עניין ההצבה נטחן קצוץ קצוץ.
רק אנחנו הישראלים בטוחים שאנחנו יודעים יותר טוב.
אני עדיין לא ראיתי ביקורת במגזין נחשב שהכתב כתב ..ציוד מועלה , אבל היצרן לא יודע להציב את הציוד.
גם אף פעם לא ראיתי ביקורת על אקוסטיקה לא מושקעת .
בד״כ הכתבים כן מציינים אם היה לחדר טיפול אקוסטי או לא , אבל לעולם הם לא כותבים על ההצבה .
תפסיקו לזלז במציגים .
רובם בעלי ניסיון של עשרות שנים.
בגרמניה הם מכירים את החדרים מצויין , ומדגימים באותם החדרים שנה אחר שנה.
הפרשנות הישראלית למערכת עם סאונד טוב או רע, והניתוח לסיבות כל הזמן מפתיעים אותי.
אז כשאתה שומע סט .. אתה אמור להבין שמדובר במערך ולא ברכיב בודד.
ולכן כל ניסיון לפרוט את הבעיה ולהאשים רכיב או חדר הוא במיקרה הטוב ניחוש פרוע.
הדבר היחיד שלטעמי כן ניתן ללמוד מהאזנה בחלל נתון עם אלקטרוניקה נתונה .. זה הגוון של הרמקול.
ונמר לא מחליף את חברבורותיו
לא רק אנחנו. גם בחול הגולשים מדברים על הצבה, אקוסטיקה ואיכות ההדגמה (כולל מוסיקה). הרי אתה לא באמת חושב שהם טוענים רק אם החדר ההוא היה טוב וההוא היה רע בלי שום נימוק.
לגבי כתבים במגזינים נחשבים.
בשנת 2011 כתב קן קסלר על החדר של מקינטוש וטען שחבל מאוד שבחרו חדר כזה קטן לציוד כל כך גדול. אז הנה, הם כן מתייחסים לכך.
המציג הוא היצרן (ברוב המוחלט של המקרים). ונראה כי לא אנחנו המזלזלים אם כי אתה. הרי אתה מלגלג על העובדה שיצרנים רבים, מנוסים ונחשבים בוחרים בחומרים קשיחים וקלים שישמשו כדרייברים. יש פה סתירה.
הפרשנות הישראלית היא בדיוק מה שאתה עושה.
ולהלן טענותיך.
- ישראלים לא מבינים שמדובר בסט ולא ברכיב בודד
- אפשר ללמוד על הגוון של הרמקול מתוך סט שלם (דהיינו בודדת את הרמקול)
- ולפני כן אתה טוען - ציטוט: ״ולכן כל ניסיון לפרוט את הבעיה ולהאשים רכיב או חדר הוא במיקרה הטוב ניחוש פרוע.״
אז זה מלמד אותי שאתה סותר את עצמך בשיטתיות והטענות שלך לגבי רמקול קרמי או מג׳יקו למשל הן במקרה הטוב ניחוש פרוע.
אז בוא אלמד אותך משהו על רמקולים.
גוון הרמקול והיכולות שלו תלויים במגבר, בחלל, בכבלים ובמקור.
אני יכול להביא רמקול קרמי/קרבון/ריבון/אלקטרוסטטי/אלומניום להשמע חם ורך כמו חמאה או קר כמו יונית לוי וכל מה שבניהם.
ככל שהרמקול שקוף יותר, מדויק יותר, מפורט ורזולטיבי יותר, כך יהיה קל יותר לעצב אותו על פי טעמך בתנאי שהרכיבים מאחור יהיו ברמה גבוהה.
ובנימה אישית
אני לא מת על הפטנט הזה של להתדיין איתי כאן וללגלג במקום אחר.