היום שמעתי את הרמקול החדש של גיא לנדאו WOW !


matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,173
מעורבות
1,631
נקודות
113
מתן, חבל שלא באת לשמוע עם הווילסונים כשהייתה הזדמנות. לא שיווק ולא בטיח. היה סטאפ פנטסטי. השניצל ואחרים יכולים להעיד.

בוא כבר לשמוע עם אלה!

לא אמרתי שהרמקול לא טוב. שמעתי ווילסונים רק פעם אחת.
אמרתי שהחברה הזאת השיגה את המודעות הצרכנית וחוזק המותג שלה באמצעות שיווק ולא באמצעות ערך אמיתי מול חברות אחרת. לראיה הסרטים שהם מעלים כל הזמן שאין בהם כלום.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
שיווק, יקירי. שיווק.
http://www.hifimusic.co.il/לסטרימר-לא-נשאר-תקציב..-t17655.html

אמנות החרטא והבבל"ת. העיקר להוציא תוכן. שיהיה משהו שיצוף ברשת. שיהה כל הזמן שיח על זה.
ככה בונים מותג.

מתנוש, אני מת עלייך, אבל עכשיו קשקשת.

ווילסון מייצרים רמקולים מדהימים. אין שום קשר לשיווק.
שמעתי כמעט את כל הרמקולים שלהם בכמה וכמה סטאפים וחדרים.
התמורה שלהם למחיר מדהימה.

זו אחת החברות היחידות שיודעות לייצר לך מערכת PA באיכות הכי היי אנד שקיימת.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,173
מעורבות
1,631
נקודות
113
מתנוש, אני מת עלייך, אבל עכשיו קשקשת.

אורי, עוד פעם, לא אמרתי שזה רמקולים לא טובים.
אמרתי שהשיווק של החברה הזאת הוא מדהים בהשוואה למתחרים באותה רמת מחיר. יש להם מיומנות בלמחזר תכנים ולהוציא חומר שיווקי בדרך שייצר שיח אינסופי. זו מיומנות שאין להרבה חברות. ולי, באופן אישי, זה יוצר אנטגוניזם לחברה. זה הכל.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
אני מכיר את זה מאפל.

ההבדל הוא שלקבל את מה שווילסון נותנים כמעט בלתי אפשרי .
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,940
מעורבות
377
נקודות
83
שוב כרגיל אתם סוטים מהנושא. מבחינתי, מצאתי רמקולים שלאזני נשמעים טוב יותר וגם עולים עוד פחות מרמקולים הקודמים המאוד נחשבים שלי ביד שניה. זה לא ממש משנה איזו הגברה שודכה להם וגם שזה לא בחדר של שניצל, אורי או מתן. התוצאה טובה יותר וזו עובדה.
 

stereophile

חבר משקיען
הודעות
997
מעורבות
63
נקודות
28
שוב כרגיל אתם סוטים מהנושא. מבחינתי, מצאתי רמקולים שלאזני נשמעים טוב יותר וגם עולים עוד פחות מרמקולים הקודמים המאוד נחשבים שלי ביד שניה. זה לא ממש משנה איזו הגברה שודכה להם וגם שזה לא בחדר של שניצל, אורי או מתן. התוצאה טובה יותר וזו עובדה.

מה שאתה כותב מחזק את מה שאמרנו על וילסון, שאולי יש שם יותר שיווק מתכל'ס...

אם יצרנית כמו spendor ועוד כמה יצרניות מצליחות לייצר רמקולים באותו ה ballpark ברבע מחיר, אז אולי אין שם הרבה VFM ובעצם קהל הלקוחות של רמקולים כאלו הוא לא מהסוג שבכלל ייחפש VFM.

בכל מקרה, תהנה מהרמקולים החדשים. :כל-הכבוד:
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
שוב כרגיל אתם סוטים מהנושא. מבחינתי, מצאתי רמקולים שלאזני נשמעים טוב יותר וגם עולים עוד פחות מרמקולים הקודמים המאוד נחשבים שלי ביד שניה. זה לא ממש משנה איזו הגברה שודכה להם וגם שזה לא בחדר של שניצל, אורי או מתן. התוצאה טובה יותר וזו עובדה.


