בשבילי המבחן אם המערכת אפקטיבית ומרגשת בווליום נמוך ובינוני.
המבחן הוא היכולת של המערכת לנגן בעוצמה של הכלי המתנגן. הווליום הוא שלו, לא של המערכת.
לא כתבתי שאתה קשקשן רק תהיתי מדוע שמת דינמיקה מול טונליות, כאילו האחד בא על חשבון השני ולא ניתן לקבל את שתיהן.רונן סוד , בוא לבקר ! אפילו היום , ולו רק שתבין שלא מדובר בקשקשן ללא כיסוי ,
האם העוצמה בשורה ראשונה זהה לעוצמה בשורה האחורית, האם מדובר בעוצמת כלי מוגבר או ללא הגברה?
בבית אנחנו שומעים אינטרפרטציה של הקלטה, לאיש אין מושג מה עוצמת הכלי ברגע ההקלטה.
בכלל, כמו שאחד מעדיף סגנון X ואחר Y, כך אנשים מעדיפים לשמוע בעוצמות שונות.
הקלטה טובה ומערכת ראויה אמורות לאפשר טווח דינמי שלא יפגע בהאזנה גם בווליום נמוך.
[/QUOTE]א. ברור שממרחקים שונים שומעים אחרת, אבל יש דבר כזה שנקרא שכל ישר. כלומר, נפיחה של טרומבון זה לא נוצה באוזן.
ב. שום הקלטה ושום מערכת לא יכולות לאפשר טווח דינמי שלא יפגע בהאזנה בווליום נמוך. זה אוקסימורון. איך אפשר לשמוע את פולחן האביב בעוצמה ידידותית לסביבה בלי לחסל אותה מבחינה דינמית? ובכלל, מה הטעם לשמוע רוק כסח תוך הקשבה לציוץ ציפורים?
מצחיק אותי הסירוס הזה שהפך להיות מין מוטו אצל רבים למערכת טובה.
האם העוצמה בשורה ראשונה זהה לעוצמה בשורה האחורית, האם מדובר בעוצמת כלי מוגבר או ללא הגברה?
בבית אנחנו שומעים אינטרפרטציה של הקלטה, לאיש אין מושג מה עוצמת הכלי ברגע ההקלטה.
בכלל, כמו שאחד מעדיף סגנון X ואחר Y, כך אנשים מעדיפים לשמוע בעוצמות שונות.
הקלטה טובה ומערכת ראויה אמורות לאפשר טווח דינמי שלא יפגע בהאזנה גם בווליום נמוך.
א. ברור שממרחקים שונים שומעים אחרת, אבל יש דבר כזה שנקרא שכל ישר. כלומר, נפיחה של טרומבון זה לא נוצה באוזן.
ב. שום הקלטה ושום מערכת לא יכולות לאפשר טווח דינמי שלא יפגע בהאזנה בווליום נמוך. זה אוקסימורון. איך אפשר לשמוע את פולחן האביב בעוצמה ידידותית לסביבה בלי לחסל אותה מבחינה דינמית? ובכלל, מה הטעם לשמוע רוק כסח תוך הקשבה לציוץ ציפורים?
מצחיק אותי הסירוס הזה שהפך להיות מין מוטו אצל רבים למערכת טובה.