והחלק הכי חשוב במערכת הוא:

  • פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך

miki185

חבר משקיען
הודעות
560
מעורבות
43
נקודות
28
התאמה בין כל הרכיבים ,לכן קניתי הרוב מניים ,שלא היה להם פונו משובח רכשתי מוטיף של קונרד 11 וראש בינוני נתן תוצאה מעולה , יש עוד המון דוגמאות לכן ולכן ,אבל ..... שיהיה חג שמח.
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
התאמה בין כל הרכיבים ,לכן קניתי הרוב מניים ,שלא היה להם פונו משובח רכשתי מוטיף של קונרד 11 וראש בינוני נתן תוצאה מעולה , יש עוד המון דוגמאות לכן ולכן ,אבל ..... שיהיה חג שמח.

הראש הוא החלק הפחות חשוב בפטיפון...
התאמה בין כל הרכיבים ,לכן קניתי הרוב מניים ,שלא היה להם פונו משובח רכשתי מוטיף של קונרד 11 וראש בינוני נתן תוצאה מעולה , יש עוד המון דוגמאות לכן ולכן ,אבל ..... שיהיה חג שמח.

איזה פטיפון וזרוע?

אריה
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
וכמה מילים ברצינות
דעתי בלבד
הרמקול והחדר. הם אילו שמתעסקים בפיזיקה הינו להזיז אויר. בשלב הזה לכל רמקול יש מגבלות ויכולות.
למרות שכל רכיב יכול להיות צוואר בקבוק עדיין כשמתחילים לתכנן הרמקול והחדר הם החשובים ביותר . ולאחר שבחרנו רמקול שמסוגל לנועה אחורה וקדימה בדיוק כמו האינפורמצייה ששולחים לו הגיע הזמן לשלוח אינפורמציה מדויקת ככול שניתן למגבר שמסוגל להזיז את אותו רמקול ולייצר את האנרגיה הדרושה במדוייק.
ולכן לדעתי השלב הבא הוא מגבר שיודע לתת את הכוח שהרמקול זקוק בניקיון ודיוק מייטבי . אבל מה שמייצר בסוף את הקסם או מחרב אותו זה המקור . לא ניתן להגיע לתוצאה בלי מקור טוב .
אז עם השאלה היתה מה הרכיב הכי חשוב שסביבו הכל ניבנה זה הרמקול ועם השאלה מה הוא הרכיב עים ההשפעה הגבוהה ביותר או היכולת הגבוהה ביותר לחרב את הסאונד זה המקור.
 

stasik

חבר אתר
הודעות
37
מעורבות
1
נקודות
8
החלק הכי חשוב במערכת הוא....
הכל.
הכל חשוב במערכת
ואם לנמק אז אקוסטיקה והמערכת
 

miki185

חבר משקיען
הודעות
560
מעורבות
43
נקודות
28
הראש הוא החלק הפחות חשוב בפטיפון...


איזה פטיפון וזרוע?

אריה
שיש תשתית טובה אז ראש לצערינו יקר נותן ערך מוסף מאד גבהה שהרוב לא יודעים להעריך.

לין לא החדש של היום אבל עם צירקוס מובנה מבית החרושת ,זרוע של ניים ,סופרליין בתוספת סופרקאפ חדיש ,כבלים הייליין כל המסלול וראש חדש ממאסטרו אודיו ,zyx ,אחד מתחת להכי יקר שלהם ,מדהים ,לא מחליף אם שום דבר שיש בשוק היום ,תאמין לי ששמעתי הרבה קומבינציות ,ההחלטות שלי הם כאלה בכדי לא להגיע למכור בשוק יד שניה,
 

atmos

אוהב את התחום
הודעות
427
מעורבות
133
נקודות
43
המקור רבותי.
משם הכל מתחיל.
:בעד: הבנתי את זה רק כששדרגתי למקור דיגיטלי Ultra Hi end סופר איכותי.
השדרוג הכי מוצלח ומשמעותי שעשיתי במערכת שלי מאז ומתמיד.
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,849
מעורבות
988
נקודות
113
:בעד: הבנתי את זה רק כששדרגתי למקור דיגיטלי Ultra Hi end סופר איכותי.
השדרוג הכי מוצלח ומשמעותי שעשיתי במערכת שלי מאז ומתמיד.
אז הבנת שזה היה צוואר הבקבוק בסט אפ שלך ולכן קיבלת שיפור משמעותי.
העניין הוא שזו מסקנה פרטית, נכונה למקרה שלך.
ארז
 

web

חבר משקיען
הודעות
779
מעורבות
492
נקודות
63
:בעד: הבנתי את זה רק כששדרגתי למקור דיגיטלי Ultra Hi end סופר איכותי.
השדרוג הכי מוצלח ומשמעותי שעשיתי במערכת שלי מאז ומתמיד.

ברשותך שאלה
לאיזה מגבר ורמקולים חיברתה את המקור הUHE סופר איכותי?
ללא טיפת ציניות, אלא כדי להבין מה המשך השרשרת...
 

atmos

אוהב את התחום
הודעות
427
מעורבות
133
נקודות
43
אז הבנת שזה היה צוואר הבקבוק בסט אפ שלך ולכן קיבלת שיפור משמעותי.
העניין הוא שזו מסקנה פרטית, נכונה למקרה שלך.
ארז

לא היה צוואר בקבוק במערכת. פשוט המכשיר הזה לימד אותי מה זה סאונד נכון. וכמה נוקשות ורעש דיגיטלי וחשמלי משפיעים בצורה קריטית על הסיגנל האנלוגי והתוצאה הסופית.
 

atmos

אוהב את התחום
הודעות
427
מעורבות
133
נקודות
43
ברשותך שאלה
לאיזה מגבר ורמקולים חיברתה את המקור הUHE סופר איכותי?
ללא טיפת ציניות, אלא כדי להבין מה המשך השרשרת...

Dac של MSB
 

MOAR

אוהב את התחום
הודעות
186
מעורבות
51
נקודות
28
אישתיo_O
 

web

חבר משקיען
הודעות
779
מעורבות
492
נקודות
63
OK תודה
השאלה לאיזה הגברה ורמקולים מחובר...
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,849
מעורבות
988
נקודות
113
לא היה צוואר בקבוק במערכת. פשוט המכשיר הזה לימד אותי מה זה סאונד נכון. וכמה נוקשות ורעש דיגיטלי וחשמלי משפיעים בצורה קריטית על הסיגנל האנלוגי והתוצאה הסופית.

לדעתי, כנראה שכן היה.
אם לא היה צוואר בקבוק - לא היית חש בשיפור....
צריך להבחין בין "שינוי" לבין "שיפור".
לא כל שינוי הוא בהכרח שיפור.
ארז
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,753
מעורבות
1,439
נקודות
113
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
אתה טועה טעות קריטית.

אריה

שלום אריה
נגיד שהראש בפטפון שלך יודע להוציא 50% ממה שיש בתקליט.
משמעות: כל איכות ההגברה והרמקולים לאחר מכן לא תעזור, יען כי אלה יודעים לטפל במה שקיבלו.

נגיד שהראש בפטפון שלך יודע להוציא 75% ממה שיש בתקליט.
משמעות: למערכת הנתונה עוד 50% ממרכיבי המוזיקה.

מה שלא יוצא בהתחלה, לא יגיע בסוף.
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,299
מעורבות
1,261
נקודות
113
אתה טועה טעות קריטית.

אריה

אני לא.
אבל כבר מפוסטים קודמים שלך כבר הבנתי שאתה בשלך לרוב.
זכותך. אך זה עדיין לא עושה אותך צודק. סורי.
 

נערך לאחרונה ב:

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
בואו נניח שאתם מצמידים את הראש עם היד לתקליט, מה תהייה התוצאה?

כדי להפיק תועלת מהראש, צריך לפי הסדר:
1. פטיפון טוב.
2. זרוע טובה

רק אח"כ בא הראש.

אריה
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
בואו נניח שאתם מצמידים את הראש עם היד לתקליט, מה תהייה התוצאה?

כדי להפיק תועלת מהראש, צריך לפי הסדר:
1. פטיפון טוב.
2. זרוע טובה

רק אח"כ בא הראש.

אריה

לא רלוונטי
הראש "מייצר" (נו, בערך) מוזיקה; לוקח מה שיש בתקליט, מעביר הלאה להגברה. הוא עובד בתחום המוזיקלי. שני האחרים הם שרתים טכניים (ולא שאני מזלזל).

פסנתרן, פסנתר, במה ואקוסטיקה נורא חשובים ברסיטל, אבל מי שמייצר את הקול, נאמר הזמר, הוא העיקר. השאר תומכים.

בקיצור: מה שקובע זה לא סדר הפעולות, אלא סדר החשיבות בהקשר שלשמו נתכנסנו - הפקת מוזיקה.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור