אקוסטיקה אקוסטיקה ביתית - מה החשיבות ומה ועם מי ניתן לעשות?


AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
אנסה ליצור קשר עם מי שהוזכר באחת התגובות לראות מה ניתן לעשות ובמה זה כרוך מבחינה אקוסטית
אם אתה רוצה יעוץ מקצועי, אתה יכול לפנות ליואב שדמה, 054-733-7997, שהוא זה שהוזכר יותר מפעם אחת בתגובות קודמות, וגם אני ממליץ עליו.

אם אתה רוצה יעוץ מחברים, תכתוב שאתה מעוניין בעזרה ובאיזה עיר אתה גר, ותבקש שייצרו אתך קשר בהודעה פרטית. חלק מהחברים כאן יכול ממש לעזור, במיוחד כאלה שיש להם מיקרופון ותוכנת מדידה. אתה יכול לבקש בעיקר מאלה לעזור לך.
 

Ronnym1964

אוהב את התחום
הודעות
145
מעורבות
18
נקודות
18
לפותח השירשור..
ממליץ על בחור בשם אלכס קורנבסקי 052-6504414.
הגעתי אליו בהמלצת גיא רג׳ואן, והוא עזר מאוד.
מגיע עם ציוד מדידה, לא מנסה למכור כלום, סבלני ותימחור הגון.
הבעיה אצלי התגלתה בתדרים נמוכים של 70 ו 100 הרץ, והשפיעה גם על הגבוהים.
אם החדר שלך לא גדול, והמדידות יצביעו על עודף מסויים בתדרים נמוכים, גם אחרי שינויי העמדה של הרמקולים והכורסא, טיפול אקוסטי כמעט הכרחי לדעתי.
בעיות בנמוכים מטופלות לרב בצמר סלעים דחוס בפינות שמאחורי המאזין ועטופות בצורה בטיחותית לנשימה, ואסתטית יחסית.
מעט דיפיוזרים בקירות הצד ומאחורי כורסת ההאזנה סייעו לאיזון הצליל, הבמה והאימג׳ינג.
דווקא את החלל מקו הרמקולים ואחורה מהם השארתי נקי, למעט וילון עם קפלים בקיר שמאחוריהם.
כל זאת אחרי הרבה ניסוי וטעיה, כי כל חדר והסיפור שלו.
עיקרון האש״ח שהוזכר פה נכון מאוד לדעתי. אבל אצלי לפחות, השפעת הטיפול האקוסטי הייתה משמעותית גדולה מזו של שיכוך, וגדולה בנקודות מהשיפור בחשמל, שגם בו השקעתי.

בהצלחה.
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
צחי , איפה אתה , תסביר להם
רק עכשיו ראיתי . אני מספר :
חוויה מעניינת ומלמדת שחווינו !
שבועה שעבר ביקרו אותי אלדר ורן מויאל ( ביקשתי אוזן נוספת לבעיה תורדנית) .
כמו שסיפרתי בפוסט אחר שידה אדיופילית שבניתי נתנה שיפור עצום אממה התחלתי לשחק עם חומרים שונים מתחת למכשירים ובין הקומות בשביל לכוון מה שחשבתי כצליל קצת חופר במיד היי במיוחד בפסנתר.
החדר שלי לא מטופל מקצועית כלל ( שטיח , תמונות על הקיר, וילון ,ומדפים מלאים צעצועים של הילדים ).
הבעיה שלי כנראה התחילה כשהשתמשתי לרפרנס קטע מוזיקה חופר במיוחד שבסוף עם כל השינויים הפח לנסבל.
כשאלדר ורן ישבו להקשיב הם מייד זיהו חור בסאונד במיד היי ( הגיטרה אקוסטית לדוגמה מצלצלת יפה יש נפח אבל מיתחת לצלצול לא היה כלום חור ) . דיברנו על כל מיני אופציות לשיפור אקוסטיקה כבילה פרה.......
בסוף בהברקה של רגע ממש לפני שהחברים רצו ללכת עשינו ניסוי !! : הוצאתי מיתחת לפרה רגליות קטנות עם שעם ולבד בתחתית ובום המיד היי חזר לחיים , וכך המשכנו לסלק כל חומר רך שישב בין הקומות ומתחת למכשירים .
בסוף רק המחשב נשאר לשבת מתחת לרגליות עם גולות והספק רגליות עם לבד .
לא ניתפס השינוי ש2 ממ של חומר רך יכולה לעשות ( לשפר או לחרב ) מיתחת למכשיר.
כמו שאלדר ממליץ משחקים קטנים שמשנים המון
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,926
מעורבות
1,604
נקודות
113
ראשית אני מצדיע לך שבשבת אתה ער בשעה כזו.(07:00)
ושנית אתה מחזק את מה שכתבתי לגבי המוצרים של מוישה דימשטיין ואודי.
שלישית,תמיד טוב אוזן מיומנת נוספת.
אני שונא שעם.עובר אצלי רק בבקבוק יין.
 
נערך לאחרונה ב:

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,391
מעורבות
1,784
נקודות
113
אני חושב שלפעמים במהלך השנים של שיפורים למיניהם יוצרבחדר איזה בליל של אקוסטיקה שמתקן משהו ומקלקל דברים אחרים ,אנחנו גם מתרגלים לעיתים לצליל מסוים בבית לעיתים מת מדי ולעיתים פתוח מדי , הדהודים מתפרשים אצלנו כמשקל כבד , בקיצור בהמון מקרים טעות על טעות שמובילה בסוף לצליל די מאפען ,
יש לי חבר איטלקי (כמה ) שמישר מערכות היי אנד הכבדות ביותר שיש באיטליה ובאירופה ,
אז תנו לי רגע לספר לכם מה עושים בכדי לכוון החדר אפילו עם האוזן לאו דווקא עם מכשירי מדידה ,שזהו אמצעי לא פחות נכון לכוון לטעמכם ,
בראשית יש לסלק מהחדר כל אמצעי אקוסטי ולהשאיר החדר ערום(לא רהיטים ובאם אפשר למקם כורסת טלויזיה ב"פירסט רפלקשיין - יופי), והנה אנחנו מתחילים מהתחלה , בשלב ראשון לקבוע את מיקום הישיבה האופטימלי (לא קרוב מדי לקיר האחורי ,גם 40 סמ מרחק יעזור ) , בשנית יש למקם הרמקולים במרחק הנכון מקיר קידמי ובעיקר לקבוע ההטייה , רוב הרמקולים ישמעו טוב יותר כשהם לא יורים ישירות עליכם אלא עם הטייה קלה ממצב ישר , הרוב נשמעים טוב יותר "אוף אקסיס " ככל שההטיה לכוונכם תגדל יעלה משקל הגבוהים יחסית למיד באס ובאס , מציע לכם לא לוותר ולעשות את זה בלי אקוסטיקה בכלל עד שתגיעו לתוצאה שמתחילה לשאת חן בעינכם ,כלומר שהזמרות לא צורחות ולזמרי הבריטון יש ריאות בריאות , והנה אנחנו ממשיכים עדיין בלי אקוסטיקה לבחור הכבלים המתאימים , לא רצוי כבלים סותמים שעושים נעים בגב אבל מעלימים ההתרחשות (תשאלו את דוד גילבוע מה כבל יכול לעשות ) ,לעיתים הכבל הנכון מעלים הדהודים ומריחות שנובעות מהכבל בלא נכון , אותו דבר לגבי שיכוך , שימו המכשירים על הרגליים המקוריות וכך תכוונו ,יבוא זמנם בהמשך ,
העניין לוקח שבועות של הפנמה וניסוי , להלוות כבלים , להזיז הרמקול בלי סוף אבל אם תתמידו תגיעו קרוב לודאי לתוצאה מצוינת בלי אקוסטיקה ושיכוך שיכול להרוס הכל (כפי שצחי כתב) ,
וזהו אחרי שבועות של כיוונים באם נותר לכם לשים טיפה ספוגים בפינות ,יאללה , רוב הקולטים הללו בדרך כלל אוכלים המיד באס ולא משפיעים כל על ההדהוד בתדרים נמוכים , גם כל הספייקים למינהם לא תמיד טובים , בכל מקרה באם האפקט חזק מאוד סימן שדפק לכם משהו , ממש בעדינות עם שפע האביזרים הללו ,
מה שיוצא בדרך הנכונה הוא מינימום של אקוסטיקה אם בכלל , האמת , עדיף בלי אם אפשר ומיקמתם הרמקולים נכון , כך לפחות יוצא כדברי המומחים מחול , בכל מקרה נקודת ההתחלה לאקוסטיקה דיפיוזרים מטופשים וספוגים שבולעים המיד באס או סונקס שבולע גבוהים ומיד ומוביל לצליל גלטיני ברוב המקרים , לכן חברים בזהירות עם הדברים הללו , לא שאין לי קצת , יש לי ,אבל במינימום ,בנוסף להדגיש שבחירת הכבלים חשובה מאוד ,וזה בזמן שהחדר ערום ,לא לפני ,
הדבר העיקרי הוא כוון הרקקול וההטיה שלו ונקודת הישיבה , הרבה יותר מאשר לפוצץ החדר בספוגים פעמונים ורסונטורים ,
ומציע לכם לשים לב בנוסף שצליל רך במיוחד שכל זמרת נמצאת בעיצומה של אורגזמה איננו הצליל הנכון , יש משמעות למובנות המילים ולהתרחשות הכללית בהקלטה , אז לא לפחד מזה , תהיו חזקים חברה , ובסוף שאתם מרוצים תיקון קטן אקוסטי יכול להיות נחמד אבל לא הוא שצריך להחזיק המערכת ,
תסלחו לי שאני מציג גישה קצת שונה כמורה של כמה פרחחים , אבל נהייה מוגזם השימוש במשכחים ובאקוסטיקה שבסופו של דבר אוכל לכם כל חלקה טובה ,
שבת שלום לכולם , אהובים שלי !
 

נערך לאחרונה ב:

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
0
לוגו יואב שדמה
צרו קשר
מבצעים
ייעוץ אקוסטי מקצועי
מסלול 2:
◄ ייעוץ אקוסטי מלא כולל תכניות וליווי
ייעוץ וליווי מלאים בהתאמה אישית לכל פרויקט
תכנון חדרי קולנוע ביתי או חדרי האזנה
תכנון אולפני הקלטות ואולפנים ביתיים
תכנון מלא של החדר כולל הפקת תיק פרויקט
מדידות אקוסטיות בשטח לצרכי התרשמות ובקרת איכות
מדידת סיכום וכיול מערכת כולל סאב
ביצוע של פרויקטים 'עד מפתח' עפ"י תוכניות שלנו
עבודה משותפת עם אדריכלים ומעצבי פנים


ניתן לשלם בתשלומים.
יש כפל מבצעים.
ייעוץ אקוסטי נחלק לשניים: מדידות ביצועי מערכת/חדר וייעוץ לשיפור חדרים קיימים או ליווי פרויקטים משלב התכנון ועד הגמר. החלק הראשון למטה מתאים לכל מי שמעונין לשפר ברמות מיקוד שונות חדר קיים. מסלול זה מתאים לבעלי אולפנים ביתיים, לבעלי מערכות סטריאו וקולנוע ביתי המעונינים לשדרג את סביבת ההאזנה שלהם וכדומה. המסלול השני מתאים למי שעומד לפני בנייה ונמצא עדיין בשלב התכניות או למי שטרם הקים את קירות החדר.

מסלול 1:
◄ ייעוץ אקוסטי ראשוני
שלב המדידה הבסיסי ביותר המסייע להבנת המצב האקוסטי בחדר קיים.
כולל:
מדידות
ניתוח נתונים והמלצות (מבוצע בפגישה אחת).

◄ ייעוץ אקוסטי מתקדם
שלב המדידה המתקדם מתאים לבעלי חדר קיים המעונינים לשדרג באופן מבוקר את סביבת ההאזנה שלהם.
כולל:
מדידות ראשוניות
ניתוח נתונים
קונספט אקוסטי פנימי ע"ג מודל תלת מימד ממוחשב
(אינו כולל מדידת כיול סופית)

◄ ייעוץ אקוסטי מקיף
שלב מקיף המתאים לאלו שרוצים לשנות ולשדרג הן ברמת האקוסטיקה הפנימית והן ברמת הבידוד של החדר.
כולל:
קונספט ותכנון אקוסטיקה פנימית, המלצות או תכניות למרכיבי בידוד ומדידת כיול בסוף התהליך.
מדידות
ניתוח נתונים
קונספט אקוסטי
תכנון בידוד
מודל תלת מימד ממוחשב להמחשה
כיול סופי

פנה אלינו לתמחור השלב המתאים לך!

Facebook Clean
Instagram Social Icon
Twitter Social Icon
sales@joavshdema.com

© 2016 by Studio Liat Pery
מבצעים
קופונים
מוצרים חדשים
לקוחות מרוצים
ייעוץ אקוסטי מקצועי
ייעוץ להקמת אולפן
מידע על משלוחים
תקנון
מדיניות החזרות
:צרו קשר

09-9502596

שדרות הר ציון 106, תל אביב
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,884
מעורבות
1,882
נקודות
113
אני חושב שלפעמים במהלך השנים של שיפורים למיניהם יוצרבחדר איזה בליל של אקוסטיקה שמתקן משהו ומקלקל דברים אחרים ,אנחנו גם מתרגלים לעיתים לצליל מסוים בבית לעיתים מת מדי ולעיתים פתוח מדי , הדהודים מתפרשים אצלנו כמשקל כבד , בקיצור בהמון מקרים טעות על טעות שמובילה בסוף לצליל די מאפען ,
יש לי חבר איטלקי (כמה ) שמישר מערכות היי אנד הכבדות ביותר שיש באיטליה ובאירופה ,
אז תנו לי רגע לספר לכם מה עושים בכדי לכוון החדר אפילו עם האוזן לאו דווקא עם מכשירי מדידה ,שזהו אמצעי לא פחות נכון לכוון לטעמכם ,
בראשית יש לסלק מהחדר כל אמצעי אקוסטי ולהשאיר החדר ערום(לא רהיטים ובאם אפשר למקם כורסת טלויזיה ב"פירסט רפלקשיין - יופי), והנה אנחנו מתחילים מהתחלה , בשלב ראשון לקבוע את מיקום הישיבה האופטימלי (לא קרוב מדי לקיר האחורי ,גם 40 סמ מרחק יעזור ) , בשנית יש למקם הרמקולים במרחק הנכון מקיר קידמי ובעיקר לקבוע ההטייה , רוב הרמקולים ישמעו טוב יותר כשהם לא יורים ישירות עליכם אלא עם הטייה קלה ממצב ישר , הרוב נשמעים טוב יותר "אוף אקסיס " ככל שההטיה לכוונכם תגדל יעלה משקל הגבוהים יחסית למיד באס ובאס , מציע לכם לא לוותר ולעשות את זה בלי אקוסטיקה בכלל עד שתגיעו לתוצאה שמתחילה לשאת חן בעינכם ,כלומר שהזמרות לא צורחות ולזמרי הבריטון יש ריאות בריאות , והנה אנחנו ממשיכים עדיין בלי אקוסטיקה לבחור הכבלים המתאימים , לא רצוי כבלים סותמים שעושים נעים בגב אבל מעלימים ההתרחשות (תשאלו את דוד גילבוע מה כבל יכול לעשות ) ,לעיתים הכבל הנכון מעלים הדהודים ומריחות שנובעות מהכבל בלא נכון , אותו דבר לגבי שיכוך , שימו המכשירים על הרגליים המקוריות וכך תכוונו ,יבוא זמנם בהמשך ,
העניין לוקח שבועות של הפנמה וניסוי , להלוות כבלים , להזיז הרמקול בלי סוף אבל אם תתמידו תגיעו קרוב לודאי לתוצאה מצוינת בלי אקוסטיקה ושיכוך שיכול להרוס הכל (כפי שצחי כתב) ,
וזהו אחרי שבועות של כיוונים באם נותר לכם לשים טיפה ספוגים בפינות ,יאללה , רוב הקולטים הללו בדרך כלל אוכלים המיד באס ולא משפיעים כל על ההדהוד בתדרים נמוכים , גם כל הספייקים למינהם לא תמיד טובים , בכל מקרה באם האפקט חזק מאוד סימן שדפק לכם משהו , ממש בעדינות עם שפע האביזרים הללו ,
מה שיוצא בדרך הנכונה הוא מינימום של אקוסטיקה אם בכלל , האמת , עדיף בלי אם אפשר ומיקמתם הרמקולים נכון , כך לפחות יוצא כדברי המומחים מחול , בכל מקרה נקודת ההתחלה לאקוסטיקה דיפיוזרים מטופשים וספוגים שבולעים המיד באס או סונקס שבולע גבוהים ומיד ומוביל לצליל גלטיני ברוב המקרים , לכן חברים בזהירות עם הדברים הללו , לא שאין לי קצת , יש לי ,אבל במינימום ,בנוסף להדגיש שבחירת הכבלים חשובה מאוד ,וזה בזמן שהחדר ערום ,לא לפני ,
הדבר העיקרי הוא כוון הרקקול וההטיה שלו ונקודת הישיבה , הרבה יותר מאשר לפוצץ החדר בספוגים פעמונים ורסונטורים ,
ומציע לכם לשים לב בנוסף שצליל רך במיוחד שכל זמרת נמצאת בעיצומה של אורגזמה איננו הצליל הנכון , יש משמעות למובנות המילים ולהתרחשות הכללית בהקלטה , אז לא לפחד מזה , תהיו חזקים חברה , ובסוף שאתם מרוצים תיקון קטן אקוסטי יכול להיות נחמד אבל לא הוא שצריך להחזיק המערכת ,
תסלחו לי שאני מציג גישה קצת שונה כמורה של כמה פרחחים , אבל נהייה מוגזם השימוש במשכחים ובאקוסטיקה שבסופו של דבר אוכל לכם כל חלקה טובה ,
שבת שלום לכולם , אהובים שלי !
מסכים מאוד.
מאחורי הפוסט הארוך שלך יש אמת מאוד חזקה.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,391
מעורבות
1,784
נקודות
113
אחרי כל מה שכתבתי תמיד אפשר להזמין אקוסטיקאי לליטוש , אבל הוא לא יכוון לכם הרמקולים כבלים ושיכוך , ברוב המקרים יפוצץ לכם התקרה בכל מיני אנומליות o_O
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,391
מעורבות
1,784
נקודות
113
גם אין שום טעם להפעיל רומקורקשיין לפני המאמץ הפרטי שלכם , מקסימום תעזרו באיזה חבר מנוסה , בכל מקרה זו תהייה תוצאה פרטית שלכם ,ורק זה שווה זהב ,
 

yarino

אוהב את התחום
הודעות
353
מעורבות
103
נקודות
43
בהחלט מסכים איתך לגבי הזזת הרמקולים למיקום המתאים.
הבעיה בשבילי כאחד שמשתמש בטרינוב שכל הזזה קטנה למיקום חדש דורש כיול חדש.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,391
מעורבות
1,784
נקודות
113
תבקש מאנטון לכייל לך בסוף ,ממילא הוא הכי טוב שם, אני שיניתי קשות לאחרונה , אפילו בלי לכייל רן אמר שזה יותר טוב ,
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,884
מעורבות
1,882
נקודות
113
כדאי להתאים את המערכת לחלל, למרות הפיתוי והרצון ללכת על הכי גדול שאפשר.
אי אפשר לדחוס רמקול פול ריינג׳ ענק ומגבר מיליון וואט לחדרון האזנה קטן או לממ״ד או למרתף וכו׳. אפשר להנות הרבה יותר עם מערכת קטנה, נכונה ומוסיקלית ואז גם לא נדרשים תיקונים מאסיביים.
כששמים רמקולים ענקיים בחדר קטן ויושבים עם הראש על הקיר האחורי מחוסר מקום אז באמת כל הצמר סלעים שבעולם לא יספיק בשביל לתקן את הבעיות האקוסטיות שקיימות בהגדרה.
אנרגיה צריכה להשתחרר בטבעיות עד כמה שאפשר ולא להיבלע בחור שחור של מיליון פנלים סופגים/דיפיוזרים/לוכדים ואם זה מה שקורה אז סימן שרמת האנרגיה לחלל הנתון, פשוט לא נכונה.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,750
מעורבות
1,439
נקודות
113
כדאי להתאים את המערכת לחלל, למרות הפיתוי והרצון ללכת על הכי גדול שאפשר.
אי אפשר לדחוס רמקול פול ריינג׳ ענק ומגבר מיליון וואט לחדרון האזנה קטן או לממ״ד או למרתף וכו׳. אפשר להנות הרבה יותר עם מערכת קטנה, נכונה ומוסיקלית ואז גם לא נדרשים תיקונים מאסיביים.
כששמים רמקולים ענקיים בחדר קטן ויושבים עם הראש על הקיר האחורי מחוסר מקום אז באמת כל הצמר סלעים שבעולם לא יספיק בשביל לתקן את הבעיות האקוסטיות שקיימות בהגדרה.
אנרגיה צריכה להשתחרר בטבעיות עד כמה שאפשר ולא להיבלע בחור שחור של מיליון פנלים סופגים/דיפיוזרים/לוכדים ואם זה מה שקורה אז סימן שרמת האנרגיה לחלל הנתון, פשוט לא נכונה.

נכון, אבל גם אם תשים רמקולים מדפים לא תקבל באס עמוק ומדויק.

חוץ מזה, אין הרבה מה לעשות עם חוסר סימטריה. מה תתאים?
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,884
מעורבות
1,882
נקודות
113
נכון, אבל גם אם תשים רמקולים מדפים לא תקבל באס עמוק ומדויק.

חוץ מזה, אין הרבה מה לעשות עם חוסר סימטריה. מה תתאים?
עדיין עדיף מדפיים עם בעית באס מאשר פול ריינג׳ עם בעיית באס בריבוע ו״מתוקן״ עם כל מיני עזרים.
לגבי חוסר סימטריה אין הרבה מה לעשות חוץ מהטרינובים למינהם.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
לטעמי , לפני כל הטרינובים למינהם , או טיפולים פאסיביים וכאן אני בהחלט מסכים עם @DavidGil, צריך להתאים את הציוד לחלל וכמובן להתאים את מרכיבי הציוד, בבחינת מה מנגן טוב עם מה.
זה הבסיס.

יש מספיק מקרים של אנשים שפשוט לא מבינים ולא יעזור כמה יסבירו להם, שאין אפשרות להכניס מפלצות, שהיצרנים שלהם עצמם ממליצים על חללים של עשרות מטרים , לתוך חללים זעירים המתאימים למדפיים במקרה הטוב...

במקרים מגוחכים כאלה, לא יעזרו טרינובים וטיפולים פאסיביים כאלה או אחרים. המצב הבלתי אפשרי הזה יגרור החלפות על גבי החלפות כל שני וחמישי, כאשר הבעיה תקועה לך למעשה מול העיניים.

אז אקוסטיקה פאסיבית, או דיגיטלית, היא מהותית, דרמטית וכמעט תמיד נחוצה והכרחית, אבל יש שלב מרכזי ומהותי , שצריך למלא לפני כן.

רן
 

yarino

אוהב את התחום
הודעות
353
מעורבות
103
נקודות
43
מקרה מאוד מוכר.
 

yarino

אוהב את התחום
הודעות
353
מעורבות
103
נקודות
43
תבקש מאנטון לכייל לך בסוף ,ממילא הוא הכי טוב שם, אני שיניתי קשות לאחרונה , אפילו בלי לכייל רן אמר שזה יותר טוב ,
למעשה אנטון נותן את הטאץ' האחרון עם שינוי העקומה,את הכיול עצמו אני צריך לעשות לאחר שינוי כזה או אחר.

לכן אני אומר שמי שלא עובד עם RC זה דיי פשוט.
 

Eylo

אוהב את התחום
הודעות
405
מעורבות
87
נקודות
28
כדאי להתאים את המערכת לחלל, למרות הפיתוי והרצון ללכת על הכי גדול שאפשר.
אי אפשר לדחוס רמקול פול ריינג׳ ענק ומגבר מיליון וואט לחדרון האזנה קטן או לממ״ד או למרתף וכו׳. אפשר להנות הרבה יותר עם מערכת קטנה, נכונה ומוסיקלית ואז גם לא נדרשים תיקונים מאסיביים.
כששמים רמקולים ענקיים בחדר קטן ויושבים עם הראש על הקיר האחורי מחוסר מקום אז באמת כל הצמר סלעים שבעולם לא יספיק בשביל לתקן את הבעיות האקוסטיות שקיימות בהגדרה.
אנרגיה צריכה להשתחרר בטבעיות עד כמה שאפשר ולא להיבלע בחור שחור של מיליון פנלים סופגים/דיפיוזרים/לוכדים ואם זה מה שקורה אז סימן שרמת האנרגיה לחלל הנתון, פשוט לא נכונה.

אין כזה דבר מגבר מיליון וואט .. הוואטים זהים בין מגבר למגבר , אז אם אתה משתמש ב 30 וואט בחדר אפשר לקבל אותם במגבר של 50 וגם של 500.
ההבדל בין המגברים זה , גוון צליל לרוחב פס , דינמיות ורצפת רעש . הכוונה שלך אולי שבחדר קטן עדיף מגבר ניטרלי לרוחב פס מאשר מגבר שמדגיש מיד באס .

בדכ מגבר של ״מיליון וואט״ יחזיק את הרמקול יותר טוב , אולי על חשבון סוג של ״מוזיקליות״ שיש למגברים חלשים יותר שיש בהם פחות רכיבים . בחדר הקטן שלי אני העדפתי מונובלוקים של 300 וואט לצד שנותנים שליטה טובה ברמקול .
אתה צודק שלא כל שילוב יתאים בחדר , אבל מגבר של ״מיליון וואטים״ זה לא דבר רע.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
למעשה אנטון נותן את הטאץ' האחרון עם שינוי העקומה,את הכיול עצמו אני צריך לעשות לאחר שינוי כזה או אחר.
שמו אַנְטוּאַן -- כותבים Antoine ובצרפתית הוגים את זה An-tu-an
 

yarino

אוהב את התחום
הודעות
353
מעורבות
103
נקודות
43
שמו אַנְטוּאַן -- כותבים Antoine ובצרפתית הוגים את זה An-tu-an
צודק, מה שמדהים אצלו זה שהוא עונה לי למיילים 5 דקות לאחר שאני שולח לו.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור