Dan-Cinemart
עוסק בתחום
- הודעות
- 1,668
- מעורבות
- 1,164
- נקודות
- 113
כפי שרשמתי . תודה שאתה מאשר את זהאני אישית כבר שנה נוהג בטסלה לונג ריינג' ,לפני טסלה הייתי עם BMW לא הכי מפותח אבל גם לא הכי נחות. יכול להגיד לך שלגבי היגוי של טסלה אתה כותב שטויות
כפי שרשמתי . תודה שאתה מאשר את זהאני אישית כבר שנה נוהג בטסלה לונג ריינג' ,לפני טסלה הייתי עם BMW לא הכי מפותח אבל גם לא הכי נחות. יכול להגיד לך שלגבי היגוי של טסלה אתה כותב שטויות
רק בלילה, ועכשיו בוקר
איזה? מעניין!
הייתי מביא אותו אגב - החברה נראית מאוד מעניינת . אבל אין לו גיין משתנה כלל וזה מבחנתי הורג את הרצון להביא את זה .Home Page - NuPrime Audio
Traditionally, high-end audio components have been crafted by skilled professionals who meticulously design circuits and select premium parts, resulting innuprimeaudio.com
יופי של חברה! אם אני לא טועה זה המייסד של Nuforce (היו לי 2 מגברים שלהם).הייתי מביא אותו אגב - החברה נראית מאוד מעניינת . אבל אין לו גיין משתנה כלל וזה מבחנתי הורג את הרצון להביא את זה .
עכשיו דווקא אני בודק על מגבר משולב מנורות אבל לא בשלב ההגברה לרמקולים עם גיין משתנה .
יש גם מגברי מנורות סופר מדויקים ורזולוטיבים .
לא שחור לבן
לא חפרתי מאיפה זה מגיע האמת .יופי של חברה! אם אני לא טועה זה המייסד של Nuforce (היו לי 2 מגברים שלהם).
אגב, אני לא כל כך בטוח לגבי ה-claim to fame במובן זה ששילוב הקלאס A זה בשביל להוסיף הרמוניות - זה לא מנורות, והיתרון שיוחס (טכנית) לקלאס A היה אלימינציה של crossover distortion (מול AB של התקופה בא התפיסה הזו השתרשה, שזה ממש מזמן). נראה לי שאם הרמוניות שמיעות היו העניין זה היה בא לידי ביטוי בTHD גבוה בהרבה ממה שהוא מפרסם. אני לא טוען כמובן שלא היו לא סיבות טובות לעשות את זה - שיווקית זה בטח חכם והוא גם לא הראשון עם הקטע.
סחטיין עליך עם ההתעקשות על גיין משתנה
הבחירה פשוטה, טסלה זה לא פימפ מובילההשוואה אכן בעייתית אבל כך גם התגובה שלך.
ההשוואה היא לא לקורולה אלא למכוניות חשמליות רבות שצצות כפטריות לאחר הגשם שמבחינת נתוני כ״ס, תאוצה וכו׳ מפרקות לגורמים הרבה מכוניות ספורטיביות רגילות.
אז עכשיו השאלה היא מה היית מעדיף איזה טסלה פרפורמנס או את הפרארי?
הטסלה עולה פחות מרבע מחיר ועדיין עושה 0-100 בשלוש שניות.
קצת מזכיר את קלאס D בהגברה.
אני לא מבין בזה כלום, רק שואל: האם אתה באופן אישי נהגת בטסלה מהמודל האמור? בפררארי? בפורש מהמודל האמור?טסלה רכב מהיר, אבל לא רכב של חוויה ספורטיבית.
צפוי מבעל טסלהאני אישית כבר שנה נוהג בטסלה לונג ריינג' ,לפני טסלה הייתי עם BMW לא הכי מפותח אבל גם לא הכי נחות. יכול להגיד לך שלגבי היגוי של טסלה אתה כותב שטויות
אתה מחפש עדות מומחה ?אני לא מבין בזה כלום, רק שואל: האם אתה באופן אישי נהגת בטסלה מהמודל האמור? בפררארי? בפורש מהמודל האמור?
אני מתכוון לדגמים שאליהם התייחס דודאתה מחפש עדות מומחה ?
אם כן, בבקשה נקוב בדגמים ספציפים אליהם אתה רוצה שאתייחס, שם ייצרן בלבד זה רחב מידי.
באופן כולל, נהגתי בדגמים שונים מבין היצרנים שרשמת וכן אקזוטיקות נוספות על 4 או 2 גלגלים.
האם נהגת בשני המודלים הספציפיים האלה, או לפחות בטסלה הזו?שאר הפרמטרים נבחנים בעולם האמיתי דהיינו במסלול. ושם, בנורבורגרינג, הביסה הטסלה מודל אס את הפורש טייקן טורבו ביותר מ-11 שניות, וזה אומר המון!!!
עמיר, אתה מעייף..אני מתכוון לדגמים שאליהם התייחס דוד
האם נהגת בשני המודלים הספציפיים האלה, או לפחות בטסלה הזו?
כמו שאמרת, שם ייצרן בלבד זה רחב מדי.
למה אתה מקשקש ומברבר? אין לי דעה בעניין, אמרתי לך שאני לא מומחה, אבל כתבת בפסקנות את ההכללה הבאה:עמיר, אתה מעייף..
מכוניות שעולות על המסלול לשבור שיא מהירות הן מכוניות שהייצרן מכייל ספציפי לאותו יום או ימי בחינה וברוב המקרים אינן הרכב שאתה רוכש מהסוכנות
אתה מעוניין לדעת באיזה צבע היו הטסלה, הפרארי, הפורשה, הלמבורגיני, אולי הרולס רוייס או כל רכב אחר עליו נהגתי במהלך השנים?
מרצדס 600s הוא רכב מהיר מאוד, כנ"ל רוב הדגמים של רולס רוייס, זה הופך אותם לרכב ספורטיבי לדעתך?
שיכולה להיות נכונה לגבי חלק מהדגמים, ולא נכונה לגבי המודל הזה. אז תמהתי אם זה מבוסס על משהו מעבר להכללה, אולי ניסיון אישי, וזו בעצם מהות מה שאני שואל עליו.טסלה רכב מהיר, אבל לא רכב של חוויה ספורטיבית.
אין כאן "ויכוח" אלא תמיהה, שאולי מקורה באי הבנה, אז מה? אולי במקום להגיב בצורה מבטלת אפשר להסביר בקיצור ולעניין את הנקודה הרלוונטית ולענות לשאלה?עמיר, אתה באמת נכנס לתחום שאתה בעצמך מעיד שאתה לא מבין בו, ומייצר ויכוח. מה נהייה? על כל משפט שמישהו כותב צריך לשרוף משפטים והגיגים בתגובה ולייצר ויכוחי סרק?
לגופו של עניין, "נהיגה ספורטיבית" היא הרבה הרבה יותר מתאוצה ואם אתה לא בקטע, אז למה להכנס לזה ולהתווכח?
למה לרדת למניפולציית סתימת-פיות מהגנון?עכשיו בוא נראה אם תתאפק ולא תגיב. 10...9.....8....7......6.......
כשמסתכלים באתר, רואים לגבי מודל [S [Plaid, כזה שאפשר להזמין מהסוכנות ללא כיולים מיחדים ליום הבחינה, שהתאוצה מ 0 ל-60mph (כ-96.6kmh) היא תוך 1.99 שניות, לא 3.מכוניות שעולות על המסלול לשבור שיא מהירות הן מכוניות שהייצרן מכייל ספציפי לאותו יום או ימי בחינה וברוב המקרים אינן הרכב שאתה רוכש מהסוכנות
כשמסתכלים באתר, רואים לגבי מודל [S [Plaid, כזה שאפשר להזמין מהסוכנות ללא כיולים מיחדים ליום הבחינה, שהתאוצה מ 0 ל-60mph (כ-96.6kmh) היא תוך 1.99 שניות, לא 3.
נראה שהאסימון שלך לא ירד שאני לא מתעניין בצבעים, מספרי רישוי, תאריכים וכויו"ב. אתה המצאת את השטויות האלה ומייחס לי אותן. אין לי קשר לזה.ו... אמיר, זה הופך אותו לרכב ספורט?
אתה מבין שכוח לא הופך רכב ממכונית סלון לרכב ספורט
זה שהרכב מהיר, מקסים, בין זה ורכב ספורט אין דבר וחצי דבר.
נהגתי בחו"ל בטסלה מודל S, צבע אפור עכבר, לא זוכר מספר רישוי, עימך הסליחה.
בגרסת הפלייד שנבחנה, ואליה דוד התכוון כשרשם באתר dtown הודעה בשרשור הנוכחי ביום ה 25 לאוגוסט 2022 בין השעות....
להמשיך או שסוף סוף האסימון ירד ?
הנה אני מרים את הכפפה, לך בדוק וחקור מה הופך רכב, לרכב ספורט ומה ההבדל בינו לבין "סתם" רכב מהיר.נראה שהאסימון שלך לא ירד שאני לא מתעניין בצבעים, מספרי רישוי, תאריכים וכויו"ב. אתה המצאת את השטויות האלה ומייחס לי אותן. אין לי קשר לזה.
גם @TakeOne בחר להשתמש במניפולציית סתימת-פיות מהגנון עם ה"בוא נראה אם תתאפק ולא תגיב. 10...9.....8....7......6......." שלו. כבר שכחתי שהיו דברים כאלה כשהייתי קטן.
מה מקפיץ לכם את הפיוזים במידה כזו שאתם יורדים מהפסים?
או שזו הזדמנות לעשות צימעס מזה שיש נושא שאני לא מבין בו ושואל שאלות?
אני לא מתבייש לא לדעת הכל. אין לי יומרות להיות מומחה אפילו באודיו.
ולעניין, אני לא מבין שמהירות ותאוצה לא "הופכים", או לייתר דיוק מהווים, מכונית ספורט.
אז מה כן? תוכל בבקשה להקדיש כמה שניות מזמנך היקר לענות ברצינות? למרות שזה לא הפורום המיועד לזה?
נראה שהאסימון שלך לא ירד שאני לא מתעניין בצבעים, מספרי רישוי, תאריכים וכויו"ב. אתה המצאת את השטויות האלה ומייחס לי אותן. אין לי קשר לזה.
גם @TakeOne בחר להשתמש במניפולציית סתימת-פיות מהגנון עם ה"בוא נראה אם תתאפק ולא תגיב. 10...9.....8....7......6......." שלו. כבר שכחתי שהיו דברים כאלה כשהייתי קטן.
מה מקפיץ לכם את הפיוזים במידה כזו שאתם יורדים מהפסים?
או שזו הזדמנות לעשות צימעס מזה שיש נושא שאני לא מבין בו ושואל שאלות?
אני לא מתבייש לא לדעת הכל. אין לי יומרות להיות מומחה אפילו באודיו.
ולעניין, אני אכן לא מבין שמהירות ותאוצה לא "הופכים", או לייתר דיוק מהווים, מכונית ספורט.
אז מה כן? תוכל בבקשה להקדיש כמה שניות מזמנך היקר לענות ברצינות? למרות שזה לא הפורום המיועד לזה?
ניסיתי לבדוק, אבל חיפוש "רכב ספורט" מעלה הצעות לדגמים ומכירה, ו"נהיגה ספורטיבית" מעלה הצעות לקורסים וכד', אז אני לא יודע על דרך פשוטה למצוא הסברים מועילים בנושא.הנה אני מרים את הכפפה, לך בדוק וחקור מה הופך רכב, לרכב ספורט ומה ההבדל בינו לבין "סתם" רכב מהיר.
אחרי שתחקור ותקרא, במידה ויהיו לך שאלות, מבטיח לענות עניינית.