matanoosh
חבר משקיען
- הודעות
- 4,173
- מעורבות
- 1,631
- נקודות
- 113
לצערי הרב, קומון סנס בסטראו ביתי לא מקדם אותך הרבה. רק ניסיון, והרבה ממנו.אופי זה חשוב אבל גם קצת קומון סנס לא יכול להזיק.
לצערי הרב, קומון סנס בסטראו ביתי לא מקדם אותך הרבה. רק ניסיון, והרבה ממנו.אופי זה חשוב אבל גם קצת קומון סנס לא יכול להזיק.
אה, סליחה... וגם כסף, כמובן.לצערי הרב, קומון סנס בסטראו ביתי לא מקדם אותך הרבה. רק ניסיון, והרבה ממנו.
באולפן עוד ניחא וגם הם לא משקיעים למיטב ידיעתי בסכומים אדירים כמו בשוק ההיי אנד, אבל בקונצרט שכבל המקרופון יכול לרוץ המון מטרים על הבמה ועד הקונטרול, נראה לך שזה כבל של 1000 דולר למטר?
אני רק משער בתום לב שחברה שרוצה לפרסם את הכבלים היקרים שלה תשמח לעשות זאת במחיר הרבה יותר זול מ1000 דולר למטר תמורת פירסום בעלון שלהם שהאולפנים X,Y,Z משתמשים בכבלים הבכירים שלהם. האפקט הפירסומי גדול פי כמה מה"הפסד" ברווח.
איך זה יתכן?
זה יציף את השוק,האולפנים יקנו
סטוקים וימכרו ברווח,
דוגמה טובה מה שקרה עם המנורות.
אולפנים נטולי כח שיווקי. בעצם לא נטולי כח אך כוחם אינו משמעותי כלל.
ראה למשל את b&w, טנוי, pmc, אדם. כולם באולפנים. האם הם מוכרים יותר בזכות זה?
קח את דוגמאת הדוגמאות - ימהה ns10. הנפוץ ביותר אי פעם באולפנים. מדוע חובבי מוסיקה לא משתמשים בהם?
אז למה לא קנית אותו במקום הרמקולים שיש לך היום? הוא יקר במיוחד?אני בשביל ה PMC הזה מוכן לעשות....................
לדעתי אחד הרמקולים הטובים דגם הכניסה של הסידרה IB2I
היום יש ברשותי PMC אבל הרמקולים האלה יקרים משמעותית .אז למה לא קנית אותו במקום הרמקולים שיש לך היום? הוא יקר במיוחד?
היום יש ברשותי PMC אבל הרמקולים האלה יקרים משמעותית .
אין ספק שאני שואף להגיע אליהם.
http://hifilounge.co.uk/pmc-ib2-se-speakers
סט יפה מאודצפה בקובץ המצורף 30745 להלן עניות דעתי כפי שממוחשת בתמונה:
אל הרמקול המדהים והיוצא מן הכלל איזופון אירופה 2, מובילים כבלים עבודת יד (על בסיס גליל של אודיוקווסט) אל אינטגרטד של פליניוס, המחובר לדאק מצויין של פיוניר ועל כולם חולש הטרנספורט המהולל של lg (טוב, לא ממש טרנספורט, יותר בכיוון של דיוידי) כמוהו תוכלו למצוא בכל רשתות השיווק, כולל ברמי לוי בכ- 200 ש"ח. (חמש כוכבים בסטראופייל).
חילול הקודש תאמרו?
אני מאוד מאושר.
ופירוש רש"י: לא מאמין בהשפעת כבלים. לא מאמין שהאות הדיגיטלי מהlg יכול להיות נחות מביטים שמגיעים מטרנספורט היי אנד "אמיתי" בעשרות אלפי דולרים.
סט יפה מאוד
עזוב מחירים העיקר שאתה נהנה .
עברית,עיוני עברית.חסר equilibrium במערכת שלו.
עברית,עיוני עברית.
מי אמר שחסר איזון ?
בתור אחד שלומד את עולם הטכנאות, אתה לא מבין כמה אתה צודק.קודם כל טכנאי ההקלטות מנסה להוציא צליל כזה שיחמיא לשיר ולכלים (גיין, עוצמה, EQ, העמדה, בחירת מיק'). אם יודעים מה רוצים, אז בחירת הפרמטרים שהוזכרו, קצת יותר קלה. יש טכנאי הקלטות שמעדיפים להקליט נקי ואילו יש כאלה שמעדיפים כבר בשלב ההקלטות לכוון בצורה "גסה" יותר לכיוון המיקס הסופי. בכל מקרה זה גם יושפע מהאולפן, מיק', טכנאי ועוד מיליון דברים.לדעתי, גם לאחר שנכחתי בהדגמה של הקלטה באולפן הצוללת הצהובה, אין קשר בין הקלטה באולפן לבין האזנה בבית.
הדרישה המרכזית שלנו היא שהמערכת תהייה נייטרלית, באולפן זה ממש הפוך. הטכנאים מתערבים באופן משמעותי בחומר המוקלט.
לדעתי אפשר להשוות להבדל שבין הכלים בהם טבח מכין לנו ארוחה לבין הכלים בהם אנחנו משתמשים כדי לאכול אותה.
אריה
בגדול, "יצירה" מוסיקלית, שננעלת בשלב האחרון של המאסטרינג, תכתיב את אופי היצירה וזה יהיה בהתאם להחלטת בעלי התפקידים בצורה כזו או אחרת (הפקה, טכנאות, יוצר/ים).ברור
אחרי כל הקימפרוס האפשרי...
אנו מקבלים הקלטה ל"שימוש ביתי".