בדרך כלל, הציוד והחלל נתונים, והמכשיר+מכייליו מוצאים את הדרכים להפיק את המיטב ממה שייש.מכשיר ברמה הכי גבוהה אבל...צריך מעט הבנה בבחירת הציוד והחלל על מנת להנות ממנו...
תודה!תתחדש
אני מכיר מצבים שהטעויות שם כל כך גדולות שאי אפשר לתקן כלום מכלום.בדרך כלל, הציוד והחלל נתונים, והמכשיר+מכייליו מוצאים את הדרכים להפיק את המיטב ממה שייש.
נכון, יש מצבים כאלה, לאו דווקא תמיד בגלל "טעויות", אלא הרבה פעמים בגלל מרחבים שלא תוכננו משיקולי סאונד, אבל גם טעויות מתרחשות אצל בני אדם.אני מכיר מצבים שהטעויות שם כל כך גדולות שאי אפשר לתקן כלום מכלום.
הטרינוב הזה הוא הדבר הנכון היחיד שאפשר לקנות לטובת rc.
"שירות סביר" זה ה-understatement of the year. אני לא מפרט את איכות השירות שקיבלתי כדי לא ליצור ציפיות גבוהות מדי, אבל לא נתקלתי במשהו בסדר גודל דומה.יחד זה לא, אבל כנראה יחיד שזמין להדגמה ושרות סביר בארץ
אני לא רוצה חלילה לעצבן אף אחד אבל האודיופיל הטיפוסי שומע רק דו ערוצילאיזו "אמנה" זה לא מתאים?
לדעתי זה בסדר גמור.
דרך אגב, הטרינובים לסוגיהם עובדים רק ב-PCM, כך שלמי שזומם להשתמש בטרינוב, כדאי להעדיף PCM, או למצוא דרך להמיר את ה-DSD ל-PCM ללא אובדן איכות.
לי היה רק אלבום אחד של איזה 4 קבצי DSD שהמרתי ל-PCM 24/96, אולי הייה עדיף 24/88.2.
תודה!
"שירות סביר" זה ה-understatement of the year. אני לא מפרט את איכות השירות שקיבלתי כדי לא ליצור ציפיות גבוהות מדי, אבל לא נתקלתי במשהו בסדר גודל דומה.
ואשר ל"יחיד", יש מוצרים נוספים בתחום, אבל כנראה שהמוצרים של טרינוב משוכללים ובעלי אפשרויות רבות בסדר גודל מהאחרים. אלה לא יתרונות נטו -- יש כאלה שהמכשירים מסובכים מדי עבורם, גם כשעושים עבורם את הכיול הבסיסי, אבל, בשורה התחתונה, אלה אכן יתרונות משמעותיים.
זה לא מעצבן, זה פשוט לא מעניין מה "הטיפוסי" עושה או חושב.אני לא רוצה חלילה לעצבן אף אחד אבל האודיופיל הטיפוסי שומע רק דו ערוצי
אני אתךזה לא מעצבן, זה פשוט לא מעניין מה "הטיפוסי" עושה או חושב.
אני לא בעניין של קולנוע ביתי. מה שאני מאזין לו ברב-ערוצי זו מוזיקה -- כמעט תמיד ללא תמונה -- שהוקלטה או "עורבבה" (mixed) ברב-ערוצי, ויש כמה סוגים של שימוש במדיה שמאפשרת רב ערוצי. מבחינתי זה נותן חוויה עשירה יותר מ"רק" דו-ערוצי, אבל זה אני, גם אם אחרים, "טיפוסיים" או לא, מעדיפים אחרת
אגב אשמח להמלצה על כמה SACDs רב ערוציים טובים
תתחדש עמיר. וארחיב לגבי הדבר החשוב ביותר בטרינוב. הדבר החשוב היותר שיביא למיצוי כמעט מושלם של יכולות המכשיר הוא הדיאלוג המפרה שהמאזין יוצר עם המכייל. ויהיה זה אדם פלץ (שהכרתי היטב) או וולטר פורטמולר או אנטואן (שלא הכרתי). הדו שיח הזה כאשר המכייל יושב מולך, בימי טרום קורונה, כאשר היה אפשר להטיס מכיילים מחו״ל ארצה, לוקח את המכשיר למעטפת הביצועים שלו. ורק לדוגמא - הכיול בסלון שלי שביצע אדם פלץ נמשך ארבע שעות. הדיאלוג בין אדם פלץ לביני על שיפור הכיול נמשך שמונה שעות.
במשך אותן שמונה שעות טיפלנו בצליל הדו והרב ערוצי בבלו ריי של מוסיקה קלאסית בהרכבים הבאים: תזמורת פילהרמונית וסולן כנר, תזמורת פילהרמונית וסולן פסנתרן, תזמורת פילהרמונית ביצירות מאתגרות מבחינה דינאמית, תזמורת פילהרמונית ומקהלה אופראית, תזמורת פילהרמונית וזמרת סופרן, תזמורת פילהרמונית וזמר טנור. טיפלנו גם בצליל הדו והרב ערוצי של הופעות פופ ורוק בבלו ריי של איגלס, אלטון ג׳ון, ג׳ף לין, פול מקרטני ובילי ג׳ואל. אחר כך טיפלנו בצליל הדו והרב ערוצי של הופעות פופ ורוק בדיוידי של הג׳יפסי קינגס וכוורת ולבסוף בצליל הרב הערוצי בסרטי אקשן. אדם פלץ במקרה שלי היה קשוב להפליא וביצע את כל מה שביקשתי.
הדיאלוג הזה חייב להיות ממוקד מאוד ומכוון מטרה בצורה יוצאת דופן. אם הוא מצליח, כמו בכל הדוגמאות שתיארתי התוצאה פנומנאלית, ויעיד על כך רן מויאל, האיש ששכנע אותי לצאת להרפתקאת הטרינוב, ואני מודה לו על כך מידי יום בשנה האחרונה. אם הוא לא מצליח, או מצליח רק ברוב הדברים, זה מתסכל מאוד.
אני בטוח שבשלב הזה של מגפת הקורונה, כאשר אי אפשר להטיס לארץ מכיילים מקצועיים מחו״ל, יונתן פת-יה והצוות המצויין מפיוצ׳ר נותנים לאנטואן ולשאר צוות התמיכה הטכנית של טרינוב את המצע הנחוץ, בעזרת המדידות שהם מבצעים בשטח, כדי להשתלט מרחוק על הטרינוב ולבצע את הכיול בשלט-רחוק. הדיאלוג של המאזין-הרוכש עם אנטואן והצוות שלו חייב להיות ממוקד מאוד, בדיוק כפי שתיארתי קודם כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר האפשרית. בהצלחה רבה בהשלמת התהליך.
עמיר ב-ע'...היי אמיר
תודה רבה.תתחדש מזל טוב. אין ספק שזכית לרכוש מוצר מהמעלה הראשונה. כפי שנאמר, צריך הרבה זמן וסבלנות, אבל תמיד יש לזכור שהדרך חשובה לא פחות מהתוצאה הסופית.
גם אני נחשפתי לחוויה המדהימה אצל רן, הן בסטריאו ואף הדגמה קצרה בקלונוע ביתי/רב ערוצי, שהשאירה אותי נפעם.
לא שמעתי קולנוע ביתי מימיי באיכות כל כך גבוהה ומדהימה.
תהנה, לעניין הפטיפון, הבנתי שאפשר לחבר ישירות מהפונו לטרינוב (ואז תבוצע דיגיטיזציה בטרינוב). המשמעות שלטרינוב יש כניסה אנלוגית מהפונו (האם אני טועה?) לפיכך תיאוריטית אתה יכול לצאת עם line out מהפרה לטרינוב, ובכך לא לוותר על הפרה שלך.
אני לא הייתי ממהר לוותר על הפרה הטוב שלך (AR) לפני שהייתי בודק איך נשמע עם הפרה ואיך בלעדיו.
האם אני מפספס משהו או שלא הבנתי ?
בהצלחה בכל מקרה ותהנה.