התקנת טלוויזית אולד


Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
875
מעורבות
206
נקודות
43

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
התעקשתי כמה פעמים ומנהל ההתקנות חוזר ואומר שאין פגיעה במסך והוא תקין ועובד.
 

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
והוא לא שבור במקום שמסומן בריבוע מכיוון שהגב הוא ממתכת אלא שרוט.
 

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
אם הגב היה שבור היו מחליפים מסך בלי לחשוב פעמיים.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
אולי פשוט תברר במועצה לצרכנות.

 

נערך לאחרונה ב:

RB68

חבר משקיען
הודעות
722
מעורבות
591
נקודות
93
השריטות נגרמו על ידי המתקינים וזה מתועד אצלם וגם אצלי אבל הם לא מוכנים להחליף מסך מכיוון שאין פגיעה פיזית במסך עצמו אלא בגב שלו והוא עובד והכל תקין.
אתה לא אמור לקבל תשובה כזאת, לא מבחינת נזק פוטנציאלי כפי שכתב תמיר (גם אם הסיכוי קטן) ולא מבחינה אסטטית.
אולי פשוט תברר במועצה לצרכנות.
רעיון לא רע בכלל. כנראה שאתה לא הראשון שנדרש לסוגיה הזו.

אם אתה נכון לפשרה שתועיל לשני הצדדים, דרוש מהם הארכת אחריות:
אתה תנהל את הסיכון שנגרם נזק מעבר לקוסמטי, והם ימנעו מלהחליף מסך יקר בגלל שריטות מאחורה.
רועי
 
נערך לאחרונה ב:

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
מנהל ההתקנות חוזר ואומר שזה נזק קוסמטי בלבד בגב המסך (כמה שריטות קלות) והם לוקחים אחריות על זה שאין פגיעה או מעיכה במסך והוא תקין לכן הם לא מוכנים להחליף אותו השאלה אם כך הם נוהגים עם כל הלקוחות שלהם במקרה כמו שלי.
 

omi

חבר משקיען
הודעות
885
מעורבות
424
נקודות
63
אחי אל תיעלב אבל אתה לא מתייחס להצעות שלנו וסתם מדבר איתו בלי להתעקש על כלום .
 

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
לא נעלב אחי, התעקשתי כמה פעמים לקבל פיצוי שלחתי להם כמה מיילים וגם התקשרתי אליהם וזאת תשובתו:

היי

אין פה עניין של פיצוי יש שריטה קלה והכול בסדר לוקחים אחריות

שלחתי לך מייל בנושא
 

omi

חבר משקיען
הודעות
885
מעורבות
424
נקודות
63
אז תקרא טוב:

מגיע לך מוצר חדש גם קוסמטית, לא רק חדש מבחינת תקינות. תשאל אותו מה יקרה כשתרצה למכור את המסך והקונה לא יסכים לקנות כי הוא שרוט כי הוא נפל בעת ההתקנה? מי יפצה אותך אז?

תשאל אותו במה מתבטאת האחריות שהוא לוקח? זה סתם מילים. לקחת אחריות זה אומר או שיאריך לך משמעותית את האחריות, אם זה נשמע לך, כמו שהציע רועי, או שיתן לך מסך חדש קוסמטית. במקרה הגרוע תאיים שתפנה למועצה לצרכנות ושאתה כבר מפרסם את העניין כמו שהוא בפורומים של לקוחות.

זה השנקל שלי, אין לי עוד מה להציע לך. מצד שני אל תיקח קשה, כנראה הנזק רק קוסמטי ואם לא מתאים לך להתעקש מולו גם סבבה, רק תשלים עם כך וזהו.
 

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
אני מדגיש שהוא לא נפל בעת ההתקנה פשוט הוא השתחרר מהמתקן מכיוון שמתקין אחד הניח אותו כמו שצריך בצד אחד והמתקין השני לא הניח אותו כמו שצריך בצד השני לכן הוא השתחרר וקיבל כמה שריטות בריבוע של הנישה שמיועדת להצמדה על הקיר והם תפסו את המסך מיד ולאחר מכן הניחו אותו כמו שצריך על המתקן.
 

soler

אוהב את התחום
הודעות
108
מעורבות
130
נקודות
43
אני חושב שאם תשגע את שירות הלקוחות כמו שאתה משגע את הפורום - יחליפו לך לטלוויזיה חדשה רק בשביל שתניח להם..
 

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
אם היית במקומי היית מניח להם ונשאר עם הטלוויזיה?
 

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
ערב טוב, אתם חושבים שאם הייתי עוצר את המתקינים ברגע שזה קרה היו מחליפים לי למסך חדש?
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
722
מעורבות
591
נקודות
93
ניג'ס -אחד שמנג'ס (=מנדנד, אם אתה צעיר מכדי להכיר).
ולמה הרווחת את הטייטל הזה?
סיפרת מה קרה. סה"כ ברמת "לא נעים, לא נורא". לא ביג דיל. כתבו לך פה - זכותך להתעקש. עוד כתבו - אם מתאים לך להחליק את זה ולשחרר - שחרר.

נראה שלא מתאים לך להתעקש, אבל קשה לך לשחרר...
נראה שאתה מבקש מהפורום חותמת כשרות של "לא יצאתי פראייר".

אז קבל: לא יצאת פראייר, הכל טוב, שים סרט סבבה ותהנה מהמסך, החיים יפים (ואם הם דווקא קשים אז סרט טוב יעזור לברוח קצת)...
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור