אני לא מבין את המושג "חדשנות בסאונד" והצליל של NAIM השתנה באופן מהותי עם השנים - ויש לא מעט לקוחות שמתלוננים על השינוי.... הצליל של המערכות החדשות הוא למשל הרבה יותר מפורט משל המערכות הישנות המגבילות. יש גם שינוי מהותי במוצרים כגון הוספת האפשרות למחברי RCA, יציאה דיגיטאלית לנגני התקליטורים, אפילו את האריזות הם החליפו במהלך השנים - כך שלא ממש ברור לי למה אתה מתייחס.
אריה
אתה קורא להוספה של מחברי RCA שינוי מהותי? כי כאן אנחנו חלוקים.
חדשנות בסאונד זה סאונד שמראה לך דברים שאתה לא מכיר:
1. יכולת מופתית לייצר במה מאד מדוייקת מול המאזין, עם עומק נכון, פרופורציה נכונה בין הכלים. איזון טונאלי נכון שגורם לקולות וכלים להשמע אמיתיים. שמע פעם DARTZEEL ותבין למה אני מתכוון.
2. פירוט רב יותר. פרטים זה המוסיקה. אם אין פרטים, הכל נשמע אותו דבר, והכל נשמע בינוני. כמו מגברי מנורות מרוחים ומתוקים, ורמקולים של ה- BBC מלפני 30 שנה. (דווקא הסט ניים שהיה אצלי היה מפורט למדי)
3. יחס טוב בין עידון לכוח. בניים הכל נשמע נוקשה. אתה לא מרגיש שהמגבר יודע לפרש את המוסיקה ולהיות עדין כשצריך. הכל אמנם יוצא החוצה, אבל מכה בך כמו דיקט קשה, ללא עידון. פליניוס עושים את זה טוב. יודעים לתת בראש כשצריך, ולהיות מעודנים כשצריך. זו בעיני אחת התכונות הכי חשובות של מערכת סטראו. ואחת התכונות שהכי קשה למצוא.
אני יכול להמשיך לבלבל את המוח עוד דקות ארוכות. אבל אני מניח מראש שתבטל במחי יד את מה שאני כותב, מאחת משתי סיבות: 1. אתה חושב שכן יש בניים את מה שאמרתי שאין - או - 2. אתה לא מבין על מה לעזאזל אני מדבר.
כך או כך, על מנת לקיים דיון פורה באמת, שנינו צריכים להאזין הרבה להרבה מערכות. והיות ויש לך דברים חשובים יותר לעשות, אני מניח שלא עשית את זה בשנים האחרונות, בדיוק כמו שאני לא הלכתי לישון עם ניים בלילה, ויכול להיות שיש במגברים שלהם דברים שעוד לא הבנתי.
העיקר ששנינו נהיה מרוצים מהבחירות שלנו.