במה הספנדור טוב יותר מהוילסון שהיה לך?
במה לדעתך הוא פחות טוב?
איפה שניהם מצטיינים ואיפה הנקודות החלשות של כל אחד מהם?
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,917
מעורבות
865
נקודות
113
אני חושב שכמה חברים כאן נסחפים לגמרי....
צדק לטעמי שניצל שקבע כי אולי אצלו הווילסונים היו נשמעים טוב יותר.
מה, זה חדש כאן למישהו שרמקול צריך להתאים לחדר? לגיא יש מערכת מדוגמת עם אלקטרוניקה מדהימה, ועדיין למרות שהווילסונים נשמעו מעולה, יכול מאוד להיות שהספנדור פשוט מתאימים יותר לחדר. אף אחד הרי לא חולק על כך שספנדור רמקול נהדר. אבל אם משווים אותו לווילסון, ראוי לעשות את זה בחדר שמתאים לגודל של הווילסון.
אני כבר כתבתי כאן כמה פעמים שלדעתי בחלק ניכר מה"סלונים הישראלים" עדיף בכלל מוניטורים או מדפיים בהינתן השקעה מינימלית שאנשם מוכנים להשקיע ברמקול שלהם. הקשר רמקולים - חדר, הרי קריטי.
ווילסון אודיו לא הרוויחו את המוניטין שלהם בזכות שיווק אגרסיבי בלבד. הם הרוויחו את זה ביושר, לאחר שזכו באינספור תערוכות כסט הכי טוב, ואחרי שכמעט כל הסוקרים היללו ושיבחו, ואחרי שאלפי אודיופילים הגיעו אליהם ונשארו שם וגם כתבו על כך בפורומים השונים. זה לא אומר שהם הכי טובים, כי הרי אין דבר כזה, אבל קצת רספקט חברים. זו חברה מעולה, שמשקיעה בפיתוח ומחקר (כולל פיתוח חומרים ייחודיים) הרבה מאוד ומייצרת מוצרים מעולים ברמת גימור ואיכות בנייה הכי גבוהות שיש. וכל זה לפני שמג'יקו או YG ואחרים בכלל חלמו לייצר היי אנד. גם וון שוויקרט אמר לא פעם שאת הרמקול שיש לי הוא בנה להתחרות בווילסונים, כך שזו חברת רפרנס כבר הרבה שנים גם ליצרנים אחרים. זה שהם גם טובים בשיווק - מה ציפיתם מחברה אמריקאית? הם המציאו את זה - זה לא לגנותם. כל הכבוד להם שהם מחזקים את המותג ועוזרים ללקוחות שלהם בשמירה על ערך הרמקול גם בשוק יד שנייה.
הטענה האישית שיכולה להיות לי אליהם זה שמייצרים רמקול מכוער פחד. למעט האלקסיה אולי לש-ון
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
לא רק אפשרי אם כי מתרחש בפועל.
תשמע, לא שמעתי את כל הרמקולים בעולם.
אבל מעט מאוד חברות עושות את זה כמוהם.
ואני לא בטוח שבפחות כסף.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
אני חושב שכמה חברים כאן נסחפים לגמרי....
צדק לטעמי שניצל שקבע כי אולי אצלו הווילסונים היו נשמעים טוב יותר.
מה, זה חדש כאן למישהו שרמקול צריך להתאים לחדר? לגיא יש מערכת מדוגמת עם אלקטרוניקה מדהימה, ועדיין למרות שהווילסונים נשמעו מעולה, יכול מאוד להיות שהספנדור פשוט מתאימים יותר לחדר. אף אחד הרי לא חולק על כך שספנדור רמקול נהדר. אבל אם משווים אותו לווילסון, ראוי לעשות את זה בחדר שמתאים לגודל של הווילסון.
אני כבר כתבתי כאן כמה פעמים שלדעתי בחלק ניכר מה"סלונים הישראלים" עדיף בכלל מוניטורים או מדפיים בהינתן השקעה מינימלית שאנשם מוכנים להשקיע ברמקול שלהם. הקשר רמקולים - חדר, הרי קריטי.
ווילסון אודיו לא הרוויחו את המוניטין שלהם בזכות שיווק אגרסיבי בלבד. הם הרוויחו את זה ביושר, לאחר שזכו באינספור תערוכות כסט הכי טוב, ואחרי שכמעט כל הסוקרים היללו ושיבחו, ואחרי שאלפי אודיופילים הגיעו אליהם ונשארו שם וגם כתבו על כך בפורומים השונים. זה לא אומר שהם הכי טובים, כי הרי אין דבר כזה, אבל קצת רספקט חברים. זו חברה מעולה, שמשקיעה בפיתוח ומחקר (כולל פיתוח חומרים ייחודיים) הרבה מאוד ומייצרת מוצרים מעולים ברמת גימור ואיכות בנייה הכי גבוהות שיש. וכל זה לפני שמג'יקו או YG ואחרים בכלל חלמו לייצר היי אנד. גם וון שוויקרט אמר לא פעם שאת הרמקול שיש לי הוא בנה להתחרות בווילסונים, כך שזו חברת רפרנס כבר הרבה שנים גם ליצרנים אחרים. זה שהם גם טובים בשיווק - מה ציפיתם מחברה אמריקאית? הם המציאו את זה - זה לא לגנותם. כל הכבוד להם שהם מחזקים את המותג ועוזרים ללקוחות שלהם בשמירה על ערך הרמקול גם בשוק יד שנייה.
הטענה האישית שיכולה להיות לי אליהם זה שמייצרים רמקול מכוער פחד. למעט האלקסיה אולי לש-ון
צודק ב100%.
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,940
מעורבות
377
נקודות
83
חברה,

אכתוב על זה פוסט בקרוב. בכל מקרה, הוילסונים התאימו לחדר. אלדר שמע, צחי,שי, איתי (שטען שנשמעו מאוזנים יותר מסאשה), עופר ועוד רבים אחרים. לא מבין מדוע קשה לכם לקבל את העובדה שהספנדורים האלה טובים יותר? למעשה, כל מי ששמע וחלקם היו בעלי רמקולים זהים לשלי בעבר, טען שמה ששמעו לא הזכיר שום דבר שהם שמעו אצלם.

יש לי יותר מ-20 שנות נסיון בתחום (בעצם כמעט 30) והמערכת שלי הרבה יותר ממכובדת. אני יכול לדעת מתי רמקול טוב יותר או פחות מאחר ובטח עם הציוד שעומד לפניו בשרשרת. אז תנו קצת קרדיט.

לא מאמינים? אתם מוזמנים לשמוע.
 
נערך לאחרונה ב:

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
במה הספנדור טוב יותר מהוילסון שהיה לך?
במה לדעתך הוא פחות טוב?
איפה שניהם מצטיינים ואיפה הנקודות החלשות של כל אחד מהם?
אני יגיד את דעתי : הטויטר לדעתי אחד הטובים ששמעתי (ועדיין בהרצה ) נמצע בדיוק על הקיו שמצלצל יפה בקסימום פירוט בלי לחרבש את המוזיקליות ומחובר מעולה למיד מעולה בפני עצמו - התוצאה היא אוסף של הרמוניות שזורמות בלי סוף במיד גדול ומפורט ( לא רציתי להכנס לתאורים ציוריים כיזה תמיד נראה לי קלשאתי ! אבל זו תמצית התחושה של מה ששמעתי )
הבס היא מפורט מאוד אך לא יבש ומילא את החדר במידה הנכונה .( יכול להיו שפה החדר של אלדר היה סוחט מהוילסון תוצאה יותר טובה ) הרמקול מאוד דינאמי ולדעתי יתמודד טוב עם רוב הסיגנונות .
מה שגרם לי להעריך את הרמקול הזה כיפליים זה המחיר !!! לדעתי הרמקול מנגן הרבה יותר טוב מתג המחיר שלו .
אני לא כתב אודיו ואוצר המילים שי די מוגבל אז אני באמת ממליץ לשמוע .
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
לגיא.

לא נראה לי שמישהו מתפלא. בהחלט יכול להיות מצב בו רמקול אחד יכול להישמע טוב יותר מאחר למרות המחירים.

צחי.

אני מכיר את הוילסון המדובר. לא הספציפי אבל את הדגם. הוא מעולם לא הצטיין ברזולוציה ופירוט במיד ובגבוהים. לעומת זאת, הבס שלו הוא משהו בהחלט נדיר למחירו במיוחד כיד שניה.
מצד שני, מדובר ברמקול כמה דורות אחורה. כבר לא מיוצר ולא אקטואלי. על מנת להשוות רמקול לרמקול יש להשוות את הסשה לרמקול הזה (אם כבר המחיר הוא לא פקטור). לא יודע מי מהם יהיה טוב יותר, אבל כאחד שמכיר את הסשה, יש לי תחושה שהוא יהיה טוב יותר מהספנדור המדובר. אולי בנקודות, אולי בהרבה ואולי הוא רק עולה פי 3 וחצי. עדיין, אם ספנדור זול יחסית נותן פייט לרמקול כל כך טוב כמו ה-וילסון 5 או 6 אז וואלה, מעולה.

לגבי ההתאמה לחלל.
הוילסון זקוק לחלל גדול. זה לא מוניטור. אין לי מושג מה המימדים של החלל של גיא (אולי ידליק אור על העניין הזה) אבל יש סיכוי שהחלל עלול לפגוע קשות בתוצאה. יכול בהחלט להיות שבחלל כמו שלי (מטופל אקוסטית וגדול) המסקנות תהיינה הפוכות.

