איזו חוליה בשרשרת אודיו משפיעה ביותר על איכות תוצאת הביצועים.


YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,937
מעורבות
476
נקודות
83
הצחוק הוא שלך, אל תהיה בטוח במה שאתה לא יודע. תשאיר תמיד מקום ללמידה, זו לא בושה ללמוד.
וכמו שכבר אמרתי. זו דעתך האישית הלא מבוססת, זו כמובן זכותך לחשוב כך, אבל זה לא אומר שזה הדבר הנכון.

ואם עדיין ננסה להתייחס לתובנה שלך, אז עדיין קדם מגבר הוא לא הרכיב הכי משמעותי בשרשרת. והעובדה היא שיש המון מערכות מצויינות "שאין" להם בכלל קדם מגבר ייעודי והם נשמעים לא פחות טוב ולפעמים גם טוב יותר מסט חלקים עם קדם מגבר יעודי.
תשמע עם הווליום של הממיר ותשווה, ומעניין מה זה אומר
על מגבר אינטגריט בהשוואה
לפרה ומגבר של אותה חברה, השאלה האינטגריט עד כמה הוא
פשרה.
 

נערך לאחרונה ב:

OzKol

אוהב את התחום
הודעות
83
מעורבות
74
נקודות
18
תשמע עם הווליום של הממיר ותשווה, ומעניין מה זה אומר
על מגבר אינטגריט בהשוואה
לפרה ומגבר של אותה חברה, השאלה האינטגריט עד כמה הוא
פשרה.
מה??? זה לא עובד ככה!
ואני הבנתי אותך... תמשיך לחשוב מה שאתה רוצה לחשוב, הכל טוב כמובן והעיקר ההנאה :)
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,937
מעורבות
476
נקודות
83
8
מה??? זה לא עובד ככה!
ואני הבנתי אותך... תמשיך לחשוב מה שאתה רוצה לחשוב, הכל טוב כמובן והעיקר ההנאה :)
ראיתי אותך בפייס, בחור יצירתי
ועוד קו ייצור, לא מאשים אותך שאתה סובייקטיבי, הרמקול חשוב
מאוד אך אין שנים דומים באיפיון
צליל וכו, ראיתי סט לקסמן גם זה
רציונלי, בעיה קשה להוכיח מושגים מופשטים לא ניתן להסביר במילים אבל עובדה היא
הכל מחובר לפרה כל המערכת הפרה מוציא סיגנל סופי לרמקולים, הרמקולים תורמים את
היופי שלהם אבל בתנאי שהסינל
והזרם מהמגבר איכותיים.
יום אחד אולי תופיע במינכן.
 

OzKol

אוהב את התחום
הודעות
83
מעורבות
74
נקודות
18
8

ראיתי אותך בפייס, בחור יצירתי
ועוד קו ייצור, לא מאשים אותך שאתה סובייקטיבי, הרמקול חשוב
מאוד אך אין שנים דומים באיפיון
צליל וכו, ראיתי סט לקסמן גם זה
רציונלי, בעיה קשה להוכיח מושגים מופשטים לא ניתן להסביר במילים אבל עובדה היא
הכל מחובר לפרה כל המערכת הפרה מוציא סיגנל סופי לרמקולים, הרמקולים תורמים את
היופי שלהם אבל בתנאי שהסינל
והזרם מהמגבר איכותיים.
יום אחד אולי תופיע במינכן.
זה שראית אותי בפייסבוק, לא אומר שאתה מכיר אותי, מעולם לא נפגשנו או דיברת / התכתבת איתי... אבל אתה תמיד מוזמן.
אני חייב לציין שאני אובייקטיבי ולא סובייקטיבי כמו שאתה מנסה לטעון מהסיבות שלך ואני לא מנסה למכור לך דבר ובטח שאין לי אינטרס כזה או אחר, הרי מה איכפת לי אם אתה חושב שקדם מגבר הוא החוליה הכי חשובה או אפילו כבל כוח לחשמל של הקדם מגבר?
אני לא באתי לחלק כאן ציונים לעצמי או לאחרים, אני פשוט מנסה להסביר ולענות על השאלה שלך ברצינות מבלי תיאוריות לא מבוססות או לדקלם דף מסרים של יצרנים/אנשי מכירות שונים. אני לא אומר שהקדם מגבר הוא לא חשוב (הכל חשוב בשרשרת ובמיוחד האינטגרציה בין הרכיבים), אבל הוא בהחלט לא המשפיע העיקרי במערכת ובטח שלא בסדר גודל כמו של רמקולים. בעצם כל ציוד אלקטרוני ממוצע פלוס, יהיה משמעותית יותר שקוף מכל רמקול שקיים גם אם הוא עולה מאה אלף דולר.

