טוב, נמר, אם כבר הגענו לג'יפים, אז תרשה לי בבקשה....
בנוגע למכוניות.
אני לפני רכישה של ג'יפ חדש, נהגתי בטוארג של פולספגן והיתרסקתי מחווית הנהיגה, למרות זאת אני לא ארכוש את הרכב הזה. כנראה שזה יגמר בלנד קרוזר למרות שחווית הנהיגה פחות מרשימה.
תשמע, באודיו, יהיה לי אולי קשה להתווכח איתך, אבל בענייני 4X4......
הטוארג הוא רכב מדרכות חביב, עם פוזה לא רעה, אבל לקרוא לו ג'יפ, זה, איך לומר בעדינות, קצת יומרני. במחיר שלו (V6 רגיל) ה - LR3 אוכל אותו בלי מלח, גם בכביש ובוודאי שבשטח.
אם אתה הולך על היפנים (החלטה נבונה לטעמי) אז ברמת המחיר הזו אני בלי למצמץ הייתי בוחר בפאג'רו ולא בלנד קרוזר. זה שהעדר הישראלי נוהר אחרי הלנדקרוזר, זה לא הופך אותו לרכב טוב יותר. בחו"ל בקושי תראה את הדגם הזה.
הפאג'רו - גם החדש וגם הדקאר, קודמו - ייתן לך אחיזה, שיוט והתנהגות טובה יותר בכביש. אז אם אתה מחפש חיית אספלט עדיפה, אין מה להשוות.
בשטח, הפאג'רו החדש עדיף על הלנקרוזר בכל פרמטר.
הקודם (דאקר) נחות ממנו בנקודות בודדות. מרווח גחון למשל. אבל, כשמגביהים את הדאקר(החלפת בולמים וקפיצים) אז הוא נותן ללנד קרוזר בראש, גם בשטח.
ובנוסף, מערכת גיר טובה בהרבה (הטובה מסוגה כיום) נותנת לך ביצועים ושליטה - גם בשטח וגם בכביש, שאין לאף רכב שטח בקטגוריית המחיר הזו כיום.
הלנדקרוזר ג'יפ מצויין.
אבל הפג'רו עוד יותר טוב.
את כל זה כותב לך אחד שחרש הרבה בשטח, עשה השוואות ורכש בסוף, בפעם השנייה, את הפאג'רו