ועוד משהו, לצערי שכחתי לבקש מרן לכבות את הRC ולשמוע במצב פלאט. יש מצב חזק שבסלון כמו שלו, שהוא טוב מאוד מבחינה אקוסטית, מה זה טוב, מצויין, גם במידות וגם בטיפול הפסיבי (ויש שם גם אם לא רואים, רצפות עץ ווילונות וקירות כפולים עם חומרי בליעה וכנל תקרה) כל מערכת טובה היתה נשמעת טוב. ולרן יש מערכת מצויינת עם הווילסונים והנגרה, ציוד בעשירון העליון של ההי אנד, אז מה שאני אומר בעצם זה שקשה לי מאוד לבודד את התוספת השולית של הטרינוב כשלעצמו. כן שמעתי הבדלים ברורים בין מצבי הפוקוס של הטרינוב (נקודה צרה של סוויט ספוט מול פיזור יותר רחב) וזה היה ממש כמו קסם בלחיצת כפתור.
באובר אול, תוצאה מדהימה.
דוד! איזה סלון טוב, תגיד לי? בלי תיקון אקוסטי שומעים שם גל עומד שמרסק אבנים בכליות ויכול לפוצץ קערות קריסטל, על מה אדוני מדבר? גם אין שום אלמנטים של פיזור, אז הכל נשמע רחוק אי שם בהרי החושך, עם ה- 5 מטר שיושבים מהמערכת.
בקיצור, גם אני הייתי אצל רן החפרן. אני, בניגוד לעמיתיי התל אביביים, צורך קודם את כל האדם שאני מבקר, ואחר כך את סביבתו. ורק אחר אחר כך, צורך את מערכתו.
רן טיפוס מדויק. בדיוק כמו המערכת שלו. סביבת חיים מדליקה - כל חיי אני מנסה למזער את הבלאגן וכמות הרעש הויזואלי שיש מסביבי, ואצל רן ראיתי דוגמא מוחשית לאיך עושים את זה. הייתי מוקף באוויר בלבד, תחום בקירות לבנים ופרקט חום ומרגיע. סטרילי? לא. מאוורר. אפשר לנשום. כיף.
ואז התחלנו לשמוע. אז מה אני אגיד לכם.... מנורות שמנורות, עזבו אותי מזה. במערכות רמקולים (בניגוד לאוזניות) - תנו לי סיליקון. בגלל הקורונה המחורבנת הזאת, יותר משנה לא שמעתי מערכת טובה שאיתגרה לי את סף הריגוש. אבל אצל רן קיבלתי את זה בכמויות. איזו תוצאה מדהימה... אמנם קמעה סטרילית לטעמי, אבל קשה קצת להגדיר מה זה סטרילית, אולי פשוט נקי מדי שאני לא רגיל. אבל עדין - מוסיקליות נשפכת בטירוף. פירוט הזייתי, הכל מתכנס לתוצאה מהנה ומרגשת.
בקיצור, הממזר עבד עלי כמה פעם עם הטרינוב. אני חיפשתי להיפטר מהסטריליות הזאת ולשמוע את המערכת בפלאט. אבל הסטריליות לא קשורה לזה. היא נשארה איתנו כשהיה RC דלוק, וגם כשהיה כבוי. ואולי היא פשוט אצלי בראש.
לגופו של ענין:
שלושה מצבים, RC של בחור א', RC של בחור ב', ובלי RC.
היה קל מאד להבין את הדברים הבאים:
1. חומרים שונים נשמעים טוב יותר במצבי RC שונים.
2. כשה- RC היה כבוי, זה תמיד היה נחות לעומת RC דלוק.
3. אמנם הייתי אצל רן כמעט שעתיים נדמה לי, אבל כדי להבין את הכדאיות של RC כזה, צריך לבלות עם המכשיר הרבה זמן ולכייל את האמ-אמא שלו לחלל הספציפי. סיפור. אבל התוצאה מעניינת.
בשורה תחתונה, אני חושב שהטרינוב הוא כלי מענין מאד, (ואני לא נחמד פה עכשיו או כותב כי זה מה שמצופה ממני). זה לא היה משהו שהייתי בוחר לבדוק אותו במערכת שלי בעדיפות ראשונה, אבל יותר בגלל שזה לא במודעות , ולא בגלל שהאפקט זניח / לא טוב.
העובדה שזה נשמע "אנמי" ללא RC אומרת לי שראשית החדר יכול לקבל טיפול פסיבי יותר טוב ולהיות בנקודת מוצא טובה יותר להשוואה. ואז לעמת אותו עם ה- RC.
יצאתי מרן עם כמה תחושות: ראשית, קנאה עזה על החלל המדהים שלו, שנית עם קנאה עזה לתוצאה שהוא הצליח לקבל: גדולה, אלגנטית, "יוקרתית" כדברי הערסים, "יקרה" כדברי הפלצנים, ופשוט ברמה אדירה בכל פרמטר אודיופילי: מהירות, גודל, תלת מימד, פירוט. ואף אחד מהם לא גרם לה לצעוק, שזה הישג. שלישית עם תחושה של חוסר מיצוי של הטרינוב, וסקרנות להמשך: כן, הבנתי מה הוא עושה, כן זה נשמע משמעותית יותר טוב איתו מאשר בלעדיו, אבל יותר מהכל - שצריך ימים ושבועות איתו כדי להבין באמת אם התוצאה הזאת היא התקרבות לאמת או פשוט פרשנות סאונד אחרת. אני מניח שהתשובה משתנה בהתאם לאיכות הכיול ולאיכות המערכת, ולא בגלל הטרינוב.
היה כיף, רן. תודה!