כמובן שרמקול נציל וגדול בחלל גדול זה תמיד יתרון על אחד שהוא לא נציל, אבל...
לי יש זוג DYNAUDIO FOCUS 160, שהם רמקולים "מדפיים" לא גדולים בעליל, עם נצילות של 85db ואותם מניע מגבר של כ-200 וואט ב-4 אוהם, המוסיקה שאני מאזין לה היא בעיקר רוק, רוק כבד, אלקטרוני, אלקטרוני תעשייתי, שטח החלל שהם ממלאים הוא מעל 50 מטר (סלון של 30 מטר ועוד חלל פתוח של יותר מ-20), ואני חייב לציין ששומעים מעולה, הרמקולים לא מתאמצים גם בווליום גבוה (לא מילה גסה בלקסיקון שלי) וממלאים את החלל באופן שמאוד מאוד הפתיע אותי.
אז בתיאוריה כל מה שנכתב מעליי נכון....בפועל לא תמיד.
אבל מה זה משנה. פותח השרשור הפסיק להגיב...(-:
הוילסון במחיר הזה, נראה לי העסקה הנכונה ביותר.
מה זה "אלקטרוני תעשייתי" ? תן דוגמא.
אפרופו - כל מה שנכתב מעליך - נכון. תמיד. גם בפועל.
לאחר תקופה ארוכה של עבודה מאומצת ומחסור בזמן, חזרתי בכוחות מחודשים למשימה ואיתה צצה לי שאלה.
שמתי לב שרוב הרמקולים המודרנים יותר מייצור עכשוי מתהדרים בטוויטר מסוג ריבון לעומת דגמים ישנים יותר. ברור לי שצריך לשפוט את המכלול ולא כל רכיב באופן פרטני ועם זאת הייתי שמח ללמוד מנסיונכם מה היתרונות אם בכלל של טוויטר כזה לעומת תצורות אחרות.
שמעתי ZU ומאוד אהבתי, בהחלט רמקול שמתאים לחלל גדול, לצערי כבר לא מייבאים אותם למיטב ידיעתי.Zu Definitions