סחתיין על הפירגון, זה יפה מאוד.מעניין לשמוע גישה של אנשים שאוהבים את התחום וממש חיים אותו.
לשי ולי יש טעם כמעט זהה, הוא מאוד התחבר לסאונד של הדבור 96 ולכן רצה להאזין ל סופר 9.
יש משהו שקנה אותו במראה הייחודי, בסאונד ובהרגשה שזה רמקול שנבנה ע״י אומן אודיו.
בדבור פידליטי יש הרגשת היי אנד בוטיקית מאוד מסקרנת ועם שילוב נכון של אלקטרוניקה וכבילה, זהו גן עדן מוזיקלי.
לדעתי לשי אין מה לחפש בשמיעה של עוד הרבה סטאפים מכיוון שהאלקטרוניקה שלו (יוניסון ריסרץ וסימאודיו) עובדת בסינרגיה מדהימה עם הרמקולים האלו וזה בדיוק הטעם האישי שלו.
ודרך אגב, אני בניתי את המערכת סביב הרמקולים, עשיתי המון שינויים עם הזמן עד שהגעתי לסאונד שאני תמיד חיפשתי, אבל עם יד על הלב, גם באלקטרוניקה הרבה יותר פשוטה וזולה, הסאונד היה מספק כמעט כל אדם.
דרך אגב כשקניתי את הדבור 96, אמיר הדגים לי אותם על מערכת בתקציב שאני ביקשתי וממש לא 250-300 אלף ש״ח.
בכל מקרה, אני מאוד ממליץ למי שממש מעוניין לקנות דבור לקפוץ לאמיר לשמיעה או לדבר איתי טלפונית ואעזור לכם להגיע להחלטה נכונה, עברתי המון סטאפים ולמדתי המון. סאונד צריך לדעת לעשות, ועם יד על הלב, אמיר זה 3 כוכבי מישלן בתחום. לטעמי האישי, ושוב אני חוזר, לטעמי האישי, מוצרי ארמה אודיו הם הטובים בעולם, ושמעתי הרבה!
אני גם אוהב רמקולים של דבור.
כשהשמיים ייפתחו סע למינכן לתערוכה ואני מאמין שייפתחו עוד דברים.