בלי קשר. פוסט כייפי ומאוד מפרגן. אבל תמיד אפשר להפוך אותו לדיון אודיופילי מעניין ולא רק לתפוח זה על שכם רעיהו. אבל גם זה מומלץ, לפעמים אפילו משחרר שרירים תפוסים...
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,417
מעורבות
1,792
נקודות
113
הביקורות על ה-6 ,היו שהוא יותר מידי אודיופילי ,עם חוסר חמימות וורזולוציה מצוינת ,אפילו יותר מידי ,ב7 וב8 ,כבר וילסון יצרו רמקולים רכים יותר ופחות "חודרניים",
דווקא הופתעתי אצל גיא לשמוע את הצד החם והרך של ה"שש",
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
רמקול רזולטיבי ושקוף אתה יכול לקחת לאן שאתה רוצה. רמקול צבוע ורך אינו מאפשר לך גמישות בשום מצב. זה הרמקול, קבל אותו כמו שהוא. ספוגי, מרוח, איטי וחסר פרטים. במילים אחרות סאונד זול.
 

joda5

חבר משקיען
הודעות
1,093
מעורבות
122
נקודות
63
בוקר טוב האמת תמיד ההיתי רואה וילסון אבל לצערי לא יצא לי לשמוע אותם . אני מכיר אותם הרבה מאוד זמן . הם לא זולים החברה הזאת . מעידים שהיא מצויינת מסקרן אותי לשמוע .
 

MOAR

אוהב את התחום
הודעות
186
מעורבות
51
נקודות
28
זה לא קורה הרבה שמישהו כביכול " משנמך" את הציוד שלו ומגיע לתוצאה טובה יותר, לאחדים מאיתנו זה שובר סתיגמות או סתם הורס את כל מה שהם האמינו בו.
אני אישית בעל ספנדור 2/3 מסדרת הקלאסיק ואני יוכול לומר שאני מבין למה גיא מצא את הספנדור שלו טוב יותר לטעמו מהווילסון.[ יש לצייו שאני מכיר את הD7 המדובר] .
אני ממליץ לאחרים גם לנסות אולי תווכחו בעצמכם בתוצאה.
כחובב ספנדור אני יוכול לומר שאני מתחבר לתפיסת עולם שלהם ,לשילוב בין פרוט לחמימות ,לטוויטר שתמיד לא עובר את הגבול ולנינוחות בהאזנה.
אין ספק שהD7 הוא פלאג אנד פליי ללא צורך במניפולציות שירגעו או יוסיפו תדר זה או אחר.
זו דעתי בלבד!
תתחדש עשית בחירה מעולה.
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,940
מעורבות
377
נקודות
83
הביקורות על ה-6 ,היו שהוא יותר מידי אודיופילי ,עם חוסר חמימות וורזולוציה מצוינת ,אפילו יותר מידי ,ב7 וב8 ,כבר וילסון יצרו רמקולים רכים יותר ופחות "חודרניים",
דווקא הופתעתי אצל גיא לשמוע את הצד החם והרך של ה"שש",

ה-5 היו אודיופילים. השינוי לטובה התחיל ב-6. המעבר מ-6 ל-7 ול-8 נבע מאילוצים של הפסקת אספקת דרייברים מחברות דיינאודיו (וופרים ל-6) וכך נולד 7. המיד והטוויטר נשארו זהים. ופוקאל (טוויטרים ל-7) שונה לטוויטר אחר ונקרא 8. אין הבדלים מהותיים בין הרמקולים עד לסאשה שהיה הראשון אחרי תקופה ארוכה שתוכנן לגמרי מחדש.

מי שלא הצליח להוציא מהם סאונד (וזה הרוב) פשוט אין לו מושג איך לבחור ולהתאים רכיבים למערכת.

אני מבחינתי סיימתי את מה שיש לי לומר על ווילסון. הם בין הרמקולים הטובים שהיו לי וכבודם במקומם מונח.

המלך מת יחי המלך. להתראות ווילסון ברוך הבא D7.
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
המלך חי וקיים אצלי בבית, רק מלהביט בו אתה אתה רואה קלאסה. סופיה 3.
לשמוע אותו בשילוב הגברה ASR עם ממיר וסטרימר של AYON, אני שומע סופר קלאסה.
שמעתי את הקומפלקס עם כבלים זנסטי היה מדהים, שמעתי עם כבלים קובלה סוסנה היתה הרגשה
שמעולם לא שמעתי כך את המערכת ,החדר והציוד. אלוהי . (בשבילי) וזה הכי חשוב.
עם מישהו רוצה לצאת מהקופסא וגם להוציא תכסף מהקופסא צריך להזמין
את לסרי עם הכבלים שלו ,ולהבין שהשאלה היא בכלל לא הכבלים אלא המחיר.
אני לא "סוחר",ולא שייך למפלגה כלשהיא -אצלי המערכת היא קואלצייה של מוצרים מיצרנים שונים שנבחרו ביתר קפידה.
ופשוט נהנה מהתוצאה.
אני לא אכתוב על הרמקולים "האחרים שהוזכרו" .
המלך שלי במקום אחר.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור