אנחת רווחה


tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
אמיר,

לא יכולתי להגיב אתמול מכיוון שאשתי אושפזה בבית חולים.

אתה רוצה לפתוח תיבת פנדורה? בבקשה.

לפני כמה שנים רציתי לבוא אליך ואתה נפנפת אותי בטענה שאישתך סגרה על מלון באילת. יכולת לבוא ולומר לי תבוא בעוד שבוע, בעוד שבועיים...
יבואנים אחרים מאוד שמחים לקראתי (עיין ערך היבואן רפי לוהב לפני שבוע).

לידיעתך, אני בקשר טוב מאוד עם כל היבואנים ללא יוצא מן הכלל - חוץ ממך!
היבואנים האחרים לא אוהבים אותך ואת מעשיך בלשון המעטה - ואני לא מתבייש לומר לך את זה!
זה כנראה האישיות הכובשת שלך...

בנוסף, לפני כמה שנים כתבתי כתבה על רמקולים 0/96 של ג'ון דיבור (שלך), שקיבלו ביקורת מצוינת.
בתערוכת מינכן 2019 כתבתי כתבה טובה מאוד בה ההגברה של Moon (שלך) שקיבלה ביקורת טובה מאוד, עם הרמקולים של דינאודיו.
אני לא עושה איפה ואיפה! לדעתי, הרמקולים של יוניסון ריסרץ' וחלק מהמותגים אותם אתה מייבא (לא כולם) - הם די בינוניים, גם כתבי אודיו אחרים חושבים כך.

רמקולים של אלטק לנסינג משנות ה-80 עם דרייברים וקרוסים שבנויים כראוי (שמעתי כמה כאלה), יכולים להיות מוזיקליים מאוד.

לסיום, הייתי השנה במינכן ובשנה שעברה הייתי במילאנו (דצמבר 2021).
האם אתה יודע למה הקשבתי ולמה לא?

בהצלחה במכירות.
 
  • Like
Reactions: gds

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,359
מעורבות
809
נקודות
113
אמיר,

לא יכולתי להגיב אתמול מכיוון שאשתי אושפזה בבית חולים.
תומר - החלמה מהירה ובשורות טובות!
 

נערך לאחרונה ב:

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,350
מעורבות
963
נקודות
113
אמיר,

לא יכולתי להגיב אתמול מכיוון שאשתי אושפזה בבית חולים.

אתה רוצה לפתוח תיבת פנדורה? בבקשה.

לפני כמה שנים רציתי לבוא אליך ואתה נפנפת אותי בטענה שאישתך סגרה על מלון באילת. יכולת לבוא ולומר לי תבוא בעוד שבוע, בעוד שבועיים...
יבואנים אחרים מאוד שמחים לקראתי (עיין ערך היבואן רפי לוהב לפני שבוע).

לידיעתך, אני בקשר טוב מאוד עם כל היבואנים ללא יוצא מן הכלל - חוץ ממך!
היבואנים האחרים לא אוהבים אותך ואת מעשיך בלשון המעטה - ואני לא מתבייש לומר לך את זה!
זה כנראה האישיות הכובשת שלך...

בנוסף, לפני כמה שנים כתבתי כתבה על רמקולים 0/96 של ג'ון דיבור (שלך), שקיבלו ביקורת מצוינת.
בתערוכת מינכן 2019 כתבתי כתבה טובה מאוד בה ההגברה של Moon (שלך) שקיבלה ביקורת טובה מאוד, עם הרמקולים של דינאודיו.
אני לא עושה איפה ואיפה! לדעתי, הרמקולים של יוניסון ריסרץ' וחלק מהמותגים אותם אתה מייבא (לא כולם) - הם די בינוניים, גם כתבי אודיו אחרים חושבים כך.

רמקולים של אלטק לנסינג משנות ה-80 עם דרייברים וקרוסים שבנויים כראוי (שמעתי כמה כאלה), יכולים להיות מוזיקליים מאוד.

לסיום, הייתי השנה במינכן ובשנה שעברה הייתי במילאנו (דצמבר 2021).
האם אתה יודע למה הקשבתי ולמה לא?

בהצלחה במכירות.


תומר

קודם כל החלמה מהירה לאשתך .

אני לא צריך לפתוח תיבת פנדורה , רק עניתי לך לעניין ספציפי

אבל אם כבר אתה פתחת , אשיב לך , אני יודע מה אוכל אותך - שלא הוזמנת

ובקשר להזמנה שהגיעה ממך לפני מספר שנים :

15 שנה לא שמעתי ממך ופתאום ביום בהיר אחד אני מקבל ממך ואצאפ : שאתה רוצה להגיע לסקירה ויודע שאני מארח כמו שצריך ורוצה להגיע לפרסם את העסק ורוצה אירוח עם מגש בורקס חצפורי ( לא הבנתי מאיפה הגעת למסקנה שאני גרוזיני) ושאתה מגיע עם חבר בשם רז (אם אנני טועה בשם ) ושהוא בכלל צמחוני ושאקח זאת בחשבון בארוחה שאכין גם לו ותאמת , לא אהבתי כלל את הגישה הזו אולם מאז שכחתי מהעניין ופשוט לא יצא .

ובלי שום קשר אליך ,לא הזמנתי אף אחד משום אתר ,חוץ מנמר שהוא אורח וחבר קבוע אצלי.

אני לא יודע מאיפה הבאת את זה ( אתה כנראה רגיל להמציא דברים) אבל אני בקשר מצויין כמעט עם כל היבואנים בתחום .

אני כאגנדה לא מייבא ציוד אולטרא הי אנד כמו שאתה אוהב מאחר והגישה שלי היא אחרת למכור מוצרים באיכות טובה ממותגי על בעולם ובמחיר שפוי , וממש מצטער שזה לא עונה לקרטריונים שלך...

אתה חושב שאתה מייקל פרמר הישראלי וקובע בשלט רחוק בלי שהאזנת בחנת או ראית מה ציוד טוב ומה בינוני ?
אגב, מייקל פרמר האמיתי לא היה כותב שום דבר שהוא לא בחן או שמע בעצמו.

ואגב אני בתחום 22 שנים , ותאמת אם זו גישתך אני מצפצף על מה שאתה חושב , ואולי אתה חושב שמישהו מחזיק מדעותיך אז לדעתי אתה כנראה חי בסרט משלך.

כבר העירו לך לא אחת על הפירגון שלך רק למוצרים של היבואנים האהובים עליך ובמקום להיות אובייקטיבי כבעל תפקיד באתר , באופן קבוע
אתה ממשיך בשלך כאשר חוץ מה 2-3 יבואנים החביבים עליך כל השאר לא קיימים מבחינתך וזו פשוט צביעות.

ולמרות זאת כל השנים ועד היום נמנעתי מלהגיב לך עד שהמצאת עובדה שקרית על 2 דגמים של רמקולים שלא בחנת ושמעת כשקבעת על סמך הדמיון שלך שהם פחות טובים מרמקול שבנה אלדר ושלא שמעת כלל ובכלל לא הית אצלו , זה כבר עובר כל גבול !

וזה , אחרי שאף פעם לא עשיתי לך כלום ולא הזכרתי מעולם את שמך לרעה .

אתה צריך להתבייש בתור בעל תפקיד של האתר הזה לעשות איפא ואיפא להכפיש ציוד שלא בחנת ושמעת ולהשתלח במי שלא מוצא חן בעיניך רק בגלל שלא הזמין אותך או נתן לך פנים כפי שאתה מצפה.


ושוב , אני מאחל לך ולאשתך בריאות איתנה .
 
נערך לאחרונה ב:

לני

חבר משקיען
הודעות
695
מעורבות
275
נקודות
63
לא כדאי להשתמש במונדורף- יש להם אופי בהיר מאוד וחריף. אצלי בקדם העפתי את כל המונדורפים משם. גם בקרוס החלפתי למשהו אחר.
שלחתי לך אז במה עדיף
במה עדיף?
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,391
מעורבות
1,784
נקודות
113
נכון
יופי של פרוייקט שניץ. שמח שקיבלת את עצתי למדוד את הקבלים הישנים.
מבטאים אנאלי (כן כמו שזה נשמע) סיס, ו PLA-יי ווד.
האנאליסיס משחורי או אין סיכוי שבעולם?
יש לי שתי גלילים בצבעים שונים שקניתי לפני שנים משחורי, היום אני מניח שלא ימכור לי כלום וגם אני אינני מעוניין בקשר כל שהוא איתו , זהו , נגמר!
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
לא כדאי להשתמש במונדורף- יש להם אופי בהיר מאוד וחריף. אצלי בקדם העפתי את כל המונדורפים משם. גם בקרוס החלפתי למשהו אחר.
שלחתי לך אז במה עדיף

לא מסכים בכלל.
תלוי מאוד ב-תכנון הרמקול, cross והתאמת הדרייברים.

מכיר רמקולים מבוססי מונדורף

שחריפות ובהירות ממש לא בלקסיקון שלהם.
 

