אם זה לגבי המדפים
אני לא סגור אם מידוף פסיבי עובר בריק או לא
לכן לא יכול לחוות דעה כזו או אחרת בנושא.
מה שכן יש big time שינוי לטובה.
איתי
ראשית תתחדש על הסטנד ושאר החידושים, והעיקר שתהנה מהמוסיקה.
שנית בין שאר הקרטריונים שהופכים מערכת אודיופילית לאיכותית, היא אכן אותה היכולת לשחזר מוסיקה מכל ז'אנר, ועד כמה שניתן ללא פשרות. אם הגעת לרגע שבו אתה נהנה להאזין בסט אפ הנוכחי, לאותם כותרים שזנחת כתוצאה מחוסר יכולת לשחזרם בצורה ראויה, אשרייך.
לעניין השימוש בחומרים שונים ומורכבים, ושילובם במערכת, זו לא חדשה מרעישה שכל חומר מייצר ראקציה סונית יחודית שלרוב ניתן להבחין בה. שוב לגבי נושא הברייק של שנאים, קבלים ושאר רכיבים אלקטרוניים, כנ"ל יחידות של רמקולים, ועד פיוזים וממ"טים, אזי הנעלם הגדול כאן הוא לא רק משך הברייק, אלא גם ובעיקר אופי הסאונד שיתקבל בסיומו.
למותר לציין שכל חומר גם מגיב אחרת לשינויי טמפרטורה, ולא פעם זה נותן את אותותיו בתוצאה.
תגובה סונית לטמפרטורה מתקיימת לא רק בראשים של פטפון, אלה גם בשאר המקורות, הגברה וכו. בתיזמון מסויים זה לא פחות קריטי מרמת מתח הרשת.
רק לסבר האוזן ובאותו ההקשר, הכנר Kolja Blacher (קוליה) שמנגן על סטרדיוורי "טריטון" 1703 מושאל, בוחר שלא להשתמש בו בקונצרטים בחורף,. ובתקופה זו של השנה הוא מנגן בכינור חלופי.
לא מפתיע שכל מי שלא התעמק בעניין הטמפרטורה, ובתוך כך התוודע למידת השפעתם של חומרים שונים על תוצאת הסאונד, ולא רק במידוף, מרים גבה, וזאת בלשון המעטה.
על אף שרק לכאורה מדובר בטפל, ההמעטה בערך המוזכר לעיל, או ההתעלמות ממנו מכל סיבה שהיא, מחטיאה את תכלית האודיופיליה, ובתכל'ס מונעת את מקסום ההנאה מהסאונד. זאת מעצם יכולתם של הגורמים הנ"ל להתוות את תצורת השמע באופן מובחן לטוב ולרע.