אז תקרא טוב:
מגיע לך מוצר חדש גם קוסמטית, לא רק חדש מבחינת תקינות. תשאל אותו מה יקרה כשתרצה למכור את המסך והקונה לא יסכים לקנות כי הוא שרוט כי הוא נפל בעת ההתקנה? מי יפצה אותך אז?
תשאל אותו במה מתבטאת האחריות שהוא לוקח? זה סתם מילים. לקחת אחריות זה אומר או שיאריך לך משמעותית את האחריות, אם זה נשמע לך, כמו שהציע רועי, או שיתן לך מסך חדש קוסמטית. במקרה הגרוע תאיים שתפנה למועצה לצרכנות ושאתה כבר מפרסם את העניין כמו שהוא בפורומים של לקוחות.
זה השנקל שלי, אין לי עוד מה להציע לך. מצד שני אל תיקח קשה, כנראה הנזק רק קוסמטי ואם לא מתאים לך להתעקש מולו גם סבבה, רק תשלים עם כך וזהו.