בקשר לכוונים לטעמכם של צליל
הרמקול
אצלי הרמקול מחובר לרומקורקשיין שמאפשר לכוון הDELAY בדיוק בהתאם למרחק מנקודת האזנה , אז לוקחים ליזר או מטר ומודדים המרחק בדיוק ,ואז מקלידים לתוך ה RC המרחק , פונקציה זו מאפשרת גם לשים המרחקים של הרמקול אסימטרית ועדיין לשמור על הפוקוס .
בנוסל יש צורך להתאים הגיין בין הקדם למגבר דרך הRC, זה אפשר גם לעשות ב60 שלבים של חצי DB עד שמקבלים שהקדם ב 80 DB נמצאת החוגה שלו בערך בשעה 11 12
בנוסף יש לכוון בRC את רגישות הכניסה וכמובן גם את סוג החיבור (XLR, RCA } ,
בנוסף יש לכוון בקדם את סוג הארקה שמתאים לחיבור (בלנס או RCA )
בנוסף יש ברמקול עצמו כוונים של הקרוס ,ששולט על עוצמת הוופר והטויטר בנפרד ,וגם אותם יש לכוון לטעמכם !
ולסיום , יש בRC מספר מצבים של גרפים מובנים מראש שעובדים רק אחרי שכיילתם , נאוטרל , מיוסיק1 מיוסיק 2 ועוד ,
מיוסיק 1 למשל הוא הBBC CURV המפורסם למי שיודע , מיוסיק 2 מוריד הדיפ בעור 3 דיבי בערך 1 הרץ ,
אז כמו שאתם רואים יש ורסטיליות עצומה בכוונים לטעמכם ולרמקול הספציפי שבו אתם משתמשים ובשאר המכשירים ,
אצלי העסק מחובר ב3 כבלים שונים , אופטי ,AES , USB , כל אחד והחן שלו ורמת הרזולוציה שברצונך להגיע ( היי רסולושיין רק בUSB )
וזה המעט שעולה לי בבוקר שבת ב6,
יש כמובן לכוון במגבר את הגיין הרצוי , אצלי יש 0DB או לחליפין מינוס 6 די בי
ועכשיו תנו לי סיבה למה לא יכול לקבל הצליל כרצוני?
( חרא של RC הליינגדורף , ויש לי 2 כאלו מכוונים דיפרנציאלית לשתי מערכות שונות הן מבחינת רמקולים וציוד שונה
)
חולה על הדרך הפיוריסטית , רק שנשמע כמו תחת !
בסופו של יום מה שקובע זה טעמכם והאוזן שלכם (ודן נגר
)