ועכשיו נחזור שוב לדיון ואולי זה לא יהיה ההסבר הכי מדוייק שניתן לתת, אבל בוא ננסה לעשות את זה פשוט יותר להבנה:

נתון: יש לנו אות מקור (נגיד הקלטה) שזה מצב נתון ההקלטה היא ה 100% המקסימלי אותם ניתן לשחזר שמהם אפשר רק "לגרוע". משמע לעולם לא נקבל 100 אחוז בגלל שלכל חלק יש את ההפסדים שלו.

נכון להיום (2023), ה DAC הכי טוב שאני מכיר בענף, יכול לתת לנו THD+N של 124- dB, כלומר 0.0000631% (מצויין) ב 1kHz. ו 122.5-dB שהם 0.000075% במולטי טון (בפועל).
קדם מגבר יכול להיות שקוף באותה הרמה +/- ומגבר הספק בדרך כלל יהיו "פחות שקופים" אבל עדיין בעלי מספרים של מעל ל -100dB (0.001%)- ואני לא מדבר על ציוד שפופרות או ציוד שמראש בא לתת חתימת צליל משלו.
להבדיל מהאלקטרוניקה, הרמקולים הכי טובים שתקח ותמדוד גם בהספק נמוך של רק 2 watt בלבד, יהיה בעל השפעה של פי 100+ (מאה) ויותר מהאלקטרוניקה עצמה והרבה יותר בהספק גבוה ויכול להגיע בקלות למעל 1 אחוז של עיוותים וזה עוד נחשב לטוב. כלומר שינוי אות המקור / צליל / דחיסה הוא פי 100+ ויותר כמעט מכל ציוד אלקטרוני שקיים.
בנוסף, ה Frequency response והפאזה בציוד אלקטרוני הוא כמעט אבסולוטי בטווח השמע ויכול להגיע לסטייה של -/+ של 0.1 דציבל מ 20 הרץ ועד 20 קילוהרץ ועם פאזה מושלמת בטווח הזה.
ברמקולים ה Frequency response בדרך כלל הם ברמות של -\+ של 3 דציבל ואפילו יותר מכך (פי 30+ יותר) בטווח השמע וגם הפאזה לא מושלמת גם ברמקולים הכי טובים שיש לענף להציע... ואלה רק 2 פרמטרים בסיסיים, יש עוד פרמטרים נוספים שגם הם גרועים ביחס לאלקטרוניקה, כמו למשל Compression, Group Delay, Step Response ועוד...
וכפי שאתה רואה, ההפסדים הנופלים על הרמקולים הם לא רק חשמליים, אלא גם מכאנים ואקוסטיים ולכן הם עצומים ביחס לאלקטרוניקה מכל סוג.
ומכך יוצא הרמקולים הם תמיד יהיו במקום הראשון של ההשפעה ואחריהם כל השאר הרכיבים בשרשרת.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,937
מעורבות
476
נקודות
83
זה שראית אותי בפייסבוק, לא אומר שאתה מכיר אותי, מעולם לא נפגשנו או דיברת / התכתבת איתי... אבל אתה תמיד מוזמן.
אני חייב לציין שאני אובייקטיבי ולא סובייקטיבי כמו שאתה מנסה לטעון מהסיבות שלך ואני לא מנסה למכור לך דבר ובטח שאין לי אינטרס כזה או אחר, הרי מה איכפת לי אם אתה חושב שקדם מגבר הוא החוליה הכי חשובה או אפילו כבל כוח לחשמל של הקדם מגבר?
אני לא באתי לחלק כאן ציונים לעצמי או לאחרים, אני פשוט מנסה להסביר ולענות על השאלה שלך ברצינות מבלי תיאוריות לא מבוססות או לדקלם דף מסרים של יצרנים/אנשי מכירות שונים. אני לא אומר שהקדם מגבר הוא לא חשוב (הכל חשוב בשרשרת ובמיוחד האינטגרציה בין הרכיבים), אבל הוא בהחלט לא המשפיע העיקרי במערכת ובטח שלא בסדר גודל כמו של רמקולים. בעצם כל ציוד אלקטרוני ממוצע פלוס, יהיה משמעותית יותר שקוף מכל רמקול שקיים גם אם הוא עולה מאה אלף דולר.

ועכשיו נחזור שוב לדיון ואולי זה לא יהיה ההסבר הכי מדוייק שניתן לתת, אבל בוא ננסה לעשות את זה פשוט יותר להבנה:

נתון: יש לנו אות מקור (נגיד הקלטה) שזה מצב נתון ההקלטה היא ה 100% המקסימלי אותם ניתן לשחזר שמהם אפשר רק "לגרוע". משמע לעולם לא נקבל 100 אחוז בגלל שלכל חלק יש את ההפסדים שלו.

נכון להיום (2023), ה DAC הכי טוב שאני מכיר בענף, יכול לתת לנו THD+N של 124- dB, כלומר 0.0000631% (מצויין) ב 1kHz. ו 122.5-dB שהם 0.000075% במולטי טון (בפועל).
קדם מגבר יכול להיות שקוף באותה הרמה +/- ומגבר הספק בדרך כלל יהיו "פחות שקופים" אבל עדיין בעלי מספרים של מעל ל -100dB (0.001%)- ואני לא מדבר על ציוד שפופרות או ציוד שמראש בא לתת חתימת צליל משלו.
להבדיל מהאלקטרוניקה, הרמקולים הכי טובים שתקח ותמדוד גם בהספק נמוך של רק 2 watt בלבד, יהיה בעל השפעה של פי 100+ (מאה) ויותר מהאלקטרוניקה עצמה והרבה יותר בהספק גבוה ויכול להגיע בקלות למעל 1 אחוז של עיוותים וזה עוד נחשב לטוב. כלומר שינוי אות המקור / צליל / דחיסה הוא פי 100+ ויותר כמעט מכל ציוד אלקטרוני שקיים.
בנוסף, ה Frequency response והפאזה בציוד אלקטרוני הוא כמעט אבסולוטי בטווח השמע ויכול להגיע לסטייה של -/+ של 0.1 דציבל מ 20 הרץ ועד 20 קילוהרץ ועם פאזה מושלמת בטווח הזה.
ברמקולים ה Frequency response בדרך כלל הם ברמות של -\+ של 3 דציבל ואפילו יותר מכך (פי 30+ יותר) בטווח השמע וגם הפאזה לא מושלמת גם ברמקולים הכי טובים שיש לענף להציע... ואלה רק 2 פרמטרים בסיסיים, יש עוד פרמטרים נוספים שגם הם גרועים ביחס לאלקטרוניקה, כמו למשל Compression, Group Delay, Step Response ועוד...
וכפי שאתה רואה, ההפסדים הנופלים על הרמקולים הם לא רק חשמליים, אלא גם מכאנים ואקוסטיים ולכן הם עצומים ביחס לאלקטרוניקה מכל סוג.
ומכך יוצא הרמקולים הם תמיד יהיו במקום הראשון של ההשפעה ואחריהם כל השאר הרכיבים בשרשרת.
גם אני חושב שאלקטרוניקה יותר
חשבה מרמקול, אבל בלי אקוסטיקה אין טעם לשדרג כלום, יש אלה שלא שומעים הבדלים בין כבלים אין להם טיפול אקוסטי
המסקנה כבלים זולים מספיקים,
זה נכון שרמקול משפיע פחות או יותר לרעה, לכן רמקול מתוכנן טוב ומנגן יפה קשה לעשות זו כמו מטפיזיקה, אקוסטיקה מתקנת גם את החדר
וגם את הרמקולים, גם אתה מוזמן אלי בשמחה נתאם. 0544789008
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
716
מעורבות
587
נקודות
93
גם אני חושב שאלקטרוניקה יותר
חשבה מרמקול, אבל בלי אקוסטיקה אין טעם לשדרג כלום, יש אלה שלא שומעים הבדלים בין כבלים אין להם טיפול אקוסטי
המסקנה כבלים זולים מספיקים,
זה נכון שרמקול משפיע פחות או יותר לרעה, לכן רמקול מתוכנן טוב ומנגן יפה קשה לעשות זו כמו מטפיזיקה, אקוסטיקה מתקנת גם את החדר
וגם את הרמקולים, גם אתה מוזמן אלי בשמחה נתאם. 0544789008
וואי וואי תביא שאכטה מזה
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
השאלה שנשאלת מהו שדרוג פרה .
מהו פרה טוב יותר.

ברוב המקרים אני מוצא שהפרה לא מתאים חשמלית להתניע את המגבר כהלכה.
מפה לשם נוצר שם לפרה מספר 1 כמערכת מספר 1 כפרה על חלל רק כי הוא מתאים למגבר.
ופרה מספר 1 במערכת מספר 2 עושה רע מאוד כי הוא לא מתאים למגבר.
מבחינה חשמלית טהורה.

וזה תקף גם לדאק וכו וכו(שוב התאמה חשמלית) ...קשה ולא אפשרי לדבר על מערכת כעל רכיב בודד.
זה טוב למאגזינים ולסיפורי גבורה.

ובכל זאת - באופן כללי .רמקול הוא פי כמה וכמה יותר משמעותי במערכת.אין שום מקום להשוואה.(כל עוד אין איזה כשל קטלני בשרשרת ברמת הלא תקין)

אז אחרי שבדקנו שכן יש התאמה - אתה תמצא שההבדלים לא מתקרבים להבדלים בין רמקולים /התאמת רמקול לחדר /הזזת מקום רמקול/ישיבה וכו.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,937
מעורבות
476
נקודות
83
השאלה שנשאלת מהו שדרוג פרה .
מהו פרה טוב יותר.

ברוב המקרים אני מוצא שהפרה לא מתאים חשמלית להתניע את המגבר כהלכה.
מפה לשם נוצר שם לפרה מספר 1 כמערכת מספר 1 כפרה על חלל רק כי הוא מתאים למגבר.
ופרה מספר 1 במערכת מספר 2 עושה רע מאוד כי הוא לא מתאים למגבר.
מבחינה חשמלית טהורה.

וזה תקף גם לדאק וכו וכו(שוב התאמה חשמלית) ...קשה ולא אפשרי לדבר על מערכת כעל רכיב בודד.
זה טוב למאגזינים ולסיפורי גבורה.

ובכל זאת - באופן כללי .רמקול הוא פי כמה וכמה יותר משמעותי במערכת.אין שום מקום להשוואה.(כל עוד אין איזה כשל קטלני בשרשרת ברמת הלא תקין)

אז אחרי שבדקנו שכן יש התאמה - אתה תמצא שההבדלים לא מתקרבים להבדלים בין רמקולים /התאמת רמקול לחדר /הזזת מקום רמקול/ישיבה וכו.
יש אי הבנה אולי לא הסברתי את
עצמי חד משמעית, כיוונתי איזה
רכיב בשרשרת האלקטרוניקה משפיע יותר אחרים, זה נכון
שצריך תאום עכבות בין הפרה
למגבר, לכן לי יש מגבר ופרה מאותה החברה נולדו יחד
וזו חתונה קתולית, עתה יש פחות אפשריות להתאים מקור ורמקול,
זה לא בא לי תחילה משכבר הימים, עם הזמן אתה מבין שכטיס
הויזה הקוד הוא ארבע ספרות
ומספר צירופים גדול, וגם ב DNA
יש צרוף רק ארבע אותיות, באודיו יש יותר משתנים,
וגם יש עניין עם האינטגרציה
נכונה בין הרכבים יש לי רקע טכני
יותר קל להבין מה שייך למה.
 

נערך לאחרונה ב:

לני

חבר משקיען
הודעות
694
מעורבות
275
נקודות
63
השאלה שנשאלת מהו שדרוג פרה .
מהו פרה טוב יותר.

ברוב המקרים אני מוצא שהפרה לא מתאים חשמלית להתניע את המגבר כהלכה.
מפה לשם נוצר שם לפרה מספר 1 כמערכת מספר 1 כפרה על חלל רק כי הוא מתאים למגבר.
ופרה מספר 1 במערכת מספר 2 עושה רע מאוד כי הוא לא מתאים למגבר.
מבחינה חשמלית טהורה.

וזה תקף גם לדאק וכו וכו(שוב התאמה חשמלית) ...קשה ולא אפשרי לדבר על מערכת כעל רכיב בודד.
זה טוב למאגזינים ולסיפורי גבורה.

ובכל זאת - באופן כללי .רמקול הוא פי כמה וכמה יותר משמעותי במערכת.אין שום מקום להשוואה.(כל עוד אין איזה כשל קטלני בשרשרת ברמת הלא תקין)

אז אחרי שבדקנו שכן יש התאמה - אתה תמצא שההבדלים לא מתקרבים להבדלים בין רמקולים /התאמת רמקול לחדר /הזזת מקום רמקול/ישיבה וכו.

מה הפרמטרים לתאום חשמלי?
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,937
מעורבות
476
נקודות
83
העכבה של המגבר צריכה להיות
20 פעם גבוהה מעכבה של הפרה ומעלה.
זה חוק האצבע
 

OzKol

אוהב את התחום
הודעות
83
מעורבות
74
נקודות
18
גם אני חושב שאלקטרוניקה יותר
חשבה מרמקול, אבל בלי אקוסטיקה אין טעם לשדרג כלום, יש אלה שלא שומעים הבדלים בין כבלים אין להם טיפול אקוסטי
המסקנה כבלים זולים מספיקים,
זה נכון שרמקול משפיע פחות או יותר לרעה, לכן רמקול מתוכנן טוב ומנגן יפה קשה לעשות זו כמו מטפיזיקה, אקוסטיקה מתקנת גם את החדר
וגם את הרמקולים, גם אתה מוזמן אלי בשמחה נתאם. 0544789008
אני באמת שלא יודע איך אתה מגיע למסקנות האלה ומה הקשר בין מה שכתבתי לבין מה שענית.
אני יוצא מהדיון הנ"ל כי אני רואה שזה לא מוביל לשום מקום... לא נראה לי שבאמת באת לשאול שאלה תמימה, אלא באת לנסות "להוכיח" לכולם שקדם המגבר הוא החוליה הכי משמעותית בשרשרת וזו כמובן זכותך לחשוב כך.
בהנדסה, לכל דבר יש סיבה ואין דבר כזה שלא ניתן להוכיח אותה. גם לא באודיו! ולכן אם אתה טוען משהו בכזו נחרצות, רצוי גם גם לתת הסבר / הוכחה / דוגמא לעניין. אחרת זה סתם נשאר בגדר "הברברת" בין אודיופילים (או ציודיופילים) ואמונה טפלה.

שיהיה לנו שבוע טוב ושקט :)
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
אני באמת שלא יודע איך אתה מגיע למסקנות האלה ומה הקשר בין מה שכתבתי לבין מה שענית.
אני יוצא מהדיון הנ"ל כי אני רואה שזה לא מוביל לשום מקום... לא נראה לי שבאמת באת לשאול שאלה תמימה, אלא באת לנסות "להוכיח" לכולם שקדם המגבר הוא החוליה הכי משמעותית בשרשרת וזו כמובן זכותך לחשוב כך.
בהנדסה, לכל דבר יש סיבה ואין דבר כזה שלא ניתן להוכיח אותה. גם לא באודיו! ולכן אם אתה טוען משהו בכזו נחרצות, רצוי גם גם לתת הסבר / הוכחה / דוגמא לעניין. אחרת זה סתם נשאר בגדר "הברברת" בין אודיופילים (או ציודיופילים) ואמונה טפלה.

שיהיה לנו שבוע טוב ושקט :)
מציע לך ללכת לשמוע אצלו יש לו אקוסטיקת מזרונים מיוחדת שמתבססת על קפיצים שגורמים לסאונד להתרחב ולהתכווץ.מאד מיוחד.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,937
מעורבות
476
נקודות
83
אני באמת שלא יודע איך אתה מגיע למסקנות האלה ומה הקשר בין מה שכתבתי לבין מה שענית.
אני יוצא מהדיון הנ"ל כי אני רואה שזה לא מוביל לשום מקום... לא נראה לי שבאמת באת לשאול שאלה תמימה, אלא באת לנסות "להוכיח" לכולם שקדם המגבר הוא החוליה הכי משמעותית בשרשרת וזו כמובן זכותך לחשוב כך.
בהנדסה, לכל דבר יש סיבה ואין דבר כזה שלא ניתן להוכיח אותה. גם לא באודיו! ולכן אם אתה טוען משהו בכזו נחרצות, רצוי גם גם לתת הסבר / הוכחה / דוגמא לעניין. אחרת זה סתם נשאר בגדר "הברברת" בין אודיופילים (או ציודיופילים) ואמונה טפלה.

שיהיה לנו שבוע טוב ושקט :)
אודיו הוא אניגמה אתה לא יכול לדעת איך רכיב ישמע לפי מדידות, אתה יכול לדעת לפי תצפיות כך
מגלים תופעות גם המדעניים,
דבר ראשון להתעלם מאנשים זה
חטא גדול,דבר שני כוס הידע שלך
כבר מלא ואין מקום לספוג יותר,
רק שתדע אין מקום היום
ל one man show, היום עובדים בצוות מומחים בתחום R&D,
שיהיה בהצלחה בעתיד, אף אחד לא נכנס היום ליער במינוס 60° צלזיוס.
 

OzKol

אוהב את התחום
הודעות
83
מעורבות
74
נקודות
18
אודיו הוא אניגמה אתה לא יכול לדעת איך רכיב ישמע לפי מדידות, אתה יכול לדעת לפי תצפיות כך
מגלים תופעות גם המדעניים,
דבר ראשון להתעלם מאנשים זה
חטא גדול,דבר שני כוס הידע שלך
כבר מלא ואין מקום לספוג יותר,
רק שתדע אין מקום היום
ל one man show, היום עובדים בצוות מומחים בתחום R&D,
שיהיה בהצלחה בעתיד, אף אחד לא נכנס היום ליער במינוס 60° צלזיוס.
אולי תגיד לי למה אתה לא עונה לי עניינית? הרי עניתי לך עניינית, לא? אההה תן לי לנחש, אתה לא מבין בזה :)

ותגיד, אתה אולי מדען? כי חטא גדול שלי זה שאני לא יודע לספוג מידע מאנשים ללא ידע בסיסי.
אני מאוד אשמח לשמוע תובנה אחת קטנה ממך... כי כרגע אתה רק ליצן ללא הבנה אפילו בסיסית.
אני בטוח שאני יכול ללמוד ממך רבות, אבל כנראה שלא בתחום הנ"ל.

שיהיה לך בהצלחה :)
 

OzKol

אוהב את התחום
הודעות
83
מעורבות
74
נקודות
18
מציע לך ללכת לשמוע אצלו יש לו אקוסטיקת מזרונים מיוחדת שמתבססת על קפיצים שגורמים לסאונד להתרחב ולהתכווץ.מאד מיוחד.
אני מקווה שהקפיצים עשויים מטיטניום, אחרת זה לא מספיק טוב
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,937
מעורבות
476
נקודות
83
אני מקווה שהקפיצים עשויים מטיטניום, אחרת זה לא מספיק טוב
האקוסטיקה תוכננה הוזמנה ובוצעה בידי
יואב שדמה אותי זה מספק,
בכל מקרה המערכת שלי נשמעת
יותר טוב משלך, ואל תשמע לאיש
המרושע איש ריב ומדון קנאי עלוב לפני
עשר שנים נכנס לעוסק בתחום
הוא עובד במפעל לקפיצים וניסה
להפיץ בפורום, הייתי המנטור שלו הוא כפוי טובה, חבל שאתה נשמע
ממורמר ומתוסכל כמוהו.
 
נערך לאחרונה ב:

OzKol

אוהב את התחום
הודעות
83
מעורבות
74
נקודות
18
האקוסטיקה תוכננה הוזמנה ובוצעה בידי
יואב שדמה אותי זה מספק,
בכל מקרה המערכת שלי נשמעת
יותר טוב משלך, ואל תשמע לאיש
המרושע איש ריב ומדון קנאי עלוב לפני
עשר שנים נכנס לעוסק בתחום
הוא עובד במפעל לקפיצים וניסה
להפיץ בפורום, הייתי המנטור שלו הוא כפוי טובה, חבל שאתה נשמע
ממורמר ומתוסכל כמוהו.
אני באמת מאחל לך שהמערכת שלך תשמע יותר טוב משלי באחד מהימים, רק תזכיר לי איזה רמקולים יש לך? :)
בינתיים כל "אודיופיל" שעבר אצלי בשנה האחרונה וניסה להוכיח ששלו "גדול" יותר, יצא ממורמר יותר ממך ואולי יום אחד גם אתה תהיה ממורמר כמוהם :)
 

נערך לאחרונה ב:

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
האקוסטיקה תוכננה הוזמנה ובוצעה בידי
יואב שדמה אותי זה מספק,
בכל מקרה המערכת שלי נשמעת
יותר טוב משלך, ואל תשמע לאיש
המרושע איש ריב ומדון קנאי עלוב לפני
עשר שנים נכנס לעוסק בתחום
הוא עובד במפעל לקפיצים וניסה
להפיץ בפורום, הייתי המנטור שלו הוא כפוי טובה, חבל שאתה נשמע
ממורמר ומתוסכל כמוהו.
אתה לא מבחין כמה טיפש אתה יוצא מכל הפוסטים שלך?!
אתה היית המנטור שלי???
שמע מיום ליום הבעיה מחריפה אצלך ועדיף שתנמיך פרופיל לכמה ימים כי אתה באמת הגזמת .
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור