אני לא חושב שצריך לזלזל באודיופילים שלא שמעו מעולם באוזניים האישיות שלהם סטרדיוורי מנגן בהשוואה לכינור למתחילים מחלילית !
לא צריך לזלזל במי שלא יושב כל סוף שבוע בקונצרט !
אודיופיל בבסיסו משתדל להוציא את המקסימום מהמקור שיש לו שיהיה לטעמו האישי !
מישהוא שחוקר פסנתרים ומקיר את ההבדלים בינהם ובנוסף יודע לנגן אלייהם הוא מוזיקיי !! עם הוא משתדל לקבל את אותו סאונד שהפסנתר שלו מפיק מהמערכת אז הוא מוזיקיי אודיופיל ! סבבה לו .
לא נכון ולא ראוי לזלזל באודיופילים שסטרדיברי או פסנתר בן 100 זה לא היום יום שלהם וזה לא אומר שטעמם בסאונד נחות משלך !
וזה לא אומר גם שהידע שלך יותר משובח משלהם כי אודיופייה זה לא רק פסנתר ! זה גם דיסטורשיין וגם המונד וגם איבנז ג'ם או גיטרה חצי נפח זה גם פברוטי וגם ברוס ספרינגסין ........................
הכותב הנ"ל דיסלקט
פסנתרן בארים?
אל תזלזל. פסנתרן הג'אז הגדול מכולם ארט טיטום היה פסנתרן בארים שפיקח על תנועת הזונות בבר.
לגבי כמה שוקלים- כמו שרוב הציבור חושב שאיפוד נשמע אחלה -אני מניח שהם גם אילו שיקנו אורגן.
בתכלס שוק הפסנתרים בארץ לא קטן. רובו פסנתרים "צנועים" אבל יש שוק לפסנתרים איכותיים ו"מקצועיים" גדול יותר משוק ההי אנד (מנחש).
יש בארץ מספיק פסנתרנים מקצועים, אולמות קונצרט, מוסדות לימוד ועוד ועוד.
הדגם שרכשתי הוא מיועד לנגנים ברמות גבוהות . היות ואין לי כוח לשדרג(ואוהב את הצליל)- אסתפק בזה למרות שיש גם פסנתרים אחרים טובים.
פסנתר כנף? טוב? תכין מה שהייתה משלם עבור YG ענת וצפונה
לא מזלזל באודיופילים. הם רובם ציודופילים וזה בסדר גמור.
אלא מהם שחושבים שהם גם חובבי מוזיקה וכל עולמם התרבותי מתכוונן על מה ששמעו מהמערכת שלהם- הם פשוט מסכנים.
אילו מהם שהם חובבי מוזיקה וחושבים שעדיף לטוס עד קצוות תבל להקשיב למערכת מנגנת ביצוע ספציפי של X ולא "נאה" להם ללכת לשמוע ביצוע חיי של איזה כהן או לוי כאן בשכונה, - הם לא אוהבי מוזיקה אלא אוהבי אפקטים של צלילים.
דובר בזה רבות. חבל לדוש
ואותי מעניין איך אדם שאוהב מוסיקה אקוסטית טיבעית,שרץ לקונצרטים כדי להתרגש,שמגדל פרחים בגינה,וממחזר שיירים אורגניים בשעות הפנאי למען עולם טוב יותר,-איך אדם שכזה מצליח להגיע למה שרוב חברי הפורום חושבים עליו,משהו פה לא אמיתי,משהו בסגנון ד"ר גקיל ומסטר הייד.הילדים חזק בתוך הקטע של נגינה מתוך בחירה, עם לימודים מודרכים ואימון.
זוגתי מנגנת ואני גם "מנגן" .
אם כמות הנגינה הייתה מועטה- הייתי מסתפק במשהו אחר. היות שזה לא הדבר ורק המחשבה על להקשיב לימהה מודרני מצרר ומצפצף כפי שחלק מדגמיו נשמעים היום- היה יכול להוציא אותי מדעתי
הלכנו על מה שהלכנו.
החיים המודרנים הרחיקו את רוב האוכלוסיה מסאונד אקוסטי טבעי.
רדיו טלוויזיה , מחשב, איפוד ואפילו הי אנד- מנגנים מוזיקה, אבל בצורה מאוד מסויימת. זה הסאונד העכשיוי. אולי זה הסאונד הנכון והמקובל ,אבל זה לא הסאונד הטבעי של הכלים עצמם.
הילדים חזק בתוך זה (מניח שהבריק אין יתקצר משנה)
לא יודע אם הם יהיו אודיופילים ( מקווה שלא ) , אבל לחיות עם סאונד טיבעי, לדעת להעריך אותו, לשלטו עליו וליצור דרכו- אילו ערכים שקל לי להתחבר אילהם.
מסכים איתך שהאמת קשה,גם אם יש לי קשיי הבנה,מודה לך על ההכוונה ,האמת היא דבר קשה
לא נורא אם אתה לא מבין
תתמקד בביופילים
זוכרים שכתבתי על החבר הפסנתרן מהפקולטה לפסנתרנות
אז היום הגיע לביקור. מתברר שיש לו תלמיד שגר לא רחוק ורצו קצת לנגן על פסנתר אחר.
היה ככה
הסונטה 664 של שוברט במלואה
וכאנטי תזה באך
סוויטה הצרפתית ה 5
הילד היה עם הלסת בריצפה.יש תמורה לאגרה.
לא יודע מה לעשות עכשיו? לשים רדו לופו על המערכת סטראו? גלן גולד?...
הדמיון הוא דבר מאוד חשוב