים,
זו הוכחה חיה לכך שהכי יקר רחוק מלהיות הכי טוב. הגודל והמשקל לא תמיד אומרים הרבה ואין כאן אקסיומות כתובות באבן. תמיד חשוב לשמור על ראש פתוח והאודיופיליה האמיתית מורכבת הרבה יותר מריצה אחרי מותגי יוקרה נחשבים וחשבון בנק של אוליגרך. אודיופיליה אמיתית היא אוסף של חוויות מהסוג הזה שתוארו כאן וראש פתוח עם שימת לב לפרטים בצורה מקצועית ומושכלת. הניסיון פה הוא המפתח המרכזי.
לפני כמה שבועות אני דן נגר (סינמארט) משוחחים טלפונית בשיחת חולין שכמובן מהר מאוד מגיעה לאודיו, זה היה כמה ימים אחרי שבקרתי אצלו להאזנה למוצר חדש שהוא החל ביבוא שלו. אני בכוונה אומר האזנה למוצר ולא למערכת כי את כל רכיבי המערכת בחלל אצלו אני כבר מכיר לא רע בכלל. ביקרתי שם מספר פעמים במהלך תקופות הבניה של החדר המטורף הזה שהולך ונבנה לו שם בשלביות מורטת עצבים (דן פדנט לפרטים לפחות כמוני....) בקיצור אני מכיר את המערכת ואת החלל. בכל אופן, מדובר במגבר משולב של חברת KORA. שמענו מה ששמענו, שיחקנו קצת עם כיוונים דברנו, קשקשנו והמשכנו הלאה בחיים ואז לפני כמה ימים דן מתקשר ואומר לי "שמע, אולי אקפוץ אליך עם ה-KORA, איכפת לך?" השבתי בלי להסס "בוא". אח"כ שאלתי מדוע, היות ואני כבר מכיר את הבחור מספיק לדעת שמשהו פה מתרחש. אז שאלתי "מה, מה מטריד אותך אחי, מה יושב לך?" אומר לי דן, "אני רוצה לשמוע עוד צד של המגבר הזה, ואצלך אני יודע שאקבל את זה עם הרמקולים שלך". טוב, יאללה אני תמיד שמח לחוות אודיו מעניין.
הגיע דן עם חתן הבר מצווה (מגבר משולב, לא זוכר את הדגם בדיוק, 200 משהוא...), היות ואין לי מקום פנוי על הסטנד הנחנו על הרצפה, חברנו והתיישבנו.
נשמע לא רע בכלל ואפילו מעניין אבל שנינו לא זיהינו איזו התרחשות מיוחדת. נתנו לו לעבוד איזה 45 דקות - שעה ואז נכנסנו לעובי הקורה. בוצע כיוון גיין שעשה שינויים דרמתיים בתוצאה ואז לאחר עוד איזו רבע שעה ניגן קטע מוזיקה קשוח במיוחד של תופים וכלי הקשה. קטע עם מהירות, דינמיקה ומיקרו דינמיקה פסיכיים. בקיצור קטע רוצח. הרמנו ווליום לעוצמות על גבול קיבולת החלל שלי והיינו בשוק. דן היה בשוק כי אצלו זה לא נשמע ככה ואני הייתי בשוק מכיצד הזאטוט הזה שיושב לי פה על הרצפה מנגן כמו איזו מפלצת. היות ואני אין לי סייגים והפתיחות עם דן היא חריגה הן אישית והן "ככתב" אמרתי לו שיש פה אולי 60% סאונד במקרה הטוב. יש 40% יכולות שאנחנו לא שומעים. דן הביט בי במבט כזה של "אחי, להזמין לך אמבולנס לפני שהאירוע המוחי תוקף אותך עד הסוף?" אמרתי לו "שתוק כבר!! חכה פה. תיכף חוזר". הבחור נשאר המום ומצא עצמו לבדו יושב לי בסלון בבית. אחרי 10 דקות שבתי עם זוג פלטות במבוק תלת שכבתי מהסטנד הקודם שלי וכמה סטים של רזונטורים מסוגים שונים DIY מבוססי גולות קרמיות. בקיצור, ערכת איומים של שיכוך לפסיכים מאובחנים. דן עדיין עם מ.ד.א. בטלפון. אני מתיישב על הרצפה ליד המגבר ומכניס מתחתיו 4 רזונטורים וממקם אותם אסטרטגית (מתחת לכניסת כבל חשמל, מתחת למנורות, מתחת לכניסת ה-RCA והאחרון חצי אקראית שלא יחסר (בכל זאת אני בא משורשים מרוקאים...). אני כבר צופה בדיוק מה הולך לקרות, ונראה שדן כבר הבין שאני ב-ZONE שלי. לוחצים PLAY ואני נשאר במקומי יושב על הרצפה לייד המגבר ודן ב-sweet spot על הספה. דן מקבל את שוק חייו, לא מאמין ולא ממש מבין מה עשיתי. אני מגיב ב-"כן כן בסדר... יופי. שיפר הכל והבאס נהיה חלום. יופי טופי." אני מגיב באדישות ודן כמעט מעיף עלי נעל. אני משיב לו, "בוא תעזור, לוקחים את זה עוד קדימה."
דן מרים את המגבר ובמשך כמה דקות אני בונה בניין של שתי קומות על הרצפה ואז מיקמנו את המגבר בקומת הפנטהאוז. כעת שנינו מתיישבים וחוזרים על כמה קטעים שאנחנו מכירים היטב. כולל אותו קטע תופים רוצח.
מה שמתחולל כעת זו הסיבה שבגללה אני מוצא את עצמי כותב את הפוסט הזה. נניח רגע בצד את התוצאה והיכולות הפנומנליות של המגבר המשולב הזה.
מלבד הרמקולים שלי, מדובר כאן במוצר הכי שקוף ורגיש לסביבה שנתקלתי בו בחיי. הדרמות שהתחוללו עם המגבר הזה בשינויים בהעמדה ואמצעי שיכוך שונים הן משהו בילתי נתפס. ממש פלסטלינה בידי המשתמש. זה דבר אחד לקחת תוצאה טובה לטובה יותר או טובה מאוד. אבל זה עניין אחר לחלוטין לקחת תוצאה טובה לתוצאה פנומנלית. תוצאה מטמטמת. מה שמביא אותי להיבט השני והוא היכולות של המגבר המשולב הזה. במרוצת השנים עברו אצלי ציודים מכל הרמות ומכל הבא ליד. גם כאלו במשקל כספי ופיזי במכפלות עשרות ואפילו מאות אחוזים מה-"זאטוט" הזה. אף לא אחד מהם עשה את מה שה-KORA הזה עשה בסלון ביתי. זה כמובן כולל גם את ההגברה שלי.
אני לא מצהיר שהוא עשה הכל יותר טוב גם ממגבר של 50-60 אלף יורו, אבל במכלול חבילת הביצוע, כן, ה-KORA טוב יותר. צריך לשמוע את זה כדי להבין. צריך לשמוע את זה עם רמקול נייטרלי, מהיר ושקוף ככל הניתן. אחרת, זה במקרה הטוב יהיה לייד או קרוב למה שאני ודן שמענו וחווינו כאן. ה-KORA הוא פלסטלינה בידי המשתמש והוא לא אחר מדוד מול גוליית, כאשר הוא דוד והמפלצות האחרות הן הגוליית. אם זה המגבר המשולב מה יעשה סט פרה פאוור??? כולי תקווה שהשבר הסורי אפריקאי יעמוד בזה.
בקיצור חברים,
זו הוכחה חיה לכך שהכי יקר רחוק מלהיות הכי טוב. הגודל והמשקל לא תמיד אומרים הרבה ואין כאן אקסיומות כתובות באבן. תמיד חשוב לשמור על ראש פתוח והאודיופיליה האמיתית מורכבת הרבה יותר מריצה אחרי מותגי יוקרה נחשבים וחשבון בנק של אוליגרך. אודיופיליה אמיתית היא אוסף של חוויות מהסוג הזה שתוארו כאן וראש פתוח עם שימת לב לפרטים בצורה מקצועית ומושכלת. הניסיון פה הוא המפתח המרכזי.
נערך לאחרונה ב: