התנצחויות בין חברי פורום - הודעות שפוצלו משרשור "נירוונה"


liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אין כאן שום צד, ביקשתי משניכם לחדול מיד מהשפה הזו והנה אתה ממשיך.
 

malc69

חבר אתר
הודעות
45
מעורבות
0
נקודות
0
לדעתי יש משהוא בדברי diz1 בהקשר לשמות הרבים בהם מישתמש החבר הקרוי בכמה שמות ,
ובכלל האם מותר בפורום לאותו בן אדם להשתמש בכמה שמות שונים ? אני חושב שזה לא תקין
ובהחלט מבלבל את החברים אם זה נעשה בתמימות או אם זה נעשה בזדון .

השאלה ששאלתי מופנת יותר למנהל הפורום ליאור קורן .

מלכיאל
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
יהושוע, תתחדש!


לתשומת ליבך DIZ, הרבה נמנעים מלכתוב התרשמויות שליליות (על ציוד שבבעלותם או שלא), בכדי לא להעכיר את היחסים עם היבואן. זו גם נקודה למחשבה.
סתם מעניין, יש כאן אנשים שמוצאים זמן פנוי לקרוא/להשתתף בפורומים בחו"ל?

למה לבאס? האם יש כאן יבואן אחד שחושב שהציוד שהוא מייבא הוא אבסולוטית מדהים לעומת המתחרים בשוק????
תאמין לי שעמוק בליבם הם יודעים טוב שהם מיבאים מה שנקרא ME TOO
ולרוב המוצרים הם מדרגות נמוכות בינוניות, היות וכוח הקנייה בארץ לציוד היי אנד הוא נמוך מאוד.

הבעיה היא אחרת.
השאלה היא האם פורום אודיו הוא בעיקרו קנייני או פורום אודיו אינפורמטיבי אמיתי.
רוב הקניינים כאן יודעים שהם סוחרים בפוטנציה והמוצר שרק לפני שבוע חובר לחשמל- ישודרג בעוד שנתיים והם יהפכו למוכרים.
הם צרכים להכין את הקרקע למכירה העתידית של אותו מוצר.

לגבי פורומים בחו"ל- זו האופציה האולטימטיבית באמת להבין קצת על התחביב הזה לא ברמת קניינות וגן ילדים של נעלבים, או נמנעים מהעלבת סוחרים וכו'.
יש שם דיונים רצינים עם אנשים עם BACKGROUND רציני.
זה מצחיק לראות לפעמים ישראלי נכנס ומתווכח שם עם כל משפטים המטופשים שאנחנו אוכלים כל יומיים בפורומים הישראלים, עם דיוני מדע אוטופי ואגו בריא.
יש פורומים שמכילים משתתפים מאוד רציניים גם מתחום מדעים וטכני.
אין על החוצפה הישראלית(ואני כותב זאת מתוך פירגון) שבאה ומסבירה לנוכרים למה אנחנו שאולי למדנו פחות או התנסינו פחות- יודעים יותר.
משעשע (אני כותב מתוך פירגון) לראות את הנוכרים הללו מתמודדים עם דבר כזה שאליו הם לא רגילים.

הנה נקודת ראות של מכר אינטרנטי שמשתתף בפורום אודיו על הדרך הישראלית בפורום נכר

(נא לא לשייך את הישראליות , למישהו ספציפי)

It's more like OOO has a problem with everyone else. Much as my guess of his personality would suggest. In truth, I haven't time for OOOO. In fact, most knowledgeable members don't either. So it looks like poor CCCC has a number one fan. I wouldn't wish that on anyone. So, I guess OOO may brag that he is friends with CCC then? I'd expect that from OOO.

The "argument" over his new speakers isn't an argument. I designed speaker systems for over 20 years - of course OOO is ignorant of this. All I did was point out a couple things. I haven't exchanged posts with OOO since. There are also many very skilled members in every area of science who post here. Things that are not truthful never escape notice from at least one member. Others don't realize this either, so life can be entertaining some times.

The moderating group had him pretty much figured out within 30 days of his join date. We will simply moderate according to the posted rules and it's up to OOO to behave or not. The same goes for all members (including the moderators).

אופן התשובה ותוכנה -מצביעים על השוני הרב בין הגישה הצברית ולגישה המרובעת , שמרנית ורצינית בנכר.
לא כל פורום אודיו שכתוב באנגלית ראוי או מתנהל בצורה עיניינית.
לי אין זמן לקרוא פורומים. פעם בכמה שבועות עעוברים על פורומים כאילו- מחפשים את הטרדים הרלוונטים וקוראים. עיניין של שעה גג.
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
889
מעורבות
209
נקודות
43
1. ראשית ברכות. בתור אחד שתדיר אין לו זמן, היכולת שלך להשתתף גם כאן, גם בחול, בתחום שהוא בזנב התענינותך כדבריך, נוגעת בתחום העל אנושי וזה יפה.
2. אותי מסקרנת התשובה לשאלה כיצד זה האנשים המנומסים, המתורבתים, עשירי הידע, בפורומים החשובים באמת בחו"ל, מתייחסים נניח לסיפורים שלך על ההוא ש"דפקת" בעזרת הירקן משוק מחנה יהודה, אם איני טועה, או שאת הסיפורים הללו אתה שומר לפרימיטיבים שכאן.
3. ראה נא איש חביב, הפורום הזה בניגוד לאחרים מגלה סוג של סובלנות כלפיך שאינו נהיר לי לפחות. אני מניח שהעובדה שאתה מואיל מעת לעת לזרוק כאן הגיגים מסחררת אנשים מסוימים כאן. העובדה שאתה לועג ללא הרף לבני פלוגתא שלך, מעלה תאוריות בגרוש על עיסוקיהם, הבנתם, אופים ומה לא, אינה מטרידה דייה את האחראים על הפורום כאן ולהבנתי מדובר כאן בכשל חמור שלהם.
4. אני מניח שהודעתי זו תגרור תגובה נעימה, מתורבתת ומאוד מנומסת מצידך כפי שאתה נוהג בדרך כלל להגיב. אז לעבודה.
 

yo-ss

אוהב את התחום
הודעות
280
מעורבות
0
נקודות
0
מנומס או לא מנומס... לפחות יש תוכן בדבריו
 

dys

אוהב את התחום
הודעות
266
מעורבות
0
נקודות
16
רועי כתב[FONT=Times New Roman, serif]
1. [/FONT]ראשית ברכות[FONT=Times New Roman, serif]. [/FONT]בתור אחד שתדיר אין לו זמן[FONT=Times New Roman, serif], [/FONT]היכולת שלך להשתתף גם כאן[FONT=Times New Roman, serif], [/FONT]גם בחול[FONT=Times New Roman, serif], [/FONT]בתחום שהוא בזנב התענינותך כדבריך[FONT=Times New Roman, serif], [/FONT]נוגעת בתחום העל אנושי וזה יפה[FONT=Times New Roman, serif].
2. [/FONT]אותי מסקרנת התשובה לשאלה כיצד זה האנשים המנומסים[FONT=Times New Roman, serif], [/FONT]המתורבתים[FONT=Times New Roman, serif], [/FONT]עשירי הידע[FONT=Times New Roman, serif], [/FONT]בפורומים החשובים באמת בחו[FONT=Times New Roman, serif]"[/FONT]ל[FONT=Times New Roman, serif], [/FONT]מתייחסים נניח לסיפורים שלך על ההוא ש[FONT=Times New Roman, serif]"[/FONT]דפקת[FONT=Times New Roman, serif]" [/FONT]בעזרת הירקן משוק מחנה יהודה[FONT=Times New Roman, serif], [/FONT]אם איני טועה[FONT=Times New Roman, serif], [/FONT]או שאת הסיפורים הללו אתה שומר לפרימיטיבים שכאן[FONT=Times New Roman, serif].
3. [/FONT]ראה נא איש חביב[FONT=Times New Roman, serif], [/FONT]הפורום הזה בניגוד לאחרים מגלה סוג של סובלנות כלפיך שאינו נהיר לי לפחות[FONT=Times New Roman, serif]. [/FONT]אני מניח שהעובדה שאתה מואיל מעת לעת לזרוק כאן הגיגים מסחררת אנשים מסוימים כאן[FONT=Times New Roman, serif]. [/FONT]העובדה שאתה לועג ללא הרף לבני פלוגתא שלך[FONT=Times New Roman, serif], [/FONT]מעלה תאוריות בגרוש על עיסוקיהם[FONT=Times New Roman, serif], [/FONT]הבנתם[FONT=Times New Roman, serif], [/FONT]אופים ומה לא[FONT=Times New Roman, serif], [/FONT]אינה מטרידה דייה את האחראים על הפורום כאן ולהבנתי מדובר כאן בכשל חמור שלהם[FONT=Times New Roman, serif].
4. [/FONT]אני מניח שהודעתי זו תגרור תגובה נעימה[FONT=Times New Roman, serif], [/FONT]מתורבתת ומאוד מנומסת מצידך כפי שאתה נוהג[FONT=Times New Roman, serif]
[/FONT]בדרך כלל להגיב[FONT=Times New Roman, serif]. [/FONT]אז לעבודה[FONT=Times New Roman, serif].[/FONT][FONT=Times New Roman, serif]
[/FONT]
מסכים לחלוטין עם רועי ומצטרף לההתפעלות מהתנהגות ליאור שאולי חושב שהתנהלות כזו מעלה את הרייטינג של האתר[FONT=Times New Roman, serif].
[/FONT]ולפני מספר חודשים מישהו כתב משהו על התנהלותו של [FONT=Times New Roman, serif]DIZ1
[/FONT]http://www.dtown.co.il/forum/7835-שפה-מושגים-אווירה-אלימות-ומקום-ללמוד-ממנו-2.html#post63397 הודעה 43. דרך אגב לאחר הודעה הזו הופיע מישהו חדש בשם יודה, מעניין מיהו.
 

malc69

חבר אתר
הודעות
45
מעורבות
0
נקודות
0
מסכים לחלוטין עם רועי ומצטרף לההתפעלות מהתנהגות ליאור שאולי חושב שהתנהלות כזו מעלה את הרייטינג של האתר[FONT=Times New Roman, serif]. [/FONT]
ולפני מספר חודשים מישהו כתב משהו על התנהלותו של [FONT=Times New Roman, serif]DIZ1 [/FONT]
http://www.dtown.co.il/forum/7835-שפה-מושגים-אווירה-אלימות-ומקום-ללמוד-ממנו-2.html#post63397 הודעה 43. דרך אגב לאחר הודעה הזו הופיע מישהו חדש בשם יודה, מעניין מיהו.

לפחות diz1 ניטרלי ולא בא לקדם שום יבואן בסיפורי אלף לילה ולילה בכמה שמות משתמשים.
ובנוסף לכך , כל פורום צריך כמה אנשים כמוהו אשר לא מושפעים מכלום , אחרת יהיה כאן
פורום חברים נאמנים סגור .
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0

בדיוק על זה אני מדבר, משהו מוזר שנקרא :
אמת
ומה עומד מאחורי כתיבה של דברים.

רועי 51 ידידי – 80% מההודעות שלך כאן ובפורום אחר קשורות אלי. שנים. אין הודעה אחת שקשורה לאודיו או "לניסיונך"
רק שכחת לספר למה האובססיבה הזו שלך.
שכחת לספר על זה שהייתי אצליך ואמרתי לך מה אני חושב על המערכת והרמקולים שלך. זה כל ככך העליב אותך שפתחת אובססיה. אני אמרתי לך את מה שאני חושב.
הבנתי שניסית להתחפף מהציוד שלך, ללא הצלחה גדולה.
אני בכל זאת חייב לך תודה אמיתית וגדולה. מהביקור אצליך למדתי המון על הנפש האודיופילית המקומית.

מאותו ביקור משתדל לא למכור ציוד שלי בארץ (אין לי כוח לליצנות ולחוסר ההבנה המאוד בסיסי המלווה בבלבולי ביצים מביכים).לא לבוא ולא לארח יושבי פורומים (כן לבוא ולארח אנשים אמיתיים שמתענינים בתחום).

אני משתדל לא לכתוב רעה על ציוד לא שלי. רוב הפוסטים הביקורתיים הם ביקורת על דרך ולא על מוצר. יש הבדל ענק בינהם.
תנסה לחפש (כי אני יודע שיש לך זמן) ולראות שאני צודק (מלבד שלטר ,926,סונוס פאבר מדגם מסויים, ג'ופיטר של סוחר ואולי ציוד שהיה שלך- לא זכור לי יותר)

הייתי ישר איתך ואמרתי לך מה אני חושב על הציוד שלך אבל יותר חשוב מה אני חושב על דרך הבדיקה שלך והיחס שלך בין קול ומוזיקה.
מה קרה? נפגעת והיות ויש לך זמן פנוי רב, השקעת מאמצים בלפתח את האבססיה שלך.
אז בלי שאספר שוב את הסיפור המביך ההוא(אלא אם אתה צריך תזכורת), בו נחליט על משהו.

אתה מוזמן לרדת עלי חופשי (Y), אבל, על כל פוסט ירידה כזה( תנסה שהיה יותר מעניין ממה שעד עתה) , תכתוב 5 פוסטים הקשורים באודיו.
בוא נראה אותך עושה את זה. נלמד משהו חדש.
תשתדל שהפוסט הבא שלך יעסוק באודיו (Y) ;)

יום טוב חבוב
HAVE A LIFE
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
דיז אני לא יודע אם מה שאמרת לגבי רועי נכון או לא (למרות שלפי הפוסט של רועי אני מקבל את הרושם שכן , כי הוא היה מלא בוונדטה מוסווית ), אבל אתה לא חושב שהגיע הזמן שתיתן לאנשים מסויימים ספייס ?
יש אנשים שאני לא מגיב אליהם יותר , ולא בגלל שאין לי מה להגיב , אלא מתוך רחמנות . יש כאן כמה כאלו , ולעיתים התגובות שלך אליהם מלאות בארסיות שאנשים כמוהם לא מסוגלים לשאת . ואני לא צוחק .
אני לא בטוח שאני יודע מה המקצוע שלך , אבל אני מומחה אוטודידקט באנשים, (ואני לא משתחצן לשם שחצנות אלא כדי להביא לתשומת ליבך ), ולעיתים נראה שאתה דוחף אותם . אז תחשוב על מי ולמי אתה מגיב ועד כמה ניתן ל"דחוף" בלי שישברו
ולגילוי הוגן לא התכוונתי לרועי בפוסט הזה , למרות שאני חושב שוונדטה אוכלת את האדם שמלא אותה
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,860
מעורבות
987
נקודות
113
זה פורום אודיו או פורום פסיכולוגיה..:מבולבל:

אפשר להציע הצעה פשוטה - התיחסות או התרשמות מהמוזיקה או מהציוד וכל המוסיף - גורע.

ארז
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
889
מעורבות
209
נקודות
43
דיז אני לא יודע אם מה שאמרת לגבי רועי נכון או לא (למרות שלפי הפוסט של רועי אני מקבל את הרושם שכן , כי הוא היה מלא בוונדטה מוסווית ), אבל אתה לא חושב שהגיע הזמן שתיתן לאנשים מסויימים ספייס ?
יש אנשים שאני לא מגיב אליהם יותר , ולא בגלל שאין לי מה להגיב , אלא מתוך רחמנות . יש כאן כמה כאלו , ולעיתים התגובות שלך אליהם מלאות בארסיות שאנשים כמוהם לא מסוגלים לשאת . ואני לא צוחק .
אני לא בטוח שאני יודע מה המקצוע שלך , אבל אני מומחה אוטודידקט באנשים, (ואני לא משתחצן לשם שחצנות אלא כדי להביא לתשומת ליבך ), ולעיתים נראה שאתה דוחף אותם . אז תחשוב על מי ולמי אתה מגיב ועד כמה ניתן ל"דחוף" בלי שישברו
ולגילוי הוגן לא התכוונתי לרועי בפוסט הזה , למרות שאני חושב שוונדטה אוכלת את האדם שמלא אותה
לו היית "מומחה אוטודידקט באנשים" כדבריך, על נקלה היית מגלה מיהו דיז זה. לו הייתי יודע כשהנ"ל היה בביתי וניסה למכור לי מגבר שלא התאים לטעמי, שדחייה מבחינתו היא סוג של מלחמה, הייתי מנסה דרך יותר נוחה להפיס דעתו. זאת למרות שלזכרוני נהגתי כלפיו בנימוס מופגן. כמובן שדבריו על איכות המערכת שלי, לא נאמרו אז וזה מובן שהרי היה לו ענין למכור לי משהו והאיש למרות מוזרותו יודע ל"דחוף" משהו למישהו כשריחה של עיסקה עולה באפו ( ראה מחנה יהודה וכיו"ב ).
האמת היא שמעט צר לי עליו, אבל אין בידי להועיל. אתה וגם אחרים מכל מקום מתרשמים מאוד מעומק ידיעותיו והתמסרותו לתחום האודיו ועל כך גם אני איני חולק, כמו גם הכרותו הבלתי אמצעית עם כל מי שבנה משהו שמנגן אצלו בבית, כמו גם העובדה שאקזוטיקת האודיו כאילו נולדה עבורו.
בכל מקרה אני רוצה להרגיע אותך אין לי שום "ונדטה מוסוית" כלפי האיש. העובדה שאני מגיב לו כאן, לא נולדה בגלל שאני חלק מהענין הנידון כאן, שהרי אינני, אבל העובדה שהנהלת הפורום הזה פשוט מתעלמת מהדחף הזה של דיז להשפיל חברים כאן באופן פשוט מביש, היא שעוררה אותי לכתוב את שכתבתי. גם תחושתו שיש לי איזו אובססיה ביחס אליו, היא סוג של תופעה שחבריו למקצוע יידעו טוב יותר להתמודד איתה מאשר אני, או אפילו אתה "אוטודידקט מומחה באנשים" שכמוך.
 

נערך לאחרונה ב:

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
ובפרפרזה על שם הסרט ההוא

"אודיופיליה עברית - פורום מלחמה"
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
רועי 51 , אני רק אומר לך דבר אחד ואתה תבין ממנו מה שתבין .
אני לא מאמין שאני לא אשמע שנמכרו הרמקולים האלו והVC7 שמישהו אחר קנה , תוך פחות משנתיים , וזה אליפות ההגזמה . אני לא יודע אם אראה אותם כאן בלוחות או באודיוגון , אבל אני מהמר שאני אראה . מכאן אתה יכול להבין מדוע הגבתי כמו שהגבתי
ואם אתה רוצה עוד משהו בשביל שיהיה לך יותר קל להבין , אני מאמין שאחרי הPRIDE OF ONERSHIP יעלם , הם לא יהנו מהרמקולים שלהם
אף אחד לא מנסה לשכנע את כול העולם ואשתו כמה הרמקולים שלו שווים אם הוא באמת בטוח בזה . מנסים לשכנע רק כשאתה יודע בתוכך שזה לא נכון
אני לא צריך לשכנע אף אחד בציוד שאני קונה , כי אני שלם איתו ואני באמת ובתמים נהנה ממנו , ואלו שלא אני מפרסם גם כן , כי אין לי בעיה בזה שאני נכשל , החיים הם עקומה של לימוד שבתוכה יש כשלונות , אם אין לך , אזי המשמעות היא שלא למדת כלום
ובא נעזוב את זה כך כי אחרת אני אפגע ואני לא רוצה , אם הבנת את המסר מה טוב , אם לא תשאר בתחושות שלך
ולגבי מה שתיארת , מצטער אבל בכתיבה שלך עצמך פשוט לא מסתדרת עם המסר שלך ולכן אני לא מאמין לך . ולא אני לא מתכווין להסביר לך איך רואים את זה, פשוט תצטרך לקבל את זה שאני לא מאמין (lol)

והסיבה היחידה שאני אומר לך את זה , שאם אתה מתכווין ללכת לפורומים בחו"ל , תוודא שאתה לא מנסה את זה שם , הם יריחו את זה עוד יותר מהר ממני , ואז הם או יתעלמו או יגיבו ואתה תרגיש רע
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
889
מעורבות
209
נקודות
43
אני מתקשה להבין את הקשר דבריך, למרות חשיבותם. אני גם מוכן להניח כי המומחיות שלך בטבע האנוש אינה נזקקת להוכחה ודי בכך. ולענין ברשותך, אין לי ענין להתנגח עם מישהו כאן, גם אם אופן התנהלותו מבחינתי הוא פשוט מביש. הענין אינו היחסים בין דיז זה לביני, גם לא מי אשם ובמה. אפילו הויכוח בינך לביני הוא, יש להודות על האמת, מאוס למדי. הענין הוא התנהלות אתית בפורום ללא קשר לענינים בהם הוא דן.
תבדוק כמה חברים כאן שלחלקם, שלא כמו לי, היה גם מה לתרום ומאז שדיז זה "נכנס" בהם אינך רואה אותם כאן עוד. אני בניגוד לך, מומחה קטן מאוד בנפתולי הנפש האנושית, אבל את ההשתלחות, הרדיפה הבלתי פוסקת, תוך פיזור רמזים לעגניים, נסיונות גימוד והשפלה הכוללים גם הערות מכוערות לגבי אופים של אנשים, התפארות ילדותית בכך שהצליח ל"דפוק" מישהו על ידי מכירת מוצר פגום, את כל אלו אפילו טמבל כמוני רואה.
כפי שציינתי, הבעיה אינה אני או הוא. אני גם לא רואה מקום להכנס לסיבות בשלהן ישנם כל מיני "גיבורי מקלדת" שהרשת מבחינתם היא סוג של פורקן ללא צורך בנטילת אחריות. הבעיה היא העדר התייחסות מצד הנהלת הפורום להתנהגות שכזו. פשוט חבל שכן אני נוטה להניח שהתראה מסוג כלשהוא היתה חוסכת את ביטול הזמן שלך ושלו בנסיון להראות לי את האמת. 
תוספת מאוחרת מעט ואיתך הסליחה : הערתך בקשר לפורומים בחו"ל אינה כל כך רלבנטית מבחינתי שכן איני משתתף שם כיום, בין בשל אנגלית לקויה, בין בשל מיעוט אינטיליגנציה. בכל מקרה תודה על ההערה.
 

נערך לאחרונה ב:

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
האמת היא דבר מאוד ארסי וכואב לחלק מהאנשים.
לחלק אחר הוא חלק אינטגרלי מחייהם ולכן הוא דבר מרגיע ומשמח.

להבנה והדיוק מה הוא "אמת"- היא מאוד חשובה


המוצר הפגום שאתה טוען שמכרתי- במה הוא היה פגום ברשותך?
והאם אתה יודע שמכרתי אותו ללא ציון הסיבה במה הוא היה פגום לטעמי?

תחזור עם תשובות אמיתיות ולא הערכות ומחשבות.

לגבי הסיבות לאובססיה שלך- אפתח בזמן הבא טרד חדש "ניסיוני עם אודיופילים מקומיים"
אני לא אציין את שמך אבל תוכל להצטרף לדיון שם ולתת את תובונתך.
מישהו אובססיבי לא יכול לראות מה הסיבה לאובססיביותו

- אשמח שיבואו מישהם שציינתי לגביו משהו בעבר ויאיר את עיני בכך שטעיתי או שיקרתי בנושא בו דובר.
ולסיום
כל כך הרבה שנים ועדיין לא מצאת איך למלא את יומך? מביך.
עדיין ממתין לפוסטים ממך שתוכנם שמדברים על אודיו ועל ניסיונך.....

HAVE A LIFE
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
דיז1: "האמת היא דבר מאוד ארסי וכואב לחלק מהאנשים. לחלק אחר הוא חלק אינטגרלי מחייהם ולכן הוא דבר מרגיע ומשמח. להבנה והדיוק מה הוא "אמת"- היא מאוד חשובה"
***
אלפי שנים (לפחות) עשרות מיליארדי אנשים (לכל היותר) ניסו למצוא ולדעת אותה, והיו אף שהתיימרו (ברוב עיוורונם) כי הם יודעים את פשרה.
והנה, אנו, כאן, בפורום צנוע זה הנמצא בשולי המרשתת, זכינו ונגענו באור הגנוז של האמת, כי אחד מחברינו (אם רשאים אנו להימנות עליהם כלל) גילה את אוזניננו למהותה, פישרה ואורחותיה. ואפילו רמזים אלו שנתן בה הם בבחינת מתת אלוה.
לפחות.
אשרינו שזכינו, ואין מילים להביע תודתנו
חקסמח
 

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
דיז,

אני לא מגיב כאן מכיוון שהשרשור עוסק בקנייה של רמקול שלי. אני גם לא מגיב בתור שופט
בית המשפט המחוזי שממונה על צדק אובייקטיבי בפורומים. אני מגיב כאחד שקורא וגם כותב
מדי פעם בפורומים מזה כמה שנים טובות ויוצא לו גם לעקוב מעט אחרי ההשתרשרויות שלך
עם חברי הפורמים השונים במשך השנים.

הסיכום כבר בכותרת - אג'נדה רקובה. זאת האג'נדה שאתה מביא לפורומים.
אין למה שאתה כותב שום דבר עם אודיו. רגעי האודיו שלך בפורום הם נדירים בהחלט.
הכתיבה שלך משופעת ברוע לב נדיר מלווה בציניות וביוהרה מדהימים.
ברור לכל שאתה שואב הנאה מרובה מלעשות לאנשים רע על הנשמה או מסתם להרעיל
את הפורום. עם איש רע וגס רוח שכמותך אין טעם לנהל דיון ולא משנה מה רמת הידע או הנסיון
שלך באודיו. הידע והנסיון שלך משמעם אפס ברגע שאתה בא ממקום כזה.
תרבות הדיון שלך באה מפח הזבל ושם מקומה. אתה לא ראוי בכלל לתגובה וחבל שחברי פורום
מגיבים לך. הם רק מלבים את מדורת האשפה שאתה מביא לכאן. אתה מזהם את הפורום
ומבריח מכאן כל אדם הגון ורציני שמוצא דרכו לכאן לרכוש ידע או לקבל עצה טובה.

חבל מאוד שהנהלת הפורום לא זורקת אותך מכאן לכל הרוחות.

ברור לי שלא תפטור את הפורום מנוכחותך הלא רצויה מרצונך החופשי אבל אני בהחלט ממליץ
לכל חברי הפורום להתעלם לחלוטין מהפוסטים שלך ולתת לך להתייבש ולדבר עם אויר.

עופר.
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
הדרך הטובה ביותר להתייחס לטרולים היא להתעלם מהם לחלוטין, לא להגיב לדבריהם כלל, אף פעם. מנע מטרול את מזונו והוא יחפשו במקום אחר.
 

Roy

חבר משקיען
הודעות
526
מעורבות
32
נקודות
28
דיז,

אני לא מגיב כאן מכיוון שהשרשור עוסק בקנייה של רמקול שלי. אני גם לא מגיב בתור שופט
בית המשפט המחוזי שממונה על צדק אובייקטיבי בפורומים. אני מגיב כאחד שקורא וגם כותב
מדי פעם בפורומים מזה כמה שנים טובות ויוצא לו גם לעקוב מעט אחרי ההשתרשרויות שלך
עם חברי הפורמים השונים במשך השנים.

הסיכום כבר בכותרת - אג'נדה רקובה. זאת האג'נדה שאתה מביא לפורומים.
אין למה שאתה כותב שום דבר עם אודיו. רגעי האודיו שלך בפורום הם נדירים בהחלט.
הכתיבה שלך משופעת ברוע לב נדיר מלווה בציניות וביוהרה מדהימים.
ברור לכל שאתה שואב הנאה מרובה מלעשות לאנשים רע על הנשמה או מסתם להרעיל
את הפורום. עם איש רע וגס רוח שכמותך אין טעם לנהל דיון ולא משנה מה רמת הידע או הנסיון
שלך באודיו. הידע והנסיון שלך משמעם אפס ברגע שאתה בא ממקום כזה.
תרבות הדיון שלך באה מפח הזבל ושם מקומה. אתה לא ראוי בכלל לתגובה וחבל שחברי פורום
מגיבים לך. הם רק מלבים את מדורת האשפה שאתה מביא לכאן. אתה מזהם את הפורום
ומבריח מכאן כל אדם הגון ורציני שמוצא דרכו לכאן לרכוש ידע או לקבל עצה טובה.

חבל מאוד שהנהלת הפורום לא זורקת אותך מכאן לכל הרוחות.

ברור לי שלא תפטור את הפורום מנוכחותך הלא רצויה מרצונך החופשי אבל אני בהחלט ממליץ
לכל חברי הפורום להתעלם לחלוטין מהפוסטים שלך ולתת לך להתייבש ולדבר עם אויר.

עופר.

עופר, (Y) +++
הייתי מוסיף למאפיינים, שפורטו כה בבהירות, גם היעדר מוחלט של מודעות עצמית.
 
נערך לאחרונה ב:

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
התהליך פשוט יוצא מהכלל.
כותב מישהו (א') על נירוואנה, ובא מישהו (ב') ותוקף. דבריו עקרונית נכוחים, אך דרכו לא. מגיב מישהו (ג') ואומר כי דבריו (של ב) קשים, וכדי שלא יצא כמי שאין כוחו במותניו, תוקף את התוקף. "שפה לא ראויה" קובע משתתף נוסף (ד'), ומקנח בסנוקרת למישהו.
וכך חוזר חלילה. תגובתו של שחורי הייתה יכולה להיות ראויה, אלא שגם הוא כשל בשפה לא ראויה ודברי גידופים גסי רוח, מה ש"יחייב" תגובה הולמת וכך עד אין-סוף (פלוס-מינוס 10%) או נעילת השרשור (מה שבא קודם).
חקסמח
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור