AK1
חבר משקיען
- הודעות
- 11,926
- מעורבות
- 2,941
- נקודות
- 113
בעיקרון, נראה לי שכדאי לאסור על הסוחרים רק לקדם את מוצריהם -- באופן ישיר ואולי גם עקיף -- שלא במסגרת הפורומים המסחריים, ולהשמיץ מוצרים של אחרים. כמוכן עוסקים בתחום יחויבו להזדהות ככאלה, ולא יותר מצב שזה לא כך, כפי שקרה כאן.
יש לאסור על כולם לדבר לגופו של אדם, ובפרט לא על מגבלותיו, השכליות או האחרות, ולא להסביר לו שהוא טיפש, לא מבין, ושאר דברים מסוג זה. עם זאת, מותר ומוסכם מראש שאת דבריו אפשר לסתור ללא הגבלה, בצורה עניינית ומכבדת בלבד.
להתיר השתתפותם הסוחרים בדיונים הרגילים, אבל רק בתנאי ובהסכמה מראש שהם מוותרים על כל טענת פגיעה בפרנסתם ועל זכותם לתבוע משתמשים אחרים שלא עברו על הכללים. אולי ממש להחתים אותם על זה בהסכם מחייב משפטית, או לפחות לכתוב את זה בין הכללים, ושאם הם לא מסכימים, הם מתבקשים שלא להשתמש באתר, ולהפנות את תשומת ליבם לזה, שיהיה בטוח שהם קראו.
כמו היום, ניתן יהיה לדווח על פוסטים בעייתיים, אבל ההנהלה צריכה להתייחס אליהם ברצינות ובמהירות ככל הניתן והסביר. זה לא אומר שצריך להסכים עם הדיווח, אבל צריך לבדוק אותו, ולתת תשובה למדווח. בעבר דיווחתי לא פעם על פרסום בדו ערוצי, ולא קרה עם זה כלום. עם זאת, יש להיזהר בשימוש בכלי הדיווח, כדי לא להעמיס על ההנהלה ללא צורך. יכול להיות רעיון טוב שלדיווח יהיה ניתן להצמיד את מידת הדחיפות, ושזה ישפיע על הצורה שבה ההנהלה מקבלת את ההתראות על כך שהגיע דיווח, למשל SMS על דברים דחופים, ומייל על דברים פחות דחופים. מי שיגזים יוזהר, וגם שלא יתפלא אם יתעלמו מדיווחיו הבאים, או שיושעה אם יגזים מאוד.
במקרה של פוסטים בעייתיים, הנהלת האתר תתערב בהקדם, בעיקר בעקבות דיווח, תמחק פוסטים בעייתיים, ותזהיר, או תשעה, זמנית או באופן קבוע, את כותביהם, לפי חומרת העניין. לא תהיה ציפייה מההנהלה שתפעל במהירות ללא דיווח, כי זה מהווה עומס לא סביר.
יש לאסור על כולם לדבר לגופו של אדם, ובפרט לא על מגבלותיו, השכליות או האחרות, ולא להסביר לו שהוא טיפש, לא מבין, ושאר דברים מסוג זה. עם זאת, מותר ומוסכם מראש שאת דבריו אפשר לסתור ללא הגבלה, בצורה עניינית ומכבדת בלבד.
להתיר השתתפותם הסוחרים בדיונים הרגילים, אבל רק בתנאי ובהסכמה מראש שהם מוותרים על כל טענת פגיעה בפרנסתם ועל זכותם לתבוע משתמשים אחרים שלא עברו על הכללים. אולי ממש להחתים אותם על זה בהסכם מחייב משפטית, או לפחות לכתוב את זה בין הכללים, ושאם הם לא מסכימים, הם מתבקשים שלא להשתמש באתר, ולהפנות את תשומת ליבם לזה, שיהיה בטוח שהם קראו.
כמו היום, ניתן יהיה לדווח על פוסטים בעייתיים, אבל ההנהלה צריכה להתייחס אליהם ברצינות ובמהירות ככל הניתן והסביר. זה לא אומר שצריך להסכים עם הדיווח, אבל צריך לבדוק אותו, ולתת תשובה למדווח. בעבר דיווחתי לא פעם על פרסום בדו ערוצי, ולא קרה עם זה כלום. עם זאת, יש להיזהר בשימוש בכלי הדיווח, כדי לא להעמיס על ההנהלה ללא צורך. יכול להיות רעיון טוב שלדיווח יהיה ניתן להצמיד את מידת הדחיפות, ושזה ישפיע על הצורה שבה ההנהלה מקבלת את ההתראות על כך שהגיע דיווח, למשל SMS על דברים דחופים, ומייל על דברים פחות דחופים. מי שיגזים יוזהר, וגם שלא יתפלא אם יתעלמו מדיווחיו הבאים, או שיושעה אם יגזים מאוד.
במקרה של פוסטים בעייתיים, הנהלת האתר תתערב בהקדם, בעיקר בעקבות דיווח, תמחק פוסטים בעייתיים, ותזהיר, או תשעה, זמנית או באופן קבוע, את כותביהם, לפי חומרת העניין. לא תהיה ציפייה מההנהלה שתפעל במהירות ללא דיווח, כי זה מהווה עומס לא סביר.
נערך לאחרונה ב: