האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?


Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,668
מעורבות
1,164
נקודות
113
אני אישית כבר שנה נוהג בטסלה לונג ריינג' ,לפני טסלה הייתי עם BMW לא הכי מפותח אבל גם לא הכי נחות. יכול להגיד לך שלגבי היגוי של טסלה אתה כותב שטויות:p
כפי שרשמתי . תודה שאתה מאשר את זה
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,668
מעורבות
1,164
נקודות
113
הייתי מביא אותו אגב - החברה נראית מאוד מעניינת . אבל אין לו גיין משתנה כלל וזה מבחנתי הורג את הרצון להביא את זה .

עכשיו דווקא אני בודק על מגבר משולב מנורות אבל לא בשלב ההגברה לרמקולים עם גיין משתנה .
יש גם מגברי מנורות סופר מדויקים ורזולוטיבים .
לא שחור לבן
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
722
מעורבות
591
נקודות
93
הייתי מביא אותו אגב - החברה נראית מאוד מעניינת . אבל אין לו גיין משתנה כלל וזה מבחנתי הורג את הרצון להביא את זה .

עכשיו דווקא אני בודק על מגבר משולב מנורות אבל לא בשלב ההגברה לרמקולים עם גיין משתנה .
יש גם מגברי מנורות סופר מדויקים ורזולוטיבים .
לא שחור לבן
יופי של חברה! אם אני לא טועה זה המייסד של Nuforce (היו לי 2 מגברים שלהם).
אגב, אני לא כל כך בטוח לגבי ה-claim to fame במובן זה ששילוב הקלאס A זה בשביל להוסיף הרמוניות - זה לא מנורות, והיתרון שיוחס (טכנית) לקלאס A היה אלימינציה של crossover distortion (מול AB של התקופה בא התפיסה הזו השתרשה, שזה ממש מזמן). נראה לי שאם הרמוניות שמיעות היו העניין זה היה בא לידי ביטוי בTHD גבוה בהרבה ממה שהוא מפרסם. אני לא טוען כמובן שלא היו לא סיבות טובות לעשות את זה - שיווקית זה בטח חכם והוא גם לא הראשון עם הקטע.
סחטיין עליך עם ההתעקשות על גיין משתנה :אצבע מורמת
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,668
מעורבות
1,164
נקודות
113
יופי של חברה! אם אני לא טועה זה המייסד של Nuforce (היו לי 2 מגברים שלהם).
אגב, אני לא כל כך בטוח לגבי ה-claim to fame במובן זה ששילוב הקלאס A זה בשביל להוסיף הרמוניות - זה לא מנורות, והיתרון שיוחס (טכנית) לקלאס A היה אלימינציה של crossover distortion (מול AB של התקופה בא התפיסה הזו השתרשה, שזה ממש מזמן). נראה לי שאם הרמוניות שמיעות היו העניין זה היה בא לידי ביטוי בTHD גבוה בהרבה ממה שהוא מפרסם. אני לא טוען כמובן שלא היו לא סיבות טובות לעשות את זה - שיווקית זה בטח חכם והוא גם לא הראשון עם הקטע.
סחטיין עליך עם ההתעקשות על גיין משתנה :אצבע מורמת
לא חפרתי מאיפה זה מגיע האמת .
ראיתי את ההצהרה הזו :

Enhanced even-order harmonic (H2) circuitry resembling the most attractive features of tubed-amp sound without its drawbacks and limitations.

זה מכוון לחלוטין ואין לי שום בעיה עם זה .
רק הגיין הפריע לי כי זה מאוד מגביל אותי
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,099
מעורבות
3,100
נקודות
113
ההשוואה אכן בעייתית אבל כך גם התגובה שלך.
ההשוואה היא לא לקורולה אלא למכוניות חשמליות רבות שצצות כפטריות לאחר הגשם שמבחינת נתוני כ״ס, תאוצה וכו׳ מפרקות לגורמים הרבה מכוניות ספורטיביות רגילות.
אז עכשיו השאלה היא מה היית מעדיף איזה טסלה פרפורמנס או את הפרארי?
הטסלה עולה פחות מרבע מחיר ועדיין עושה 0-100 בשלוש שניות.
קצת מזכיר את קלאס D בהגברה.
הבחירה פשוטה, טסלה זה לא פימפ מוביל ;)

השיח על 99% מהחשמליות מחזיר אותי לדיוני אונו טורבו VS. פיג'ו 205 GTI.
האונו הייתה מהירה במאוץ מ 0 ל 100, גם בתאוצת ביניים מ 80 - 120, בכל השאר כולל במקדם הדאווין וזמני הקפה ברוב המסלולים הצרפתייה הייתה ליגה אחרת.

טסלה רכב מהיר, אבל לא רכב של חוויה ספורטיבית.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
טסלה רכב מהיר, אבל לא רכב של חוויה ספורטיבית.
אני לא מבין בזה כלום, רק שואל: האם אתה באופן אישי נהגת בטסלה מהמודל האמור? בפררארי? בפורש מהמודל האמור?
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
אני אישית כבר שנה נוהג בטסלה לונג ריינג' ,לפני טסלה הייתי עם BMW לא הכי מפותח אבל גם לא הכי נחות. יכול להגיד לך שלגבי היגוי של טסלה אתה כותב שטויות:p
צפוי מבעל טסלה;)
נהגתי ממושכות על טסלה LR וגם על כמה BMW.
לטסלה יש עוד הרבה ואטים לאכול כדי להגיע לרמת ההיגוי והתנהגות הכביש של BMW מקבילה במחיר
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,099
מעורבות
3,100
נקודות
113
אני לא מבין בזה כלום, רק שואל: האם אתה באופן אישי נהגת בטסלה מהמודל האמור? בפררארי? בפורש מהמודל האמור?
אתה מחפש עדות מומחה ?
אם כן, בבקשה נקוב בדגמים ספציפים אליהם אתה רוצה שאתייחס, שם ייצרן בלבד זה רחב מידי.

באופן כולל, נהגתי בדגמים שונים מבין היצרנים שרשמת וכן אקזוטיקות נוספות על 4 או 2 גלגלים.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
אתה מחפש עדות מומחה ?
אם כן, בבקשה נקוב בדגמים ספציפים אליהם אתה רוצה שאתייחס, שם ייצרן בלבד זה רחב מידי.

באופן כולל, נהגתי בדגמים שונים מבין היצרנים שרשמת וכן אקזוטיקות נוספות על 4 או 2 גלגלים.
אני מתכוון לדגמים שאליהם התייחס דוד
שאר הפרמטרים נבחנים בעולם האמיתי דהיינו במסלול. ושם, בנורבורגרינג, הביסה הטסלה מודל אס את הפורש טייקן טורבו ביותר מ-11 שניות, וזה אומר המון!!!
האם נהגת בשני המודלים הספציפיים האלה, או לפחות בטסלה הזו?

כמו שאמרת, שם ייצרן בלבד זה רחב מדי.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,099
מעורבות
3,100
נקודות
113
אני מתכוון לדגמים שאליהם התייחס דוד

האם נהגת בשני המודלים הספציפיים האלה, או לפחות בטסלה הזו?

כמו שאמרת, שם ייצרן בלבד זה רחב מדי.
עמיר, אתה מעייף..

מכוניות שעולות על המסלול לשבור שיא מהירות הן מכוניות שהייצרן מכייל ספציפי לאותו יום או ימי בחינה וברוב המקרים אינן הרכב שאתה רוכש מהסוכנות

אתה מעוניין לדעת באיזה צבע היו הטסלה, הפרארי, הפורשה, הלמבורגיני, אולי הרולס רוייס או כל רכב אחר עליו נהגתי במהלך השנים?

מרצדס 600s הוא רכב מהיר מאוד, כנ"ל רוב הדגמים של רולס רוייס, זה הופך אותם לרכב ספורטיבי לדעתך?
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
עמיר, אתה מעייף..

מכוניות שעולות על המסלול לשבור שיא מהירות הן מכוניות שהייצרן מכייל ספציפי לאותו יום או ימי בחינה וברוב המקרים אינן הרכב שאתה רוכש מהסוכנות

אתה מעוניין לדעת באיזה צבע היו הטסלה, הפרארי, הפורשה, הלמבורגיני, אולי הרולס רוייס או כל רכב אחר עליו נהגתי במהלך השנים?

מרצדס 600s הוא רכב מהיר מאוד, כנ"ל רוב הדגמים של רולס רוייס, זה הופך אותם לרכב ספורטיבי לדעתך?
למה אתה מקשקש ומברבר? אין לי דעה בעניין, אמרתי לך שאני לא מומחה, אבל כתבת בפסקנות את ההכללה הבאה:
טסלה רכב מהיר, אבל לא רכב של חוויה ספורטיבית.
שיכולה להיות נכונה לגבי חלק מהדגמים, ולא נכונה לגבי המודל הזה. אז תמהתי אם זה מבוסס על משהו מעבר להכללה, אולי ניסיון אישי, וזו בעצם מהות מה שאני שואל עליו.

על פניו, להאיץ מ-0 ל-100 ב-3 שניות נראה לי סוג של חוויה ספורטיבית, אפילו מלהיבה, אבל אולי לחובבי נהיגה ספורטיבית זה לא העניין, או שאולי אתה לא מייצג את כל חובבי הנהיגה הספורטיבית.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,917
מעורבות
865
נקודות
113
עמיר, אתה באמת נכנס לתחום שאתה בעצמך מעיד שאתה לא מבין בו, ומייצר ויכוח. מה נהייה? על כל משפט שמישהו כותב צריך לשרוף משפטים והגיגים בתגובה ולייצר ויכוחי סרק?
לגופו של עניין, "נהיגה ספורטיבית" היא הרבה הרבה יותר מתאוצה ואם אתה לא בקטע, אז למה להכנס לזה ולהתווכח?
עכשיו בוא נראה אם תתאפק ולא תגיב. 10...9.....8....7......6.......
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
עמיר, אתה באמת נכנס לתחום שאתה בעצמך מעיד שאתה לא מבין בו, ומייצר ויכוח. מה נהייה? על כל משפט שמישהו כותב צריך לשרוף משפטים והגיגים בתגובה ולייצר ויכוחי סרק?
לגופו של עניין, "נהיגה ספורטיבית" היא הרבה הרבה יותר מתאוצה ואם אתה לא בקטע, אז למה להכנס לזה ולהתווכח?
אין כאן "ויכוח" אלא תמיהה, שאולי מקורה באי הבנה, אז מה? אולי במקום להגיב בצורה מבטלת אפשר להסביר בקיצור ולעניין את הנקודה הרלוונטית ולענות לשאלה?


עכשיו בוא נראה אם תתאפק ולא תגיב. 10...9.....8....7......6.......
למה לרדת למניפולציית סתימת-פיות מהגנון? :(
כבר שכחתי שהיו דברים כאלה כשהייתי קטן.
 
נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
מכוניות שעולות על המסלול לשבור שיא מהירות הן מכוניות שהייצרן מכייל ספציפי לאותו יום או ימי בחינה וברוב המקרים אינן הרכב שאתה רוכש מהסוכנות
כשמסתכלים באתר, רואים לגבי מודל [S [Plaid, כזה שאפשר להזמין מהסוכנות ללא כיולים מיחדים ליום הבחינה, שהתאוצה מ 0 ל-60mph (כ-96.6kmh) היא תוך 1.99 שניות, לא 3.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,099
מעורבות
3,100
נקודות
113
כשמסתכלים באתר, רואים לגבי מודל [S [Plaid, כזה שאפשר להזמין מהסוכנות ללא כיולים מיחדים ליום הבחינה, שהתאוצה מ 0 ל-60mph (כ-96.6kmh) היא תוך 1.99 שניות, לא 3.

ו... אמיר, זה הופך אותו לרכב ספורט?
אתה מבין שכוח לא הופך רכב ממכונית סלון לרכב ספורט
זה שהרכב מהיר, מקסים, בין זה ורכב ספורט אין דבר וחצי דבר.

נהגתי בחו"ל בטסלה מודל S, צבע אפור עכבר, לא זוכר מספר רישוי, עימך הסליחה.

בגרסת הפלייד שנבחנה, ואליה דוד התכוון כשרשם באתר dtown הודעה בשרשור הנוכחי ביום ה 25 לאוגוסט 2022 בין השעות....

להמשיך או שסוף סוף האסימון ירד ?
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
ו... אמיר, זה הופך אותו לרכב ספורט?
אתה מבין שכוח לא הופך רכב ממכונית סלון לרכב ספורט
זה שהרכב מהיר, מקסים, בין זה ורכב ספורט אין דבר וחצי דבר.

נהגתי בחו"ל בטסלה מודל S, צבע אפור עכבר, לא זוכר מספר רישוי, עימך הסליחה.

בגרסת הפלייד שנבחנה, ואליה דוד התכוון כשרשם באתר dtown הודעה בשרשור הנוכחי ביום ה 25 לאוגוסט 2022 בין השעות....

להמשיך או שסוף סוף האסימון ירד ?
נראה שהאסימון שלך לא ירד שאני לא מתעניין בצבעים, מספרי רישוי, תאריכים וכויו"ב. אתה המצאת את השטויות האלה ומייחס לי אותן. אין לי קשר לזה.

גם @TakeOne בחר להשתמש במניפולציית סתימת-פיות מהגנון עם ה"בוא נראה אם תתאפק ולא תגיב. 10...9.....8....7......6......." שלו. כבר שכחתי שהיו דברים כאלה כשהייתי קטן.

מה מקפיץ לכם את הפיוזים במידה כזו שאתם יורדים מהפסים? :(
או שזו הזדמנות לעשות צימעס מזה שיש נושא שאני לא מבין בו ושואל שאלות? :)
אני לא מתבייש לא לדעת הכל. אין לי יומרות להיות מומחה אפילו באודיו.

ולעניין, אני אכן לא מבין שמהירות ותאוצה לא "הופכים", או לייתר דיוק מהווים, מכונית ספורט.
אז מה כן? תוכל בבקשה להקדיש כמה שניות מזמנך היקר לענות ברצינות? למרות שזה לא הפורום המיועד לזה?
 
נערך לאחרונה ב:

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,099
מעורבות
3,100
נקודות
113
נראה שהאסימון שלך לא ירד שאני לא מתעניין בצבעים, מספרי רישוי, תאריכים וכויו"ב. אתה המצאת את השטויות האלה ומייחס לי אותן. אין לי קשר לזה.

גם @TakeOne בחר להשתמש במניפולציית סתימת-פיות מהגנון עם ה"בוא נראה אם תתאפק ולא תגיב. 10...9.....8....7......6......." שלו. כבר שכחתי שהיו דברים כאלה כשהייתי קטן.

מה מקפיץ לכם את הפיוזים במידה כזו שאתם יורדים מהפסים? :(
או שזו הזדמנות לעשות צימעס מזה שיש נושא שאני לא מבין בו ושואל שאלות? :)
אני לא מתבייש לא לדעת הכל. אין לי יומרות להיות מומחה אפילו באודיו.

ולעניין, אני לא מבין שמהירות ותאוצה לא "הופכים", או לייתר דיוק מהווים, מכונית ספורט.
אז מה כן? תוכל בבקשה להקדיש כמה שניות מזמנך היקר לענות ברצינות? למרות שזה לא הפורום המיועד לזה?
הנה אני מרים את הכפפה, לך בדוק וחקור מה הופך רכב, לרכב ספורט ומה ההבדל בינו לבין "סתם" רכב מהיר.

אחרי שתחקור ותקרא, במידה ויהיו לך שאלות, מבטיח לענות עניינית.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,750
מעורבות
1,439
נקודות
113
נראה שהאסימון שלך לא ירד שאני לא מתעניין בצבעים, מספרי רישוי, תאריכים וכויו"ב. אתה המצאת את השטויות האלה ומייחס לי אותן. אין לי קשר לזה.

גם @TakeOne בחר להשתמש במניפולציית סתימת-פיות מהגנון עם ה"בוא נראה אם תתאפק ולא תגיב. 10...9.....8....7......6......." שלו. כבר שכחתי שהיו דברים כאלה כשהייתי קטן.

מה מקפיץ לכם את הפיוזים במידה כזו שאתם יורדים מהפסים? :(
או שזו הזדמנות לעשות צימעס מזה שיש נושא שאני לא מבין בו ושואל שאלות? :)
אני לא מתבייש לא לדעת הכל. אין לי יומרות להיות מומחה אפילו באודיו.

ולעניין, אני אכן לא מבין שמהירות ותאוצה לא "הופכים", או לייתר דיוק מהווים, מכונית ספורט.
אז מה כן? תוכל בבקשה להקדיש כמה שניות מזמנך היקר לענות ברצינות? למרות שזה לא הפורום המיועד לזה?

אני לא מבין בזה גם:)
אבל יכול להגיד כי המיניקופר של אשתי למרות שאיטית יותר מוולוו שלי הרבה יותר ספורטיבית - אחיזת הכביש, גם בסיבובים, גם איך שהרכב מחזיק את עצמו בהזנק, גם תגובת התיבת הילוכים ובכלל חווית נהיגה
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
הנה אני מרים את הכפפה, לך בדוק וחקור מה הופך רכב, לרכב ספורט ומה ההבדל בינו לבין "סתם" רכב מהיר.

אחרי שתחקור ותקרא, במידה ויהיו לך שאלות, מבטיח לענות עניינית.
ניסיתי לבדוק, אבל חיפוש "רכב ספורט" מעלה הצעות לדגמים ומכירה, ו"נהיגה ספורטיבית" מעלה הצעות לקורסים וכד', אז אני לא יודע על דרך פשוטה למצוא הסברים מועילים בנושא.

האם אין אפשרות להסביר בכמה משפטים?
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור