יש לי תמונה בצד שמאל של הרמקול, וגם בצד ימין יש תמונות פשוט מחקתי אותם דרך מוחק האובייקטים בפלאפון.זו התמונה שהעלתי אתמול.כל מי ששומע בחדר מגורים סובל מבעיות אקוסטיות כאלו או אחרות, שאין שום לדרך לחזות אותן מלהסתכל על תמונות.
כל דבר מתחת לכ-700 הרץ הוא לחלוטין תלוי מיקום/חדר.
בכל מקרה, כדי לטפל בחוסר/עודף בתדרים הגבוהים, הכי קל זה לשחק עם הזווית של הרמקולים.
אין שום סיבה שרמקול טוב לא ינגן טוב בעוצמות נמוכות.
טיפול בבאס, זה עם ריהוט וכמובן אקולייזר.
לגבי לקסמן, או כל תחום ההגברה, דעתי היא שכל זמן שמגבר מסוגל לספק את צרכי הכח של הרמקול, אין סיבה שיהיו הבדלים שמיעים בין הגברות. טכנאי סאונד לא משתמשים בהגברות אודיופיליות, אין סיבה שמאזינים ישתמשו. אבל זו דעתי.
יש לי עדיין הגברה ישנה של NAIM בארון, שיושבת שם בדיוק בגלל שהיא הגברה עם אופי סאונד מסויים (לדעתי, מעלה מיד-בייס וחותכת גבוהים) ועם הזמן החלטתי שזה לא מתאים, כי בהקלטות מסויימות זה אחלה ובאחרות, פחות. זה גם בטח קשור לאובדן השמיעה בגבוהים עם הגיל...
שטיח בין המיטה עד לכסא טיפה מרוחק מהרמקולים בחצי מטר יכל לעזור לסאונד ?
לא זוכר אם כתבתי פה או לא,אבל שמעתי רמקולים רצפתיים עם רסיבר איכותי מאד rz50 של אונקיו. ו מגבר סטריאו של רוטל יקר באיזור ה 10000 וההבדלים ששמעתי היו בניואנסים קטנים,הפרדת כלים הייתה יותר חיה וברורה.
אתמול שמעתי עם דאק חיצוני ועם דאק פנימי ב הגל ובדאק חיצנוי שמעתי את השיר עם עוד ''רובד'' כזה כמו מן חלק שלישי של השירה כמו תלת מימד כזה לא יודע איך להסביר.ובדאק הפנימי היו שני חלקים נניח לא היה עוד חלק של שירה אקרא לזה ככה.לפני ששמעתי בדאק החיצוני שמעתי נפלא ב הגל ואז פתאום שמעתי עוד יותר טוב.
ה naim ראיתי הרבה שהליצו שזה טוב עם פוקל . עם איזו הגברה אתה עכשיו אם אפשר לשאול ?