וגם בעל נפלא לאישה מרוקאית עצבנית לא פחות ממך......מכאן באה יכולת ההתמודדות המופלאה שלי איתך ......התאמנתי הרבה בבית.......רוברט, אז תן לי להבין...
אתה גם מהנדס אלקטרוניקה, גם מומחה אקוסטיקה, גם טכנאי קול, גם מהנדס מכאניקה וגם מומחה באותות דיגיטליים?
פשוט אוצר יקר מפז.
שמעת את שביקשתי מכולם לשמוע בלינק (כאן) ? - אשמח לשמוע את דעתך.אשריך. שא ברכה. מקווה לקבל עותק קשיח מהעבודה הסמינריונית בדואר.
הייתי אומר לך שאשליית הגדלות שלך מדאיגה מאד אבל זה לא זה. זה יותר מקרה חריף של צומי קלאסי. אם אתה רוצה ליטוף, אני מכיר כמה מומחים. או לחילופין, למה שלא תלך לשמוע כמה מהפטיפונים האלה ותראה אם הידע המכאני שלך עוזר לך לראות מי מהם נשמע יותר טוב. אה רגע, אתה לא שומע הבדלים... שוב מבוי סתום.
לא ציפיתי ממך לתשובה אחרת....אין לך 30 שניות זמן לשמוע את שביקשתי ולחוות את דעתך ?.......לטראמפ יש יותר זמן פנוי ממך מסתבר.לא תודה. יש לי דברים יותר טובים לעשות, כמו לשמוע מוסיקה עם הראש החדש של הפטיפון שלי. בהצלחה בשרשור המיסיונרי הנוכחי.
לא מבין איזה עניין יש לאנשים באנלוג בשנת 2020? איכות שמע - אין, נוחות - אין, זמינות - בקושי יש, עלות נמוכה יותר - אין. המקום היחיד שצריך להיות אנלוג היום זה רק האות החשמלי בין המגבר לרמקולים. כל השאר עדיף שהיה רק דיגיטל. אני יכול להבין את הערך הדקורטיבי שיש להיות לפטיפון ישן ושמור בסלון, בתנאי שלא ינגן. למה שלא תעדיפו לצפות בטלויזית CRT בשנת 2020? הגיע הזמן להתקדם מאנלוג...
מה אתה מבין באיכות שמע מר EB1000 ? ...... ל-matanoosh יש ראש חדש והוא שומע שירת מלאכים דרכו.......מה אתה שומע לעומתו? ClassD עם דיגיטאל קר ומנוכר........לשמוע מוסיקה עם הראש החדש של הפטיפון שלי
גם הכותרת של רוברט כאילו לא חל שינוי ב פטיפונים בעשרות השנים האחרונות אינה מדוייקת.@roberts
כל מה אתה כותב גורם לי להזכר כל הזמן במשל "העיוורים והפיל"
https://he.wikipedia.org/wiki/העיוורים_והפיל
אתה פשוט נעול על מה שאתה יודע והקשה לך להבין ולקבל שהמציעות יכולה להיות רחבה יותר ושונה בגלל כך.
אריה, ונניח שהיו שיפורים באיכות החריטה, למה זה אמור לשפר את הצליל? ה 33.33 של היום יהיה יותר טוב מה 33.33 של פעם?גם הכותרת של רוברט כאילו לא חל שינוי ב פטיפונים בעשרות השנים האחרונות אינה מדוייקת.
כפי שכבר ציינתי יש שינוי במבנה החומרים מהם מייצרים פטיפונים ועל אף שאיני איש של עבודות מכניות, דיוק החריטה והעבודה בציוד עדין התקדמה משמעותית בעשורים האחרונים.
אריה
נכון, גם שעונים מייצרים כבר 500 שנים.אריה, ונניח שהיו שיפורים באיכות החריטה, למה זה אמור לשפר את הצליל? ה 33.33 של היום יהיה יותר טוב מה 33.33 של פעם?
בפטפונים של פעם היו קרחצים בגלל שלא ידעו לחרוט?
........האם המחרטות של לפני 50 שנה לא הביאו אותנו לירח?
איך אתה יכול להגיד זאת לאור הקטע שבקשתי מכולם לשמוע? אשמח לשמוע את דעתך על קטע זה.הקביעה של רוברט שאחת הבעיות המרכזיות בתקליט היא המרכוז פשוט לא נכונה ולכן יצרני הפטיפונים לא מקדישים לכך טכנולוגיה.
אני לא מבין מה הפליאה שלך ? אני עונה לכל אדם שפונה אלי.....כמו שאני עושה עכשיו לדוגמא.רוברטס, 12 הודעות הם שלך מתוך 24 (כולל שלי) נשלחו על ידך ...
לעצם העניין אמרתי זאת עשרות פעמים גם בשבועות האחרונים שתקליטים של פעם יכולים להישמע טוב יותר מכל CD שעשו לו רימסטרינג בימנו בגלל דעיכת הסרטים המגנטיים.מבלי להכנס לגוף הענין, גדול עלי כמו תמיד, לא מבין מה רע בפטפונים ולמה קשה להתייחס לערך המוסף שלהם שהוא אחרי הכל, גם לדעת ה"קוטלים הסוניים" אני מעריך, אסטטי. דבר יפהפה במהדורותיו המושקעות ועוד עם איכויות קינטיות מרשימות שהרי בהייה בסיבוב מונוטוני ומדויק של צלחת כבדה שרק רצועה דקה היא שמניעה אותה הוא ענין ממכר לכשעצמו, קל וחומר כשגם יוצאת מוסיקה באיכות גבוהה למדי מהסיבוב המהפנט הזה. באמת לא מבין למה להתעקש ולנסות להבהיר ל" ילידים הפרימיטיביים " שמדובר בחרוזי זכוכית ותו לא, כפי שעושה הפותח. אפשר להעריך את ההשקעה במלל ובזמן כפי שהוא מעיד על עצמו, כל שאלו יעוררו הוא אנטגוניזם.