"דרך האבנים הצהובות" - התחדשתי.


moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,507
מעורבות
524
נקודות
113
איזה בריק
של המעמד/מדפים/רזוננטים ...
אגב, לרמקול שבנית עבר ברייק ?!
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,391
מעורבות
1,784
נקודות
113
ברייק לעצים אפשר עם גרזן
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,343
מעורבות
854
נקודות
113
אתמול הזזתי את המגבר שני סנטימטר שמאלה כדי להחליף כבל.. אין לי מושג מה ההשפעה כי כרגע ממתין 300 שעות לברייק אין נוסף של המעמד...
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
אתמול הזזתי את המגבר שני סנטימטר שמאלה כדי להחליף כבל.. אין לי מושג מה ההשפעה כי כרגע ממתין 300 שעות לברייק אין נוסף של המעמד...

לפחות שהציוד ישב סימטרי ;).
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
אם זה לגבי המדפים
אני לא סגור אם מידוף פסיבי עובר בריק או לא
לכן לא יכול לחוות דעה כזו או אחרת בנושא.

מה שכן יש big time שינוי לטובה.
איתי
ראשית תתחדש על הסטנד ושאר החידושים, והעיקר שתהנה מהמוסיקה.

שנית בין שאר הקרטריונים שהופכים מערכת אודיופילית לאיכותית, היא אכן אותה היכולת לשחזר מוסיקה מכל ז'אנר, ועד כמה שניתן ללא פשרות. אם הגעת לרגע שבו אתה נהנה להאזין בסט אפ הנוכחי, לאותם כותרים שזנחת כתוצאה מחוסר יכולת לשחזרם בצורה ראויה, אשרייך.

לעניין השימוש בחומרים שונים ומורכבים, ושילובם במערכת, זו לא חדשה מרעישה שכל חומר מייצר ראקציה סונית יחודית שלרוב ניתן להבחין בה. שוב לגבי נושא הברייק של שנאים, קבלים ושאר רכיבים אלקטרוניים, כנ"ל יחידות של רמקולים, ועד פיוזים וממ"טים, אזי הנעלם הגדול כאן הוא לא רק משך הברייק, אלא גם ובעיקר אופי הסאונד שיתקבל בסיומו.

למותר לציין שכל חומר גם מגיב אחרת לשינויי טמפרטורה, ולא פעם זה נותן את אותותיו בתוצאה.

תגובה סונית לטמפרטורה מתקיימת לא רק בראשים של פטפון, אלה גם בשאר המקורות, הגברה וכו. בתיזמון מסויים זה לא פחות קריטי מרמת מתח הרשת.

רק לסבר האוזן ובאותו ההקשר, הכנר Kolja Blacher (קוליה) שמנגן על סטרדיוורי "טריטון" 1703 מושאל, בוחר שלא להשתמש בו בקונצרטים בחורף,. ובתקופה זו של השנה הוא מנגן בכינור חלופי.

לא מפתיע שכל מי שלא התעמק בעניין הטמפרטורה, ובתוך כך התוודע למידת השפעתם של חומרים שונים על תוצאת הסאונד, ולא רק במידוף, מרים גבה, וזאת בלשון המעטה.

על אף שרק לכאורה מדובר בטפל, ההמעטה בערך המוזכר לעיל, או ההתעלמות ממנו מכל סיבה שהיא, מחטיאה את תכלית האודיופיליה, ובתכל'ס מונעת את מקסום ההנאה מהסאונד. זאת מעצם יכולתם של הגורמים הנ"ל להתוות את תצורת השמע באופן מובחן לטוב ולרע.
 

נערך לאחרונה ב:

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
צהריים טובים חבר.

אני מאוד מסכים עם הנאמר.

השינוי שאיתו הביא הסטנד אפרופו
חייב לציין רשמיי שככל שאני מקשיב יותר ויותר
השינוי בטונאליות מורגש ובהתנהגות הרמקול, האנרגיות והתוצאה מורגשת ומוחשית ביותר, תוצאה שאני לא יכול לרגע אפילו לחשוב אחורה.

ממליץ בפוסט זה וגם בהקשר למה שרשמת
לא להמעיט לרגע אחד את חשיבות סטנד איכותי וייעודי.

בין היתר מרגיש שהתחושה ברורה יותר של
מתיקות מסויימת במיד היי אשר נעשתה צלולה וברורה עוד יותר
פאנציות התהדקה ומרגיש שיורד מעט נמוך עוד יותר דבר שמהדק עוד יותר את כל העסק.

אגב לאחרונה עשיתי ניסוי נוסף שאני דיי בהלם מהתוצאה שלו
אך אם אומר זאת כאן
יחשבו שאני "מסתובב סביב זנבות" או הכל בראש.
אז אשמור זאת לעצמי.
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,507
מעורבות
524
נקודות
113
ככל שהזמן יחלוף הצליל יעלה דרגה אחת למעלה. כי הכל אצלך "חדש" תן לדברים לתפוס את מקומם, להתרגל למקום שלהם, הצליל רק ישתבח. תהנה מגיע לך אחרי כל השנים של החלפות להגיע למערכת על כזאת.
 

Raanan grey

חבר אתר
הודעות
35
מעורבות
21
נקודות
8
איתי היקר
יש את המוזיקה לפני ששומעים אותה בסט אפ הזה, ויש אחרי… המערכת שלך מגדירה מחדש את המוזיקה. תודה על ההזמנה, תהנה
 

joda5

חבר משקיען
הודעות
1,086
מעורבות
117
נקודות
63
תתחדש והמון הנאה רצופה.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור