"הסטריאו מת !" כך אמר לי בעל חנות סטריאו בדיזנגוף סנטר שם אני עורך את רוב קניותי הכלליות ותמיד שעברתי מול חנותו היא הייתה סגורה.
הוא אמר זאת מדם ליבו ורמז שאולי יסגור בקרוב. מיקום החנות בצד הפחות מסחרי של הקניון הוא חלק מהעניין אבל לא רק, הייתי מוסיף לאמרתו - הסטריאו הקמעונאי מת.
אין מה לעשות הטכנולוגיה שינתה את האופן בו האנושות צורכת מוזיקה ורכיבי סטריאו יעודיים איכותיים הם מוצר לנישה מבוססת, ובמדינתנו הקטנה עוד פחות.
אתר כמו זה אמנם יוצר אשליה של תנועה ערה אך מדובר בכמות שולית של צרכנים שלא מצדיקה אופרציה מסחרית כמו שכירת חנות יקרה וכוח אדם ולכן אנו עדים לכך שרוב המסחר מתבצע מול יבואנים קטנים בד"כ בביתם, חנות "פיוז" היא חריגה בנוף למרות שגם שם נאמר לי בחצי פה את אותו הדבר לגבי הסטריאו ו"אמנון סאונד" לולא היה אדם אמיד היה סוגר ממזמן גם את שלו.
גם אני במהלך חיי האודיופיליים נתקלתי בסוחרים שהפגינו ארשת אנטיפתית שפיענחתי אותה כהינה עוד מישהו שבא לזבל בשכל ולא יקנה כלום או סתם כי הם על סף יאוש, עם הזמן והכסף שהם למדו להכיר אותי היחסים השתפרו ובנוגע לכך הייתי משיא להם עצה לא לשפוט לקוחות חדשים בסוג של זלזול כי אינכם יודעים איזה צבע יש לכרטיס האשראי שבארנקם וכל אחד מתחיל משהו מתי שהוא וגם הרמטכ"ל היה פעם טירון.
מה שממית את התחום אלה המחירים ההזויים שמדירים אוכלוסיה גדולה שאולי כן הייתה מעוניינת להיכנס לתחום אך בורחת בבעתה למראה תג המחיר, התעשיה צריכה לשאול את עצמה לאן היא רוצה ללכת: למכור מעט לעשירים או יותר ולשכבות נוספות, לי נראה שהעניין הוכרע.
הוא אמר זאת מדם ליבו ורמז שאולי יסגור בקרוב. מיקום החנות בצד הפחות מסחרי של הקניון הוא חלק מהעניין אבל לא רק, הייתי מוסיף לאמרתו - הסטריאו הקמעונאי מת.
אין מה לעשות הטכנולוגיה שינתה את האופן בו האנושות צורכת מוזיקה ורכיבי סטריאו יעודיים איכותיים הם מוצר לנישה מבוססת, ובמדינתנו הקטנה עוד פחות.
אתר כמו זה אמנם יוצר אשליה של תנועה ערה אך מדובר בכמות שולית של צרכנים שלא מצדיקה אופרציה מסחרית כמו שכירת חנות יקרה וכוח אדם ולכן אנו עדים לכך שרוב המסחר מתבצע מול יבואנים קטנים בד"כ בביתם, חנות "פיוז" היא חריגה בנוף למרות שגם שם נאמר לי בחצי פה את אותו הדבר לגבי הסטריאו ו"אמנון סאונד" לולא היה אדם אמיד היה סוגר ממזמן גם את שלו.
גם אני במהלך חיי האודיופיליים נתקלתי בסוחרים שהפגינו ארשת אנטיפתית שפיענחתי אותה כהינה עוד מישהו שבא לזבל בשכל ולא יקנה כלום או סתם כי הם על סף יאוש, עם הזמן והכסף שהם למדו להכיר אותי היחסים השתפרו ובנוגע לכך הייתי משיא להם עצה לא לשפוט לקוחות חדשים בסוג של זלזול כי אינכם יודעים איזה צבע יש לכרטיס האשראי שבארנקם וכל אחד מתחיל משהו מתי שהוא וגם הרמטכ"ל היה פעם טירון.
מה שממית את התחום אלה המחירים ההזויים שמדירים אוכלוסיה גדולה שאולי כן הייתה מעוניינת להיכנס לתחום אך בורחת בבעתה למראה תג המחיר, התעשיה צריכה לשאול את עצמה לאן היא רוצה ללכת: למכור מעט לעשירים או יותר ולשכבות נוספות, לי נראה שהעניין הוכרע.