התאמה בין כל הרכיבים ,לכן קניתי הרוב מניים ,שלא היה להם פונו משובח רכשתי מוטיף של קונרד 11 וראש בינוני נתן תוצאה מעולה , יש עוד המון דוגמאות לכן ולכן ,אבל ..... שיהיה חג שמח.
התאמה בין כל הרכיבים ,לכן קניתי הרוב מניים ,שלא היה להם פונו משובח רכשתי מוטיף של קונרד 11 וראש בינוני נתן תוצאה מעולה , יש עוד המון דוגמאות לכן ולכן ,אבל ..... שיהיה חג שמח.
שיש תשתית טובה אז ראש לצערינו יקר נותן ערך מוסף מאד גבהה שהרוב לא יודעים להעריך.הראש הוא החלק הפחות חשוב בפטיפון...
איזה פטיפון וזרוע?
אריה
הבנתי את זה רק כששדרגתי למקור דיגיטלי Ultra Hi end סופר איכותי.המקור רבותי.
משם הכל מתחיל.
אז הבנת שזה היה צוואר הבקבוק בסט אפ שלך ולכן קיבלת שיפור משמעותי.הבנתי את זה רק כששדרגתי למקור דיגיטלי Ultra Hi end סופר איכותי.
השדרוג הכי מוצלח ומשמעותי שעשיתי במערכת שלי מאז ומתמיד.
הבנתי את זה רק כששדרגתי למקור דיגיטלי Ultra Hi end סופר איכותי.
השדרוג הכי מוצלח ומשמעותי שעשיתי במערכת שלי מאז ומתמיד.
אז הבנת שזה היה צוואר הבקבוק בסט אפ שלך ולכן קיבלת שיפור משמעותי.
העניין הוא שזו מסקנה פרטית, נכונה למקרה שלך.
ארז
ברשותך שאלה
לאיזה מגבר ורמקולים חיברתה את המקור הUHE סופר איכותי?
ללא טיפת ציניות, אלא כדי להבין מה המשך השרשרת...
OK תודהDac של MSB
הראש הוא החלק הפחות חשוב בפטיפון...
אריה
לא היה צוואר בקבוק במערכת. פשוט המכשיר הזה לימד אותי מה זה סאונד נכון. וכמה נוקשות ורעש דיגיטלי וחשמלי משפיעים בצורה קריטית על הסיגנל האנלוגי והתוצאה הסופית.
Dac של MSB
אתה טועה טעות קריטית.תגיד אריה, מהיכן אתה מביא את התובנות הללו?
הראש בפטיפון הוא קריטי!!!!
אתה טועה טעות קריטית.
אריה
אתה טועה טעות קריטית.
אריה
בואו נניח שאתם מצמידים את הראש עם היד לתקליט, מה תהייה התוצאה?
כדי להפיק תועלת מהראש, צריך לפי הסדר:
1. פטיפון טוב.
2. זרוע טובה
רק אח"כ בא הראש.
אריה