וזו הבחירה הנכונה לטעמי. וגם שם, לא חייב מנורות. אפשר בהחלט למצוא קדמגברים טרנזיסטורים עם ״קסם״ (אין לי מושג על איזה קסם מדובר) שישכיח מהר מאוד את הצורך במנורה (שאין לי מושג מה האופי של המנורות).
הקטע הזה של לבחור בטופולוגיה הוא קטע מוזר. ear זה מנורות. אין לו שמץ של קשר לקונראד ג׳ונסון כמו שלמקינטוש המנורתי אין שום קשר לאודיו ריסרצ׳.
במילים אחרות. אתה מחפש סאונד או שאתה מחפש טופולוגיה?
אם אתה מחפש סאונד טוב, תמצא אותו בכל הטופולוגיות. תגדיר את הצורך שלך, כמה שעות אתה מאזין ביום, האם אתה מעוניין ב״משחקים״ (החלפת מנורות וכ״ו), אמינות, איזה רמקול אתה הולך להניע.
הטענה הזו שמנורות מניע כל רמקול היא שגויה. מגברי מנורות מסויימים מניעים כל רמקול. רוב מגברי המנורות אינם מניעים כל רמקול. מגברי מנורות אינם יודעים להתמודד היטב עם אימפדאנס שהוא אינו יציב. וכן, רוב הרמקולים המודרנים אינם נצילים ואינם יציבים.
בשורה התחתונה.
בחר את המוצר שמצליח להציג את הביצועים הטובים ביותר, בתקציב שלך ויקלעו לאותו וויסינג שאתה מחפש. אם תמצא את זה במנורות - פגז. אם בטרנזיסטור - פגז.
כמובן שאני מחפש סאונד טוב יותר , נושא המנורות עלה מאחר וטרם חוויתי אותו אצלי במערכת .השילוב שערן הציע שכיח מאד בהרבה מאד מערכות ולמעשה מקבלים גם וגם .
הבעיה שהיבואנים בארץ לא מביאים מבחר לתצוגה והיכולת לבחון מוצרים כמעט ואיננה קיימת . (זה נכון גם לציוד מנורות וגם לציוד טרנזיסטורי).