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,575
מעורבות
237
נקודות
63
לא מסכים בכלל.
תלוי מאוד ב-תכנון הרמקול, cross והתאמת הדרייברים.

מכיר רמקולים מבוססי מונדורף

שחריפות ובהירות ממש לא בלקסיקון שלהם.
כנראה שנעשה שימוש בדרייברים בעלי גוון כהה כגון קרמי או פוליפרופילן. או שנעשה שימוש בכבילה סתומה.
גם ייתכן שהתוצאה בכלל היתה קשורה להגברה עם אופי כהה. יש לי ניסיון בבניית רמקולים ובשידרוג מוצרים. כל הסדרות שלהם הן בעלי אופי חריף אך ככל שאתה עולה ברמת הסדרות ,נתוני העיוות פוחתים. חיית בעבר עם וילסון -אולי סאונד בהיר לתפישתך הוא נכון?
 
נערך לאחרונה ב:

yarino

אוהב את התחום
הודעות
352
מעורבות
103
נקודות
43
ווילסון עם סאונד בהיר??
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
רונן

ווילסון לא בהיר.
בשום תקופה שהייתה להם ובה הם נמצאים.

תפסיק לדבר שטויות.

מה עוד שמזכרוני היה לך CUB 1 ?
ואתה משליך זאת על הכלל ?
(אולי טועה ב "רונן" בהקשר זה).
 
נערך לאחרונה ב:

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
כנראה שנעשה שימוש בדרייברים בעלי גוון כהה כגון קרמי או פוליפרופילן. או שנעשה שימוש בכבילה סתומה.
גם ייתכן שהתוצאה בכלל היתה קשורה להגברה עם אופי כהה. יש לי ניסיון בבניית רמקולים ובשידרוג מוצרים. כל הסדרות שלהם הן בעלי אופי חריף אך ככל שאתה עולה ברמת הסדרות ,נתוני העיוות פוחתים. חיית בעבר עם וילסון -אולי סאונד בהיר לתפישתך הוא נכון?

תבוא לשמוע פה אצלי
ותאמר לי אתה
מה התפישה שלי לסאונד.

אתה מוזמן.
 

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,575
מעורבות
237
נקודות
63
לא טעית , היה לי CUB1. לשני חברים שלי היה WATT PUPPY 6 לתקופה. ויצא לי לשמוע MAXX כמה פעמים אצל אלון היבואן דאז.
האופי חריף לא רק לטעמי. תבדוק ברשת מה חושבים. בהרכבה להגברה מתאימה הם רמקולים מצוינים-את זה אתה כבר יודע.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,667
מעורבות
1,164
נקודות
113
לא טעית , היה לי CUB1. לשני חברים שלי היה WATT PUPPY 6 לתקופה. ויצא לי לשמוע MAXX כמה פעמים אצל אלון היבואן דאז.
האופי חריף לא רק לטעמי. תבדוק ברשת מה חושבים. בהרכבה להגברה מתאימה הם רמקולים מצוינים-את זה אתה כבר יודע.
אני לא מייבא או מוכר וילסון.
אם שמעת וילסון חריף זה יכול להיות משידוך מגבר לא מתאים או בעיקר כיוון לא נכון של הקוביות/גובה אוזן ביחס לטוויטר .
תסתכל על הנתונים ותבין - במיוחד של הפיזור הוירטקלי.וילסון כעקרון לא אמור להיות חריף בהתקנה נכונה.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
לא טעית , היה לי CUB1. לשני חברים שלי היה WATT PUPPY 6 לתקופה. ויצא לי לשמוע MAXX כמה פעמים אצל אלון היבואן דאז.
האופי חריף לא רק לטעמי. תבדוק ברשת מה חושבים. בהרכבה להגברה מתאימה הם רמקולים מצוינים-את זה אתה כבר יודע.

תראה בשביל להבין אם הרמקול בהיר או לא
מצריך לחבר לשלל שילובים כפי שאני עשיתי
מה שכמעט אף אחד אחר לא עשה זה אומר בוודאות.

הם לא בהירים וגם לא לצד השני של המשוואה
הם מאוד דינאמיים ופתוחים ואולי עם הגברה לא מתאימה שמוציאה קצוות לא נעימים כמו Krell למשל
יתכן והשילוב יהיה קיצוני לאוזניים

חבל שלא שמעת את שלי עם הגברה אמיתית כמו KARAN REFERENCE למשל
או Accuphase או ASR
היית מבין שחריפות או בהירות ממש לא קיימת.

ללא קשר
אתה מוזמן בשמחה
בשביל להבין את תפישתי בסאונד,
יעשה מעט סדר בתפישה.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
נכון מאוד דן.
זוכרים בתערוכה האחרונה את השילוב פוקאל-אזוטריק (נדמה לי) ?
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,667
מעורבות
1,164
נקודות
113
שמעתי פעם אחת וילסון ממש חריף -אבל זה היה בוודאות בגלל MISS ALIGNMENT של הקוביות -מאה אחוז.
זה אפילו יותר חשוב מהתאמה למגבר שההיא חשובה בפני עצמה.
וילסון מבקש מרחק מקירות צד ואפשר להבין את זה מהסתכלות על המדידות שלו.
אבל דבר ראשון זה הקוביות - אחרת נוצר חור במיד שגורם לתחושת בהירות כי בסוף הכל זה איזון טונאלי.
לגובה הישיבה במקרה של וילסון גם יש חשיבות מכרעת.

לי פשוט צורם שאומרים על רמקול כזה או אחר שהוא כך וכך כגזרת גורל בשעה שלא מבינים מה הרמקול מבקש ואת עקרון העבודה שלו.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,667
מעורבות
1,164
נקודות
113
נכון מאוד דן.
זוכרים בתערוכה האחרונה את השילוב פוקאל-אזוטריק (נדמה לי) ?
אני לא הייתי .
אבל פוקאל ידוע כרמקול שניתן להרוס בקלות עם הגברה לא נכונה וגם זה מופיע במדידות שלו ובעובדות בשטח.
התנסתי המון בפוקאל אקטיבי - כי היו פה לידי שני אולפנים עם פוקאל של בני דודים שלי - חריפות לא הייתה שם.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
שמעתי פעם אחת וילסון ממש חריף -אבל זה היה בוודאות בגלל MISS ALIGNMENT של הקוביות -מאה אחוז.
זה אפילו יותר חשוב מהתאמה למגבר שההיא חשובה בפני עצמה.
וילסון מבקש מרחק מקירות צד ואפשר להבין את זה מהסתכלות על המדידות שלו.
אבל דבר ראשון זה הקוביות - אחרת נוצר חור במיד שגורם לתחושת בהירות כי בסוף הכל זה איזון טונאלי.
לגובה הישיבה במקרה של וילסון גם יש חשיבות מכרעת.

לי פשוט צורם שאומרים על רמקול כזה או אחר שהוא כך וכך כגזרת גורל בשעה שלא מבינים מה הרמקול מבקש ואת עקרון העבודה שלו.

אכן דן
ומעט אחזק
כאשר עובדים עם ווילסון
TIME ALIGNMENT ו phase Corecction קרי הטיית המוניטור+ גובה המוניטור + מרחק המוניטור ברמקולים בהם ניתן לעשות זאת פיזית משנים לחלוטין את התמונה.

ווילסון עובדים עם פיזיקה כמעט מושלמת בתכנון שלהם בכל הקשור להעמדה.

ויש לעבוד לפי סכמת העמדה שלהם
לפי ear hight ו ear distance
דבר שיכול לשנות את ה תמונה כמעט ב 180 מעלות.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
אני לא הייתי .
אבל פוקאל ידוע כרמקול שניתן להרוס בקלות עם הגברה לא נכונה וגם זה מופיע במדידות שלו ובעובדות בשטח.
התנסתי המון בפוקאל אקטיבי - כי היו פה לידי שני אולפנים עם פוקאל של בני דודים שלי - חריפות לא הייתה שם.

ועם זאת אין שום קשר בצליל, התנהגות וחותם בין פוקאל ו-ווילסון בימים בהם השתלבו יחד.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,667
מעורבות
1,164
נקודות
113
אכן דן
ומעט אחזק
כאשר עובדים עם ווילסון
TIME ALIGNMENT ו phase Corecction קרי הטיית המוניטור+ גובה המוניטור + מרחק המוניטור ברמקולים בהם ניתן לעשות זאת פיזית משנים לחלוטין את התמונה.

ווילסון עובדים עם פיזיקה כמעט מושלמת בתכנון שלהם בכל הקשור להעמדה.

ויש לעבוד לפי סכמת העמדה שלהם
לפי ear hight ו ear distance
דבר שיכול לשנות את ה תמונה כמעט ב 180 מעלות.
פה אנו חלוקים אבל לא ארחיב. אני פשוט חושב אחרת .זה לא אתי שארחיב.
אבל חריפות - בכיוון נכון - אין שם
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור