מעולה
קוריוז משבוע שעבר...מעולה
קוריוז משבוע שעבר...
ביקר אותי חבר ע"מ לקחת איזה כלי עבודה.הבחור אוהב מוזיקה ,יש לו אוסף נחמד של דיסקים ותקליטים באפסנה.
מע' ליפני שלושים שנה, נשמעת כמו מנוע דיזל...אבל הוא אוהב אותה.
המע' שלי ניגנה פינק פלויד ,הצד האפל של הירח.
יודע מה הוא שאל אותי...? "זבדה, כל המע' הזו מיליון שקל ואין באסים? "
אמרתי לו שאני מצטער השארתי אותם אתמול בחתונה שהייתי..
אז מה שאני אומר ,עדיף שיבואו אליך לשתות וודקה ולא לשמוע באסים..
בס זו סוגיה מאוד מאוד מורכבת.
דבר ראשון נדרשת מיומנות גדולה כדי להבדיל באוזן בין בס של 40 לבס של נגיד 80.
רוב מוחלט של האנשים לא מספיק מיומנים ולכן מנתחים את הצליל לא נכון ומגיעים למסקנות מוטעות.
יש, מה קשר לנושא?ישנם רמקולים/מע' שנימדדים/ת טוב מאוד והתוצאה מאכזבת...ויש גם הפוך.
באתרי אקוסטיקה, התיחסות היא בדרך כלל מאוד הנדסית לעניין וחד משמעית.גם באתרי אקוסטיקה למינהם בד"כ הם מוסיפים לצד היתרונות הטכנולוגים של החומרים שלהם את עניין האוזן.
ופה הולך הכל לאיבוד,איפה יש שתי זוגות אוזניים שוות?
והכוונה לא שחלילה לא צריך טיפול אבל תמיד בסוף זה האוזן ואם אתה אוהב או לא.
מיכאל, אתה יכול לדבר עם עצמך על בס מתחת ל-30 הרץ.
אבל זאת לא הייתה השאלה כאן.
התחום עצמו הוא הרבה יותר רחב.
וגם אצל רוב האנשים המערכת לא מסוגלת לעשות כלום ב-30 הרץ ומתחת.
אה, וד"א - ברוב ההקלטות אין כלום בתחום הזה.
מי שיש לו EQ דיגיטאלי מצ'וכלל ויחתוך איתו את הכל חוץ מ-30 הרץ ומטה - יכול לבחון את כמות "החומר" שנשאר.
ישנם רמקולים/מע' שנימדדים/ת טוב מאוד והתוצאה מאכזבת...ויש גם הפוך..
לא דיברתי על כילים - התחום הזה לרוב 100% שקט