- הודעות
- 14,184
- מעורבות
- 1,629
- נקודות
- 113
תודה,
זה בסדר הטסלה עושה רעש דומה לקורקינט חשמלי
דרך אגב את הטסלה רכשתי עובר נסיעה לעבודה ברחובות מגבעתיים וכעת אני עובד שני קמ מהבית
תודה,
זה בסדר הטסלה עושה רעש דומה לקורקינט חשמלי
כשתמצא רכב חשמלי ( וגם לא ) עם ביצועים ואיבזור דומים לאלו של הטסלה ובמחירה, אשמח אם תעדכן. והמושב האחורי שלה "קצת" יותר מרווח מזה של סופר מיני ממוצעת, אבל לא ממש נוח לישיבה בשל מושב גבוה מדי, אולי זו הסיבה לטענתך, מרחב לכתפיים, ברכיים ואפילו ראש, יש די והותר.כמה חוסר דיוק והבנה, וכמה השוואות לא נכונות, ועוד מכאילו ש"נמצאים במטריה"
את טסלה צריך להשוות למכוניות חשמליות אחרות (ולא לרכבי ICE), ושם מודל 3 לא ממש מרווחת (מושב אחורי כמו של סופר מיני למרות שהיא באורך של מכונית מנהלים).
לעומת מכוניות חשמליות אחרות המחיר שלה בכלל לא נמוך או יוצא דופן (אפילו יקר ממקבילות חשמליות אחרות). גם לא חסכונית יותר בתחזוקה - חוץ מהעלות והטרחה לנסוע לפתח תקוה למוסך היחידי בארץ שמטפל בטסלה.
לגבי האמינות, ולצורך הכנסה מתחת למטריה, כדאי להתחיל בזה (יש עוד הרבה מהמידע הזהלמי שזקוק לעוד עובדות)
https://www.cnbc.com/2021/02/18/tes...al-debut-on-jd-power-dependability-study.html
כשתמצא רכב חשמלי ( וגם לא ) עם ביצועים ואיבזור דומים לאלו של הטסלה ובמחירה, אשמח אם תעדכן. והמושב האחורי שלה "קצת" יותר מרווח מזה של סופר מיני ממוצעת, אבל לא ממש נוח לישיבה בשל מושב גבוה מדי, אולי זו הסיבה לטענתך, מרחב לכתפיים, ברכיים ואפילו ראש, יש די והותר.
כנראה לא בדקת מספיק.אמנים יש לי טסלה אבל לא ישבתי מאחור, אז סליחה על החוסר הבנה - מה הכוונה גבוה מדי? לא ראיתי שהוא גובה יותר מרכבים אחרים, מה אני מפספס?
דרך אגב אני גם לא מכיר מכונית יותר מרווחת מאחור מטסלה בפחות מ 200 אלף שח.
דבר יחיד שאני אוהב ב-Tesla שהם עושים פיתוח תוכנה in house ועדכוני תוכנה מגיעים מהאוויר.
בוולוו אני צריך להגיע למוסך. בחשמלית החדשה שלהם בחו"ל יש אופציה של עדכונים, אבל בארץ לא מופעלת. לנסוע עם כזה מחשב על גלגלים (וולוו אמי מתכוון) ללא עדכוני תוכנה סדירים זה nonsense
מקווה ש-Tesla תשבור את השוק
ספר לעצמך את הסיפור הזה כמה שאתה רוצה אין רכב אחר ברמת מחיר של פחות מ 200 אלף שמרגיש טוב יותר מהטסלה שעולה כך.
טעות שלי, לא המושב גבוה הריצפה גבוהה, מה שגורם ליושבים מאחור להמצא במצב של ירכיים וברכיים באוויר, פשוט לא נוח. קפוץ לאוטו שב מאחור ותראה, אני מניח, למה כיוונתי.אמנים יש לי טסלה אבל לא ישבתי מאחור, אז סליחה על החוסר הבנה - מה הכוונה גבוה מדי? לא ראיתי שהוא גובה יותר מרכבים אחרים, מה אני מפספס?
דרך אגב אני גם לא מכיר מכונית יותר מרווחת מאחור מטסלה בפחות מ 200 אלף שח.
כנראה לא בדקת מספיק.
האיוניק 5 למשל מרווחת מהטסלה מקדימה ומאחור באופן משמעותי.
טעות שלי, לא המושב גבוה הריצפה גבוהה, מה שגורם ליושבים מאחור להמצא במצב של ירכיים וברכיים באוויר, פשוט לא נוח. קפוץ לאוטו שב מאחור ותראה, אני מניח, למה כיוונתי.
אליקו.. למה אתה כועס?
אני לא בא לספר שום סיפור.
אני יכול להעיד על עצמי שתחום הרכב זה המקצוע שלי.
כבר 40 שנים...
אז יש בי מעט הבנה בתחום הרכב.
קבל טיפ קטן.
יחידות הכח המיצרת אנרגיה ברכב הוא רק סעיף אחד ממורכבות הכללית של הרכב.
מעונין? אתן לך הסבר מדויק לגבי תורת הרכב על כל מרכיביו.
מה הקשר?אתה מדבר על suv זה בנוי שונה בגלל ממד הגובה.
ויש גם את סקודה superb
עדיין טסלה מרווחת מרוב הרכבים -זה יש כמה שגם מרווחים ואלי אפילו יותר זה לא הופך אותה לרכב צפוף.
תפסיק להגזים
רמת הגימור של הרכב לא פחות טובה מרכבים אחרים ברמת מחיר הזו.
מה הקשר?
SUV או crv או כל כינוי אחר לרכב.
בסוף זה רכבים, ומשווים בינהם בכל הפרמטרים כולל מרווח במושב האחורי.
קצת תמה על הקושי שלך לקבל שאחת החסרונות של טסלה מודל 3 הוא מושב אחורי לא ממש מרווח
רמת גימור בסיסית
אני קורה לרכב הזה מזדה 3. עם כי לדעתי מזדה 3 יותר איכותית מבחינת חומרים והרכבה.
זה לא מתקרב למשל לרמה של מיניקופר
מה זה קשור כמה הם עולים בארץ?מי דיבר על יחידת הכוח, אתה מזכיר את זה לא אני.
זה שיש לך ניסיון ברכבים אני יודע, אבל עדיין רמת הגימור של הרכב לא פחות טובה מרכבים אחרים ברמת מחיר הזו.
טוב הוא לא 3 bmw או מרצדס C, אבל הם עולים בארץ הרבה יותר.
אתה שם לב שאתה מעריץ עיוור. אמרנו פאנבוי…אתה מצחיק, אבל זה בסדר אתה לא היחיד שחושב כך.[/QUOTE
.