exupgh12
חבר משקיען
- הודעות
- 5,071
- מעורבות
- 3,078
- נקודות
- 113
סיום הסגר שנכפה בגין נגיף הקורונה הביא עמו פריחה מחודשת של מפגשים עם ידידים לתחביב האודיו, לאחר מפגש חברים כזה בשבת נפגשתי שוב עם רן והפעם אצלו בבית.
על אף הפרפקציוניזם שמלווה את רן בתחומים רבים בחייו, האיש הוא אחד החובבים הכי חייכניים ומאירי פנים שהכרתי.
החלל אצל רן גדול, מעוצב בקו נקי ואינו מטופל אקוסטית, בקיר ממול ספת הישיבה נמצא מסך קבוע ענקי (רמז לתחביב הנוסף של בעלי הבית) ולצידי המסך נמצאים זוג ווילסונים מדגם Sasha DAW המוגברים בעזרת מונו בלוקים של חברת Nagra מסדרת ה Classic, בין הרמקולים ומתחת למסך המקרן נמצא סאב האחראי על התחום התחתון, השליטה על כול התזמורת נעשית באמצעות פרה דיגיטלי של חברת Trinnov.
טרם אנחנו מתיישבים להאזין רן מראה לי את מערכת ההפעלה של Trinnov, את המדידות, עקומות היענות במרחב, היכולת לשלוט בכל רמקול בנפרד מבלי להתייחס לשאר, יכולת למקם את נקודת האזנה במקומות שונים בחדר ועוד. מדובר במערכת החלומות של room correction, הניסיון שלי אצלי בבית עם RoomCorrection מסתיים עם הגרסאות הבכירות של Audissey – אין בכלל מה להשוות.
פתחנו בשמיעת קטעים שונים ומגוונים כמעט על סגנון מוזיקה אפשרי, הסאונד אצל רן גדול, לא מתחנף, אפשר לשמוע כול רחש קטן בהקלטה ואם זאת השילוב המוצלח של ה Nagra והווילסונים מצליח לשמור על עידון או "פינס" האחראי לכך שגם בווליום גבוה המערכת הזו לא חותכת לי את האוזן – התוצאה במילה אחת, פנומנלית. הופעה חיה נשמעת הופעה חיה, קונצרט של להקת רוק נשמע כאילו קיבלת את המושבים הכי טובים בפארק ומצד שני קולה האינטימי של זמרת ווקאל בחדר קטן אכן נשמע כאילו היא שרה מטר וחצי ממך על הבמה. המהירות והסלאם של התחום התחתון במערכת הזו מדהימים, זו הפעם הראשונה שאני שומע שילוב וחפיפה כל כך מושלמת בין רמקול ריצפתי לסאב, צריך להיות שם כדי להבין לאיזו שלמות החפיפה הזו מגיעה.
כל הטוב הזה לא היה אפשרי ללא ה"מוח" של Trinnov, ההבדל אם ובלי פעולה של ה Room Correction או ישיבה בנקודה ה"חמה" או מחוץ לנקודה ה"חמה" אליה מכוונת מערכת ההפעלה של Trinnov היא חוויה בפני עצמה, ההבדל....חתיכת הבדל.
תודה לרן שפתח בפני את ביתו המקסים ועל החוויה לשמוע את אחת המערכות המהנות ומהמיוחדות ששמעתי עד היום.
על אף הפרפקציוניזם שמלווה את רן בתחומים רבים בחייו, האיש הוא אחד החובבים הכי חייכניים ומאירי פנים שהכרתי.
החלל אצל רן גדול, מעוצב בקו נקי ואינו מטופל אקוסטית, בקיר ממול ספת הישיבה נמצא מסך קבוע ענקי (רמז לתחביב הנוסף של בעלי הבית) ולצידי המסך נמצאים זוג ווילסונים מדגם Sasha DAW המוגברים בעזרת מונו בלוקים של חברת Nagra מסדרת ה Classic, בין הרמקולים ומתחת למסך המקרן נמצא סאב האחראי על התחום התחתון, השליטה על כול התזמורת נעשית באמצעות פרה דיגיטלי של חברת Trinnov.
טרם אנחנו מתיישבים להאזין רן מראה לי את מערכת ההפעלה של Trinnov, את המדידות, עקומות היענות במרחב, היכולת לשלוט בכל רמקול בנפרד מבלי להתייחס לשאר, יכולת למקם את נקודת האזנה במקומות שונים בחדר ועוד. מדובר במערכת החלומות של room correction, הניסיון שלי אצלי בבית עם RoomCorrection מסתיים עם הגרסאות הבכירות של Audissey – אין בכלל מה להשוות.
פתחנו בשמיעת קטעים שונים ומגוונים כמעט על סגנון מוזיקה אפשרי, הסאונד אצל רן גדול, לא מתחנף, אפשר לשמוע כול רחש קטן בהקלטה ואם זאת השילוב המוצלח של ה Nagra והווילסונים מצליח לשמור על עידון או "פינס" האחראי לכך שגם בווליום גבוה המערכת הזו לא חותכת לי את האוזן – התוצאה במילה אחת, פנומנלית. הופעה חיה נשמעת הופעה חיה, קונצרט של להקת רוק נשמע כאילו קיבלת את המושבים הכי טובים בפארק ומצד שני קולה האינטימי של זמרת ווקאל בחדר קטן אכן נשמע כאילו היא שרה מטר וחצי ממך על הבמה. המהירות והסלאם של התחום התחתון במערכת הזו מדהימים, זו הפעם הראשונה שאני שומע שילוב וחפיפה כל כך מושלמת בין רמקול ריצפתי לסאב, צריך להיות שם כדי להבין לאיזו שלמות החפיפה הזו מגיעה.
כל הטוב הזה לא היה אפשרי ללא ה"מוח" של Trinnov, ההבדל אם ובלי פעולה של ה Room Correction או ישיבה בנקודה ה"חמה" או מחוץ לנקודה ה"חמה" אליה מכוונת מערכת ההפעלה של Trinnov היא חוויה בפני עצמה, ההבדל....חתיכת הבדל.
תודה לרן שפתח בפני את ביתו המקסים ועל החוויה לשמוע את אחת המערכות המהנות ומהמיוחדות ששמעתי עד היום.