העסק אצלי החל לפני שנים רבות עם B&W , לאחר מכן עברתי ל AMATI של סונוס פבר לשנים ארוכות ועד היום אני מצטער שמכרתי אותם ,
במקומם הגיעו זוג וון שוויקרט VR7 שזה רמקול מאוד גדול וטוב ששמש אותי שנים ארוכות בנאמנות , באחת השנים במינכן זכיתי לשמוע את
ה ALBEDO ATESIA שגם הוא רמקול עצום , משהו החזיר אותי לחדר שלהם הלוך ושוב , לבסוף פניתי יחד עם דניי בכור ישירות ליצרן האיטלקי ,
מכיוון שאני דובר איטלקית על בוריה ומכיוון שהייצרן חובב ישראל בנפשו הצלחנו איך שהוא אני ודני לסגור הרכישה , לצורך העניין נסעתי אני
מספר פעמים לאיטליה ומכיר היטב גם את המהנדס MASSIMO שתכנן הרמקול ואף הראה לי את היתרונות השוואה A-B לרמקול קרמי נוסף גרמני ידוע באותו גודל (210 סמ 220 קילו ) , אין לי הרבה סבלנות להסביר לכם היתרון רק אוכל לציין שהוא מכיל זוג TRASMISION LINE וזוג "הלמוץ רסונטורים "צינוריים שונים בכל רמקול ,המהנדס והייצרן באו לישראל במיוחד לכוון הרמקול , ואין בכוונתי להחליף אותו ,לפחות לא בעשור הקרוב , כרגע אני עסוק בשיפור הקרוס והכבלים עם התקדמות הטכנולוגיה ואמורים ולהגיע שבוע הבא כולל טכנאי מהמפעל ,
לבסוף ,,,,,
בנוסף לאלבדו זכיתי לשכנע חבר טוב שיש לו זוג דרייברים של ALTEK LANCUNG 8-K שלושים שנה מתחת למיטה בנוסף לזוג דרייברים
נוסף שהוא משתמש , קניתי אותם ,ובניתי להם תיבה נפלאה פרי תכנון שלי עם עזרה ממומחים לעניין (130 סמ 130 קילו ) , הבעיה אחרי שנגן שמסתבר שהקרוס ישן מדי והקבלים איבדו את הערכים המקוריים שלהם , מיד הוזמנו קבלים ואביזרים לקרוס חדש שגם אמור להגיע שבוע הבא עם הערכים המקוריים , הוא כמובן גם לא הולך לשום מקום וילווה את הALBEDO כאח קשיש נמוך וכבד , וזהו , היום יש לי את שתי אלו שזה חתיכת נפח ,
היה קושי עם הגמישות של האישה שהפכה כבר לנערת גומי , בהזדמנות זו ברצוני להודות מקרב לב לדני בכור ולטכנאי שלו בכור שמלווים אותי בכל
השגעונות שלי תמיכה טכנית ואספקת מגברים שונים ,וכמובן לדן נגר (סינמארט ) בעל אוזני העטלף שאיתו עוד לא גמרתי לגבי אקוסטיקה וכוונים ולרונן השותף שלו שאפילו טרח להוביל לי האלטקים עם הצוות שלו ,
כך שלבסוף יש לי רמקולים קרמים מודרנים ולידם זוג רמקולים שהטכנולוגיה שלהם הסטורית והם מדהימים ,אפשרות הגוון מציתה לי את הדמיון ,
יתכן ואני מגזים , אבל אלו בעיות של אופי כפי שמשתקף הייטב בכתיבתי בפורום (סנדרום נפוליאון בונפרטה
)