א. אני איסטניס. אני אוזניות ON EAR שלי פרטיות לא נותן לאף אחד אז בוודאי שלא IN EAR.
ב. אני לא בקשר עם אף חנות שמוכרת ונראה גם שלא רוב הכותבים.
ג. מנהלי האתר זה ליאור. השאר הם כתבי האתר, אני ונמר בינהם. הבענו את דעתנו .
ד. מה שהעלנו כקונטרה מולך בעיקר וגם עמיר עשה זאת, זה על הניסוח של "זכותי".
אם לא שמת לב ולא הבנת לעומק, אין לך "זכות" . מבחינת החוק יכולה החנות לשים פתקים עם תמונה (כמו באינטרנט למשל) , תיאור מלא, מספר דגם, ומחיר רשמי. קח פתק, לך לקופה. שלם.
אתה דורש משהו שאתה טוען שהוא זכות.
אנו מנסים להסביר לך שאין פה עניין של זכויות כי אם "שירות שבחורים לתת".
אני מוכן להתערב שאם יוכלו להעלות ב 10-15% את מחירי האוזניות בארץ יהיה קל יותר להדגים אותן , וזה לפי מה שאייל אמר.
אתה מעוניין בכך?
אכן, הגיבו לדברי, רק שאם לא שמת לב, לא הגדירו אותם כדברי הבל.עמיר,
1. כבר הגיבו לדברי ההבל הללו אחרים, שכך לא אחזור ואגיב שוב.
2. זה שיש אנשים שקונים רמקולים ללא שמיה מוקדמת לא אומר שהם צודקים. אני סמוך ובטוח שהסטטיסטיקה לצידי ואם נעשה הצבעה 99% ממשתתפי הפורום יאמרו שללא שמיעה לא היו קונים רמקולים.
אתם (אייל, נמר, אורי וכל יתר המתנגדים לדברי) אלה ששולחים את כולם לשמוע ולא לשים לב להמלצה זו או אחרת. אתם אלה שטוענים כל הזמן שחייבים לשמוע לפני הקניה ויש אינסוף ציטטות בפורום לתגובתכם.
אני חושב שבמקרה זה כן אפשר לדבר בשם "כולם", בהקשר הספציפי:אורי,
א. לא דיברתי עליך, דיברתי על חנות (הגיע הזמן שתבין מה אני כותב...)
ב. דבר בשם עצמך ולא בשם אחרים.
ג. נמר הציג עצמו כאחד ממנהלי האתר (אם אני לא טועה...) ואם כך הדבר אז הדבר מוזר שבעתיים...
ד. מה שאתה לא הבנת אדוני הנכבד ש"זכותי" לא שווה זכותי (ללא מרכאות) וזה הבדל גדול. אז הגיע הזמן שתשים לב למה שאני כותב.
ה. שים לב ששוב אתה בוחר בצד של החנות ולא בצד הצרכן. הדבר מוזר לכשעצמו (דיברנו על ליקוקים...)
אתה יכול להתלונן כמה שאתה רוצה, יש מספיק מקום על השרת. אבל אם התלונה לא לעניין, זה לא יעשה הבדל.בקיצור, התגובה שלך חסרת טעם ומצדקת - ואתה עוד קורא לו צדקן?
נכון, אף סוחר לא חייב שום דבר לאף אחד, ויש לנו את הזכות לא לרכוש ממנו - אז לנו יש את הזכות להתלונן ו"להשמיץ" אותו על כך. <נערך>
הסוחרים רוכשים את המוצרים במחיר מופחת בהרבה מהמחיר שאתה ואני קוראים לו "RETAIL" או MSRP, כך שהם יכולים לייבא מוצר ולהחזיק אותו במצב סביר בחנות עם אפשרות לבחינה, לא מחזיק את המוצר בחנות או במלאי להשמעה? תמכור במחיר מופחת. הרי לא בזבזת עליו את המזגן והשכירות של החנות שלך, וכך גם לי יהיה משתלם לנסות לאחר קנייה ומקסימום למכור, אבל מה עושים? מוכרים במחירים מופקעים ודורשים מאנשים לקנות על עיוור, ואחרי שהוא לא מתאים תצטרך למכור בעשרות אחוזים פחות ואז עוד יבואו אנשים ויקראו לו "צדקן" ו"משמיץ" על זה שהוא לא רוצה לבזבז כסף לחינם?
אותי לא מעניין הכדאיות הכלכלית של העניין, אפשר למכור טיפים לאזניות בכמה שקלים וגם על זה לעשות רווח קטן - ואף אחד לא ייצא מופסד.
אפשר לשם שינוי לקבל מאנשים הקבועים באתר תגובה אמיתית ולא מתחסדת שקשורה בתרבות הקניות המזעזעת שקיימת בארץ?
ועכשיו תמשיכו לרשום לי "אף אחד לא חייב לך כלום". בדיוק, גם אני לא חייב להם כלום - אז אני ועוד אנשים נפתח פה ונתלונן עד שיזוז משהו וישתנה - ואז על הדרך גם אתם תרוויחו מזה כי זה בסופו של דבר ישרת גם אתכם כשתרצו לרכוש.
זה פשוט לא נכון שאין ברירה -- יש ברירה וייש בחירות -- שלפחות חלקן הוזכרו קודם.בתחום שכל דבר קטן משנה כל כך הרבה, ולא ניתן להמליץ על כמעט שום דבר כי אין לדעת איך זה יתקבל במערכת של השני אין ברירה אלא לשמוע לפני רכישה במחיר מלא.
אף אחד לא טוען שזה לא הגיוני לרצות / לבקש לשמוע -- כולם טוענים את ההפך המוחלט מזה, בטח אני.אף אחד לא ביקש לבחון מכונת כביסה שמתפקדת באופן זהה אצל כולם. מבקשים לשמוע כלי שיתפקד שונה כמעט בכל תנאי אפשרי - זה כמובן תלוי אם אתה מהמחנה האודיופילי או המתחכם שטוען שאין הבדל בין שום דבר למעט רמקולים.
אני תמיד אומר את האמת בדיוק כמו שהיא, והכדאיות הכלכלית מעניינת אותי מאוד, לכן גם לא רשמתי "לא מעניינת אותי עלות הטיפים של האזניות, חייב לשמוע בכל מצב" ובטח שלא הייתי מזכיר את נושא המזגן והשכירות של החנות.
כן, לא כתוב שהוא חייב להשמיע ואף אחד לא מחויב - מה הקשר? אתה עורך הדין שמייצג את הסוחר או לקוח פוטנציאלי?
זה פורום - כאן רצוי לשמוע דיעות של אנשים ולא של מייצגי החוק שאינו קשור בכלל לנושא
גם עדות-עצמית זו אינה בדיוק האמת. אתה לא אומר את האמת כשאתה כותב "אני תמיד אומר את האמת בדיוק כמו שהיא", כאשר באותה נשימה אתה כותב "הכדאיות הכלכלית מעניינת אותי מאוד" בסתירה למה שכתבת קודם:אני תמיד אומר את האמת בדיוק כמו שהיא, והכדאיות הכלכלית מעניינת אותי מאוד, לכן גם לא רשמתי "לא מעניינת אותי עלות הטיפים של האזניות, חייב לשמוע בכל מצב" ובטח שלא הייתי מזכיר את נושא המזגן והשכירות של החנות.
או שהפעם אתה משקר או שבפעם הקודמת, אבל בטוח שזה שקר ש"אני תמיד אומר את האמת בדיוק כמו שהיא". מצטער על הבוטות -- אבל כנראה שכמו במקרה האחר כאן, קשה להעיר את תשומת לבך לעובדות.אותי לא מעניין הכדאיות הכלכלית של העניין
הקשר הוא השמעת דעתי על הנושאים שהועלו, כולל על גישת ה"זכותי" בכלל וה"ליקוקים" בפרט, תוך הדגשת העניין שאינני מייצג אף אדם ו/או בעל אינטרס אחר כאן, אלא שאלה הן דיעותי האישיות, בלי להיות עו"ד.כן, לא כתוב שהוא חייב להשמיע ואף אחד לא מחויב - מה הקשר? אתה עורך הדין שמייצג את הסוחר או לקוח פוטנציאלי?
זה פורום - כאן רצוי לשמוע דיעות של אנשים ולא של מייצגי החוק שאינו קשור בכלל לנושא
נמר,
צר לי מאוד לשמוע שזאת אכן תגובתכם וכנראה הצדק עימי בנוגע לליקוקים, כי אחרת אין כל היגון בדבריך.
ד"א, מה הקשר לעובדה שאתה מתעב אוזניות כפתור ????
אף אחד לא טוען שזה לא הגיוני לרצות / לבקש לשמוע -- כולם טוענים את ההפך המוחלט מזה, בטח אני.
רק שייש הבדל עקרוני בין לרצות / לבקש לשמוע, לבין לדרוש לשמוע, בגישת "זכותי" ו"חובתו"!!
ורק לעניין זה התייחסתי.
עמיר
קורץ.
להרגיע קצת בבקשה. לא צריך להישתמש בביטויים כאלה כלפי אף אחד.
זה לא קטנות, לדעתי -- לבוא לסוחר בדרישה לעשות דברים כי "ברור שצריך/הגיוני לשמוע" ו"מגיע לי", ו"זכותי" ו"חובתך", ולהאשים אותו ולהתלונן עליו בפורום של לקוחות פוטנציאליים אם הוא לא נענה לדרישה -- זה די גדולות, כולל אפשרות פגיעה בפרנסה של הבנאדם, שלא בצדק.אז בעצם כל התגובות שלך מתעסקות בקטנות ובבולשיט של נימוס וצורת כתיבה? - כיאה לתגובותיך, מגילות שמלאות בשום דבר.
תמשיך לנסות לסתור את דברי <נערך>, תהנה