א. ברשותך אתחיל מהסוף.
נושא הסנטר אמנם נטחן דק, אבל זה ממש לא הגיע לקטגוריה של שעמום. לדעתי.
ב. כן, קשה לי לאבחן הבדלים בהגברות.
אם קשה לי במגבר של 10k שמתחרה
ב20 או 30,אז קשה שבעתיים לאבחן
, בתקציבים שאתה בוחן. לכן אומר, שאפו.
סלח לי שאני "מודד" את המגברים לפי מחיר.
בהחלט מסכים שיש פערים אדירים, או יותר
נכון להגיד, אין כמעט פערים(או יכולת אמיתית לאבחן לעיתים), הבדלים בין מגבר סופר יקר - לאחד שעולה חמישית ממנו.
הנושא מורכב בהחלט.
הרשה לי להקשות טיפה.
מקריאה בהיסטוריה של הפוסטים שלך,
אתה שומע מוזיקה שמוקלטת בסטריאו
עם סאב וחיתוך הקדמיים ב 80,או 60.
מניסיוני - מוסיקה צריכה להשמע מצוין
גם בווליום נמוך, גם בבינוני וגם בגבוה.
מה כוונתי - סאב, הוא עוד רמקול ועוד צרה
שאתה מכניס לסטאפ ולחלל. לא מספיק
קשה להתמודד עם באס מהזוג הקיים,
אתה בעצם "מוסיף בעיה " נוספת למשוואה.
אוקיי, יתכן והטרינוב שלך הגיע לרמת רפרנס
זה הייתי סקרן לשמוע. מדוע?
כי בכל המערכות ששמעתיי בחיי, שילוב
סאב במוזיקה היה מורכב. (בעיקר בגלל שאין ערוץ כזה מוקלט, אתה יצרת ערוץ וירטואלי).
בווליום נמוך אתה לא מרגיש מספיק באס
בחדר.. ואז נאלץ להגביר(באס בסאב)
ישנה הקלטה אחרת עם באס אימתני,
אז יש פה בעיה הפוכה, נדרש לרסן באס.
בזוג רמקולים כ"כ בריאים כשלך, מדוע
אנחנו צריכים את הכאב ראש הזה?
פשוט חייב להבין.
מאוד מסקרן אותי איך ניתן להתמודד עם
סיטואציות מורכבות של הפרשי הקלטה.
הוזכר בעיקר באס, כי זה החלק הקשה
ביותר להתמודדות של מערכת הכיול. ושלא
לדבר על החדר עצמו. וזה רק הבסיס של
הבעיות. ישנן עוד המון...
בכל אופן, בהקלטה רב ערוצית בטח לבטח
בסרטים, ישנו ערוץ 0.1. ההבדל הוא עצום
בנקודת ההתחלה של כל העסק הזה שנקרא
שחזור הקלטה.
טוב, חושב שהבהרתי הנקודה
אשמח שתשכנע אותי שטעיתי.