אני חושב שכמה חברים כאן נסחפים לגמרי....
צדק לטעמי שניצל שקבע כי אולי אצלו הווילסונים היו נשמעים טוב יותר.
מה, זה חדש כאן למישהו שרמקול צריך להתאים לחדר? לגיא יש מערכת מדוגמת עם אלקטרוניקה מדהימה, ועדיין למרות שהווילסונים נשמעו מעולה, יכול מאוד להיות שהספנדור פשוט מתאימים יותר לחדר. אף אחד הרי לא חולק על כך שספנדור רמקול נהדר. אבל אם משווים אותו לווילסון, ראוי לעשות את זה בחדר שמתאים לגודל של הווילסון.
אני כבר כתבתי כאן כמה פעמים שלדעתי בחלק ניכר מה"סלונים הישראלים" עדיף בכלל מוניטורים או מדפיים בהינתן השקעה מינימלית שאנשם מוכנים להשקיע ברמקול שלהם. הקשר רמקולים - חדר, הרי קריטי.
ווילסון אודיו לא הרוויחו את המוניטין שלהם בזכות שיווק אגרסיבי בלבד. הם הרוויחו את זה ביושר, לאחר שזכו באינספור תערוכות כסט הכי טוב, ואחרי שכמעט כל הסוקרים היללו ושיבחו, ואחרי שאלפי אודיופילים הגיעו אליהם ונשארו שם וגם כתבו על כך בפורומים השונים. זה לא אומר שהם הכי טובים, כי הרי אין דבר כזה, אבל קצת רספקט חברים. זו חברה מעולה, שמשקיעה בפיתוח ומחקר (כולל פיתוח חומרים ייחודיים) הרבה מאוד ומייצרת מוצרים מעולים ברמת גימור ואיכות בנייה הכי גבוהות שיש. וכל זה לפני שמג'יקו או YG ואחרים בכלל חלמו לייצר היי אנד. גם וון שוויקרט אמר לא פעם שאת הרמקול שיש לי הוא בנה להתחרות בווילסונים, כך שזו חברת רפרנס כבר הרבה שנים גם ליצרנים אחרים. זה שהם גם טובים בשיווק - מה ציפיתם מחברה אמריקאית? הם המציאו את זה - זה לא לגנותם. כל הכבוד להם שהם מחזקים את המותג ועוזרים ללקוחות שלהם בשמירה על ערך הרמקול גם בשוק יד שנייה.
הטענה האישית שיכולה להיות לי אליהם זה שמייצרים רמקול מכוער פחד. למעט האלקסיה אולי לש-ון