התרשמות אישית מרמקולים Devore Fidelity - gibbon Super Nine


Andrewv

אוהב את התחום
הודעות
313
מעורבות
151
נקודות
43
מעניין לשמוע גישה של אנשים שאוהבים את התחום וממש חיים אותו.
לשי ולי יש טעם כמעט זהה, הוא מאוד התחבר לסאונד של הדבור 96 ולכן רצה להאזין ל סופר 9.
יש משהו שקנה אותו במראה הייחודי, בסאונד ובהרגשה שזה רמקול שנבנה ע״י אומן אודיו.
בדבור פידליטי יש הרגשת היי אנד בוטיקית מאוד מסקרנת ועם שילוב נכון של אלקטרוניקה וכבילה, זהו גן עדן מוזיקלי.
לדעתי לשי אין מה לחפש בשמיעה של עוד הרבה סטאפים מכיוון שהאלקטרוניקה שלו (יוניסון ריסרץ וסימאודיו) עובדת בסינרגיה מדהימה עם הרמקולים האלו וזה בדיוק הטעם האישי שלו.
ודרך אגב, אני בניתי את המערכת סביב הרמקולים, עשיתי המון שינויים עם הזמן עד שהגעתי לסאונד שאני תמיד חיפשתי, אבל עם יד על הלב, גם באלקטרוניקה הרבה יותר פשוטה וזולה, הסאונד היה מספק כמעט כל אדם.
דרך אגב כשקניתי את הדבור 96, אמיר הדגים לי אותם על מערכת בתקציב שאני ביקשתי וממש לא 250-300 אלף ש״ח.
בכל מקרה, אני מאוד ממליץ למי שממש מעוניין לקנות דבור לקפוץ לאמיר לשמיעה או לדבר איתי טלפונית ואעזור לכם להגיע להחלטה נכונה, עברתי המון סטאפים ולמדתי המון. סאונד צריך לדעת לעשות, ועם יד על הלב, אמיר זה 3 כוכבי מישלן בתחום. לטעמי האישי, ושוב אני חוזר, לטעמי האישי, מוצרי ארמה אודיו הם הטובים בעולם, ושמעתי הרבה!
סחתיין על הפירגון, זה יפה מאוד.
אני גם אוהב רמקולים של דבור.
כשהשמיים ייפתחו סע למינכן לתערוכה ואני מאמין שייפתחו עוד דברים.
 

אד ליב

חבר משקיען
הודעות
531
מעורבות
323
נקודות
63
לטענתך אין מה לקנות רמקולים שנשמעים טוב אלא לקנות את כל הסט כולל טיפול אקוסטי...
איך הבנת את זה ממה שרשמתי, תהיה בריא..

אם הרמקולים נשמעים מעולה יתכן שיש כבר מערכת שתישמע מעולה בביתו,

הכל יכול להיות, גם שיש לו שני מונובלוקים Boulder Amplifiers 2150 ופרה פסיבי אלגרי רפרנס משודכים לטוטל דאק.

אבל, בהנחה שאולי זה לא המקרה, הוא קיבל הערות חשובות להבין שמה שהוא שומע בחלל מטופל אקוסטית לעילא ולעילא מחובר לסט-אפ שאני חותם לך שיחד עם הטיפול האקוסטי והכבלים מהארון חשמל ועד לאחרון הרכיבים לא עולה שקל פחות מ 250,000 ולכן מה שהוא שמע אצל ארמה זה לא מה שהוא יישמע בבית ולכן כדי למקסם את מה שהוא יכול לקבל בכסף שהוא רוצה להשקיע, או כל אחד אחר כאן (אנחנו לא כותבים רק בשביל חבר-פורום אחד) כדאי לקחת את ה 40 האלו לארמה (או למישהו אחר ולחשוב טוב טוב מה לעשות איתם כדי להביא את הסט-אפ למקסימום שאפשר בתקציב נתון או לדעת מה מצפה לו וכך הציפיות יתיישרו עם המציאות וזה לא פחות חשוב.
יאללה חפרתי
 

partner11

חבר משקיען
הודעות
1,718
מעורבות
121
נקודות
63
תתחדש, דבור יצרן מעולה. לפני עשור רציתי מאד לרכוש רמקול שלהם שהיה נשמע מדהים מהמיד ומעלה ומאד רזה בנמוכים. אם התחום הנמוך השתפר אז יש לך רמקול פור לייף
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,201
מעורבות
737
נקודות
113
תתחדש, דבור יצרן מעולה. לפני עשור רציתי מאד לרכוש רמקול שלהם שהיה נשמע מדהים מהמיד ומעלה ומאד רזה בנמוכים. אם התחום הנמוך השתפר אז יש לך רמקול פור לייף
לא שמעתי דגמים של דבור מהתקופה שאתה מדבר עליה אבל שמעתי מכאלה ששמעו שהיה מדובר ברמקולים רזים.
מי ששמע את הדגמים שהיו אצלי ומכיר דבורים ישנים היה בהלם מהבס, זה הדבר האחרון שחסר להם.
למעשה, כשאתה שומע את ה 88 שהוחלף בסופר 9 אתה מנסה להבין איך יוצא בס כזה מוופר אחד.
לסופר 9 יש אפילו יותר (הוסיפו וופר).
 

dupo

חבר משקיען
הודעות
692
מעורבות
24
נקודות
28
יצא לי לשמוע את ה gibbon 8 ואת super 8 במספר סטאפים.

בכל פעם הרמקולים היום מאוד חסרים בתחום הנמוך וחסרים פאנצ'יות. מה שהביא לתוצאה לא מאוזנת. מה שכן, אני יכול לדמיין שעם סאב וופר בשידוך נכון התוצאה יכלה להיות מהנה, הגבוהים נשמעים טבעיים ויפים. מקווה שבדגמים הגבוהים יותר המצב משתפר.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,098
מעורבות
3,096
נקודות
113
יצא לי לשמוע את ה gibbon 8 ואת super 8 במספר סטאפים.

בכל פעם הרמקולים היום מאוד חסרים בתחום הנמוך וחסרים פאנצ'יות. מה שהביא לתוצאה לא מאוזנת. מה שכן, אני יכול לדמיין שעם סאב וופר בשידוך נכון התוצאה יכלה להיות מהנה, הגבוהים נשמעים טבעיים ויפים. מקווה שבדגמים הגבוהים יותר המצב משתפר.


ה gibbon 9 והסופר 9 שונים מסדרה 8, יש להם מספיק תחום תחתון.
 
נערך לאחרונה ב:

gtr

חבר משקיען
הודעות
1,062
מעורבות
473
נקודות
83
יצא לי לשמוע לאחרונה את הדבור x ,
מחובר לשלל מגברים,שפורפרתיים,וטרנזיסטורים,כשהאחרון הינו מודרייט בשילוב פרה אמפ של ואק.
תוצאה פנומנלית,פשוט חוויה סונית.
מזמן לא נהניתי כך,ושמעתי סטים שונים ומשונים בחיי.
באמת לא עוד רמקול,עם מיד חלום.
 

ilam

אוהב את התחום
הודעות
325
מעורבות
129
נקודות
43
אם אתה אצל ארמה תנסה גם את המאקסים max 1 או max 2. מעולים.
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,343
מעורבות
854
נקודות
113
לטעמי דבורים רמקולים נהדרים ממש, נשמעו ממש טוב גם אצל אמיר וגם אצל חברים טובים. רמקולים מהירים דינמים צלולים פתוחים ועם זאת לא מעייפים.
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
אני לא מבין פה חלק מהאנשים... שנדמה שרוצים לקלקל, וחבל.

אני מבין שמישהו יגיד משהו כדוגמת: "יש לך מגבר מנורות 10 וואט שאתה אוהב ולא רוצה להחליף - ממליץ לך לא לקנות רמקול קשה ולא נציל".

אבל הדבור הוא רמקול קל להנעה, יעבוד יפה גם עם הגברת מנורות מעוטת וואטים וגם עם מגבר ss עוצמתי.
אם אהב את הרמקול - שיקנה.

אני גם לא מאמין שהוא חייב לשדרג מידית את האלקטרוניקה עכשיו. ואם יוציא כרגע רק 80 או 90 אחוז מהפוטנציאל של הרמקול - זה רע? זה כל כך נורא? אז עכשיו ינצל אותו, אולי, חלקית, אבל עדיין יהנה.

שמעתי רמקולים של 50 אלף עם מגברים של 5 אלף - והתוצאה היתה מצויינת. עם מגבר של 50 אלף היתה יכולה להיות תוצאה טובה יותר - אבל גם ב 5 אלף היתה תוצאה מצויינת.

בקיצור, תנו לבחור לנשום, ולקנות מה שהוא אוהב.
 

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,459
מעורבות
714
נקודות
113
Danis
אני מרגיש את אהבתך למותג והערכתך הרבה לגאונות שלהם ולכך שהם יחודיים לעומת שאר הרמקולים ביקום.
זה כיף להיות מאוהב.
לא מתחבר למילה הערצה ולא מבין מעריצים.
לארמה יש גם קזיאנו.
אחלה רמקול, כנראה נשמע שונה מהדבור.
כנראה גם לא הרמקול הכי טוב שיש.
אף פעם לא הבנתי את המילה מוזיקאליות....
תהנה ושבת שלום
מוזיקליות זה היכולת של התוצאה הסופית של הרכיב/ מערכת לערב אותך במוזיקה ולתת לך תחושת שותפות בשיר המתנגן. אם אתה בסלון, מאזין, ואז מוצא את הרגל שלך מתופפת, הפה שלך נע עם המילים, היד שלך עפה משל המצילה היא ממש לידך ובדיוק ברגע הנכון אתה עושה תנועה של באדי רייך או ויקטור לואיס או רוי היינס...זה סימן שהמוזיקליות תקפה אותך. בהצלחה.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
מוזיקליות זה היכולת של התוצאה הסופית של הרכיב/ מערכת לערב אותך במוזיקה ולתת לך תחושת שותפות בשיר המתנגן. אם אתה בסלון, מאזין, ואז מוצא את הרגל שלך מתופפת, הפה שלך נע עם המילים, היד שלך עפה משל המצילה היא ממש לידך ובדיוק ברגע הנכון אתה עושה תנועה של באדי רייך או ויקטור לואיס או רוי היינס...זה סימן שהמוזיקליות תקפה אותך. בהצלחה.
הבנתי
אז מה זאת מערכת טובה?
 

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,459
מעורבות
714
נקודות
113
הבנתי
אז מה זאת מערכת טובה?
מערכת טובה? יש לטעמי מבחן אובייקטיבי וסובייקטיבי. סוביקטיבית מערכת שמסבה הנאה לבעליה היא מערכת טובה. אובייקטיבית...טוב...כאן מתחילים הדיונים לגבי פרמטרים מוסכמים לאיכות, נדמה לי שמערכת חייבת להיות מוזיקלית כדי לייצר הנאה, אבל זה לא פרמטר יחיד. מה שנקרא בלוגיקה תנאי הכרחי אבל לא מספיק. אני אישית שמעתי מספר מכובד של מערכות מוסיקליות שהסבו לי הנאה, , אבל רק בודדות יכולתי להגדיר כמערכות קצה שנוגעות בכל המדדים : במה, פרטים, מיקרו ומקרו דינמיקה , גודל, נוכחות, ארטיקולציה, איזון טונאלי, נינוחות- חוסר מאמץ ( effortless). לדוגמא.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
אף אחד לא התייחס לנצילות של הסופר 9 שהיא 91db לרמקול רצפתי (עם פורט ?), בהינתן שלא נתת את גודל החדר ואם הוא קטן אתה עלול לגלות מאוחר מידי שאינך יכול כמעט לפתוח ווליום בלי להתחרש מה שגורם למגבר לא להגיע למצב העבודה האופטימלי שלו, משום מה משהו שהיבואנים "שוכחים" לציין.
דגומאות: פוקאל 926 נראה כריצפתי קטן וסביר לחדר רגיל ואי אפשר כמעט לפתוח ווליום מבלי להתחרש ומסתבר שבשורה קטנה באתר היצרן כתוב שמתאים לחדר מגודל 20 מ"ר ומעלה.
כך גם כמה מדגמי 'אופרה' ויש עוד, שלא מישהו יחשוב שיש לי משהו אישי נגד היבואנים הנ"ל.
 

נערך לאחרונה ב:

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
91 DB זה לא ממש נצילות יוצאת דופן.
היה לי את ה 926 - לא ממש רמקול קל להנעה ולא ממש החריש אוזניים (חוץ ממיד היי קצת שמח)
מה זה מצב עבודה אופטימלי של מגבר?
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,498
מעורבות
401
נקודות
83
אף אחד לא התייחס לנצילות של הסופר 9 שהיא 91db לרמקול רצפתי (עם פורט ?), בהינתן שלא נתת את גודל החדר ואם הוא קטן אתה עלול לגלות מאוחר מידי שאינך יכול כמעט לפתוח ווליום בלי להתחרש מה שגורם למגבר לא להגיע למצב העבודה האופטימלי שלו, משום מה משהו שהיבואנים "שוכחים" לציין.
דגומאות: פוקאל 926 נראה כריצפתי קטן וסביר לחדר רגיל ואי אפשר כמעט לפתוח ווליום מבלי להתחרש ומסתבר שבשורה קטנה באתר היצרן כתוב שמתאים לחדר מגודל 20 מ"ר ומעלה.
כך גם כמה מדגמי 'אופרה' ויש עוד, שלא מישהו יחשוב שיש לי משהו אישי נגד היבואנים הנ"ל.
מה זה מצב עבודה אופטימלי ? אתה טוען שבווליום נמוך המגבר לא עובד אופטימלית ? לדעתי טעות כיון שדרגת ההגברה הראשונה היא הכי מדויקת ולאחר מכן מתחילים עיוותים.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,391
מעורבות
1,784
נקודות
113
אמיר הוא גם חבר שלי , אבל הפעם הגזמת(דניס)
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
אף אחד לא התייחס לנצילות של הסופר 9 שהיא 91db לרמקול רצפתי (עם פורט ?), בהינתן שלא נתת את גודל החדר ואם הוא קטן אתה עלול לגלות מאוחר מידי שאינך יכול כמעט לפתוח ווליום בלי להתחרש מה שגורם למגבר לא להגיע למצב העבודה האופטימלי שלו, משום מה משהו שהיבואנים "שוכחים" לציין.
דגומאות: פוקאל 926 נראה כריצפתי קטן וסביר לחדר רגיל ואי אפשר כמעט לפתוח ווליום מבלי להתחרש ומסתבר שבשורה קטנה באתר היצרן כתוב שמתאים לחדר מגודל 20 מ"ר ומעלה.
כך גם כמה מדגמי 'אופרה' ויש עוד, שלא מישהו יחשוב שיש לי משהו אישי נגד היבואנים הנ"ל.
נשמח ללמוד מהו מצב העבודה האופטימלי של מגבר שכול היבואנים מעלימים אותו מאיתנו.
נראה על פי דבריך הנכוחים והפסקניים כנתון מאוד חשוב היכול להוות פריצת דרך והגעה לנירוונה האודיופילית לכול אילו שלא מכירים כמוך את הדרך לאבחן אותו.
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,343
מעורבות
854
נקודות
113
בעקרון מבחינה תיאורטית, כשהקדם בווליום מאוד נמוך, יחס האות לרעש פחות טוב מאשר בווליום בינוני, כי מרכיב הרעש "הקבוע", גבוה יותר ביחס לעצמת הסיגנל. לא בטוח אבל שבמגברים המודרנים העסק הזה שמיע, קדמים מנורתיים יותר רגישים בקטע הזה לדעתי
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,391
מעורבות
1,784
נקודות
113
נכון,מצד שני יש לי באנטם כפתור במגבר שמנחית שישה די בי , והנה נשמע פחות טוב
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור